بعد از خوابیدن این گرد وغبارها، رجوی خواهد ماند وحوضش

0
1180

بعد از خوابیدن این گرد وغبارها، رجوی خواهد ماند وحوضش

 صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک،نهم ژوئیه ۲۰۱۶:…  این اپوزیسیون مورد نظر شما ، حضوری درداخل ایران ندارد وکمک شما بدان، درست مانند کمک هایی است که به لیبی وسوریه کردید که دقیقا معنای سرنگونی از خارج را دارد. مردم لیبی را به خاک سیاه نشاندید و یک مرکز پرورش تروریزم درآنجا بوجود آوردید ودر سوریه هم باوجود خرابی کشور وکشتار مردم آن، توفیقی مانند لیبی ویوگسلاوی … 

http://iran-interlink.org

بعد از خوابیدن این گرد وغبارها، رجوی خواهد ماند و حوضش

۱۹/۰۴/۱۳۹۵

باند رجوی باینهمه هیاهو برای برگزاری ” کهکشانش ” قناعت نکرد وکنفرانسی بعنوان ولیمه برگزار کرد ونام آنرا ” کنفرانس بین‌المللی پاریس، تحولات در داخل ایران و نقش اپوزیسیون “ نامید.

شرکت کنندگان این کنفرانس پاریس ، مانند همیشه از ” السابقون” ها هستند!!

به تکه هایی ازمتن این خبر که رسانه های رجوی با جنجال زیاد منتشرش کرده و اظهار نظرهای مولف دراین مورد توجه فرمایید :

” امروز جمعه ۱۸تیر ۹۵ در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، کنفرانسی بین‌المللی با عنوان ”بحران در خاورمیانه راه‌حل چیست؟ برگزار شد. در ارتباط با بحران خاورمیانه و وضعیت رژیم آخوندی و راه‌حلها مطرح شد . ژان سیلوستر مونگرونیه عضو انستیتوی توماس مور و محقق در انستیتوی فرانسوی ژئوپلتیک گفت: راه‌حل واحد برای این چالشها وجود ندارد مجموعه‌یی از راه‌حلها هست. اول این‌که باید در زمینه توافق اتمی سختگیر بود. باید به آن پایبند بود. باید مقررات را اجرا کرد. باید فشار را بر رژیم ایران افزایش داد به‌ویژه در زمینه توسعه موشکهای بالستیک. رژیم ایران قطعنامه شورای امنیت را اجرا نمی‌کند. اما راه‌حل دیگر وارد کردن و به‌کار گرفتن جوامع سنی در کشورهای دیگر است. همچنین حمایت از نیروهای اپوزیسیون در برابر رژیم ایران را باید در دستور قرار داد “.

آیا منظور این جناب ، طرف غربی ودر راس همه ی آنها آمریکاست که باید به آنها سخت گرفت که دست اندازهای زیادی برسر راه اجرای تمام وکمال توافق بوجود میآورند؟! پس چرا نمیآورند وبرعکس، بدون اینکه ثابت کنند ایران تخلفی دراین مورد دارد، پیشاپیش وارد کردن فشار برآن را توصیه میکنند؟!
همه ی کشورها وشخصیت های بیطرف ، به دفاعی بودن موشک های ساخت ایران تاکید مینمایند وعلاوه برآن، موضوع این نوع موشک ها درچهار چوب توافق اتمی نبوده وتحرکات دفاعی ایران دربرابر تحرکات و مانورهای جنگ طلبانه وکاملا تهدید کننده ی غربی ها عددی بشمار نمی رود!

این شخص بصورت کاملا جنگ افروزانه ای، قصد ایجاد تنش بین سنی وشیعه را دارد که یک جرم قابل تعقیب است وفراموش نیز نمیکند که دسته ای از سنی ها هستند که گول غرب حیله گر ومتجاوز را خورده وبا کمک ورهبری آنها گروه های تکفیری درست کرده وآرامش منطقه را برهم زده اند!

گویا که ایشان اقدامات ضد اسلامی- ضد بشری حکومت مستبد وقرون وسطایی عربستان هم پیمانانش را بحد کافی موثر نمیداند ودعوتی مجدد ازآنها میکند!!!

صحبت از حمایت ازاپوزیسیون را که درنظر بگیریم، باید از این عالیجاه پرسید که منظورتان کدام اپوزیسیون وبا کدام برنانمه وطرزتفکر است و میزان علاقه ی مردم ایران به این اپوزیسیون چیست؟!

درقسمتی ازاین گزارش آمده است:

” …سناتور رابرت توریسلی در کنفرانس بین‌المللی پاریس برای بررسی بحران خاورمیانه، چشم‌اندازها و راه‌حلها گفت: .. البته غرب تمایل دارد باور کنیم که رژیم ایران به توافق اتمی گردن می‌گذارد و آنها هم ادعا می‌کنند که گردن می‌گذارند. یک مورد مشابه در مورد چنین توهمی برخورد با نازیها بود و مماشات با هیتلر. چنین چیزی یعنی تبعیت کردن رژیم ایران که غیرممکن است. … در نهایت مردم ایران موضوع را به دست خواهند گرفت “.

قیاس مع الفارق نموده است این سناتور محترم!

جمایت غرب ازفاشیزم هیتلری که این فاشیزم قصد تقسیم مجدد جهان را داشت ، با موضوع ایران فرق میکند.

این فاشیزم، درکنار خود، شوروی وحتی فرانسه وانگلستان را به خاک سیاه نشانید وزمانی که ابرقدرت نوظهور دریافت که هیتلر درحال شکسته شدن است ، وارد ماجرا و بازارهای بکر حاصل این حماقت هیتلر شد ودرمقابل نگذاشت کارخانه هایی مثل فیلیپس و … را که دربرافروختن جنگ نقش برزگی داشت، ورشکسته شده ویا بنفع مردم مصادره شود و بجای آن ، این غول صنعت آلمان ومشابهین اش رابدست صاحب جنایتکارانش سپرد ومردم آلمان ودیگران که قربانی این نفع طلبی صاحبان فیلیپس ها بودند، رفتند که کشک سان را بسابند!

بدین ترتیب مقایسه ی ایران وآلمان ابدا کار درستی نیست و این مقایسه درعالم عمل وتئوری، بسیار احمقانه است!!!

دیگر اینکه ، سناتور عالی مقام!

شما ابدا حکومتی را نخواهید پذیرفت که بدست مردم ایجاد شود، چنانکه بعد ازانقلاب ۱۳۵۷ هم با انواع حیل وتوطئه ها، سعی در شکست آن کردید!!

همچنین:

” … سفیر جوزف سپس به تلاش رژیم برای دستیابی غیرقانونی به برخی فناوریهایی که می‌تواند در زمینه اتمی و موشکی استفاده گردد، اشاره کرد و گفت:..رژیم ایران به فعالیت‌هایش در زمینه ابعاد نظامی اتمی، به‌صورت مخفی ادامه می‌دهد. نمونه‌برداریهایی که از پارچین صورت گرفت اثبات کرد در این مرکز ابعاد نظامی اتمی دنبال می‌شده است “.

اینجاست که گفته اند ” کاری با زانی وزانیه ندارند ودرعوض چشم شاهد ماجرا را درمیآورند “!

آقا جوزف حدس زده که درگذشته ودرپارچین تخلفاتی صورت می شده است ( یعنی دیگر صورت نمیگیرد) وبنابراین باید ایران را به خاک وخون کشید ویا غرق درانزوایش کرد وکسان دیگری را که این کارها را بصورت عملی کرده ونتایج دلخواه خود را هم ازآن گرفته اند ، غیر قابل مذمت وپیگیری میداند!!

عدالت را تماشا میکنید خواننده ی عزیز؟!

واینهم حرف دل رجوی که ازدهان دیگری بیرون کشیده اند:

” …او در پایان راه‌حل بنیادین مسأله ایران را در تغییر دیکتاتوری آخوندی دانست و گفت: «تغییر رژیم باید از داخل ایران صورت گیرد، از بیرون ممکن نیست؛ ما باید از مقاومت ایران در برابر این رژیم حمایت کنیم. ما می‌توانیم از این مقاومت حمایت کنیم” .

دلیل علاقه ی شما به مردم ایران چیست که میخواهید یک رژیم ازنظر شما دیکتاتوری را بنفع آنان بردارید؟!

این اپوزیسیون مورد نظر شما ، حضوری درداخل ایران ندارد وکمک شما بدان، درست مانند کمک هایی است که به لیبی وسوریه کردید که دقیقا معنای سرنگونی از خارج را دارد.

مردم لیبی را به خاک سیاه نشاندید و یک مرکز پرورش تروریزم درآنجا بوجود آوردید ودر سوریه هم باوجود خرابی کشور وکشتار مردم آن، توفیقی مانند لیبی ویوگسلاوی در آن بدست نیآوردید ومیدانید که شرایط زمانی ومکانی ایران با هردو کشور نامبرده فرق دارد و …

یک اعتراف قابل توجه:

” …فیلیپ کراولی سخنگو و معاون پیشین وزارت‌خارجه آمریکا دومین سخنران کنفرانس بین‌المللی پاریس به نام بحران در خاورمیانه راه‌حل چیست؟ بود. وی با اشاره به توافق هسته‌یی آمریکا با رژیم ایران گفت، گرچه این توافق ده، پانزده سال اتمی شدن رژیم را به تأخیر انداخته است ولی به مسائل مهم دیگری از جمله دخالتهای رژیم در خاورمیانه توجه نکرده است “.

شما فیلیپ عزیز که درمورد دارندگان حی وحاضر سلاح اتمی حرفی نمیزنید، چگونه است که برای ۱۵ سال دیگر که ادعا دارید ایران تا آن موقع سلاح اتمی نخواهد داشت، اینهمه یقه درانی میکنید؟!

درمورد سوریه هم باید گفت که این کشور یک هم پیمان استراتژیک ایران بوده و کارهای ایران دراین کشور، هیچ منافاتی با رسوم وقواعد بین المللی ندارد!

وانگهی به کثرت نفوذ نیروها وکشورهای خارجی درسوریه توجهی کرده وآنگاه تعداد افراد مربوط به کشورهای متحد سوریه را هم سرشماری بکنید وببیند که آیا دراین مورد کفه ی ترازو بنفع شما سلطه گران سنگینی نمیکند؟!

وسرانجام اینکه:

” …کراولی … گفت: در مورد مرز سرخ دولت اوباما در سوریه که مبارزه با تروریسم بود، این مرزسرخ الآن رعایت نمی‌شود. .. فیلیپ کراولی با یادآوری دخالتهای رژیم ایران در عراق و سوریه افزود رژیم ایران و روسیه کاری کردند که بشار اسد سر کار بماند، و برای چشم‌انداز یک راه‌حل نزدیک باید فرمول بوسنی را به‌کار گرفت”.

اگر قرار است مبارزه با تروریزمی درسوریه انجام گیرد، این مبارزه ازکانال حمایت از دولت قانونی این کشور میگذرد وآیا دولت اوباما چنین کاری کرده است ؟!

بلی دولت اوباما هم مبارزه ای جدی با تروریزم ندارد وفقط شکل آن کمی دیپلمات مآبانه تر ازدرخواست شماست وشما دراصل باو میگویید که حمله ی نظامی مستقیمی به سوریه بکند و او به توصیه ی کارشناسان ومشاوران برجسته اش، حمله ی مستقیم وبی محابا به سوریه را صلاح نمیداند!

این کراولی حقوق بشری؟؟!! به صراحت توصیه میکند که به بمباران سفره ای سوریه بپردازند و این درحالی است که در موقعیت تغییر یابنده ی فعلی، معلوم نیست چنین کاری ممکن باشد یانه واگر ممکن است به چه قیمتی!

یادمان نرفته است که در جنگ ملی گرایی دریوگسلاوی سابق ( بعنوان یکی ازمعتبرترین عضو جنبش غیر متعهد ها) دوسه هزار نفری کشته شده بودند وبا عقل وتدبیر میشد که جلوی انتشار فاجعه را گرفت که آمریکا وناتو اجازه نداد وطی بمباران های سفره ای ، ۶۰ هزار نفرازمردم این کشور را کشت وبه سربازان انگلوساکسونی اجازه داد تا با این بهانه که میخواهیم فرزندان اسلاونژاد نداشته باشید و نژادتان را اصلاح کنیم، به زنان ودختران این کشور تجاوز کرد و فیلم ها ومصاحبه های مستندی دراین مورد تهیه ودر اینترنت منتشر شد!!!

آیا این دوست ، ارباب یا مستمری بگیر رجوی، چنین خوابی را برای مردم سوریه دیده است؟!

درهرصورت، چنانکه سال های قبل هم اتفاق افتاده، این گردو خاک براه انداخته شده توسط رجوی، با سرعت تمام فرو نشسته وجای خود را به واقعیات سرسخت زندگی خواهند شد ونتیجه اینکه:

– هیچ تغییری دراوضاع واحوال اسرای رجوی بوجود نخواهد آمد!

– رجوی درفکر همایش های بیشتر وپرهزینه تر خواهد بود!

وعمو صابر رجوی با خواندن ترهات ” السابقون” ، مقداری خواهد خندید و در عوض آن، زنگاری ازقلم خود خواهد زدود.

همین!

صابر

__________________________________________

وعده “سرنگونی” پس از صدام و جولیانی و … این بار توسط ترکی الفیصل در خیمه شب بازی فرقه مجاهدین

۲۰ تیر ۱۳۹۵

وعده “سرنگونی” پس از صدام و جولیانی و … این بار توسط ترکی الفیصل  خبرگزاری فارس و باشگاه خبرنگاران، نهم ژوئیه ۲۰۱۶:… نامبرده مدت‌هاست که …

وعده “سرنگونی” پس از صدام و جولیانی و … این بار توسط ترکی الفیصل در خیمه شب بازی فرقه مجاهدین

آرشیو موضوع : 17 ژوئن 2003

وعده “سرنگونی” پس از صدام و جولیانی و … این بار توسط ترکی الفیصل در خیمه شب بازی فرقه مجاهدین

وعده “سرنگونی” پس از صدام و جولیانی و … این بار توسط ترکی الفیصل  خبرگزاری فارس و باشگاه خبرنگاران، نهم ژوئیه ۲۰۱۶:… نامبرده مدت‌هاست که در انظار عمومی حاضر نشده و همین امر مرگ یا زندگی وی را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است. گروهک منافقین همواره سعی می‌کند چنین نشان دهد که رجوی …

گفتگوی جداشدگان فرقۀ رجوی با دعوت شدگان به شوی مریم قجر در پاریس ( ۴)

دیدار و گفتگوی جداشدگان فرقۀ رجوی با دعوت شدگان به شوی مریم …

مسعود خدابنده:مریم رجوی – ملکه تبلیغات مجاهدین خلق – خدمات خود برای دشمنان ایران را آگهی میکند

مریم رجوی – ملکه تبلیغات مجاهدین خلق – خدمات خود برای دشمنان ایران را آگهی میکند  مسعود خدابنده، نشریه هافینگتون پست آمریکا، هشتم ژوئیه ۲۰۱۶:… مریم رجوی نمیتواند حمایتی در میان ایرانیان کسب کند مگر اینکه برایش پول پرداخت نماید. همچنین نمیتواند یک جبهه مشترک با دیگر گروه های اپوزیسیون ایرانی تشکیل دهد. لذا امسال مریم …

ایران قلم: در مراسمی که از جانب یک سازمان فرقه گرا و تروریستی برگزار می شود، شرکت نکنید

مسعود رجوی و مریم رجوی و سران این فرقه  به دلیل خیانت هایی که علیه مردم ایران مرتکب شده اند نه تنها از هیچ پایگاه مردمی برخوردار نیستند بلکه به شدت مورد تنفر و انزجار آحاد ملت ایران قرار دارند و به همین دلیل قادر نیستند که ایرانیان …

رضا صادقی: گردهمایی میلیونی رجوی!

گردهمایی میلیونی رجوی! رضا صادقی، کانون آوا، ششم ژوئیه ۲۰۱۶:… در اینجا لازم است به مقامات بلژیک و فرانسه نسبت به فعالیتهای غیر قانونی و مخصوصا قاچاق انسان توسط رجوی هشدار داده و در نظر داشته باشند که سازمان رجوی چند دهه تجربه قاچاق نفرات خود را می تواند براحتی به برادران داعشی خود منتقل کنند و این بهترین …

افشاگری جداشدگان فرقۀ رجوی در محل شوی فرقه در حومۀ پاریس

افشاگری جداشدگان فرقۀ رجوی در محل شوی فرقه در حومۀ پاریس  پیوند رهایی، ششم ژوئیه ۲۰۱۶:… گروهی از جداشدگان فرقۀ رجوی در فرانسه با حضور در اطراف و محل سالن نمایشگاه هوایی فرودگاه شهرک بورژه واقع در حومۀ پاریس که امسال توسط فرقه رجوی برای برگزاری شوی سالانه شان اجاره شده است در ادامۀ سلسله فعالیتهای تبلیغی جدا شدگان در …

افشاگری اعضای سابق فرقۀ رجوی در “اور سولواز” ـ قلعه مریم رجوی

افشاگری اعضای سابق فرقۀ رجوی در “اور سولواز” (شماره ۱) یاران ایران، پاریس، چهارم ژوئیه ۲۰۱۶:…  این کمپین تبلیغی و افشاگری با استقبال و توجه گستردۀ مردم اورسوراواز روبرو شد بطوریکه بسیاری از مردم شهر ضمن ابراز نارضایتی از حضور افراد فرقۀ رجوی در شهرشان از جداشدگان اطلاعات بیشتر در مورد ماهیت این فرقه و …

فعالیتهای افشاگرانۀ گسترده توسط جداشدگان فرقۀ رجوی در فرانسه (شماره ۲)

فعالیتهای افشاگرانۀ گسترده توسط جداشدگان فرقۀ رجوی در فرانسه (شماره ۲) پیوند رهایی، چهارم ژوئیه ۲۰۱۶:…  در ادامۀ سلسله فعالیتهای تبلیغی جدا شدگان در افشای ماهیت فرقۀ رجوی طی روزهای گذشته گروهی از جدا شدگان و اعضای سابق فرقه به پخش و نصب هزاران نشریه، بروشور، تراکت، پوستر و آفیش در افشای سوابق تروریستی و …

عبدالکریم ابراهیمی:خیمه شب بازى مریم رجوى و سیاهى لشکر

خیمه شب بازى مریم رجوى و سیاهى لشکر عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، سوم ژوئیه ۲۰۱۶:… سؤال اساسى از مریم رجوى این است که آیا شرکت ایرانیان وطن پرست و جلاى وطن کرده هم در این خیمه شب بازیهایت با آمار و ارقام میتوانید به سمع بیرون از خود برسانید؟ آیا به قول خودت از شخصیت هاى …

گفتگو پیرامون برخورد مجاهدین خلق با خانواده ها و توضیحات شاهدین نشست های خودسوزی ژوئن ۲۰۰۳

گفتگو پیرامون برخورد مجاهدین خلق با خانواده ها و توضیحات شاهدین نشست های خودسوزی ژوئن ۲۰۰۳  پیوند رهایی، سوم ژوئیه ۲۰۱۶:… میزگرد گروهی از اعضای سابق و مسئولان قدیمی سازمان مجاهدین خلق آقایان قربانعلی حسین نژاد از مسئولین قدیمی و مترجم ارشد سابق بخش روابط خارجی سازمان مجاهدین در عراق عیسی آزاده از …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید