قابل توجه وطن فروشان و مزدوران فرقه رجوی (+ تسلیت به خانواده فرزین فر)

0
775

قابل توجه وطن فروشان و مزدوران فرقه رجوی (+ تسلیت به خانواده فرزین فر) 

نادر کشتکار، وبلاگ کشتکار، یازدهم ژوئن ۲۰۱۶:…  بلوغ وشعور سیاسی رهبران فرقه مجاهدین از آدمکشان و مرتجعین داعشی تا دیروز تحت عنوان نیروهای انقلابی مردم عراق یاد میکردند و امروز از نیروهای جنایتکار ائتلاف به رهبری عربستان تحت عنوان ارتش ملی یمن نام میبرند.ارتشی ملی ،اما متشکل از چند درصد مزدور از جنس مجاهدین خلق ایران به همراه عربستان و متحدینش. همچنین این فرقه در تبلیغات و … 

فرزاد فرزین فرفرزاد به هادی پیوست

قابل توجه وطن فروشان و مزدوران فرقه رجوی

لینک به منبع

اکنون بیش از یکسال است که مردان،زنان و کودکان یمنی در زیر شدیدترین بمبارانهای نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان و با همکاری نیروهای نظامی کشورهای امارات،کویت،بحرین، قطروهمچنین مراکش،مصر،اردن و سودان قرار دارد.تا جائیکه امریکا متحد استراتژیک عربستان از ادامه فروش بمبهای خوشه ای به عربستان خودداری کرد.

بارها و بارها کشتار کودکان و غیر نظامیان توسط سازمانهای حقوق بشری از جمله سازمان عفو بین الملل مورد محکومیت و انزجار قرار گرفته است.

این کشتارها به حدی انزجارآور و وحشیانه بود که باعث شکسته شدن سکوت سازمان ملل نیز شد. سازمان ملل ائتلاف عربستان را به علت کشتار کودکان یمنی درتاریخ دوم ژوئن در لیست سیاه گنجاند.

به گزارش خبرگزاری رویترز بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در گزارش خود در روز پنجشنبه دوم ژوئن برابر با سیزده خرداد اعلام کرد ائتلاف نظامی تحت رهبری عربستان مسئول کشته و زخمی شدن صدها کودک یمنی در طی سال گذشته بوده و در جریان حملات این ائتلاف ۵۱۰ کودک کشته و۶۶۷ کودک دیگر زخمی شده اند.

در این گزارش همچنین آمده است ائتلاف تحت رهبری عربستان مسئول حملات نظامی به مدارس و بیمارستانها در یمن بوده است.

اما در کمال تعجب تنها یک هفته بعد دبیر کل سازمان ملل نام ائتلاف تحت رهبری عربستان را از لیست سیاه خارج کرد.آقای بان کی مون دبیر کل سازمان ملل، خارج کردن ائتلاف به رهبری عربستان سعودی از فهرست سیاه عاملان کشتار کودکان یمنی را تصمیمی “دشوار و دردناک” خواند.

آقای بان امروز، پنجشنبه ٩ ژوئن، در جمع خبرنگاران گفت همچنان از محتوای گزارش خود درباره مسئولیت ائتلاف سعودی در کشتن حداقل ۵۱۰ کودک یمنی و زخمی کردن ۶۶۷ کودک دیگر دفاع می‌کند، اما با در نظر گرفتن تبعات قطع احتمالی کمک‌های مالی برخی از کشورهای عرب به سازمان ملل، ناگزیر شده که به عنوان هماهنگ‌کننده ارشد امور سازمان ملل چنین تصمیمی بگیرد.

دبیر کل سازمان ملل گفت عربستان سعودی او را تحت فشار غیر قابل قبولی قرار داد و تهدید کرد که کمک‌های حیاتی مالی‌اش را قطع خواهد کرد. سازمان عفو بین الملل این اقدام را “شرم‌آور” خوانده و گفته است این کار اعتبار سازمان ملل را به خطر می‌اندازد. عفو بین الملل می‌گوید چنین کاری در تاریخ سازمان ملل بی سابقه است که گزارش منتشر شده خود درباره کودکان قربانی در درگیری‌های مسلحانه را تغییر بدهد،عفو بین الملل فشار کشورهای ائتلاف به سازمان ملل را کاری “خلاف وجدان” خواند.

بلوغ وشعور سیاسی رهبران فرقه مجاهدین از آدمکشان و مرتجعین داعشی تا دیروز تحت عنوان نیروهای انقلابی مردم عراق یاد میکردند و امروز از نیروهای جنایتکار ائتلاف به رهبری عربستان تحت عنوان ارتش ملی یمن نام میبرند.ارتشی ملی ،اما متشکل از چند درصد مزدور از جنس مجاهدین خلق ایران به همراه عربستان و متحدینش.

همچنین این فرقه در تبلیغات و تکان دادن دم و خوش رقصی برای ارباب جدید ،مردم و نیروهای مقاومت در برابر ائتلاف عربی را ،شورشیان طرفدار ایران قلمداد میکند.شورشیانی که میتوانید خود در تصاویر بالا به وضوح ببینید.

محکومیت یک هفته ای عربستان بدلیل کشتار کودکان و حذف مجدد آن بیش از هر چیز این واقعیت را فریاد میزند که در دنیای امروز تمامی مدعیان دفاع از حقوق بشر و یا سینه چاک دادن ها برای آزادی یک کشور و یا ادعاهائی از این قبیل بیش از آنکه واقعیت باشد دروغ است.

در پایان خطاب به مزدوران فرقه رجوی و در رابطه با نوکریشان برای شیوخ عرب حوضه خلیج همیشگی فارس به آنها جمله ای آشنا را گوشزد میکنم،هر چند که میدانم گوش دلی برایشان نمانده است.

اگر دین ندارید،حداقل آزاده باشید

نادر کشتکار

آلمان

تسلیت به خانواده محترم آقای فرزین فر

لینک به منبع

روز گذشته از طریق سایت ایران اینترلینک و درمطلبی به قلم آقای مهدی خوشحال از فوت دوست عزیز مرحوم فرزاذ فرزین فر مطلع شدم که باعث اندوه و تألم بسیار شد.

مدتی پیش مطلبی در سایت خبری کانون آوا تحت عنوان یادی از دوران اسارت در مجاهدین باز نشر شد که در آن اشاره ای داشتم به یکی از بستگان اسیرم در فرقه رجوی،که بر حسب قضا با مرحوم آقای فرزین فر برای مدتی در کمپ رمادی بسر برده بود.

آشنایی من با زنده یاد آقای فرزین فر از همین جا شروع شد.در تماسهایی که با هم داشتیم وی خاطراتی را از آن دوران بازگو میکرد که دل هر انسانی از شنیدنش بدرد می آمد.خاطراتی تلخ از ستمهای فرقه ضد بشری و کثیف رجوی.

وقتی به آن خاطرات فکر میکنم می بینم که سمت و سوی حرکت مجاهدین درست در همان مسیری است که بایستی باشد.به قولی خداوند در جای حق نشسته است.کسانی که گوسفندوار از آدم رذل وپلیدی چون رجوی خائن بدون لحظه ای تفکر کردن و اندیشه و بدون هیچ دلیل و برهان محکم و بعد از اینکه چهره و نیت کثیف رجوی برای همگان برملا شده است،باز با چشمان بسته پیروی میکنند،لیاقتشان همین است که در طول مسیر فرزندان ،زنان، خانواده ، کشور و در نهایت شرفشان را هم در پای امیال چنین موجود هوسران و قدرت طلبی ببازند.

نتیجه منطقی پیروی کور کورانه و از سر استیصال و بزدلی همین است که ناموسشان را تحت عنوان انقلاب ایدئولوژیک به فروش بگذارند.

بدترین مردم نزد خدا کسانیند که فکر نمیکنند،این نص صریح و کلام خداست و بی شک نیز همین است.اگر مرحوم موسی خیابانی در هنگامیکه فکر میکرد در کنار رهبری پاکباخته در حال جنگ و گریز است،میدانست که همین رهبر روزی خواهران مظلومش را تحت عنوان انقلاب و طلاق ایدئولوزیک و روز دیگر تحت عنوان رقص رهایی و حریم رهبری بین خود و ابریشمچی پفیوز دست بدست میکند،مسلمأ سر سلاحش را به سمت این خائنین به اعتماد بر میگرداند.

باری یادآوری ظلمهایی که بر مرحوم آقای فرزین فر و تک تک اعضاء در بند این فرقه از طرف باند کثیف رجوی در طول این سالیان بر آنها روا شده است حس تنفر و خشم هر انسانی را از این حیوانات انسان نما بر می انگیزاند.

در پایان ضمن آرزوی آرامش ابدی برای مرحوم آقای فرزاد فرزین فر،آرزوی صبر دارم برای خانواده محترمشان.

روحش قرین رحمت باد

نادر کشتکار

آلمان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید