عیسی آزاده:پیروزی قانون و عدالت بر دروغ و نیرنگ

0
855

پیروزی قانون و عدالت بر دروغ و نیرنگ

 عیسی آزاده، پیوند رهایی، بیست و یکم می ۲۰۱۶:…  بالاخره بعد از مدتها تحقیق قضات و سازمان اطلاعات و امنیت هلند؛ دادگاه رأی بر بیگناهی آقای بهزاد علیشاهی صادر کرد و پرونده سازی هایی که فرقه رجوی و فالانژهای چماق بدستش به دروغ و با شارلاتانبازی تحت عنوان اطلاعات انجام داده بودند دود شد و به هوا رفت و طبق رأی دادگاه باید بر پایۀ قانون خسارت وارده به آقای علیشاهی را هم بپردازند. ازتبرئه شدن آقای علیشاهی … 

لینک به منبع

پیروزی قانون و عدالت بر دروغ و نیرنگ

نوشتۀ عیسی آزاده عضو و فرمانده قدیمی جدا شدۀ سازمان مجاهدین

بالاخره بعد از مدتها تحقیق قضات و سازمان اطلاعات و امنیت هلند؛ دادگاه رأی بر بیگناهی آقای بهزاد علیشاهی صادر کرد و پرونده سازی هایی که فرقه رجوی و فالانژهای چماق بدستش به دروغ و با شارلاتانبازی تحت عنوان اطلاعات انجام داده بودند دود شد و به هوا رفت و طبق رأی دادگاه باید بر پایۀ قانون خسارت وارده به آقای علیشاهی را هم بپردازند.

ازتبرئه شدن آقای علیشاهی خیلی خوشحالیم و این پیروزی ایشان و پیروزی قانون و عدالت بر توطئه ها و نیرنگها و دروغها را بر ایشان تبریک می گوییم.

فرقه رجوی از فردای روزی که برای آقای علیشاهی مشکلاتی ایجاد شد اقدام پلیس هلند را با بوق و شیپور در تمام سایت های اصلی و فرعی اش منتشر کرد و مانند عادت همیشگی اش مدعی یک پیروزی بزرگ شد وطوری فضا سازی کرد که انگار یک فتح الفتوح نصیبش شده است ودر همین راستا برای کلیه جداشدگان و منتقدین خط و نشان کشید. نمونه هایی از این نوع تبلیغات گوبلزی فرقۀ رجوی علیه آقای بهزاد علیشاهی و یاوه های سران بورشدۀ فرقۀ رجوی در این مورد را در لینگهای زیر می توانید ببینید:

http://efshayaranshitan.blogspot.fr/2015/05/blog-post_87.html

https://begoonaah.wordpress.com/2014/03/29/

البته ما از همان روز نخست و مشخصا باگرد و خاک های پوشالی دستگاه فرقه فهمیدیم که هیچ چیزی در چنته رجوی نیست و فقط می خواهد مثل همیشه از آب گل آلود ماهی بگیرد. البته رجوی و دارودسته اش بی هدف این موضوع را منعکس نمی کردند. رجوی مثل همیشه می خواست با این تهمت و افترا و پرونده سازی در وهلۀ اول برای آقای علیشاهی مشکلات قانونی درست کند و با صرف هزینه های گزاف موجب اخراج وی از هلند شود و در وهله دوم اسیران زندان لیبرتی و زندان جدید فرقه در آلبانی را از هرگونه جداشدن و افشاگری علیه فرقه بترساند. در تمام این کشاکش و روند تحقیقات قضائی، فرقه رجوی مستمرا در تمام اطلاعیه هایش به موضوع اقای علیشاهی اشاره می کرد و انرا یک دستاورد و پیروزی بزرگ برای فرقه قلمداد می نمود و مخالفینش را هم بی نصیب نمی گذاشت و آنها را هم تهدید می کرد.

البته اخیرا مورد آلمان و کثافت کاری که با نفرات تشکیلات خودش در آلمان سر پول داشته است را هم به یک کیس سیاسی تبدیل کرده بود که گویا کشورهای اروپایی و سازمان های امنیتی و اطلاعاتی آنها تمام اقدامات و کارهایشان را بر اساس گزارشات واهی ودروغ فرقه دنبال می کنند. در صورتیکه واقعیت چیزدیگری است، در حالیکه هیچ ارگان رسمی در اروپا پشیزی به لاطائلات فرقه رجوی قائل نیست. البته رجوی خوب می داند که کسی به چرندیات او گوش نمی دهد اما چاره ای ندارد جز اینکه صورتش را با سیلی سرخ نگهدارد.

کارنامه و بیلان رجوی در سه دهه گذشته جز دروغ و نیرنگ و شیادی و زیستن در شکاف چیزدیگری نبوده است و کماکان علیرغم اینکه تمام استراتژی پوشالی اش دودشده است بازهم با دروغهای نجومی دست از فریبکاری و شعر و شعارهای تو خالی بر نمی دارد.

سازمانی که مدعی بود دارای هزاران نیروی رزمنده است و مدعی بود که تنها اپوزیسیون و آلترناتیو رژیم ایران است و بر علیه رژیم مبارزه! و مقاومت! می کند، کارش به جایی رسیده که تنها مبارزه اش جاسوسی از جداشدگان و منتقدین و پرونده سازی بر علیه آنهاست.

البته رجوی در توهم ابلهانه خودش فکر می کند که با پول می تواند در اروپا هم مثل عراق صدام حسین تاخت و تاز کند و هر نقشه ای که خواست روی جداشدگان پیاده کند. تا جایی که خودش مستقیم از غارش فرمان قتل جداشدگان را صادر کرد و وصیت کرد که اگر شکست خوردیم وظیفه اول و آخر هسته های تروریستی اش در اروپا کشتن جداشدگان است. البته شتر در خواب بیند پنبه دانه؛ فعلا که خودش از ترس نزدیک به سیزده سال است که در سوراخ موش پنهان شده ومدتها است که روزه صمت گرفته است و برای چک و ارزیابی به یک سرهنگ بازنشسته حقوق بگیرشان برای ایز گم کنی خط داده است که مطرح کند عالیجناب بزدلیان در خاک فرانسه است.

البته مهم نیست رجوی در کجا باشد و در کدام سوراخی پنهان شده است. آنچه مهم است آگاه شدن تمام اسیران (البته اگر خبری به آنها برسد) و رو شدن دست او در تمام زمینه هاست. درتاکتیک و استراتژی که مطلق شکست خورد و باقی ماندۀ هزاران رزمنده در حال حاضر؛ قریب به دوهزار وپانصد اسیر نگونبختی است که باید بیش از شصت در صد آنها روانه خانه سالمندان شوند و چهل درصد الباقی هم که در همان آلبانی عقب افتاده هم؛ نفری برای رجوی نخواهند شد و دنبال زندگی خود خواهند رفت.

بدینگونه با تبرئۀ دوست عزیزمان آقای بهزاد علیشاهی از سوی قضائیۀ کشور هلند در پهنه مبارزه با جداشدگان و منتقدین هم یک بار دیگر پوزه رجوی و چماقدارانش به خاک مالیده شد و مثل همیشه بور شدند.

دوستان گرامی و همرزمان سابق؛

رجوی هیچ چیز در چنته ندارد و همواره دنبال فضاسازی و شارلاتان گری است. لذا مطلق نباید مرعوب دود و دم او شد و باید بی امان اورا افشا کرد تا عبرتی باشد برای تمام مزدوران و وطن فروشان.

با امید به آزادی تمامی اسیران نگونبخت فرقۀ رجوی.

درود بر پایداری و استقامت آقای بهزاد علیشاهی که در یک نبرد نفس گیر مرعوب گرد وخاک کردنهای رجوی و مزدورانش نشد و پایدار ماند تا اینکه بیگناهی اش را اثبات کرد و در عرصۀ قانون و عدالت پیروز این نبرد ناعادلانه شد.

عیسی آزاده

پاریس

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شاد باش و تبریک به اقای بهزاد علیشاهی

۰۲ خرد ۱۳۹۵

شاد باش و تبریک به اقای بهزاد علیشاهی  محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، بیستم می ۲۰۱۶:… به هر صورت استناد به این پرونده حقوقی پیروز ، …

شاد باش و تبریک به اقای بهزاد علیشاهی

آرشیو موضوع : کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی

شاد باش و تبریک به اقای بهزاد علیشاهی

شاد باش و تبریک به اقای بهزاد علیشاهی  محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، بیستم می ۲۰۱۶:… به هر صورت استناد به این پرونده حقوقی پیروز ، نشان می دهد که دیگر حنای مجاهدین خلق برای سازمانهای پناهندگی و امنیت و پلیس کشور های اروپائی رنگی نداشته و تروفند هایشان برای از میدان به در کردن رقبا …

مصاحبه محمد حسین سبحانی با سیاوش رستار آخرین فرد جداشده از مجاهدین در آلبانی

 مسعود رجوی و مریم رجوی با این تفاصیل و با این پرچم ادمها را فریب میداد، ادمها را اسیر میکرد، چیزهای اتفاق می افتاد که خیلی معذرت میخواهم که ادم نمی تونه تصور کنه…

کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی: وقتی به لقب منافق افتخار میکنند

روزگاری مجاهدین این القاب را نادیده گرفته و چهره خود را پشت بهترین تو صیفات پنهان میکردند. اما امروزه چنان وضعشان خراب است که برای زنده ماندن در خبر ها یعنی مطرح شدن حداقلی , همه این القاب را حتی اگر درمورد دیگران به کار رفته باشد بخودش گرفته و به آن افتخار میکند. لینک به منبع

کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی :کارکرد تازه ای برای تبلیغات

مجاهدین حتی علاقه ندارند که تعداد ببینده های برنامههایشان اضافه شود چرا که قطعا هرکس که ببیند به بی محتوایی برنامه هاو پوچی ایدئولوژیکشان پی میبرد . پس اینهمه خرج برای چیست ؟ کارکرد تازه ای برای تبلیغات کانون وبلاگنویسان مستقل ایرانی- 09.02.2015   شایدکسب در آمد , جلب مشتری , شهرت, معرفی یا ترو یج عقاید …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید