نامه خانم بهشتی به مناسبت ۱۹ فروردین ( سالگرد اسارت برادرانم در فرقه رجوی)

0
652

نامه خانم بهشتی به مناسبت ۱۹ فروردین 

نرگس بهشتی، ندای حقیقت، ششم آوریل ۲۰۱۶:…کجایند کمیساریا کجایند مسئولین سازمان ملل من برادرم مصطفی رامیخواهم و تاجان دربدن دارم پیش میروم خطاب به رجوی میگویم رجوی خائن مرتضی ی من را به کشتن دادی ولی مصطفی را ازچنگالت نجات میدهم تا ان سردنیا خواهم رفت وفریاد میزنم توی خائن جگرم را سوزاندی داغ بردلم گذاشتی تمام هستی ام رامیدهم ولی مصطفی عزیزم را از تو میگیرم. ای کسانی که دم از دفاع …

تروریست ها شورای ملی مقاومت رجویاعضای ” شورای ملی مقاومت ” بدانند که چه نانی می خورند؟

لینک به منبع

نامه خانم بهشتی به مناسبت ۱۹ فروردین

سلام اینجانب نرگس بهشتی خواهر مصطفی ومرتضی بهشتی میباشم درسال ۱۳۸۰ دجالان وادم ربایان رجوی دوبرادرعزیزم راازترکیه به قصدکارفریب دادندودرسال ۱۳۹۰پاره جگرم برادرنازنینم مرتضی رابخاطر لجبازی دراشرف به کشتن دادند تنها پسرایشان یکساله بودکه پدرش مرتضی به دست این دجالان ربوده شد وسالها ازدیدن پدرمحروم شد در استانه ۱۹فروردین دلم خیلی گرفته چطوریک خواهرنمیتواند برادرش راپس ازسالها ببیند نه تنها ازدیدنش بلکه ازسرمزاررفتنش هم من رامحروم کردند سالها پشت درب اشرف برای دیدن برادرانم ضجه زدم ولی افسوس.

روز ۱۹فروردین روزازدست دادن برادرنازنینم است. خدایا صدای ضجه هایم رابشنوب بین با بنده ات چه کردند امیدوارم خدا جزای این خونهای به ناحق ریخته را ازرجوی خائن بگیرد رجوی بدان که هرسال ۱۹فروردین داغ من بیشتروبیشترمیشود وقسم میخورم به خون برادرم دست ازازادی مصطفی ودیگراسرای لیبرتی برنخواهم داشت الان مصطفی عزیزم درلیبرتی به شدت در شرایط روحی بدی قرار گرفته است کجایند مسئولین حقوق بشر اقای احمدشهید که به دو قدمیت نشستم دردم رابهت گفتم و قول همکاری دادی!

کجایند کمیساریا کجایند مسئولین سازمان ملل من برادرم مصطفی رامیخواهم و تاجان دربدن دارم پیش میروم خطاب به رجوی میگویم رجوی خائن مرتضی ی من را به کشتن دادی ولی مصطفی را ازچنگالت نجات میدهم تا ان سردنیا خواهم رفت وفریاد میزنم توی خائن جگرم را سوزاندی داغ بردلم گذاشتی تمام هستی ام رامیدهم ولی مصطفی عزیزم را از تو میگیرم. ای کسانی که دم از دفاع ازحقوق خلق میزنید حق من خواهرجگرسوخته چه میشود چه کسی به من میگوید برادرمن درلحظه جان دادن حرف اخرش چه بود خدای بالای سرم انتقام عزیزانمان راازتوبگیرد رجوی چه دراشرف بودی امدم چه درلیبرتی بودی امدم پس رجوی بدان من نرگس بهشتی تااخرین نفسم برای ازادی برادرم باتومبارزه میکنم وبرادرم راازاد میکنم

نرگس بهشتی ۱۸ فرودین ۱۳۹۵

*** 

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=24106

نامه سرگشاده خانم نرگس بهشتی به حیدر العبادی

ندای حقیقت، هشتم مارس ۲۰۱۶:…  جناب آقای حیدر العبادی من ۱۴ سال است برادرم را ندیده ام چندین بار به عراق سفر کرده ام و با مقامات مختلفی از جمله نمایندگان مجلس و وزیر حقوق بشر عراق نیز ملاقات کرده ام ولی تا کنون موفق به دیدار برادرم نشده ام. تنها خواسته من ملاقات با برادرم است که در کشور شما توسط فرقه رجوی به گروگان و اسیری گرفته شده است. درخواست عاجزانه دارم. صدای مرا گوش دهید . حتی افرادی …

زنان نجات یافته از فرقه رجوی مجاهدین خلقاهمیت جدایی زنان از فرقه رجوی

لینک به منبع

سایت ندای حقیقت – ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ برابر ۲۰۱۶/۰۳/۰۸

نامه سرگشاده خانم نرگس بهشتی به رئیس دولت عراق به خبرگزاری ها ارسال شده که به درخواست ایشان منتشر می شود.

نرگس بهشتیخدمت جناب نخست وزیر محترم عراق

آقای حیدرالعبادی

با سلام اینجانب نرگس بهشتی خواهر مصطفی و مرتضی بهشتی اسیر در فرقه رجوی می باشم. دو برادرم در سال ۱۳۸۰ به قصد کار به ترکیه سفر کرده بودند توسط سازمان خلق ربوده شدند. برادرم مصطفی را از خانه با نامه ای که از طرف برادرم فرستاده بودند به عنوان کار در شرکت کشتیرانی ربودند و بعد از دو ماه خواستند خواهرم لیلا را هم با همان ترفند بربایند. که خوشبختانه با کمک راننده اتوبوسی که خواهرم را به ترکیه برد موفق به انجام خواسته شان نشدند.

برادرم بزرگم مرتضی در سال ۱۳۹۰ در درگیری حمله به کمپ اشرف قربانی شد و پسر کوچک او بدون مهر پدری بزرگ شد. ما حتی نتوانستیم با برادرم وداع کنیم و رجوی اجازنداد بر سر مزارش برویم.

برادر دیگرم مصطفی در حال حاضر در لیبرتی و در بدترین شرایط روحی بسر می برد. و چندین بار در حملات مختلف مجروح شده است و شرایط خوبی ندارد. ما از دوستان وی که از سازما ن خلق جدا شده اند وقتی احوال مصطفی را پرسیدیم گفتند مصطفی در سازمان به میلاد معروف است و بعد از کشته شدن برادر بزرگم او تحت شدیدترین فشار های روحی است و از فوت برادرم برای نگهداشتن وی در سازمان سواستفاده می کنند.

جناب آقای حیدر العبادی من ۱۴ سال است برادرم را ندیده ام چندین بار به عراق سفر کرده ام و با مقامات مختلفی از جمله نمایندگان مجلس و وزیر حقوق بشر عراق نیز ملاقات کرده ام ولی تا کنون موفق به دیدار برادرم نشده ام. تنها خواسته من ملاقات با برادرم است که در کشور شما توسط فرقه رجوی به گروگان و اسیری گرفته شده است.

درخواست عاجزانه دارم. صدای مرا گوش دهید . حتی افرادی که در زندان هستند حق تماس تلفنی و ملاقات با اعضای خانواده شان را دارند. ولی ما حتی صدای برادرم را در عرض ۱۴ سال نشنیدیم و این چه فرقه و زندانی است که اجازه یک ملاقات ۵ دقیقه ای را هم به خانواده های دردمند و درجه یک اعضا نمی دهد.

بنده از شما تقاضا دارم به خواسته یک خانواده و یک خواهر داغدار و چشم انتظار اهمیت دهید و شما امکان دیدار ما را فراهم نمایید و باعث و بانی دیدار یک خواهر با برادرش شوید.

با تشکر نرگس بهشتی ۱۸ اسفند ۱۳۹۴برابر۲۰۱۶ /۸/ ۳

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید