غفور فتاحیان: فرقه رجوی یا سازمانی مرده؟!

0
1053

فرقه رجوی یا سازمانی مرده؟! 

غفور فتاحیان، پیوند رهایی، پاریس، دهم مارس ۲۰۱۶:…  در یکی از خیابانهای پاریس در داخل یک آپارتمان قدیمی در حال تعویض دکوارسیون داخلی آن بودیم که صاحب آپارتمان که مردی بسیار متین و روشنفکر و انسان دوست می باشد و از ابتدا من نمی دانستم ایرانی است در حالیکه داشتم با دوستم فارسی صحبت می کردیم یک دفعه رو کرد به ما و پرسید شما ایرانی هستید؟ گفتیم بله ما ایرانی هستیم. خیلی خوشحال شد و گفت … 

لینک به منبع

فرقه رجوی یا سازمانی مرده؟!

نوشتۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جدا شدۀ سازمان مجاهدین خلق ایران

در یکی از خیابانهای پاریس در داخل یک آپارتمان قدیمی در حال تعویض دکوارسیون داخلی آن بودیم که صاحب آپارتمان که مردی بسیار متین و روشنفکر و انسان دوست می باشد و از ابتدا من نمی دانستم ایرانی است در حالیکه داشتم با دوستم فارسی صحبت می کردیم یک دفعه رو کرد به ما و پرسید شما ایرانی هستید؟ گفتیم بله ما ایرانی هستیم.

خیلی خوشحال شد و گفت چرا از ابتدا نگفتید؟ بعد از کمی صحبت از من پرسید چند وقت است که به فرانسه آمده اید؟ گفتم نزدیک به چهار سال می شود. بلافاصله پرسید: قبلش ایران بودید؟ در جواب گفتم نه من متأسفانه بیش از بیست سال از عمرم را در داخل فرقۀ رجوی هدر دادم.

هنوز جمله ام تمام نشده بود که بسیار براشفت و گفت: چرا و برای چی این کار را کردید؟ مگر اینها را نمی شناختید؟ اینها جز خیانت به وطن چیزی دارند که بخواهید برایشان از عمر و جوانی تان مایه بگذارید؟ یک سال دو سال ده سال نفهمیدید،آخر برای چی ماندید؟.

گفتم واقعیتش این است کسی که به آنجا وارد می شود دیگر هیچ راه برگشتی ندارد. با آه و افسوس گفت: ای لعنت خدا بر رجوی و هر آن کسی که جنایت رجوی را می ببیند و از آن دفاع می کند.

سپس اضافه کرد: «البته ناگفته نماند که من رجوی جنایتکار را از زمان شاه می شناسم و با او در یک بند بهمراه تعدادی دیگری از زندانیان زمان شاه بودیم… از همه که در زندان آن زمان بودند می توانید سؤال کنید تنها کسی که هیچ وقت شکنجه نشد و با ساواک و زندانبانها بسیار دوست بود و سیگارش هم همیشه تأمین می شد همین مسعود رجوی بود… بعد از انقلاب هم جنگ خانماسوز مسلحانه را در داخل ایران براه انداخت و سپس خودش هم قبل از همه به فرانسه فرار کرد و هنوز خون اشرف خشک نشده بود با فیروزه دختر بنی صدر ازدواج کرد و بعد از آن هم با مریم زن ابریشمچی با آن طلاق و ازدواج معاملاتی همزمان! و از همه خیانتکارانه تر اتحادش با صدام و اطلاعات عراق بود… البته سازمان مجاهدین بعداز اعلام مبارزه مسلحانه و فرار مسعود رجوی از ایران تبدیل به یک سازمان مرده سیاسی شده است».

صاحب کار ایرانی مان سپس اظهار داشت: «اینجا یعنی در فرانسه چندین بار توسط مسئولین سازمان مجاهدین بخصوص مهدی ابریشمچی و یک بار هم توسط دکتر هزار خانی از من برای عضویت در شورا دعوت شد که من قاطعانه رد کردم و گفتم که یک ایرانی واقعی و میهن دوست هیچ وقت وطن فروشی نمی کند… دیگر بعداز این جریان هیچ وقت آنها را ندیدم و نمی خواهم هم ببینمشان».

در آخر گفت: «خلاصه، رجوی خیلی از خانواده ها را از هم پاشاند و بسیاری از جوانان را به کشتن داد و آواره کرد بدون اینکه خودش شخصا کوچکترین بهایی بپردازد».

_________________________

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید