علی جهانی:روز معلم و نگاهی به سوءاستفاده های فرقه رجوی از مناسبت ها

0
1063

روز معلم و نگاهی به سوءاستفاده های فرقه رجوی از مناسبت ها

علی جهانی، وبلاگ آیینه، دوم می ۲۰۱۶:… اصولا فرقه رجوی و بطور خاص رهبری این فرقه تروریستی سعی می کند که با عوامفریبی و شیادی خاص خودش برای مصرف داخلی و مشغول کردن نیروهای سازمان به شیوه های گوناگون متوسل شود . که از جمله این شیوه ها اعلام پیروزی های پوشالی مقاومت که همان اسم مستعار سازمان فرقه گرایش می باشد و فراخوانهای پوشالی به مناسبت های مختلف و سوء استفاده … 

لینک به منبع

روز معلم و نگاهی به سوءاستفاده های فرقه رجوی از مناسبت ها

 علی جهانیاصولا فرقه رجوی و بطور خاص رهبری این فرقه تروریستی سعی می کند که با عوامفریبی و شیادی خاص خودش برای مصرف داخلی و مشغول کردن نیروهای سازمان به شیوه های گوناگون متوسل شود . که از جمله این شیوه ها اعلام پیروزی های پوشالی مقاومت که همان اسم مستعار سازمان فرقه گرایش می باشد و فراخوانهای پوشالی به مناسبت های مختلف و سوء استفاده از مناسبت ها و شعایر مذهبی ، هستند . و اکنون که سازمان تروریستی و فرقه گرای رجوی دیگر نمی تواند با شعار ارتش آزادی بخش کذایی اش به نیروهای سازمان وعده سرنگونی بدهد وحسابی در باتلاق عراق گیر کرده است و بطور همه جانبه ای در شرایط اسف باری قرار گرفته است سعی می کند که بیشتر با آویزان شدن به مناسبتها صورت خودش را باسیلی سرخ کرده و اینطور وانمود کند که نه تنها تشکیلات قرون وسطایی و استالینی اش در حال نابودی و فروپاشی کامل قرار ندارد بلکه در میان اقشار مختلف از جمله زنان و جوانان و کارگران و معلمان از طرفداران زیادی برخوردار هست و بدین وسیله برای فریب نیروهای ارتش به اصطلاح آزادیبخش خود که اکنون به قول معروف به یک شیر بی یال و دم و اشکم بیشتر شبیه هست و تبدیل به خانه سالمندان شده است ، به دروغ بگوید ما الان در اوج قله هستیم و حکومت ایران در حال سرنگونی است . در صورتی که بطور واقعی الان این سازمان تروریستی رجوی هست که در حال فورپاشی و نابودی هست . ولی رجوی و باندش سعی می کنند این واقعیت ها را صد و هشتاد درجه عکس وانمود کنند .

بله دوستان به همین دلیل هست که بعد از سرنگونی صدام این حامی و پدر خوانده فرقه رجوی و خلع سلاح و تخلیه اشرف این قلعه اتراتژیکی و ظرف فرقه گرایی اش ، رجوی بیشتر از گذشته خود را نیازمند آویزان شدن به مناسبتها و سوءاستفاده تبلیغاتی از این مناسبت ها می داند . لذا در این رابطه همگان شاهد هستند که رجوی اکنون در این شرایط وخیم تشکیلاتش مستمرا با سوء استفاده از مناسبت ها سعی می کند خودش و تشکیلات قرون وسطایی اش را سر پا نشان دهد و درست به همین دلیل هست که سعی می کند خودش را حامی مناسبتهایی نظیر روز زن و روز دانشجو و روز کارگر و روز معلم نشان دهد و با تبلیغات دروغین این اقشار آگاه و زحمتکش جامعه را موافق خودش وانمود کنند . در این رابطه یکی از مناسبتهایی که فرقه رجوی همه ساله سعی می کند از آن به نفع خودش سوءاستفاده های تبلیغاتی بکند ، روز معلم می باشد .

لذا امروز دوازدهم اریبهشت ماه به مناسبت روز معلم ضمن اینکه از صمیم قلب به قشر آگاه و دلسوز و زحمتکش معلمان ایران تبریک عرض می کنم ، می خواستم نگاهی هم به سو ء استفاده های فرقه رجوی از اینگونه مناسبتها در جامعه ایران داشته باشیم و همچنین نکاتی را خدمت خوانندگان عزیز عرض کنم .

یکم) فرقه رجوی اکنون با از دست دادن ارتش به اصطلاح آزادیبخشش خود را بیش از هر زمان دیگری نیازمند آویزان شدن به اینگونه مناسبتها می بیند تا بتواتد برای مشغول کردن و سرکار گذاشتن نیروهای سازمان به دروغ به انها بگوید که سازمان نه تنها در حال فروپاشی نیست بلکه اقشار مهم جامعه مخالف نظام هستند و موافق سازمان می باشند و همین روزها هست که سازمان به کمک همین اقشار رژیم ایران را سرنگون کرده و جایگزینش گردد و اینطور انها را با وعده های دروغین و تکراری سرنگونی فریب داده و در تشکیلاتش نگه دارد و همچنین بدین وسیله از ریزش نیرویی اش که این روزها سیر صعودیپیدا کرده است جلوگیری نماید .

دوم) برای فریب افکار عمومی جامعه ایرانی که بدین وسیله ضمن لاپوشانی وضعیت وخیم تشکیلاتی اش به دروغ وانمود کند که مهمترین اقشار فعال جامعه ایران از جمله کارگران و زنان و دانشجویان و معلمان طرفدار سازمان هستند و سازمان از حمایت مردمی قشر عظیم ملت ایران برخوردار هست در صورتی که نه تنها چنین چیزی واقعیت ندارد بلکه این گروه تروریستی به خاطر خیانتها و جنایاتی که علیه مردم ایران مرتکب شده است به شدت مورد انزجار و تنفر احاد ملت ایران از جمله همین اقشار فعال و زحمتکش جامعه ایران قرار دارد

سوم) سازمان فرقه گرای رجوی سعی می کند که بدین وسیله به کشورهای اروپایی وانمود کند که نه تنها یک فرقه تروریستی نیست بلکه یک سازمان سیاسی و انقلابی هست که از حمایت این اقشار قرار دارد و دارای پایگاه عظیم اجتماعی هست و می تواند التر ناتیو انهم از نوع تنها آلتر ناتیو حکومت ایران باشد و روی این سازمان حساب کنند و این طوری به خیال واهی خودش دولتمردان اروپایی را بفریبد

چهارم) نکته آخر و پایانی اینکه این سازمان فرقه گرا و تروریستی که معتقد به مبارزه مسلحانه و راه حل های جنگ و خونریزی و خشونت طلبانه می باشد نه تنها به هیچ وجه نمی تواند طرفدار قشر اگاه و زحمتکش جامعه یعنی معلمان باشد بلکه صد هشتاد درجه ضد این جامعه معلمان حرکت می کند . چون که این قشر آگاه معلم با قلم و زبان گویایش به ما می آموزند و به ما آگاهی می بخشند و اشتباهات ما را گوشزد می کنند و راه راست را به ما نشان می دهند . ولی این سازمان فرقه گرا مخالف آگاهی و قلم هست و می خواهد همه چیز را با زور اسلحه و با خشونت گرایی به جامعه تحمیل کند و در این رابطه نه تنها تحمل شنیدن کوچکترین انتقادی را ندارد بلکه مخالفان و منتقدان را تهدید به قتل می کند و سایت های ایترنتی را حک می کند و معتقد به استراتژی خشونت و ترور می باشد و بدان اصرار هم می ورزد و همچنین این سازمان فرقه گرا و تروریستی خیلی از همین معلمان را به خاطر اینکه حاضر نشده اند شغل شریف معلمی را رها کرده و به سازمان تروریستی رجوی بپیوندند ، به بهانه اینکه دارند با حکومت همکاری می کنند و مزدور هستند ترور کرده است و من خیلی از همین معلمین را می شناسم که توسط فرقه تروریستی رجوی ترور شده اند .در این رابطه من یادم هست که رجوی همیشه در نشستها به دکتر شریعتی که معلم بود ایراد می گرفت که ایشان مخالف مبارزه مسلحانه بودند و به همین دلیل مورد تایید سازمان نیستند و طرفداران شریعتی از جمله پسرشان را خاین می دانست .

بنا براین این فرقه تروریستی به هیچ وجه نه تنها نمی تواند طرفدار و حامی قشر معلم باشد بلکه صد و هشتاد درجه خلاف جهت و اهداف والای معلمان شریف و آگاه و زحمتکش ایران حرکت می کند . و درست به همین دلیل نه تنها از هیچ جایگاه و ارزشی در بین اقشار مختلف از جمله قشر معلمان برخوردار نیست بلکه به شدت مورد تنفر این جامعه روشفکر قرار دارد و این تلاشهای مذبوهانه و شیادانه رجوی و باندش راه به جایی نمی برد و کسی را نمی فریبد .

در پایان ضمن تبریگ مجدد این روز فرخنده به همه معلمان شریف و آگاه ایران ، امیدوارم که از طرف رجوی و باندش گوش شنوایی برای آموختن از معلمان جامعه ما وجود داشته باشد و دست از اصرار بر استراتژی خشونت و ترور بردارند و از ادامه راه حلهای جنگ جویانه و خشونت طلبانه بردارند .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید