وعده “سرنگونی” پس از صدام و جولیانی و … این بار توسط ترکی الفیصل در خیمه شب بازی فرقه مجاهدین

0
1131

وعده “سرنگونی” پس از صدام و جولیانی و … این بار توسط ترکی الفیصل

 خبرگزاری فارس و باشگاه خبرنگاران، نهم ژوئیه ۲۰۱۶:… نامبرده مدت‌هاست که در انظار عمومی حاضر نشده و همین امر مرگ یا زندگی وی را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است. گروهک منافقین همواره سعی می‌کند چنین نشان دهد که رجوی زنده است. اما امروز رئیس پیشین استخبارات عربستان از وی به عنوان«المرحوم» (درگذشته) یاد کرد. رجوی از جمله اعضای شورای مرکزی منافقین در دهه … 

لفاظی  جدید ترکی الفیصل: سرنگونی نظام ایران نزدیک است

باشگاه خبرنگاران، نهم ژوئیه ۲۰۱۶
لینک به منبع

 ترکی الفیصل با حضور در جمع منافقین، ضمن متهم کردن ایران به دخالت در امور داخلی اعراب، سرنگونی نظام ایران را نزدیک دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العربیه، شاهزاده «ترکی الفیصل» از مقام‌های ارشد سابق دربار آل سعود و رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان، امروز شنبه با حضور در جمع گروهی از عناصر گروهک منافقین در پاریس و در کنار «جان بولتون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد ، به لفاظی علیه ایران و مسئولان نظام پرداخت.

وی در بخشی دیگر از لفاظی‌های خود مدعی شد، با گذشت سی سال، واقعیت وجودی ایران متفاوت از آنچه است که قرار بوده باشد.

الفیصل در سخنان خود مدعی شد هنرمندان ایران در سفر به خارج از کشور با مشکلات عدیده‌ای سر و کار دارند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران در امور داخلی اعراب دخالت کند.

الفیصل همچنین ایران را متهم به حمایت از گروه‌های افراطی جهت جنگ‌های فرقه‌ای در منطقه نمود و اظهار داشت اصل صدور انقلاب ایران موجب درگیری‌های گسترده در منطقه شده است.

رییس سابق دستگاه اطلاعاتی آل سعود در جایی دیگر افزود: خواسته مخالفان نظام ایران و من که سرنگونی این حکومت است، به زودی محقق می‌شود.

ترکی الفیصل از سرکرده منافقین به عنوان «درگذشته» یاد کرد +فیلم

خبرگزاری فارس، نهم ژوئیه ۲۰۱۶
لینک به منبع

رئیس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان که برای اولین بار در نشست سالانه منافقین در پاریس شرکت می کرد، ۲ بار از مسعود رجوی، سرکرده منافقین به عنوان «درگذشته» یاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ترکی الفیصل» رئیس پیشین اطلاعات عربستان امروز برای نخستین بار در نشست سالانه منافقین در پاریس پایتخت فرانسه حضور یافت.

او در این نشست، سخنرانی تندی علیه ایران کرد و ضمن نسبت دادن تهمت‌های متعدد به ایران، اعلام کرد که او نیز مانند منافقین خواستار ساقط شدن نظام اسلامی ایران است.

ترکی الفیصل در در بخشی از سخنان خود خطاب به مریم رجوی، یکی از سرکرده‌های فعلی گروهک منافقین از «مسعود رجوی» بعنوان «درگذشته» یاد کرد.

صدای آمریکا به نقل از منافقین ساعتی پس از این سخنرانی، اینکه مسعود رجوی مرده باشد، تکذیب کرد.

لینک به فیلم
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950419001392

در خصوص مرگ سرکرده گروهک منافقین پیش از این نیز سخنانی مطرح بوده است. نامبرده مدت‌هاست که در انظار عمومی حاضر نشده و همین امر مرگ یا زندگی وی را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است. گروهک منافقین همواره سعی می‌کند چنین نشان دهد که رجوی زنده است.

اما امروز رئیس پیشین استخبارات عربستان از وی به عنوان «المرحوم» (درگذشته) یاد کرد. رجوی از جمله اعضای شورای مرکزی منافقین در دهه ۱۳۴۰ شمسی بود که پس از محکومیت تمام اعضای این شورا به اعدام، به‌شکل اسرار آمیزی از اعدام نجات یافت و در روزهای پایانی حکومت پهلوی از زندان آزاد شد.

وی از سال ۱۳۶۰، رسما علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام نبرد مسلحانه کرد و از سال ۱۳۶۵ نیز به دامان صدام، دیکتاتور معدوم عراق پناه برد.

رئیس پیشین اطلاعات عربستان در ادامه سخنانش، ایران را مایه تفرقه در جهان اسلام دانست و مدعی شد که ایران مصر است در امور داخلی کشورهای همسایه خود دخالت کند.

او مدعی شد که نظام جمهوری اسلامی ایران چیزی جز «ویرانی و اختلافات مذهبی و خونریزی» به همراه نیاورده و به بهانه حمایت از حقوق ضعفاء در عراق و لبنان و سوریه و یمن حاکمیت این کشورها را نقض میکند.

ترکی الفیصل که با تشویق حضار از منافقین روبه‌رو شده بود، در پاسخ به آنان گفت که او نیز خواستار ساقط شدن نظام ایران است و آنان این مسئله را خیلی زود خواهند دید.

سفیر پیشین عربستان در انگلیس و آمریکا همچنین خطاب به مریم رجوی گفت، تلاشهایی که شما برای ساقط کردن نظام ایران کرده‌اید، خیلی زود به ثمر مینشیند.

انتهای پیام/ص

هافینگتون پست بررسی کرد:

«تغییر رژیم»؛ وعده پوشالی گروهک منافقین/ «رجوی» ملکه تبلیغات است

لینک به منبع

روزنامه هافینگتون پست نوشت: مریم رجوی تنها وطن فروشی می‌کند اما هیچ نفوذ و طرفداری در ایران و خارج از این کشور ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتون پست، خاورمیانه در آشوب به سر می برد. مرگ و میر و ویرانی را هر روز در منطقه می توان دید. خانواده ها از ترس از خانه های خود می گریزند و به آینده نامعلوم پناه می برند. هیچ چشم اندازی دیده نمی شود. اما در این آشفته بازار، یک گروه تروریستی حیله گر، آگهی ارائه کرده است که گروه داعش با آن همه پستی باید نزد آن درس بیاموزد.

وب سایت شورای به اصطلاح مقاومت ایرانیان برای جذب نیروی گسترده، یک کارزار تبلیغاتی مسحور کننده به راه انداخته است که تمرکز اصلی این تجمع با تصاویر پرزرق و برق و جوانان پرچم در دست، این است: «وعده ما: تغییر رژیم».

هافینگتون پست در ادامه آورده است: همه ما مفهوم این عبارت را می دانیم. آیا واقعا این طور است؟ خیر. این طور نیست. در این جا خبری از وعده جهاد و خلافت اسلامی نیست. بیشتر به کارناوال شبیه است؛ یا بهتر بگویم: یک نمایش. اما مفهوم تغییر رژیم چیست؟

در وهله اول باید بدانید که نام این گروه، مجاهدین خلق است. مسعود رجوی، رهبر این گروه در سال ۱۹۹۴ همسرش مریم را موظف کرد از عراق راهی آمریکا شود تا اعتبار مجاهدین خلق با عنوان اپوزیسیون ایران را که بعد از جنگ خلیج فارس با حمایتش از صدام از دست داده بود، دوباره به دست آورد.

مریم پس از ناکامی در ورود به آمریکا، به عنوان پناهنده به فرانسه رفت. اما به جای صحبت با سیاست مداران در خصوص چگونگی سرنگون کردن جمهوری اسلامی ایران، با پول دادن به مردم برای سخنرانی و شرکت در سخنرانی، توهم داشتن حامیان زیاد را ایجاد کرد. او فهمید در لباس پوشیدن، برگزاری مهمانی های شام آن چنانی و صحبت در خصوص جهان بینی فرقه خود، مهارت زیادی دارد.

او برای القای ایده پرطرفدار بودن، چند تن از پناهندگان اقتصادی ایرانی را دور خود جمع کرد و بابت خدماتشان به آن ها پول داد. او به فمینیست های آمریکای شمالی، اروپا و کشورهای حوزه اسکاندیناوی پول داد تا در مهمانی های شام او شرکت کنند.

او با حفظ ژست حجاب خود، درباره فمینیسم مورد علاقه اش برای این زنان غربی صحبت می کرد و این کار را آن قدر با دقت انجام می داد که تا وقتی مهمان هایش، شوهر او یعنی مسعود رجوی را نمی شناختند، همه حرف هایش را باور می کردند.

وقتی مسعود رجوی در سال ۱۹۹۷ او را به عراق بازخواند، او تقریبا یک سوم کل بودجه این سازمان تروریستی را حیف و میل کرده بود و نتوانسته بود حتی اندکی حمایت سیاسی جلب کند. او بیش از نیمی از طرفداران خود را نیز وقتی در اروپا بود از دست داده بود. مریم با روحیه ای بسیار خراب، با باقیمانده پرسنل خود مجبور به بازگشت به عراق شد و غرب را در دستان «حامیان» بی سواد مزد بگیر خود رها کرد.

هنگامی که نیروهای ائتلاف در سال ۲۰۰۳ دوباره به عراق حمله کردند، مریم رجوی دوباره به فرانسه گریخت. این بار، سیاست های غرب، ضد برنامه هسته ای ایران جبهه گیری کرده بود؛ بارها ادعا شد ایران در پی دست یافتن به سلاح اتمی است. خدمات منافقین به عنوان متخصصان تبلیغات و شیپورچی، درست چیزی بود که غربی ها لازم داشتند و این گونه بود که این گروه به عنوان اپوزیسیون، ادامه حیات داد.

اما این گروه در واقع نفس های آخر خود را می کشید. قوای جنگی آن که در سال ۲۰۰۳ خلع سلاح شده بودند، در حال حاضر توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد به آلبانی منتقل شده اند تا فرایند ضدافراط گرایی و عادی شدن برای حضور در جامعه را پیدا کنند.
هیچ کس از کهنه سربازانی با میانگین شصت سال سن، انتظار فعالیت خاصی ندارد.

خلع سلاح این گروه نیز به کارشناسان آمریکایی این امکان را داد که درباره نقض گسترده حقوق بشر و سوء استفاده های فرقه ای گروه منافقین تحقیق کنند. مادامی که از گروه برای گل آلود کردن آب مذاکرات هسته ای استفاده می کردند، می شد بر چنین جزئیاتی سرپوش گذاشت. اما از سال گذشته که توافق منعقد شد، نیازی به پنهان کردن گذشته تاریک این گروه نبود.

البته دلیل اصلی، این است که ایران را در عرصه بین المللی، به اتهام نقض حقوق بشر به چالش می کشیدند. اما خود مریم رجوی، سابقه طولانی نقض حقوق بشر دارد که باید در برابر آن پاسخگو باشد. گروه مجاهدین خلق یا هر اسمی که رویش می گذاریم، ابزار نامناسبی برای شیطان جلوه دادن ایران است.

علاوه بر این ها، منافقان نه تنها در ایران، بلکه در خارج از ایران هم طرفداری ندارد. این گروه نه تنها دوشادوش صدام حسین در جنگ هشت ساله علیه ایران شرکت فعالی داشت، بلکه نقش آن در کارشکنی مذاکرات هسته ای باعث شد ایرانی هایی که معتقد به حق هسته ای برای کشور خود بودند، به شدت از آن ها متنفر شوند.

اما در خصوص کارزار جدید این گروه، مریم رجوی با ارائه گزارش هایی که هیچ عقل سلیمی آن را قبول ندارد، ادعا می کند برای تغییر رژیم ایران برنامه ده ماده ای دارد و امسال موفق شده در پارلمان ایتالیا آن را به تصویب برساند.

وب سایت او نیز حاوی اطلاعات و مطالبی متناقض است که هم ضد شیعه، هم ضد ایرانی و هم ضد سوری است. مشخص است که این مطالب از سوی عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و نومحافظه کاران به وی القا می شود.

مریم رجوی در حدی نیست که بتواند وعده تغییر رژیم بدهد؛ او فقط یک ملکه تبلیغاتی است.

___________________________________________

فعالیتهای افشاگرانۀ گسترده توسط جداشدگان فرقۀ رجوی در فرانسه (شماره ۲)

آرشیو موضوع : 17 ژوئن 2003

مسعود خدابنده:مریم رجوی – ملکه تبلیغات مجاهدین خلق – خدمات خود برای دشمنان ایران را آگهی میکند

مریم رجوی – ملکه تبلیغات مجاهدین خلق – خدمات خود برای دشمنان ایران را آگهی میکند  مسعود خدابنده، نشریه هافینگتون پست آمریکا، هشتم ژوئیه ۲۰۱۶:… مریم رجوی نمیتواند حمایتی در میان ایرانیان کسب کند مگر اینکه برایش پول پرداخت نماید. همچنین نمیتواند یک جبهه مشترک با دیگر گروه های اپوزیسیون ایرانی تشکیل دهد. لذا امسال مریم …

ایران قلم: در مراسمی که از جانب یک سازمان فرقه گرا و تروریستی برگزار می شود، شرکت نکنید

مسعود رجوی و مریم رجوی و سران این فرقه  به دلیل خیانت هایی که علیه مردم ایران مرتکب شده اند نه تنها از هیچ پایگاه مردمی برخوردار نیستند بلکه به شدت مورد تنفر و انزجار آحاد ملت ایران قرار دارند و به همین دلیل قادر نیستند که ایرانیان …

رضا صادقی: گردهمایی میلیونی رجوی!

گردهمایی میلیونی رجوی! رضا صادقی، کانون آوا، ششم ژوئیه ۲۰۱۶:… در اینجا لازم است به مقامات بلژیک و فرانسه نسبت به فعالیتهای غیر قانونی و مخصوصا قاچاق انسان توسط رجوی هشدار داده و در نظر داشته باشند که سازمان رجوی چند دهه تجربه قاچاق نفرات خود را می تواند براحتی به برادران داعشی خود منتقل کنند و این بهترین …

افشاگری جداشدگان فرقۀ رجوی در محل شوی فرقه در حومۀ پاریس

افشاگری جداشدگان فرقۀ رجوی در محل شوی فرقه در حومۀ پاریس  پیوند رهایی، ششم ژوئیه ۲۰۱۶:… گروهی از جداشدگان فرقۀ رجوی در فرانسه با حضور در اطراف و محل سالن نمایشگاه هوایی فرودگاه شهرک بورژه واقع در حومۀ پاریس که امسال توسط فرقه رجوی برای برگزاری شوی سالانه شان اجاره شده است در ادامۀ سلسله فعالیتهای تبلیغی جدا شدگان در …

افشاگری اعضای سابق فرقۀ رجوی در “اور سولواز” ـ قلعه مریم رجوی

افشاگری اعضای سابق فرقۀ رجوی در “اور سولواز” (شماره ۱) یاران ایران، پاریس، چهارم ژوئیه ۲۰۱۶:…  این کمپین تبلیغی و افشاگری با استقبال و توجه گستردۀ مردم اورسوراواز روبرو شد بطوریکه بسیاری از مردم شهر ضمن ابراز نارضایتی از حضور افراد فرقۀ رجوی در شهرشان از جداشدگان اطلاعات بیشتر در مورد ماهیت این فرقه و …

فعالیتهای افشاگرانۀ گسترده توسط جداشدگان فرقۀ رجوی در فرانسه (شماره ۲)

فعالیتهای افشاگرانۀ گسترده توسط جداشدگان فرقۀ رجوی در فرانسه (شماره ۲) پیوند رهایی، چهارم ژوئیه ۲۰۱۶:…  در ادامۀ سلسله فعالیتهای تبلیغی جدا شدگان در افشای ماهیت فرقۀ رجوی طی روزهای گذشته گروهی از جدا شدگان و اعضای سابق فرقه به پخش و نصب هزاران نشریه، بروشور، تراکت، پوستر و آفیش در افشای سوابق تروریستی و …

عبدالکریم ابراهیمی:خیمه شب بازى مریم رجوى و سیاهى لشکر

خیمه شب بازى مریم رجوى و سیاهى لشکر عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، سوم ژوئیه ۲۰۱۶:… سؤال اساسى از مریم رجوى این است که آیا شرکت ایرانیان وطن پرست و جلاى وطن کرده هم در این خیمه شب بازیهایت با آمار و ارقام میتوانید به سمع بیرون از خود برسانید؟ آیا به قول خودت از شخصیت هاى …

گفتگو پیرامون برخورد مجاهدین خلق با خانواده ها و توضیحات شاهدین نشست های خودسوزی ژوئن ۲۰۰۳

گفتگو پیرامون برخورد مجاهدین خلق با خانواده ها و توضیحات شاهدین نشست های خودسوزی ژوئن ۲۰۰۳  پیوند رهایی، سوم ژوئیه ۲۰۱۶:… میزگرد گروهی از اعضای سابق و مسئولان قدیمی سازمان مجاهدین خلق آقایان قربانعلی حسین نژاد از مسئولین قدیمی و مترجم ارشد سابق بخش روابط خارجی سازمان مجاهدین در عراق عیسی آزاده از …

فعالیتهای افشاگرانۀ گسترده توسط جداشدگان فرقۀ رجوی در فرانسه (شماره ۱)

فعالیتهای افشاگرانۀ گسترده توسط جداشدگان فرقۀ رجوی در فرانسه (شماره ۱)  پیوند رهایی، پاریس، دوم ژوئیه ۲۰۱۶:…  طی هفتۀ جاری جمعی از اعضای سابق فرقۀ رجوی طی سلسله فعالیتهای گسترده با توجه به حضور صدها هزار شهروند از سرتاسر اروپا برای تماشای فوتبال یورو ۲۰۱۶ اقدام به پخش و نصب صدها هزار نشریه، پوستر، آفیش، …

دیدار جدا شدگان فرقۀ رجوی با معاون سفیر لهستان: مجاهدین دانشجویان لهستانی را هدف گرفته اند

دیدار جدا شدگان فرقۀ رجوی با معاون سفیر لهستان: مجاهدین دانشجویان لهستانی را هدف گرفته اند  وبلاک عیاران و سایت پیوند رهایی، سی ام ژوئن ۲۰۱۶:… آقای کرمی در این دیدار به نحوۀ ارتباط گیری وعضو گیری افراد خارجی توسط فرقۀ رجوی برای فعالیت در برنامه های آن پرداخت و در این رابطه انبوهی فاکت و …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید