حامی و لابی رجوی داعشی بچه آزار از آب در آمد !

0
861

حامی و لابی رجوی داعشی بچه آزار از آب در آمد ! 

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، چهاردهم آوریل ۲۰۱۶:…  رجوی داعشی بعد از دست دادن پدر معنوی خود ( صدام ملعون ) برای بدست اوردن ارباب جدید به انواع دریوزگی ؛ ذلت و خواری ؛ خود فروشی و … دست می زند تا بتواند چند صباحی به حیات خفیف و خائنانه خود ادامه بدهد . برای رجوی داعشی فرقی نمی کند که اربابش چه کسی باشد فقط اسمش ارباب باشد خواه امریکا باشد یا اسرائیل و یا شیوخ مرتجع عرب ؛ چون رجوی … 

لینک به منبع

حامی و لابی رجوی داعشی بچه آزار از آب در آمد !

 محمد رزاقیرجوی داعشی بعد از دست دادن پدر معنوی خود ( صدام ملعون ) برای بدست اوردن ارباب جدید به انواع دریوزگی ؛ ذلت و خواری ؛ خود فروشی و … دست می زند تا بتواند چند صباحی به حیات خفیف و خائنانه خود ادامه بدهد .

برای رجوی داعشی فرقی نمی کند که اربابش چه کسی باشد فقط اسمش ارباب باشد خواه امریکا باشد یا اسرائیل و یا شیوخ مرتجع عرب ؛ چون رجوی پتانسیل خاصی در مزدوری و نوکری دارد در یک زمان تحمل چند ارباب را هم دارا می باشد رجوی داعشی می تواند همزمان به ساز هر اربابی برقصد .

مریم قجرداعشی که حرمسرادار شخصی رجوی داعشی می باشد به دستور شخص رجوی برگزار کننده شوهای رنگارنگ در اروپا برای بزک ؛ دوزک کردن چهره مافیائی و تروریستی رجوی داعشی برای فریب دادن افکار عمومی بطور خاص اروپائیها و امریکائیها می باشد .

مریم قجرداعشی هر سال چندین شوء رنگارنگ در اروپا با هزینه زیاد از دلارهای اهدائی صدام ملعون و شیوخ مرتجع عرب را برای بزک کردن چهره فرقه رجوی داعشی خرج می کند .

یکی از اصلی ترین خرج این شوها اوردن یک مشت جنایتکار و سیاستمداران از دور خارج با پرداخت بین ۲۰ تا ۴۰ هزار دلار برای هر سخنرانی به اضافه خرج تردد و اقامت اینگونه از حیوانهای وحشی که در لباس انسان روی سن کنارمریم قجر داعشی می نشینند و یا می ایستند .

یکی از حامیان و لابی های رجوی داعشی که درشوهای مریم قجرزیاد حلول ؛ حلوایش می کردند و با آب و تاب نام می بردند حلوا ؛ حلوایش می کردند رئیس مجلس نماینده گان سابق امریکا می باشد که چند روز پیش پرونده تجاوزش به ۵ پسر بچه رو شد !

بی بی سی ؛ یازدهم اوریل ۲۰۱۶ … مقامات قضائی آمریکا گفته اند که دنیس هسترت ؛ رئیس سابق مجلس نماینده گان امریکا ؛ سال ها پیش زمانی که به عنوان معلم و مربی کشتی مشغول به کار بوده دست کم ۵ پسر بچه را مورد ازار جنسی قرار داده است . بر ساس این گزارش آقای هسترت برای سر پوش گذاشتن بر روی این آزارهای جنسی مخفیانه حدود سه و نیم ملیون دلار پرداخت کرده است

عمومآ حامی و لابی های فرقه رجوی داعشی از ۲ طیف تشکیل شده .

۱ــ یک عده ازسیاستمداران و دولتمردان سابق کشورهای اروپائی و امریکائی که لابی گری و سخنرانی در مجالس مختلف منبع در امد خود قرار داده اند و نوع مجلس و میزبان برایشان زیاد اهمیت ندارد انچه قابل توجه میزان پرداخت میزبان می باشد و اگر از همین لابی هائی که رجوی حلوا ؛ حلواشان می کند بپرسید ملت ایران به چه زبانی صحبت می کنند ۹۹ درصد خواهند گفت به زبان عربی !

۲ــ دسته دوم یک مشت جنایتکار و جنگ طلب ؛ مزدور اسرائیل و امریکا که اکثرآ ضد ایران و ایرانی هستند و در عین حال غرق در فساد اخلاقی و سیاسی؛ این طیف هم از رجوی داعشی جیره خود را می گیرند هم از سرویسهای اطلاعاتی موساد و شیوخ مرتجع عرب وهدف مشخصی دنبال می کنند و مثل رجوی داعشی پیش برنده خط تحریم و جنگ بر علیه ایران و ملت ایران می باشند که این طیف خیلی خوش ایند و سوگلی های رجوی داعشی می باشند .

از همینجا به رجوی داعشی و مریم قجر حرمسرادار شخصی رجوی و دیگر سران فرقه باید بگویم که الحق لایق ایستادن و نشستن در کنارتان همین حیوانات وحشی در لباس انسان هستند که مثل رجوی داعشی و دارو دسته اش از انسانیت بوئی نبرده اند ودرست مثل رجوی ملیونها دلار خرج می کنند تا جنایات و تجاوزات خودشان را لاپوشانی کنند و حقا که خوب با هم چفت و جور شده اید .

یک مثل هست اما به تجربه ثابت شده که :

۲ تا اسب یکجا ببندی اگر هم رنگ نشوند اما هم خوء می شوند .

اما رجوی داعشی به اندازه یک اسب هم شعور ندارد هم همرنگ جنایتکاران و متجاوزان شده هم اینکه هم خوء یک مشت انسان حیوان صفت .

پاریس : محمد رزاقی

__________________________________________

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید