آقای محمود احمدی مگر مجبورید این قدر دروغ سر هم کنید؟

0
532

آقای محمود احمدی مگر مجبورید این قدر دروغ سر هم کنید؟ (+ دگردیسی رجوی)

انجمن نجات، مرکز مازندران، نهم آوریل ۲۰۱۶:… این فرد در جای دیگری برای کاسه لیسی بیشتر نزد مریم قجر این زن داعشی و تکفیری می گوید که در سال ۶۴ انقلاب به اصطلاح ایدئولوژیک. مادر، در خواهر مریم رجوی !! همان چهره‌یی را که در سال ۵۰ در رجوی یافته بود، در خواهر مریم دید . آخر دروغ که حناق نمی آورد ! اگر وی این گونه فکر می کرد چرا تاکنون در هیچ کجای این انقلاب طلاق صحبتی از وی نشد ؟” مگر هزاران بار شخص … 

انجمن نجات، مرکز مازندران، نهم آوریل ۲۰۱۶:
لینک به منبع

آقای محمود احمدی مگر مجبورید این قدر دروغ سر هم کنید؟

مریم قجر این زن داعشی ، تکفیری و دسته چندم مسعود رجوی زن باره باز هم در اور شوی مسخره ای به نام یادبود خانم شاه آبادی به راه انداخته که در مورد این برنامه می توان ساعتها حرف زد ولی نکته ای که در آن می توان یافت نان قرض دادنها و هندوانه زیر بغل گذاشتن های کسانی بود که در این مراسم حرف می زدند و دروغهای بسیاری که گفته شد .

البته شنیدن خبر فوت یک انسان ناراحت کننده می تواند می باشد ولی چیزی که در مراسم این جانیان یاد می شود عدم ناراحتی از فوت خانم شاه آبادی بلکه تعریف و تمجید از رجوی جنایت کار بوده است!!!

در ابتدای مراسم فرزند خانم شاه آبادی به نام محمود احمدی سخنرانی نمود از همان ابتدا سعی داشت تمام دستوراتی که فرقه به او داده بود را پیاده نماید وی که از انقلاب به اصطلاح طلاق مریم قجر سیراب شده اجازه نداشته حتی نامی از این خانم که مادرش می باشد ببرد . رجوی زن باره همه افراد تشکیلات خود را از عاطفه انسانی تهی کرده و مانند ابزاری شدند که باید کورکورانه دستورات رجوی را انجام دهند و این فرد هم جدا از بقیه نیست .

وی در ادامه سریال دروغ هایش می گوید که این خانم منظور مادرش از همان لحظه تولد به اصطلاح انقلابی بوده است !! و مسخره تر از آن اینکه وی در دادگاه رجوی سازش کار در زمان شاه موقع آنتراکت پشت سر رجوی نماز خوانده است !!! و به مسعود گفت تو باید بمانی با التماس بهش گفت، مسعود اگر تو نباشی، پس حرف ما را کی بزنه. سخنگوی ما کی باشه.!! البته این جمله زیاد هم بی ربط نیست چرا که هر سال عباس داوری این پیر خرفت فرقه رجوی این کلمات را از قول سعید محسن نشخوار می کند که او در درون زندان به مسعود جنایت کار گفته است که باید تو(رجوی) زنده بمانی و باید بار سازمان را به دوش بکشی !!.

آقای احمدی کودن یادش رفته است که رجوی جنایت کار در نشست های درونی اشرف از وضعیت بد شکنجه و اذیت و آزار زندانیان در زمان شاه تعریف می کرد پس چطور می شود در دادگاه به آن مهمی مادر شما پشت سر این خیانت کار نماز خوانده و با او حرف زده است ؟ و به او پیام می دهد ؟ فکر می کنید که مردم هنوز در دوران غار نشینی زندگی می کنند که از هیچ چیز خبری ندارند ؟

شما که به مانند ارباب تان رجوی جنایت کار درس حقه بازی را به خوبی یاد گرفتید حداقل قدری کمتر دروغ می گفتید تا کسی باورش شود .

این فرد در جای دیگری برای کاسه لیسی بیشتر نزد مریم قجر این زن داعشی و تکفیری می گوید که در سال ۶۴ انقلاب به اصطلاح ایدئولوژیک. مادر، در خواهر مریم رجوی !! همان چهره‌یی را که در سال ۵۰ در رجوی یافته بود، در خواهر مریم دید . آخر دروغ که حناق نمی آورد !

اگر وی این گونه فکر می کرد چرا تاکنون در هیچ کجای این انقلاب طلاق صحبتی از وی نشد ؟” مگر هزاران بار شخص رجوی زن باره تکرار نکرد تنها کسی که به انقلاب طلاق مریم جواب داد فهمیه اروانی فاسد بوده است؟” حالا بعد از این همه سال و بعد از فوتش به یکباره یاد مریم قجر و انقلابش می افتد !!خود جای خنده دارد .

باید به احمدی گفت مگر مجبوری این گونه دروغ سر هم کنی تا سرسپردگی خودت را به رجوی جنایت کار و زن باره نشان دهی ؟ این قدر در سراشیب سقوط پیش رفته ای که برای گذران زندگی باید گدایی رجوی های ملعون را هم بکنی .

در این برنامه طبق معمول باز هم مریم قجر این زن دست چندم رجوی زن باره به اظهار نظر پرداخته و می خواهد بگوید که این زن از همان ابتدا به اصطلاح انقلابی بوده و در صف آنان قرار داشت . البته این گونه دروغ گفتن ها از وی دور از انتظار نیست . رجوی ها مرگ این افراد را فقط برای تبلیغات خود نیاز دارند که چند تا عکس یادگاری با آنان بگیرند . اگر جان انسانها برای رجوی های جنایت کار مهم بود دست به کشتار و جنایت و …. نمی زد آنان فقط با ریختن خون دیگران به حیات انگلی خود ادامه می دهند .

شما به حدی بی پرنسیب هستید که در دامان رجوی زن باره حاضر نیستید حتی نامی از مادر خود ببرید و با نام مادر او را صدا بزنید . باور کنید فوت مادر شما برای تو و امثال تو که در فرنگ نشسته و چاقوی رجوی جنایت کار را تیز می کنند مهم نیست چه برسد به رجوی جنایت کار .

هادی شبانی

انجمن نجات، مرکز مازندران، نهم آوریل ۲۰۱۶:
لینک به منبع

دگردیسی رجوی از نوع میمون وار

اگر کسی فرصتی داشته باشد و به تلویزیون فرقه رجوی نگاه کند در خواهد یافت که رجوی جنایت کار در اوج افلاس و درماندگی هر روز مرزهایی بی پرنسیبی را طی می کند و می خواهد با نشان دادن بعضی از فیلم ها خودش را متجدد نشان دهد ولی خبر ندارد این دگردیسی چه عواقبی در درون تشکیلاتش دارد .

وقتی به نفراتی که در تلویزیون فرقه حرف می زنند توجه کنیم متوجه خواهیم شد که انگار یک قرن از مردم عادی دور هستند و تمام تحلیل هایشان آبکی و سرکاری می باشد . کسی در این فرقه استقلال فکری ندارد و هر چیزی که تشکیلات رجوی به او دیکته می کند باید انجام دهند و همان حرف را باید بزند .

در بحث هایی که رجوی زن باره در سالن اجتماعات برای همه لایه های تشکیلاتی برگزار می نمود کسی جرات نداشت تحلیل های سیاسی وی را زیر سئوال ببرد یا اگر سئوالی یا ابهامی دارد مطرح کند اگر در جهت تایید تحلیل های وی بود مشکلی نداشت اما اگر در جهت تکذیب یا در کادر ابهام مطرح می شد معلوم نبود بعدش چه بلائی سر آن شخص نگون بخت می آمد ، در یک کلام عرض کنم دمکراسی در قاموس رجوی جائی ندارد هر چه هست دیکتاتوری مطلقه از نوع فرقه گرایانه ، متاسفانه هر استعدادی در حیطه تشکیلات بسته و قفل می شود ، شما اگر همین دست اندرکاران حاضر را که در تلویزیون فرقه رجوی که ظاهر می شوند مثل جاوید میر داماد ، علی صبا و هفت برادران و … دیده باشید این افراد هنوز در فاز ۳۰ سال پیش بسر می برند یعنی درجا زده و هیچ پیشرفتی نداشتند ، نه این که به آنها اضافه نشد بلکه به عقب کشیده شدند ، تحول در فرقه رجوی اساسا وجود خارجی ندارد همه اشخاص تا وقتی در حصار فرقه هستند فکر می کنند هنوز هم در سال ۶۰ زندگی می کنند نه از درون ایران خبری به آنها می رسد و نه از دنیای بیرون ، اخباری که مسئولین فرقه در بولتن های داخلی به اعضای منتقل می کنند خبرهای دست چین شده ای است که اساسا دروغ محض اند ، هیچ ارگان مستقلی یا خبرگزاری که اعتبار داشته باشد خبرهایی را که آنها می دهند را تصدیق نمی کند ، همانطوری که می دانیم فرقه رجوی ماهیتاٌ یک فرقه مخرب کنترل ذهن است که از روش های روانی مانیپولاسیون(مغز شویی) ذهنی برای جذب و کنترل نیروها استفاده میکند. با این وجود افرادی از این فرقه فرار می کنند . تشکیلات فرقه رجوی به واقع باید نام برده داری نوین بر آن نهاد چرا که همه منتظر فرصتی هستند که از آنجا فرار نمایند .

اکنون هم در تلویزیون خود سعی دارند با حرکات میمون وار دست به هر کاری بزنند و با پخش فیلم های سینمایی زمان شاه خودشان را همگام با دیگر رسانه ها نشان دهند ولی خوب می دانیم که این کار دوامی نخواهد داشت چرا که ماهیت فرقه رجوی اجازه این کار را به دستگاه تبلیغاتی نمی دهد و شاهد هستیم که همین فیلم ها را هم با سانسور و قیچی کردن آن به خورد نفرات می دهند .

البته این فیلم ها اجازه پخش در مناسبات فرقه را ندارد چون ذهن افراد لمپر خورده و به جای دیگری برده خواهد شد و فقط این رجوی زن باره می باشد که باید دست به هر کثافت کاری بزند . اگر این فیلم ها در مناسبات پخش شود ذهن افراد به دوران گذشته خواهد رفت و به یاد زن و زندگی خواهند افتاد که این از نظر رجوی کثیف حرام می باشد و.اما چرا فرقه رجوی در این مقطع در بلندگوی تبلیغاتی خود اقدام به پخش فیلم های زمان شاه می کند ؟ !!

محمد رضا گلی

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید