این روزهای سیاه فرقه رجوی

0
966

این روزهای سیاه فرقه رجوی

 مصطفی آزاد، دوازدهم ژوئیه ۲۰۱۶:… این نفر بسیار باسابقه و ضدایرانی با تخصص لازم و کاراکتر حرفه ای مسائل امنیتی حداقل در پنج مرحله و تاکیدا اسم مسعود رجوی را با عبارت ” مرحوم مسعود رجوی” بیان نمود . نگاه پریشان و بهت زده مریم رجوی از دوربین های صحنه نتوانست فرار کند . این فرد از شش سال پیش طراح ، هماهنگ کننده و … 

لینک به وبلاگ قاصد

این روزهای سیاه فرقه رجوی

رجوی مجاهدین خلق مزدوری عربستان اسرائیل

روز یکشنبه ۱۹ تیر مراسم کلیشه ای تشکیلات تروریستی فرقه رجوی با حضور مریم رجوی و تعدادی از افراد بازنشسته و سیاستمداران برکنارشده و مواجب بگیر از شرکتهای متفاوت روابط عمومی و حرفه ای اروپایی و امریکایی و علی الخصوص با معرفی ترکی الفیصل ریئس سازمان اطلاعات و امنیت سابق عربستان سعودی !! در پاریس برگزار شد . موضوعات زیر برجسته بنظر میرسید:

۱- مراسم از ساعت ۳۰/۱۶ به وقت تهران تا ساعت ۲۲ ادامه میداشت . لحظات و دقایقی بعد از خاتمه سخنرانی مریم رجوی ترکی الفیصل به ایراد سخنرانی پرداخت .

۲- این نفر بسیار باسابقه و ضدایرانی با تخصص لازم و کاراکتر حرفه ای مسائل امنیتی حداقل در پنج مرحله و تاکیدا اسم مسعود رجوی را با عبارت ” مرحوم مسعود رجوی” بیان نمود . نگاه پریشان و بهت زده مریم رجوی از دوربین های صحنه نتوانست فرار کند . این فرد از شش سال پیش طراح ، هماهنگ کننده و نفر اجرایی کشور عربستان در ایجاد گروه داعش ، جبهه النصره و…… بده و نقش استراتژیک در تسلیح و جانمایی انها در سرزمین عراق و سوریه داشت . حال با این مهارت ها احتمال گاف شنیدن از او انهم در چنین مراسم و حساسیت هایی بعید بنظر میرسد . او تاکنون ان را تکذیب ننموده است . همه اینها در حالیستکه سه سال پیش ژنرال چند ستاره امریکایی در برابر کمیته تخصصی سنای امریکا نیز در برابر پرسش نماینگان امریکایی اظهار نمود در زمان مذاکرات نیروهای ائتلاف با این سازمان (فرقه رجوی) مسعود رجوی در حالیکه زخمی بوده با هلیکوپتر به کشور اردن منتقل شده است . ارزیابی های متفاوتی از طرح این بحث توسط ترکی الفیصل شنیده میشود . انچه مسلم هست سازمان تروریستی فرقه رجوی هیچ منافعی را با هیچ دستاوردی منحصر بفرد نمی توانست برای خودش با مساعدت سخنان ترکی الفیصل مهیا نماید . بنظر حقیر برنامه ریزی در پشت این ماجرا نمی توانست باشد قیافه عجیب مریم رجوی با دستپاچگی مترجم سالن در سانسور موضوع مبین این موضوع رسوا کننده میباشد . منتهی فرصتی برای تشکیلات زواردررفته فرقه رجوی میتواند باشد تا مرگ چند ساله مسعود رجوی را تعیین تکلیف کند واز لاپوشانی های مستمر در مناسبات تشکیلاتی خلاص شود . و شاید شاهد افسار گسیختگی های اساسی بعد از این در جاده خاکی رفتن نفرات تراز اول این جریان تروریستی در مقابله با هژمونی مریم رجوی باشیم . چراکه همگان اعضای تشکیلات به جرات از بعد طلاق ایدوئولوژیک !!! فرقه واقفند که مریم رجوی جذب شده در سال ۵۹ جربزه ، کفایت و تیپ رهبری کننده تشکیلات را نداشته و همواره با توجیهات انجام شده از سوی مسعود رجوی چند زمانی در سالن اجتماعات اشرف به مدیحه سرایی چاپلوسانه میپرداخت .

۳- به جرات میتوان اذعان نمود که سازمان از سال ۵۸ که افتخار عکس انداختن با یاسر عرفات در تهران را یدک می کشید اینک دعوت از ارتجاعی و ضد مردمی ترین کشور ظالم منطقه و دشمن ایرانیان را جایگاهی جدید در قدرت نمایی های خود برای تعیین قیمت های مزدوری خود می بیند .

۴- برخلاف ادعاهای نم کشیده سازمان تروریستی رجوی ، کمترین امتیازات به لحاظ عرض اندام های تبلیغی علیرغم تحقق هزینه های بالا برای این گروهک تخصیص یافت . بحول و قوه الهی مردمی ترین و کوبنده ترین طوفان های تویئتری علیه دجال گری های فرقه رجوی برای تنویر افکار عمومی و جهانی صورت گرفت تا بنیابت از خانواده های مظلوم سیلی محکمی برای مریم رجوی و همپالکی هایش بوده باشد .

خبر مرگ مزدور مسعود رجوی توسط قلاده بدستان سعودی

______________________________________________________

Marhoom Masoud Rajavi – Iran Ghalam

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید