این مبارزات ربطی به شما ندارد و یا برعلیه شماست!

0
463

این مبارزات ربطی به شما ندارد و یا برعلیه شماست! (+ اقتصاد مقاومتی و باند رجوی)

انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی، بیستم می ۲۰۱۶:…  معنی این جمله این است که انسان هرچه درمحدودیت باشد، درک روشن تری ازاوضاع بدست میآورد و بطریق غیر مستقیم میشود ازآن نتیجه گیری کرد که مسعود رجوی ازاین تئوری طلایی؟! استفاده کرده وتمامی اعضای تشکیلات را دربند کرده تا درک و تحلیل درست تری از اوضاع داشته باشند و نگارنده ی این سطورهم اگر بخواهد به یک تحلیلگر تبدیل شود، باید کاری کند که … 

این مبارزات ربطی به شما ندارد و یا برعلیه شماست!

لینک به منبع

فروغ گلستان چهره ی دیگری ازباند رجوی است که مقاله ای بنام ” پایداری یک ملت برای آزادی ” نوشته وطی آن به اعتراضات کارگران و زندانیان اشاراتی داشته که ما این اخبار را درروزنامه های داخلی به وفور میبینیم و دراصل احتیاجی به خواندن مطالب تکراری این خانم نداریم وبا این حال، محض بررسی کوتاه چند کلام قصار این خانم ، مواردی از نوشته ی او را نقل میکنم:

” و… یقین دارم که زندانی درحصار، بیش از هر کس ضعف و درماندگی حاکم را می‌بیند “.

معنی این جمله این است که انسان هرچه درمحدودیت باشد، درک روشن تری ازاوضاع بدست میآورد و بطریق غیر مستقیم میشود ازآن نتیجه گیری کرد که مسعود رجوی ازاین تئوری طلایی؟! استفاده کرده وتمامی اعضای تشکیلات را دربند کرده تا درک و تحلیل درست تری از اوضاع داشته باشند و نگارنده ی این سطورهم اگر بخواهد به یک تحلیلگر تبدیل شود، باید کاری کند که به زندان برود و تا بعدها نانش توی روغن باشد!!!

دیگر اینکه بانوی گرامی!

اگر پایداری ای درملت باشد، این پایداری به ضرر فرقه ی رجوی تمام خواهد شد:

آنها آزادی فرزندانشان ازاسارت رجوی را طالب خواهند شد وبه مناسبات برده داری دراین تشکل اهریمنی پایان داده و رجوی را بی یار و یاور خواهند گذاشت و بنابراین این پایداری ها خرمن

وجود رجوی را آتش خواهد زد!!

ونیز:

” … ویکتور فرانکل، روانشناس اتریشی که سالها در اردوگاه آشویتس بود در کتابش به نام «انسان در جستجوی معنا»، در روایتی از زندان و زندانی مینویسد: (همه چیز را میتوان از یک فرد گرفت الا یک چیز، آخرین آزادی یعنی قدرت انتخاب) “.

حالا که نوبت عالم نمائی شد، باید ازاین خانم سئوال کرد که آیا آقای فرانکل ازسر داشتن ” قدرت انتخاب” بود که سر ازاردوگاه آشویتس برآورد یا اجباری درکار بود؟!
مسلما که اجباری در کار بود واستناد صرف این بانوی محترمه به یک نقل قول که بدون توجه به قانون نسبیت واوضاع موجود زمانی- مکانی بیان شده ، دارای پایه واساس چندان معتبری نیست!

ومنهم اگر بخواهم عالم نمایی کنم، به اظهار نظر فردی بمراتب بالاتر از فرانکل متوسل شده و باین هموطن کم سواد وکم تجربه میگویم که کجایی خواهر!

“… بدون شک، انسان سرنوشت خود را خودش انتخاب میکند، اما نه لزوما طبق امیال خود! درانتخاب این سرنوشت، پارامترهای پیچیده ی انسانی و طبیعی مختلف عمل میکنند وانسان با تفکر کمتر توسعه یافته، فکر میکند که براستی هم قدرت انتخاب محض داشته ونمیتواند درک کند که اجبارهایی هم درانتخاب این راه برسر راهش بوده است “!!

سعید

اقتصاد مقاومتی و باند رجوی!

لینک به منبع

صحبت از اقتصاد است که مقوله ای است بسیار مهم و مقاومت که واژه ی شریفی بشمار میآید!

باند رجوی بعنوان نخود هرآش وارد این مقوله و واژه شده و نوشته ای با نام ” معنی ادعای روحانی: اقتصاد درون زا و برون گرا “؟ منتشر کرده وازجمله آورده است:

” …اما ادعای روحانی چه بود؟ ادعایی که تا کنون بارها آن را اعلام کرده است. در یک کلام حرفش این است: اقتصاد باید «درون زا و برون گرا» باشد. می‌گوید: این معنی واقعی اقتصاد مقاومتی است و مدعی است که این راه برون‌رفت رژیم از این اوضاع خراب است ..”.

من نیز باین مسئله ی مهم توجه کافی داشته وآنچه را که اززبان مسئولین و کارشناسان شنیده ودریافته ام، عبارت ازاین است که اقتصاد مقاومتی به آن روشی از مدیریت اقتصادی میگویند که تولید داخلی درارجحیت بوده وبا نظارت دقیق برگمرکات ، مانع ورود کالاهای غیر لازم- ودرراس همه ، کالاهای مصرفی – شده و تولید داخلی را تا سطح رسیدن به خودکفایی رونق میبخشند و ” درون زائی” باین راهکارها اطلاق میشود.

درون زائی ازاین سبب است که سرمایه گذاری وصدور ورود کالا براساس نیازهای واقعی کشور انجام میگیرد ودولت دراین مورد ، غم کسانی را نخواهد داشت که بدون توجه به منافع ملی، صرفا بخاطر سود شخصی خود اقدام به تجارت و … میکنند!!

برون گرا بمعنی این است که برای تحقق تولید بزرگ، به سرمایه گذاری های بزرگ احتیاج داریم که مسلما قسمتی ازاین سرمایه را راسا دراختیار نداریم وباید با تعامل با دنیای خارج و زدودن آثار زیانبار ایران هراسی ، تامین کنیم.

ما صنایع فولاد وذوب آهن، تراکتور سازی ، ماشین سازی و … را با همکاری دولت ها ویا شرکت های خارجی ایجاد کرده ایم و این کار درسراسر جهان رسم بوده وهست و خواهد بود.

من آرزو داشتم که ما باداشتن توان علمی درخور تحسین ونیروی انسانی کافی وماهر، خودمان به تنهایی این کارها را انجام میدادیم که جزئا عملی نیست و ازسر ناچاری و با رعایت منافع ملی ولحاظ احتیاط های لازم ، مجبور به قبول سرمایه های خارجی برای سرمایه گذاری درامر تولید هستیم واتفاقا آقای دکتر روحانی درملاقات با یکی ازهیئت های اقتصادی به آنها گفت ، با خودتان صنعت بیآورید و صرفا بخاطر صدور کالاهای مصرفی با ما به گفتگو ننشینید!!

در سایر نقاط جهان، ورود سرمایه های خارجی درامر تولید وکمک به خودکفایی کشور مفروض، مسبوق به سابقه است!

آمریکا برای استفاده ازکار ارزان به کشور مهمی مانند چین صدور سرمایه کرد واین صدور حتی به غلظتی بود که کارخانجات خود را برچیده ودر چین دایر کرد!!

درست است!

تعداد زیادی ازاین کارگران چینی درکارگاه های بزرگ عرق ریزی ، صدمه دیده و گاها هم درگذشتند که اگر چین اولیه دارای سرمایه وتکنولوژی لازم بود، مسلما که چنین نمیشد و چین مجبور به تحمل این هزینه ها نمی شد!!

اما حالا چی؟!

با رشد تولید ملی معجزه آسای چین، بالا رفتن دستمزدها و بیمه های کارگری دران کشور، آمریکا دیگر رغبتی به سرمایه گذاری درچین ندارد وچین نیز احتیاجی بدین کار احساس نکرده ومیگوید که تولید برای فروش داخلی وتامین رفاه شهروندان ۵/۱میلیاردی خود را کافی میداند و رفاه عمومی در سرلوحه ی کارش قرار گرفته ودیگر قربان صدقه ی آمریکا برای سرمایه گذاری درکشورش نمیرود!

پس سیاستمداران کشورها نه براساس رویاهای خود، که درتطابق با واقعیات عمل میکنند وچاره ای هم جز این ندارند!!

ژاپن وکره ی جنوبی برای علم کردنشان دربرابر شوروی سابق وکم وبیش چین، با حمایت زیاد غرب به خودکفایی وقدرت اقتصادی رسیدند و خود راسا قادر به انجام این کارها و کسب این ترقیات نبودند.

ژاپن برای این ژاپن شد که منابعی نداشت و قدرت های جهانی طمعی دراشغال آن نداشته و بجای آن صلاح دیدند که این کشور مخاصم را به متحد خود تبدیل کنند و تقویت اش کردند که مانعی دربرابر شوروی باشد و …

بنابراین دعوت ازسرمایه گذاری آنهم صرفا بر روی تولید، عرف متداولی است وسازمان مجاهدین رجوی، برای اینکه شیر فهم شده وبیخودی ننویسد، باید که ازاین مسائل بغرنج اجتماعی وواقعیات سر سخت اطلاع داشته باشد !

فرید

________________________________

آرشیو موضوع : شورای ملی مقاومت

نیمه پاسخی به حرفهای نیمه تمام آقای سامع

سعید جمالی: هواداران مجاهدین بخوانید! + به بی شرفان شورای ملی مقاومت!!!؟؟؟

نیمه پاسخی به حرفهای نیمه تمام آقای سامع مهرداد ساغرچی، ایران فانوس، بیست و نهم سپتامبر ۲۰۱۵:… آقای سامع بدانند در روزهایی که سازمان مشغول وصل ارتباط شیوخ عراقی با فرماندهان آمریکایی در شرق قرارگاه مشغول کار سیاسی بودند، در غرب قرارگاه با بلند گو برای نفرات خودشان سرود قدیمی مرگ بر امریکا مینواختند که نکند …

آقای خزائی، بیش از این شرمنده مان نکنید!

آقای خزائی، بیش از این شرمنده مان نکنید!

آقای خزائی، بیش ازاین شرمنده مان نکنید! صابر ازتبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، هشتم ژوئیه ۲۰۱۵:…  برادر بزرگترم! همسو شدن با سران بعضی ازکشورها و جریاناتی که نبض اصلی مطبوعات جهان وامکانات مادی دنیا فعلا دراختیار آنهاست که هنر نیست! دراین راهی که شما طی سه دهه انتخاب کردید، احتیاج به آن پنج فرمان وقهرمانی نشان …

جدایی بنی صدر و مجاهدین -بخش ۶ – نامه رجوی به بنی صدر و پاسخ بنی صدر

آقای خزائی، بیش از این شرمنده مان نکنید!

در خاتمه فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تجدید احترامات خانوادگی خودم با شما تاکید می کنم که اختلاف نظرهای سیاسی ما بین شما و سازمان مجاهدین خلق ایران بیهچوجه ربطی و تاثیری بر مناسبات خانوادگی من و شما ندارد. فقط خواهش می کنم مراقبت فرمائید درباره همسر گرامی ام (فیروزه) که از لحاظ عقیدتی و سیاسی …

جدایی بنی صدر و مجاهدین ـ۴ـ طرح و آرزوهای واهی رجوی درباره رفتن به عراق و …

جدایی بنی صدر و مجاهدین ـ۴ـ طرح و آرزوهای واهی رجوی درباره رفتن به عراق و …

شبی رجوی به نزد بنی صدر رفت و طرح رفتن به عراق را باین شرح با او در میان گذاشت: “اگر قطعه زمین قابل دفاعی در عراق بگیریم و من (رجوی) در آنجا مستقر بشوم و بخشی از اسرا که طرفدار ما هستند در اختیار ما قرار بگیرند و با فراخوان نیروهای طرفدار خود را، از سراسر ایران …

جدایی بنی صدر و مجاهدین ـ ۳ ادعاهای مسعود رجوی از در خواست قباله نصف وزرا…

جدایی بنی صدر و مجاهدین ـ ۳ ادعاهای مسعود رجوی از در خواست قباله نصف وزرا…

جدایی بنی صدر و مجاهدین – بخش سوم – ادعاهای مسعود رجوی از در خواست قباله نصف وزرا: به هر کس باندازه مقاومتش بیشتر نمیدهیم! 31/02/1394 – سایت انقلاب اسلامی- بمناسبت سالگرد جدایی مجاهدین خلق از بنی صدر در 20 اسفند 1362، که با اطلاعیه 4 فروردین 1363 «شورای ملی مقاومت» علنی گشت، پاسخ …

جدایی بنی صدر و مجاهدین – بخش دوم – دروغهای مسعود رجوی برای فرار از بحث آزاد

جدایی بنی صدر و مجاهدین – بخش دوم – دروغهای مسعود رجوی برای فرار از بحث آزاد

چرا بجای سیاه کردن صفحات بسیار در بروز دادن آثار تشنج عصبی و ناسزا و دروغ، اقلا توضیح نمی­دهد که “رهبری” این سازمان درباره سرانجام رژیم خمینی و پروسه سقوط آن چه نظری دارد؟ از قضا، کرامت می­کند و مثل شیخ اجل شیره را خورده و می گوید شیرین است! می گوید: “تضاد اصلی، تضاد رژیم خمینی با …

محمد رضا روحانی: آى دزد آی دزد – ۵ ادبیات امنیتى

جدایی بنی صدر و مجاهدین – بخش دوم – دروغهای مسعود رجوی برای فرار از بحث آزاد

کمسیون بى صاحب ضد امنیت وترور شورا که معلوم نیست چرا و چگونه به اسرار یک ملاقات خصوصى رهبرى عقیدتى دست پیدا کرده هم دروغ مى گوید و هم فراموشکار است خوشبختانه من نیازى ندارم که سندى آرائه کنم خودشان زحمت لازم را کشیده اند . مى نویسند روحانى در دیدار خصوصى « در خواست کمک مالى …» کرد. …

کریم قصیم : قدرشناسی مسعود رجوی یا انتقام کشی؟ (۳)

جدایی بنی صدر و مجاهدین – بخش دوم – دروغهای مسعود رجوی برای فرار از بحث آزاد

اصلاً و ابداً از وجود پرده ها و آن چه رجوی درپشت پرده های اُور و دیگرجاها انجام می داد کوچکترین خبری نداشتم. علی زرکش دراور؟ خروج جمیع نیروهای رزمنده ازایران؟ خلع رهبری جمعی مجاهدین و کوبیدن میخ رهبری امام گونه ؟ لغزخواندن پشت سر شورائیها؟ رویه های سرکوبگرانه درون سازمانی؟ و . . . نه از این …

سعید جمالی : طور دیگری هم می توان زیست

سعید جمالی : طور دیگری هم می توان زیست

“موضوع” و “بحث” بر سر امر مبارزه نیست، سالهاست که نیست! اگر هنوز ابهامی دارید بروید و بخوانید، منابع و مستندات فت و فراوان است. بحث بر سر از دست دادن حداقلهای اخلاقی در یک مناسبات اجتماعی ساده است. اگر هنوز هم ککتان نمی گزد و به سکوت قناعت کرده اید، شک نکنید، یکسره بسراغ … طور …

میلاد آریایی : بن‌بست شورا چگونه به پایان میرسد ؟

میلاد آریایی : بن‌بست شورا چگونه به پایان میرسد ؟

یک ایده خیلی انقلابی دارم اینکه مثل سالیان قبل یادتان هست برادر کار خیلی بزرگی کرد وشورا را « گشاد » کرد طوری که همه اعضای مجاهدین هم آمدند توی شورا و خلاصه جانی تازه گرفتیم ، آقا تالار بهارستان برای خودمان درست کردیم ، شیره ها آوردیم و سر خودمان مالیدیم بیا وببین . برادر مسعود آن …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید