محمد حسین سبحانی: ” مرحوم مسعود رجوی “

0
1331

تصور من این است که باید معمای ” مرحوم مسعود رجوی ” را در محورهای 7 و 8 جستجو کرد. البته روشن است که باید  به همه این فرضیه ها ، اول از همه،  فرقه مجاهدین خلق و رهبری آن پاسخ بدهند که البته شاید هم این یک انتظار غیر واقعی از یک فرقه خشونت طلب و مافیایی می باشد. اما در پایان باید گفت  که باید امیدوار بود که مسعود رجوی نمرده باشد، زیرا  شاید شایسته تر باشد که وی در یک دادگاه علنی در مقابل انبوه قربانیان، خانواده ها و داغدیدگان و منتقدین خود مرگ اندیشه خشونت طلب و فرقه گرای خود را با تمام وجود احساس کند تا مریدان نیز چنین احساس کنند .

” مرحوم مسعود رجوی “

10.07.2016 ـ محمد حسین سبحانی

اعضای  جداشده از فرقه مجاهدین خلق در تاریخ 9 یولی 2016 برابر با 19 تیر ماه 1395 همزمان با خیمه شب بازی این فرقه در پاریس، آکسیون با شکوهی را در میدان شتله پاریس برگزار کردند . آنها به نمایندگی از قربانیان و خانواده های قهرمان آنها از مسعود رجوی و مریم رجوی خواستار رعایت حداقل حقوق قربانیان و آزادی و رهایی آنها شدند. همچنین بعد از این آکسیون در یک جلسه دیگر تعدادی از اعضای جداشده از مجاهدین خلق به سخنرانی پرداختند و فرقه مجاهدین را از زوایای گوناگون مورد نقد قرار دادند که در گزارشات سایر عزیزان و کانون ایران قلم در روزهای آینده ملاحظه خواهید کرد.

paris4

 از سوی دیگر  فرقه مجاهدین که با استخدام تماشاچی و سخنران اجاره ای  و همچنین مشارکت چاقو تیز کن های خشونت ، ترور و جنگ  در سالن بورژه پاریس نوید داد که امسال دیگر حتما رژیم ایران را با مقاومت خونین ـ نام دیگر مبارزه مسلحانه و تروریستی ـ سرنگون خواهد کرد، این در حالیست که در طول 35 سال بعد از سی خرداد 1360 و آغاز مبارزه تروریستی و مسلحانه توسط این فرقه ، هر ساله فرقه مجاهدین خلق سال آخر برای سرنگونی رژیم ایران را نوید می دهد. اما آنچه  خیمه شب بازی امسال فرقه مجاهدین در فرانسه را تحت الشعاع قرار داد، سخنان یکی از این چاقو تیز کن های ” جنگ  و خشونت ” یعنی ترکی فیصل وزیر اطلاعات سابق رژیم عربستان سعودی بود که در سخنان خود در حضور مریم رجوی دو بار   عبارت ” مرحوم مسعود رجوی ”  را تکرار کرد که در لینک زیر می توانید  آن را مشاهده کنید.

Marhoom Masoud Rajavi – Iran Ghalam

سخنان این شاهزاده انقلابی و طرفدار جامعه بی طبقه توحیدی مجاهدین ، کسانی را که دنبال این پرسش بودند که ” مسعود رجوی کجاست ” را شوکه کرد. زیرا بعد از سرنگونی صدام حسین، ارباب وقت مسعود رجوی و مریم رجوی، تا کنون که بیش از 13 سال می گذرد، همچنان مسعود رجوی در مخفیگاه بسر می برد و هیچ تصویر و فیلم جدیدی از وی مشاهده نمی شود. رادیو فردا در ارتباط با این بخش از سخنان ترکی فیصل  گزارش داد که:

رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان، که در تجمع گروه «شورای ملی مقاومت» یکی از سخنرانان بود، در گفته‌هایش به زبان عربی، از مسعود رجوی با عنوان «مرحوم» یاد کرده‌است. این سخنان در رسانه‌های داخل ایران نیز بازتاب پیدا کرد. در ساعات اولیه پس از گردهمایی پاریس، تلاش رادیو فردا برای تماس با «شورای ملی مقاومت» بی‌نتیجه بود. اما در نهایت شاهین قبادی، سخنگوی سازمان مجاهدین خلق، که هسته اصلی «شورای ملی مقاومت» را تشکیل می‌دهد، بامداد یک‌شنبه ۲۰ تیر در ایمیلی به رادیو فردا، با اشاره به درج متن سخنان ترکی فیصل در روزنامه «الشرق‌الاوسط» و دو منبع عربی دیگر، گفت چنین تعبیری از سخنان او در هیچ یک از این منابع وجود ندارد.”

 گزارش و پیگیری  رادیو فردا  از موضوع ” مرحوم مسعود رجوی ” نشان می دهد که 24 ساعت فرقه مجاهدین به این موضوع واکنش نشان نداده  و در این فاصله رسانه های عربی گزارش دهنده سخنان ترکی فیصل را توجیه کرده است و سپس نه در مصاحبه ، بلکه با متن کوتاهی که تنها رهبری این فرقه مجاز و صلاحیت نگارش آن را  داشته ،  به شاهین قبادی داده اند تا برای رادیو فردا ایمیل شود که ” چنین تعبیری ؟؟ از سخنان ترکی فیصل در هیچ یک از این منابع وجود ندارد.”

 اما با نگاهی به سخنان فیصل ترکی و سابقه امر در مورد مسعود رجوی می توان فرضیه های مختلفی را در ذهن مرور کرد. فرضا:

1 ـ  آیا می توان تصور کرد یک فردی با سابقه سیاسی و امنیتی مثل فیصل ترکی چنین اشتباهی را کرده است؟

2 ـ آیا نمی توان تصور کرد که فیصل ترکی با توجه به سوابق امنیتی خودش از مرگ مسعود رجوی مطلع بوده و بدون هماهنگی با فرقه مجاهدین آن را اعلام کرده است.

3 ـ آیا تمام پیام های صوتی که تا کنون  از جانب مسعود رجوی منتشر شده را ـ  که آخرین آن حدود دو سال قبل بوده ـ باید جعلی و تقلید صدا قلمداد کرد؟

4 ـ آیا اگر پیام های صوتی وی تقلید صدا و جعلی نبوده، پس مسعود رجوی در فاصله آخرین پیام صوتی خود تا کنون ، یعنی در دو سال گذشته مرده است؟

5 ـ آیا فرقه مجاهدین می خواسته است از زبان فیصل ترکی اعضای تشکیلات این فرقه را برای اعلام مرگ رسمی مسعود رجوی آماده کند؟

6 ـ آیا این یک ترفند تبلیغاتی از سوی فرقه رجوی با مشارکت این عنصر امنیتی ضد ایرانی ، فیصل ترکی ؛ نمی باشد تا چندی مسعود رجوی مجددا مطرح شود؟

7 ـ آیا نمی توان این تصور را کرد که مسعود رجوی در عربستان محفی شده است و ترکی فبصل با این شگرد ـ مرحوم مسعود رجوی و حمایت قاطع از فرقه مجاهدین در گردهمایی آنها ـ هم آغاز همکاری رسمی و علنی عربستان با فرقه رجوی را اعلام کرده است و هم با چماقی تهدید کرده است که تا می توانی بیش از گذشته ـ مزدوری برای صدام حسین ـ گوش به فرمان ما باش وگرنه ما گفته بودیم که تو مرحوم شده ای، همچنین در روی ان سکه این عنصر امنیتی کار ” فریب ” بوده و با تکرار دو بار عبارت  ” مرحوم مسعود رجوی ” کنجکاوی بیشتر برای محل اختفای وی پیش نیاید.

 8 ـ یا اینکه باید این تصور را کرد که ترکی فیصل  با همه سوابقش یک سال خورده بازنشسته بیمار است که می تواند به دلیل عدم شناحت کافی از فرقه مجاهدین؛ و بر اساس عدم حضور فیزیکی مسعود رجوی در صحنه فعالیت های علنی سازمان او را مرده تصور کرده باشد و با لقب مرحوم از وی یاد کرده است؟

 تصور من این است که باید معمای ” مرحوم مسعود رجوی ” را در محورهای 7 و 8 جستجو کرد. البته روشن است که باید  به همه این فرضیه ها  فرقه مجاهدین خلق و رهبری آن پاسخ بدهند که البته شاید هم این یک انتظار غیر واقعی از یک فرقه خشونت طلب و مافیایی می باشد. اما در پایان باید گفت  که باید امیدوار بود که مسعود رجوی نمرده باشد. شاید شایسته تر باشد که وی در یک دادگاه علنی در مقابل انبوه قربانیان، خانواده ها و داغدیدگان و منتقدین خود مرگ اندیشه خشونت طلب و فرقه گرای خود را با تمام وجود احساس کند تا مریدان نیز چنین احساس کنند .

Rajavi-Saddam-Hussain-Mistake.jpg

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گفتگوی جداشدگان فرقۀ رجوی با دعوت شدگان به شوی مریم قجر در پاریس ( ۴)

آرشیو موضوع : 17 ژوئن 2003

اکسیون اعتراضی در میدان شتله پاریس

روزشنبه نهم ژوئیه 2016 همزمان با انجام مراسم خیمه شب بازی مجاهدین بمناسبت بزرگداشت مبارزه مسلحانه در بورژه پاریس،  تعدادی از جداشدگان از فرقه رجوی در میدان شتله پاریس گرد هم آمدند تا با برگزاری میز کتاب و یک آکسیون افشاگرانه و اعتراضی اقدامات سرکوبگرانه …

گرد هم آئی بزرگ منتقدین فرقه رجوی در پاریس

گرد هم آئی بزرگ منتقدین فرقه رجوی در  پاریس  ( نه به رجوی و هشدار به غرب افشاگری ترفندها و حیله ها فرق ترویستی رجوی ) زنان ایران، آلمان، 10.07.2016 لبنک به منبع

واکنش فرقه مجاهدین به گفته‌های ترکی فیصل در مورد مرگ مسعود رجوی

در ساعات اولیه پس از گردهمایی پاریس، تلاش رادیو فردا برای تماس با «شورای ملی مقاومت» بی‌نتیجه بود. اما در نهایت شاهین قبادی، سخنگوی سازمان مجاهدین خلق، که هسته اصلی «شورای ملی مقاومت» را تشکیل می‌دهد، بامداد یک‌شنبه ۲۰ تیر در ایمیلی به رادیو فردا، با اشاره به درج متن سخنان ترکی فیصل در روزنامه «الشرق‌الاوسط» و …

بعد از خوابیدن این گرد وغبارها، رجوی خواهد ماند وحوضش

بعد از خوابیدن این گرد وغبارها، رجوی خواهد ماند وحوضش  صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک،نهم ژوئیه ۲۰۱۶:…  این اپوزیسیون مورد نظر شما ، حضوری درداخل ایران ندارد وکمک شما بدان، درست مانند کمک هایی است که به لیبی وسوریه کردید که دقیقا معنای سرنگونی از خارج را دارد. مردم لیبی را به خاک سیاه …

وعده “سرنگونی” پس از صدام و جولیانی و … این بار توسط ترکی الفیصل در خیمه شب بازی فرقه مجاهدین

وعده “سرنگونی” پس از صدام و جولیانی و … این بار توسط ترکی الفیصل  خبرگزاری فارس و باشگاه خبرنگاران، نهم ژوئیه ۲۰۱۶:… نامبرده مدت‌هاست که در انظار عمومی حاضر نشده و همین امر مرگ یا زندگی وی را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است. گروهک منافقین همواره سعی می‌کند چنین نشان دهد که رجوی …

گفتگوی جداشدگان فرقۀ رجوی با دعوت شدگان به شوی مریم قجر در پاریس ( ۴)

دیدار و گفتگوی جداشدگان فرقۀ رجوی با دعوت شدگان به شوی مریم …

مسعود خدابنده:مریم رجوی – ملکه تبلیغات مجاهدین خلق – خدمات خود برای دشمنان ایران را آگهی میکند

مریم رجوی – ملکه تبلیغات مجاهدین خلق – خدمات خود برای دشمنان ایران را آگهی میکند  مسعود خدابنده، نشریه هافینگتون پست آمریکا، هشتم ژوئیه ۲۰۱۶:… مریم رجوی نمیتواند حمایتی در میان ایرانیان کسب کند مگر اینکه برایش پول پرداخت نماید. همچنین نمیتواند یک جبهه مشترک با دیگر گروه های اپوزیسیون ایرانی تشکیل دهد. لذا امسال مریم …

ایران قلم: در مراسمی که از جانب یک سازمان فرقه گرا و تروریستی برگزار می شود، شرکت نکنید

مسعود رجوی و مریم رجوی و سران این فرقه  به دلیل خیانت هایی که علیه مردم ایران مرتکب شده اند نه تنها از هیچ پایگاه مردمی برخوردار نیستند بلکه به شدت مورد تنفر و انزجار آحاد ملت ایران قرار دارند و به همین دلیل قادر نیستند که ایرانیان …

رضا صادقی: گردهمایی میلیونی رجوی!

گردهمایی میلیونی رجوی! رضا صادقی، کانون آوا، ششم ژوئیه ۲۰۱۶:… در اینجا لازم است به مقامات بلژیک و فرانسه نسبت به فعالیتهای غیر قانونی و مخصوصا قاچاق انسان توسط رجوی هشدار داده و در نظر داشته باشند که سازمان رجوی چند دهه تجربه قاچاق نفرات خود را می تواند براحتی به برادران داعشی خود منتقل کنند و این بهترین …

افشاگری جداشدگان فرقۀ رجوی در محل شوی فرقه در حومۀ پاریس

افشاگری جداشدگان فرقۀ رجوی در محل شوی فرقه در حومۀ پاریس  پیوند رهایی، ششم ژوئیه ۲۰۱۶:… گروهی از جداشدگان فرقۀ رجوی در فرانسه با حضور در اطراف و محل سالن نمایشگاه هوایی فرودگاه شهرک بورژه واقع در حومۀ پاریس که امسال توسط فرقه رجوی برای برگزاری شوی سالانه شان اجاره شده است در ادامۀ سلسله فعالیتهای تبلیغی جدا شدگان در …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید