بازگشت اسماعیل فلاح رنجکش به وطن +ملاقات ممنوع. چای هم ممنوع

0
1210

بازگشت اسماعیل فلاح رنجکش به وطن (+ملاقات ممنوع. چای هم ممنوع) 

انجمن نجات، مرکز گیلان، نوزدهم می ۲۰۱۶:…  اسماعیل فلاح رنجکش بالغ بر۲۷ سال ازعمر و جوانی خود را در اثر خیانت تامل برانگیز رجوی وطن فروش دریک فرقه مخرب و کنترل ذهن به تباهی گذراند و سرانجام با یک ” نه ” قاطع به رجوی والبته به همت خانواده چشم انتظارش از شر رجوی و تشکیلات مافیایی اش رهایی یافت وبه دنیای آزاد خاصه وطن زیبای خود وکانون گرم و پرمهر خانواده بازگشت . درجلسه تحویلدهی عضو رها شده و بازگشتی … 

 

بازگشت اسماعیل فلاح رنجکش به وطن و کانون پر مهر خانواده

لینک به منبع

فلاح رنجکشاسماعیل فلاح رنجکش بالغ بر۲۷ سال ازعمر و جوانی خود را در اثر خیانت تامل برانگیز رجوی وطن فروش دریک فرقه مخرب و کنترل ذهن به تباهی گذراند و سرانجام با یک ” نه ” قاطع به رجوی والبته به همت خانواده چشم انتظارش از شر رجوی و تشکیلات مافیایی اش رهایی یافت وبه دنیای آزاد خاصه وطن زیبای خود وکانون گرم و پرمهر خانواده بازگشت .

درجلسه تحویلدهی عضو رها شده و بازگشتی به وطن و خانواده اش فضای شور و شادمانی که با اشکهای برآمده از شوق دیدار فی مابین عنصر نادم و بازگشته و خانواده رنجدیده ازظلم وجور رجوی عجین شده بود ؛ فوران میکرد وجملگی ضمن لعن ونفرین بر رجوی بعنوان تنها عامل و مسبب بدبختی و فروپاشیدن یک خانواده و لطمات وآسیب های جدی روحی و روانی و حتی فیزیکی وارده برآنان ؛ بواسطه به هم پیوستن و آغازیک زندگی دوباره بدور از سایه شوم و نکبتبار رجوی برای عنصر بازگشتی ؛ خدای را سپاس و ستایش نمودند و عمیقا احساس رضایت داشتند.

 آقای فلاح رنجکش در میانه دیدار صمیمانه و خانوادگی با یکایک عزیزانش گفت: ” عمق خوشحالی خودم را نمی توانم بیان بکنم بطور خاص وقتی مادر پیرم را در آغوش گرفتم تازه فهمیدم رجوی چقدربه من وخانواده ام جفا کرده وبه معنای دقیق کلمه یک خائن تمام عیاراست وانشاء الله در آینده ای نه چندان دور درهمین دفتر انجمن نجات ودرجمع دیداربا خانواده های چشم انتظار گیلانی از تجارب و مشاهداتم از مناسبات فرقه گرایانه رجوی بسا سخن خواهم گفت .”

مسول انجمن نجات گیلان ضمن تبریک و تهنیت به خانواده ستمدیده رنجکش برای رهایی سایر اسرای دربند تشکیلات مافیایی رجوی در لیبرتی و آلبانی دعا کردند و افزودند که دراین راستا باهمکاری همه جانبه خانواده های چشم انتظار خیلی کار داریم که همت بالا و عزم آهنین میخواهد.

عکسهای خاطره انگیز از جلسه تحویلدهی اسماعیل فلاح رنجکش به خانواده اش

ملاقات ممنوع !! یک استکان چای هم ممنوع !!

لینک به منبع

پور احمدبرغم سالیان تناقض ومشکل و درگیری ؛ در۱۲ خرداد ۱۳۸۳ بعنوان یک مسئول وفرمانده یکان با بالاترین رده تشکیلاتی برادران ( MO ) معاون آزمایشی ستاد با سابقه ۲۵ سال حضور در فرقه بدنام رجوی طی متنی ازفرمانده خودم خانم عذرا علوی طالقانی معروف به سوسن درخواست خروج ازتشکیلات را دادم .

متعاقب آن بشدت به هم ریخته بودم و با تنزل رده درموضع حفاظت وانتطامات درب ورودی اسارتگاه اشرف به کارمشغول شدم تا درادامه به درخواستم رسیدگی شود !

شیفت شب حسن محمودی بود ومن ساعت ۷ صبح برای تحویل گیری پست نزدش رفتم . پست را که تحویل داد درادامه گفت ” درضمن آن مادر و پسر را که می بینی کاری به کارشان نداشته باش. ازایران آمدند وپی ملاقات با فرزندش هستند.انگاری میخواهند برایمان شر درست کنند. خواهرسوسن شخصا درجریان قرارگرفته وتوصیه اکید کرده که با آندو رابطه نزنیم . امریکاییها هم انگاری به قضیه حساس شده اند!( پست دم درب ورودی با امریکاییها مشترک بود ).

با اندک صبر و تحمل و تامل خودم روبه بهانه چک امنیتی کانکس به نزد آن خانواده مادروپسر رساندم . دیدم خسته وخواب هستند ولیکن به مجرد شنیدن صدای پایم زودی بیدارشدند ونشستند. پرسیدم کی هستین وبرای چی اومدین ؟ اصلا صبحانه خوردین ؟

مادراندک هول شد وبه زبان عربی شروع به صحبت کرد … گفتم اگه میشه فارسی صحبت کن که فرزندش خواست که مادرش ادامه بدهد واو ترجمه خواهد کرد.

مادربا استرس زیاد حرفش را به اتمام رساند وداشت با گوشه روسری خود اشکهایش را پاک میکرد که فرزندش گفت ” ما خوزستانی هستیم . من ومادرم دو روز تو راه بودیم . نصفه شبی رسیدیم . خیلی خسته وگرسنه هستیم ولی اینها مهم نیست . مادرم میخواهد برادرم را ببیند. برادرم اسیرجنگی بوده ونمی دانیم چطوری سراز پایگاه شما درآورده است . پدر نداریم وعمرخود را به شما داده . میشود لطف کنید برادرم را یک ساعت بیاورید اینجا تا خودم و مادرم ملاقاتش کنیم .”

درآن مقطع شمار زیادی از بچه ها از تشکیلات بریده و خودشونو به تیف محل امریکاییها رسانده بودند گفتم بد نیست ضمن مراجعه به امریکاییها ببینم طرف نزدشون هست یا نه ؟

سربازامریکایی مابعد مراجعه به فرمانده اش وچک لیست پیوسته ها به امریکاییها نزدم آمد وگفت فرزند این مادرسه ماه است که ازرجوی بریده ودرتیف زندگی میکند. خوشحال شدم وازآنان درخواست کردم که مطابق برنامه شان طرف را بیاورند تا ملاقات صورت بگیرد وخوشبختانه جواب مثبت گرفتم وموضوع را بی کم وکاست به مادروپسرانتقال دادم که ازسرشدت شوق وخوشحالی فقط دعایم میکردند.

به کانکس نگهبانی خودم برگشتم وچون شرایط را مهیا وبی خطردیدم یکراست به کانکس صنفی رفتم تا صبحانه ای برای آندوعزیزمهیا کنم . چای دم کردم وتخم مرغ داشت توماهیتابه جلزولزمیکرد که سروکله مالک ( ابوالفضل مرتضوی ) پیداشد. بساط صبحانه را که دید معترض شد که شیفت ساعت ۷ صبح صبحانه را باید تومقربخورد نه اینجا ! نباید پستت را ترک میکردی ! خواستم یک جوری قضیه را هم بیاورم که کشیک امریکایی به کانکس ما آمد ودرحالیکه مالک هم حضورداشت به من گفت ” با درخواستت موافقت شده وقراراست دوساعت دیگر مادر و پسرهمینجا بتوانند با زندانی خود ملاقات کنند!”

سروکله مالک دیدنی بود . دیگرهمه چیز رو فهمیده بود . مثل خوک شده بود ولاینقطع به من بد وبیراه میگفت واینکه چرا سرخود این برنامه را اجرا کرده وحالا جواب خواهرسوسن را چه بدهیم .

درساعت مقرر با حضور امریکاییها دیدم ملاقات آندو با عزیزشان صورت گرفته و مادر دارد با عشق مادرانه خود فرزندش را بوسه باران میکند وحال مانده است ملاقات من با خواهر سوسن درجلسه عملیات جاری امشب .

حقیقت بواسطه کاری که کرده بودم خیلی خیلی خوشحال بودم ولیکن ازبابت پاسخگویی درعملیات جاری شب خیلی استرس داشتم واصلا نتوانستم شام هم بخورم .

خلاصه درساعت مقرر وارد جلسه دراتاق خواهرسوسن شدم . همه یک به یک ازراه رسیدند ومعلوم بود سوژه عملیات جاری من هستم . درمقدمه ودرشروع خواهرسوسن الکی با چند نفرخوش وبش کرد وازپیشرفت کارشان پرسید.

ازشدت استرس سرم پایین بود ودرافکار خودم بودم که چه جوابی را سرهم کنم . طبق معمول مالک با فحش وفضیحت وداد وبیداد گفت: ” خواهرسوسن این آقا ما می دانیم که بریده است . الان دوهفته است که سوژه جلساتمان هست . دارد مناسبات را شخم میزند . ازبزرگواری وملاحظات شما هم دارد سوء استفاده میکند. امروز تو شیفت خودش با یک خانواده الدنگ ملاقات وخوش وبش کرد . ضمن هماهنگی با امریکاییها ترتیب ملاقات آن خانواده با بریده ما را داد . آنچنان خود محورشده که داشت برای آنان صبحانه آماده میکرد. من به چشم خودم دیدم داشت نیمروبرای آنان ترتیب میداد.”

با سکوت معنی دارخواهرسوسن که ازفرهنگ شناخته شده صحنه سرکوب درعملیات جاری است جمعیت سرخپوست وحشیانه با هتک حرمت وبا بکارگیری کلمات سخیف وشرم آوربه من حمله ورشدند که دراثرمقاومتم کاربه حمله فیزیکی کشید.

خواهرسوسن آن عجوزه میمون صفت با یک نیم نگاه ازمن خواست که چه فهمیده ام وچه جوابی دارم!

منهم گفتم داستان ملاقات را ازامریکاییها بپرسید ومن اطلاعی ندارم . نیمروهم برای خودم بود فقط میخواستم برای آنان یک استکان چای داغ ببرم . اینهم یک کارانسانی است وجرم محسوب نمیشود.

خواهرسوسن ازخونسردی وپاسخ اینگونه من دچارجنون شد وبا فحش وفضیحت فریاد زد ” برای خانواده الدنگ ملاقات ممنوع ! یک استکان چای هم ممنوع ! حال بروگمشوکه نمیخوام ببینمت …. منهم یواشکی آنهم توی دلم گفتم ” به درک “.

خاطره ای به قلم پوراحمد

__________________________________________

آرشیو موضوع : نفی خشونت، تروریسم و فرقه گرایی

انقلاب فرهنگی هرگز نباید تکرار شود

انقلاب فرهنگی هرگز نباید تکرار شود

۱۶ ماه مه (۲۷ اردیبهشت ماه) برابر است با پناهمین سالگرد یکی از «مرگبارترین» و «خشونت‌آمیز‌ترین» رخدادهای سیاسی معاصر چین؛ زمانی‌که مائو زه‌دونگ دستور داد نبرد «طبقاتی» آغاز شود. در جریان این «انقلاب»، مدارس تعطیل شدند و اقتصاد «سرزمین میانه» با رکود مواجه شد. برآوردها نشان می‌دهند که این «انقلاب» به کشته شدن ۱.۵ میلیون نفر و بازداشت و …

ایران قلم: درک و فهم مشترک از مبارزه با تروریسم

ایران قلم: درک و فهم مشترک از مبارزه با تروریسم

بنابر مدارکی که بعد از سقوط صدام حسین به دست آمده است، سازمان مجاهدین میلیون ها دلار از عواید برنامه نفت در قبال غذا (برنامه ای که سازمان ملل برای گرسنه نماندن مردم عراق در زمان تحریم طراحی کرده بود- م) را از طریق صدام حسین بین سالهای 1999 و 2003 دریافت نموده اند که به مصرف برنامه …

غفور فتاحیان: به یاد جعفر کهزادمنش و جلیل بزرگمهر و …

غفور فتاحیان: به یاد جعفر کهزادمنش و جلیل بزرگمهر و …

به یاد جعفر کهزادمنش و جلیل بزرگمهر و دهها سربه نیست شدۀ دیگر در فرقۀ رجوی  غفور فتاحیان، پیوند رهایی، سیزدهم می ۲۰۱۶:…  جعفر از جملۀ نوجوانان ایرانی بود که در سودای آزادی برای میهن و مردمش به سازمان مجاهدین خلق با هویت و هدفی که از قبل از انقلاب معروف بود پیوسته بود ولی …

ایران قلم:خیمه شب بازی سالیانه مجاهدین خلق برای گرامیداشت خشونت و ترور

غفور فتاحیان: به یاد جعفر کهزادمنش و جلیل بزرگمهر و …

 رهبری فرقه مجاهدین خلق با بحران های عمیق تشکیلاتی ناشی  از فروپاشی اشرف و استقرار در کمپ لیبرتی مواجه می باشد ؛ کمپی که مریم رجوی آن را زندان لیبرتی می نامد و در عین حال تلاش می کند در این زندان نیروهای خود را همچنان اسیر نگاه دارند. اما مطمئنا از خیمه شب بازی …

مهدی خوشحال: تکلیف صفحات بعد از ۲۸ چه می شود؟!

غفور فتاحیان: به یاد جعفر کهزادمنش و جلیل بزرگمهر و …

تکلیف صفحات بعد از ۲۸ چه می شود؟!   یادم است که یکی از سران ترور در عراق به نام ابراهیم ذاکری که تا پای مرگ از تنفر و کشتار مردم بی گناه خجل و شرمنده نشد، بلکه از خونریزی و شکنجه و مرگ در هر سو انگیزه می گرفت و لذت می برد، با افتخار …

کم‌کاری جامعه روشنفکری ایران درباره مسئله مهاجران

کم‌کاری جامعه روشنفکری ایران درباره مسئله مهاجران

این زمینه‌ها چقدر می‌تواند در وقوع جنایت علیه مهاجران موثر باشد؟ سعید پیوندی معتقد است در این مورد ما نه تنها با سکوت دولتی و رسمی مواجه هستیم بلکه نیروهای زنده جامعه ایران، روشنفکران و رسانه​ها نیز در این مورد کوتاهی کرده‌اند. او می‌گوید: «این گروه‌ها می‌بایست در طی ۳۰ـ ۲۰ سال گذشته و با افزایش حضور افغان​ها از یکطرف …

چگونه داعش میتواند، با تأسی از الگوی مجاهدین خلق، دیگر تروریست به شمار نیاید

چگونه داعش میتواند، با تأسی از الگوی مجاهدین خلق، دیگر تروریست به شمار نیاید

چگونه داعش میتواند، با تأسی از الگوی مجاهدین خلق، دیگر تروریست به شمار نیاید  ابراهیم خدابنده به نقل از مینت پرس، دهم آوریل ۲۰۱۶:… “در اردوگاه های مجاهدین خلق، یک سری پراتیک ها وجود دارد که در تمامی کتب مربوط به تئوری های فرقه ها یافت میشود – محرومیت از خواب، پروژه های بیگاری، که یکی …

پیروان فرقه ژاپنی اوم‌شینریکیو در اروپا چه می‌کنند؟

پیروان فرقه ژاپنی اوم‌شینریکیو در اروپا چه می‌کنند؟

در سال ۱۹۸۹، این گروه که غالبا از با کلمه اختصاری اوم، از آنان یاد می‌شود، توانست در ژاپن رسمیت یافته و موقعیت یک سازمان مذهبی را به دست آورد. شوکو آساهارا موفق شد در سراسر جهان پیروانی پیدا کند، در دانشگاه‌ها سخنرانی کرده و چندین کتاب بنویسد. این گروه در اوج موفقیت ده ها هزار عضو در …

مجاهدین خلق، پدرخوانده ی بمب گذاران انتحاری

پیروان فرقه ژاپنی اوم‌شینریکیو در اروپا چه می‌کنند؟

مجاهدین خلق، پدرخوانده ی بمب گذاران انتحاری مزدا پارسی، انجمن نجات، مرکز فارس، نهم آوریل ۲۰۱۶:…  در مورد مجاهدین خلق ، یا به عبارت بهتر، ” فرقه ی رجوی” ، مسعود رجوی اعضا را با یک متدولوژی بسیار پیچیده و سخت گیرانه مورد مغزشویی قرار می دهد. ذهن پیروان مسعود رجوی چنان برنامه ریزی می …

حملات تروریستی بلژیک و عواقب ناشی از آن

حملات تروریستی بلژیک و عواقب ناشی از آن

از آنجایی که بسیاری از بلژیکی ها منتظر پاسخ داعش به این دستگیری ها بودند و هشدارهای امنیتی بسیاری در این رابطه داده شده بود و همچنین عملیات تروریستی پاریس، زنگ خطری برای بلژیک بود، اما نیروهای امنیتی بلژیک در این رابطه بسیار ضعیف عمل کردند. زیرا یک واقعیت بسیار مهم را نباید فراموش کرد و آن این …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید