میلاد آریایی : اشتراتژی گمشده

0
1041

استراتژی گمشده فعلاً در سال جدید قرار شده  است از آلبانی سر برآورد و باقی افراد مجاهدین دسته‌جمعی به این کشور مسلمان 3 میلیونی که در خاک اروپا قرار دارد ولی جزو اتحادیه اروپا نیست و اوامر اش بیشتر بواسطه  دولتمردان آمریکایی دیکته می‌شود انتقال یابند. کسی که با شعار – می‌روم تا برافروزم آتش ها بر کوهستان ها – که منظورش رفتن به خاک عراق بود حال میخواهند با چه شعاری به کشور آلبانی کوچ میکند. شاید آلبانی آخرین ایستگاه این استراتژی شوم و بی سرانجام باشد استراتژی که با خون نوشته شد – با خون هزاران جوان گمنام آغشته و ادامه پیدا کرد و تا زمانی که رجوی بر سر این تشکیلات حضور دارد با خون به اتمام خواهد رسید.

استراتژی گمشده

میلاد آریایی ـ 17.03.2016

لینک به منبع : وبلاگ آریایی ـ مزرعه خوبی ها

در روزهای پایانی سال 1394 و باز شدن شکوفه های بادام و رسیدن بهار یادی کنیم از جوانانی که برای هیچ پرپر شدند و رهبران فعلی و غیر پاسخگوی مجاهدین که دعوی سیاسی بودن ! و آگاه بودن !  و رهبر بودن !! را یدک می‌کشند و نسلی بزرگ را در پی اندیشه‌های ارتجاعی و عقب‌مانده از تاریخ و جامعه ایران بی مهابا  پرپر کردند.

زمانی 35 سال پیش میخواستند 6 ماهه پروسه جابجایی قدرت را کامل کنند و سرنگون کرده و خود را بر اریکه قدرت سوار کنند.

قیام شهری اولین مرحله این استراتژی گمشده و توخالی بود که البته بسیار با چرب زبانی آن را اعلام و نسلی را در جاده بزرگ انتقام روان ساختند ریشه این اندیشه عقب‌مانده را هم در انقلاب اکتبر روسیه دنبال میکردند.

بعدها پس از هم پاشیده شدن تشکیلات در تهران و سایر شهرهای بزرگ تشکیل هسته ها و استراتژی قیام شهری سر از – ترور شهری – درآورد این استراتژی یک سال بیشتر دوام نداشت و از 1363 تا 1364 طی کمتر از یکسال در بهمن 1364 بیش از 30 تیم عملیاتی مجاهدین در تهران و یکی دو شهر و البته عمدتا در لب مرزها متلاشی شدند.

مسعود رجوی در این نقطه دیگر همه چیز را باخته بود و مخالفت های درون سازمانی نیز میرفت که شعله کشد از یک سو بحث انقلاب جنسی را مطرح کرد و بر روی این بنیان با استفاده از جنگ ایران و عراق رفتن و استقرار در این کشور را عملی ساخت.

از این نقطه سازمان مجاهدین به رهبری مسعود رجوی دیگر هرگز یک سازمان سیاسی نبود بلکه سازمانی وابسته به بیگانگان که با استفاده از امکانات آنان در پی کسب قدرت سیاسی در تهران بود او فکر میکرد میتواند بر روی میز عراق سر تمامیت ایران و حاکمیت بر آن به قمار بنشیند اندیشه سخیف و عقب‌مانده و صد البته ضد میهنی که گذر ایام پاسخ در خور و شایسته اش را به وی داد.

این چنین بو.د که پا برهنه  معاون اول وقت صدام حسین – طارق عزیز – که در عین حال وزیر خارجه آنزمان عراق نیز بود مخفیانه با مسعود رجوی در پاریس ملاقات کرد و قرار و مدارهایشان را گذاشتند .

پرده سوم این نمایش  با استقرار بدنه و تشکیلات اصلی مجاهدین در عراق و دادن – زمین و پ.ل و سلاح -و تشکیل شبهه نظامیانی که ارتش آزادیبخش خوانده شد عملاً به عنوان ارتشی دست ساز و ارتش خصوصی صدام حسین در معادلات منطقه ای به ایفای نقش پرداخت.

با پایان یافتن جنگ ایران و عراق پرده سوم نمایش به پایان رسید ودر این مرحله کشتی استراتژی مجاهدین به گل نشست و بل سرنگونی صدام حسین در عراق ودستگیرشدن وی هم آنچه که رجوی از سال 1364 تا 1380 به اسم ارتش آزادیخش بدروغ ساخته بود به ناگهان بر سرش آوار گشت .

این جنین بود که کلاف شکست های پی در پی سیاسی و نظامی مجاهدین باز شد و در پی تنها چند ماه  شتاب غیر باوری گرفت در اولین ضربه نابود کننده سلاح های اهدایی صدام حسین از آنان باز پس گرفته شد. ضربه‌ای غیر قابل جبران و تاریخی و بازگشت ناپذیر عملی گشت .

در گام بلند بعدی  اصلی‌ترین پایگاه استراتژیک مجاهدین در قلب خاک عراق که نام اشرف  را داشت تخلیه کشت و با پس گردنی غیر قابل ئصفی همه افراد باقیمانده به کمپ لیبرتی در اطراف فرئدگاه بغداد منتقل شدند.

اما حال حرف مجاهدین چیست؟

آن‌ها هیچ حرف حسابی دیگر ندارند رهبرشان مخفی شده و چیزی برای گفتن و دفاع از گذشته مشعشع شان ندارند و حتی قادر نیستند در مجامع بین‌المللی از کرده زمان شاه خود دفاع کنند چه برسر به دفاع از اقدام‌ها و عمل‌کرد سالهای اخیر بخواهند حرفی بزند.

آنان اکنون تنها بدنبال شرایط میدوند . از هر گونه ابتکار عمل سیاسی درمانده و تنها به شعار گویی های کودکانه  خود را مشغول کرده اند.

این نتیجه این همه سالیان از دست رفته و خون های بیشمار ریخته شده چند پرده نمایش بود که برایتان تصویر کردم .

استراتژی گمشده تنها یک حرف نیست بلکه دردی عمیق بر پیکره این اجتماع و تاریخ مردم ماست.

استراتژی گمشده  در‌واقع بیان حال نزار رهبرانی چون مسعود رجوی است که شرمگینانه بهتر می‌بینند چیزی نگویند.

 و خاموش بمانند ولی داغ درد و پریشانی هزاران پدر و مادری که جوان از دست داده‌اند چگونه بایست تسکین یابد.

استراتژی گمشده فعلاً در سال جدید قرار شده  است از آلبانی سر برآورد و باقی افراد مجاهدین دسته‌جمعی به این کشور مسلمان 3 میلیونی که در خاک اروپا قرار دارد ولی جزو اتحادیه اروپا نیست و اوامر اش بیشتر بواسطه  دولتمردان آمریکایی دیکته می‌شود انتقال یابند.

کسی که با شعار – می‌روم تا برافروزم آتش ها بر کوهستان ها – که منظورش رفتن به خاک عراق بود حال میخواهند با چه شعاری به کشور آلبانی کوچ میکند.

شاید آلبانی آخرین ایستگاه این استراتژی شوم و بی سرانجام باشد استراتژی که با خون نوشته شد – با خون هزاران جوان گمنام آغشته و ادامه پیدا کرد و تا زمانی که رجوی بر سر این تشکیلات حضور دارد با خون به اتمام خواهد رسید.

میلاد آریایی

 مارس -2016 – آلمان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : فعالین حقوق بشر

حمله بی سابقه رجوی به شورایی های منتقد

حمله بی سابقه رجوی به شورایی های منتقد

حمله بی سابقه رجوی به شورایی های منتقد حامد صرافپور، 27.01.2015 https://www.facebook.com/notes/hamed-sarrafpour مسعود رجوی در یک حرکت ناشیانه اقدام به انتشار ده ها فیش حقوقی متعلق به آقایان: اسماعیل وفایغمایی، دکتر کریم قصیم و محمدرضا روحانی، سه عضو مستعفای شورای ملی مقاومت تحت عنوان “فراخوان مجدد چاکران ولایت به اقامه دعوا و پیگرد قضایی در مورد مرگ های مشکوک، طلاق های …

چگونه سرداران جاودانه می شوند

چگونه سرداران جاودانه می شوند

چگونه سرداران جاودانه می شوند مهدی خوشحال، انجمن فانوس 26.01.2015 http://iran-fanous.de/Mehdi%207.html یکی از سایت های اینترنتی مجاهدین به نام ایران افشاگر، مدتهاست در سایت اینترنتی شان تحت عنوان “تاریخ سخن می گوید” به دنبال خائنینی است که احتمال می رود آن خائنین کارشان ضربه زدن و از بین بردن انقلابات و نهضتها و جنگهای مردمی، بوده است. این نوع و بخش از تاریخ نویسی که …

فیس بوک ، برادر مسعود و ۳۰ دی

چگونه سرداران جاودانه می شوند

فیس بوک ، برادر مسعود و 30 دی میلاد آریایی 25.01.2015 آقا جان من دیگه به اینجام رسیده و میخواهم یک مشکل لاینحل را با تمامی هواداران خارج از کشور بویژه در اروپا و همچنین با خود « خواهر و برادر ـ» مطرح کنم . مشکلی است که خیلی وقت است با آن درگیر هستم ولی کلی پشت گوش میاندازم و …

به دوستانم در آلبانی

به دوستانم در آلبانی

به دوستانم در آلبانی دوستان عزیز سلام از اینکه توانسته اید از اردوگاه بد نام اشرف و کمپ لیبرتی وازعراق به سلامت به کشور امن برسید باعث خوشحالی و این قدم اول به سمت ازادی از قید و بندهای فرقه جنایتکار رجوی می باشد . البته خبر هایی از درون مناسبات فرقه رجوی در آلبانی می رسد که خوش آیند نیست …

نگاهی به پیام خشونت طلبانه مسعود رجوی در ۱۱ آبان ۱۳۹۳

نگاهی به پیام خشونت طلبانه مسعود رجوی در ۱۱ آبان ۱۳۹۳

آقای رجوی نصیحت های اعضای جداشده و منتقدین را بپذیرید. چرا باید استراتژی سازمان مجاهدین باید اتکا به بیگانگان و آویزان شدن از آنها باشد؟ چرا از گذشته تجربه نمی گیرید؟ چرا همانطور که از زندان برایت نوشتم جسارت انتقاد از خود نداری؟ چرا نمی گویی که رفتن به عراق و پیوند زدن سازمان مجاهدین خلق …

تناقض شکل و محتوی در فرقه رجوی

تناقض شکل و محتوی در فرقه رجوی

تناقض شکل و محتوی در فرقه رجوی مهدی سجودی 19.01.2015 در فرقه رجوی شکل و محتوای همه مسائل نه تنها هیچ هم خوانی با همدیگر ندارند بلکه صد و هشتاد درجه عکس و متناقض هم هستند بطور مثال در حرکت تروریستی که در پاریس صورت گرفت رجوی اقدام به محکوم کردن آن کرد . در حالیکه رجوی مدعی مبارزه با تروریسم …

اطلاعیه های متوالی اخیر فرقه رجوی و چند نکته

اطلاعیه های متوالی اخیر فرقه رجوی و چند نکته

اطلاعیه های متوالی اخیر فرقه رجوی و چند نکته مریم سنجابی، ندای حقیقت http://www.ta-mko.com چند روز اخیر اطلاعیه هایی در سایتهای فرقه درج شده مبنی بر اینکه تعدادی برای شناسایی لیبرتی اقدام نموده اند. و در اطلاعیه ای دیگرنیز به ناسزاگویی به یک سری جدا شدگان پرداخته اند همانطور که من و اکثر دوستان جدا شده همنظر هستیم که اینگونه اطلاعیه ها نه ارزش …

سلاح آمریکایی ، حق مسلم ماست

سلاح آمریکایی ، حق مسلم ماست

سلاح آمریکایی ، حق مسلم ماست 15.01.2015 میلاد آریایی بابا من نمیدانم چرا اینقدر به ما سخت میگیرند آلان توی تمام دنیا گروههای تروریستی تانک دارند ، نفر بر دارند حساب بانکی متعدد دارند توی روز روشن نفت میفروشند و توی اروپا آنرا به دلار و یورو تبدیل میکنند ما یک سلاح انفرادی با چند تا ضد هوایی آن هم برای …

محمد حسین سبحانی:ضرورت باز شناسی و نقد تروریسم و خشونت سیاسی

محمد حسین سبحانی:ضرورت باز شناسی و نقد تروریسم و خشونت سیاسی

البته بین انقلابی و میهن پرستی که در دل عشق به آزادی و مردم اش دارد با یک تروریست به لحاظ فردی تفاوت وجود دارد. ولی باید با شهامت گفت در مشی و استراتژی و ترویج فرهنگ خشونت و نتیجه و راندمان عمل هیچ تفاوتی وجود ندارد، وحتی اگر دوران مبارزه مسلحانه و ترور و خشونت به درازا بکشد …

خروج ممنوع ! نقض حقوق بشر در کمپ های سازمان مجاهدین خلق

خروج ممنوع ! نقض حقوق بشر در کمپ های سازمان مجاهدین خلق

   خروج ممنوع:نقض حقوق بشر در کمپ های سازمان مجاهدین خلقخلاصه ………………………………………………………………………….  ……………………. 1 متدلوژی (روش شناسی)……………………………………………………………………………4 سابقه و زمینه ………………………………………………………………………………………. 5 ظهور نارضا یتی در درون سازمان مجاهد نی ………………………………………………..11 عملیات فروغ جاویدان ………………………………………………………………………………12 طلاق اجباری…………………………………………………………………… ……………………14 “چک امن یتی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید