باز شدن دمل چرکین باند رجوی در گردهم آئی ۱۹تیر۹۵!

0
631

باز شدن دمل چرکین باند رجوی در گردهم آئی ۱۹تیر۹۵!

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، هفدهم ژوئیه ۲۰۱۶:… راستی از یک دیدار خانواده با یک اسیر مسعود رجوی سابق ومریم رجوی فعلی چه مغناطیسی صادر میشد که رجوی ها وشما گماشتگانش را اینهمه سراسیمه کرده بود وکماکان میکند ؟! خانواده ها درمطالبه ی یک حقوق ابتدائی خود بنام ملاقات با عزیزان دربندشان ودرحالی … 

http://iran-interlink.org

باز شدن دمل چرکین باند رجوی در گردهم آئی ۱۹تیر۹۵!

۲۶تیر ماه ۱۳۹۵ خورشیدی

با عطف نظر به نوشته ی طولانی محمود نیشابوری ، جسارت نکردم که مقدمه ای برنوشته ام آورده وموجب حستگی بیشتر خواننده ی این یادداشت درنقد گزافه گویی های نامبرده شده و به قسمت های اساسی تر نوشته ی او پرداخته ونظرات خود بصورت اجمالی را مطرح میسازم.

محمود نیشابوری در نوشته ی با عنوان ” ضرورت گردهمائی بزرگ پاریس ” مینویسد:

” مجاهدین، یک هویت تاریخی و پاسخی به ضرورت انقلاب – گردهمایی با شکوه امسال چه به لحاظ جمعیت شرکت کننده، شخصیتهای سیاسی، کیفیت اجرا، انعکاسات رسانه ای و… بدون اغراق سر آمد،همه گردهمائیهای خارج از کشور بود، _نوری به چشم دوستان، خاری به چشم دشمنان”.

اول اینکه جمعیت شرکت کننده ابدا بیشتر از سال های گذشته نبود ، دوما شخصیت های جزو دسته ی ” السابقون ” تقریبا همان هایی بودند که درگذشته حضور مییافتند و ازاین نظر، تفاوت کمی یا کیفی قابل ملاحظه ای مشاهده نشد!

البته که حکومت عربستان دهه هاست که حامی نیمه پنهان فرقه ی رجوی بود و حتما هم باچهره های ناشناس دراین جلسات شرکت میکردند یا جلسه را رصد مینمودند که این بار ، نماینده ی این دولت سوپر ارتجاعی بنام ترکی الفیصل ( وزیر اسبق اطلاعات عربستان و ازبنیانگذاران اصلی طالبان ، داعش و…” ) بصورت واضحی دراین خیمه شب بازی شرکت نمود و بدون توجه به وضعیت زنان درخود عربستان که حتی مجاز به رانندگی هم نیستند،اعلام کرد که اولا مسعود رجوی مرده است، ثانیا مریم رجوی اعتبار لازم را درپیش او دارد وسیل کمک ها جریان یافته وتشدید هم خواهد شد وثالثا ومهتر ازهمه ی اینها، درکنار آرزوی سرنگونی حکومت ایران ، رسما نشان داد که اوست که رهبری جلسه را بعهده دارد و درنبود مسعود رجوی ، رهبر معنوی مجاهدین خلق ایران است بنوعی!!!

آقای محمود نیشابوری درقسمت دیگری از مقاله اش نوشته است:

” …به پاس تلاش، مبارزه پیگیر و بی چشمداشت مجاهدین بیش از ۵۰ سال ایستادگی علیه شاه و شیخ ،پرچم این مبارزه سترگ در دستان توانمندمسعود و مریم است که چگونه با بالاترین فدا پرچم شرف و حریت یک خلق را در بالاترین قلل بر افراختند و مقاومت رابین المللی کردند”.

البته این شاهزاده ی سعودی که بصورت کاملا مقتدرانه ای دربرابر مریم سخن میگفت واقتدارش ابهت وشال وقشوی مریم را درهم ریخته بود، نگفت که امور دردست مسعود است ونیشابوری برای ماست مالی کردن خبر مهمی که او داده و مریم قادر به تکذیب آن نشد، این خزعبلات را بیان نموده است!!

او تشکیلات شما را درموقعیتی قرار داد که راه پس وپیش ندارید ومخصوصا جایی برای اینگونه نوشتن ها برای شما باقی نگذاشته وحالا هم که با به میخ وبه نعل زدن ها مطالبی مینویسید ، ازسر ناچاری و استیصال با چاشنی خاص پرروئی است!!

اگر پرچمی برافراشته شد، پرچم ضلالت وحقارت بود! چرا که شما درمقابل اعلام مرگ مسعود رجوی که اورا رهبر کل جهان و سوار برنوک پیکان تکامل جامعه ی بشری اعلام میکردید، جرات وفرصت یک آب غوره گرفتن ولو تصنعی را هم پیدا نکردید!!

شما به این شاهزاده ی قصی القلب عربستانی اجازه دادید که شما را هدایت کند و جای افتخاری برای خود وکشورتان باقی نگذاشتید!!

این مرید سابق مسعود و وچه ی جدید مریم به نوشته اش چنین ادامه میدهد:

” استقلال مالی – « اشرف و یکایک ساکنان آن، انسانهای آگاه و آزاده را در سراسر دنیا به بهت و شگفتی و تاریخ جهان را به چرخش واداشته اند، به خصوص که سازمان استوار مقاومت ایران تنها جنبش مترقی است که طی تمام دوران دیر پای حیات مبارزاتی خود از زمان شکل‌گیری تاکنون مورد حمایت مالی و امکانات هیج دولت خارجی نبوده و نیست جز اتکا به حمایتهای بیدریغ هواداران و مردم ایران. … “.

اخاذی شما ازدولت ها ومردم اروپا ، شهره ی خاص وعام است و زمانی که ازنفت عراق بعنوان لشکری ازارتش عراق سهمیه داشتید و کمک های سخاوتمندانه ی؟! عربستان را نوش جان میکردید ، صحبت ازخود کفائی وصنایع دستی خواهران و … همگی کشک است که تنها میتواند نوجوانان بی تجربه را گول زند ودنیای واقعی ومجرب، پشیزی به این ادعاها قایل نیست!

من درد شما هموطنم را بهتر درک میکنم:

عربستانی که باین وضوح بنفع مریم وارد میدان شده وقول همه نوع کمک را داد، اتهام وعارضه ای بنام وابستگی مالی برای تشکیلات – اینک مریمی شده – بوجود آورده که شما برای خلاصی ازعوارض آن، این قصه های مسخره را ساخته اید وگرنه ازاوایل خروج تان ازایران، منابع خارجی مالی شما روشن بود!

البته گرفتن کمک ازعربستان وقاحت بیشتری نسبت به گرفتن کمک از یک دولت وملت انقلابی دارد وهمین مسئله است که دلواپس تان کرده وبه به هذیان گویی وادارتان نموده است!!!

این تملق گویان سابق مسعود وحی وحاضر مریم ، هرگز نمیتوانند درنوشته های خود، ذکر خیری ازخانواده های گرفتار تشکیلات رجوی نیآورند، چنانکه میبینیم:

” رژیم آخوندی با در نظر گرفتن شرایط عراق، … خانواده اشرفیان را با نیرنگ و فریب، وعده و وعید به‌سوی اشرف گسیل داشت تا آنها را به آغوش گرم خانواده بازگرداند ..” !

پس برخلاف گفته های قبلی تان ، این متحصنین درمقابل اشرف وسپس لیبرتی، خانواده ها بوده اند که شما آنها را مزدوران مینامیدید وبسوی شان سنگ وهرآنچه دم دست تان بود، پرتاب میکردید به همراه شکنجه ی معنوی که همان فحش های چارواداری باشد!

راستی از یک دیدار خانواده با یک اسیر مسعود رجوی سابق ومریم رجوی فعلی چه مغناطیسی صادر میشد که رجوی ها وشما گماشتگانش را اینهمه سراسیمه کرده بود وکماکان میکند ؟!

خانواده ها درمطالبه ی یک حقوق ابتدائی خود بنام ملاقات با عزیزان دربندشان ودرحالی که مجوز رسمی کشور میزبان را بهمراه دارند ، چرا باید اینهمه مورد نفرت شما ها باشد!!

چه راز ورمزی دراین ابراز احساسات انسانی پاک ومخصوصا ازفا صله ی نزدیک وجود دارد ، که باند رجوی را درهم می ریزد!!

چگونه است که مستبدترین حکومت ها ازملاقات یک جانی محکوم به مرگ جلوگیری نمیکند ولی سران مجاهدین این کار را درمورد همرزمان؟؟!! خود میکنند؟!

جز این است که اعتمادی به این اسرای نگون بخت خود نداشته وتنها با کمک داغ ودرفش وبا استفاده ازتکنیک های روانی ایزولاسیون، قادر به نگه داشتن آنها دراین حالت برزخی است؟!

صابر

______________________________

رادیو بی بی سی: مسعود رجوی کجاست؟

آرشیو موضوع : مسعود رجوی

تقابل عربستان و ایران؛ ارسال پیام از مقر مجاهدین خلق

تقابل عربستان و ایران؛ ارسال پیام از مقر سازمان مجاهدین خلق جمشید برزگر، بی بی سی، دوازدهم ژوئیه ۲۰۱۶:… آقای فیصل زمانی که قصد داشت خطاب به مریم رجوی سخن بگوید و اقدامات او و همسرش مسعود رجوی را بستاید، از آقای رجوی با عنوان مرحوم یاد کرد، و پس از آنکه به دلیل تشویق حضار …

از “مراسم تدفین رجوی توسط شازده سعودی” تا “سیدالرئیس و ستون پنجمش”

از “مراسم تدفین رجوی توسط شازده سعودی” تا “سیدالرئیس و ستون پنجمش” بهزاد علیشاهی، ادوارد ترمادو، سید امیر موثقی، دوازدهم ژوئیه ۲۰۱۶:… اینکه شاهزاده سعودی وسخنگوی غیررسمی آل سعود و رئیس سازمان امنیت عربستان و ژنرال حبوش وعزت ابراهیم الدوری را بازی میکند امری یکشبه نیست سالها مزدوری وخیانت پشت این قضیه نهفته است . از …

ایران قلم : خانواده ها و مصطفی محمدی همچنان سمیه و قربانیان را فریاد می زنند

 شب رفتنی ست سپیده نزدیک ست هر ترفندی که دارید بزنید به دنیا اعلام کنید که مصطفی محمدی مزدور رژیم است گفتم که حرفی تازه بزن و شما ای شب پرستان کور دل از خواب غفلت بیدار شوید وای بر پدری که امروز نه تنها صدای مظلومیت فرزاندانش را نمیشنود بلکه انکار حق میکند مصطفی محمدی همچون آب …

علیرضا نصراللهی : آیا مسعود رجوی مرده؟

پس میشه نتیجه گرفت هر سخنرانی که در این سالن سخنرانی کرده قبل از شروع سخنرانی اش مینیمم یکبار همه چیز را با مسئوال نشست یعنی خانم مریم رجوی چک کرده است. پس باید از این شایعه بزرگ یک نتیجه بسیار مهمی گرفت. 1-ترکی الفیصل آنچه را خانم مریم رجوی میخواسته عنوان …

محمد حسین سبحانی: ” مرحوم مسعود رجوی “

تصور من این است که باید معمای ” مرحوم مسعود رجوی ” را در محورهای 7 و 8 جستجو کرد. البته روشن است که باید  به همه این فرضیه ها ، اول از همه،  فرقه مجاهدین خلق و رهبری آن پاسخ بدهند که البته …

واکنش فرقه مجاهدین به گفته‌های ترکی فیصل در مورد مرگ مسعود رجوی

در ساعات اولیه پس از گردهمایی پاریس، تلاش رادیو فردا برای تماس با «شورای ملی مقاومت» بی‌نتیجه بود. اما در نهایت شاهین قبادی، سخنگوی سازمان مجاهدین خلق، که هسته اصلی «شورای ملی مقاومت» را تشکیل می‌دهد، بامداد یک‌شنبه ۲۰ تیر در ایمیلی به رادیو فردا، با اشاره به درج متن سخنان ترکی فیصل در روزنامه «الشرق‌الاوسط» و …

اگر جرات دارد، رجوی هم ژست های دموکراتیک( ونه دموکراسی) بگیرد!

توقع ما از رجوی وگماشتگان نزدیک اش این است که فعلا سنگ بزرگ برندارند وبه کارساده وراحت ومربوط به خود بپردازد و  ازاین روست که عجالتا ازشما میخواهیم  این التزام به تعهد پذیرش انتقاد را ازرجوی بگیرید که بقیه ی کارها بعهده ی مردم و رژیم ایران است ! عجله نکنید هموطنان! کار را اصولی و پایه ای …

بدون شرح!‌ آیا مسعود رجوی پاسخی برای این اسناد دارد؟

آن‌چه در زیر مشاهده می‌کنید اسناد محرمانه ساواک در مورد مسعود رجوی است که هیچگاه اصالت آن توسط او و نزدیکانش زیر سؤال برده نشد. از نظر من مسعود رجوی پس از دستگیری در بازجویی‌های ساواک از خود ضعف و سستی نشان داده بود. تصور کنید اسناد زیر یا بسیار سست‌تر و ضعیف‌تر از آن‌ها علیه یکی از چهره‌های مخالف …

مصاحبه سبحانی با سیاوش رستار ـ روند فروپاشی قلعه اشرف قسمت ششم

تقریبا میتونم بگم هفت الی هشت ما ه قبلش مسجل شده بودکه اشرف را باید ترک بکنیم ولی سازمان تصمیم خود را نمی گفت. نشستهای متعددی می گذاشتند و نشست های توجیهی با ویدئو کال کنفرانس خودمسعودرجوی گذاشت …

سبحانی: ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ ـ یک روز تاریخی در مبارزه علیه تروریسم و فرقه گرایی

هم اکنون 13 سال از  17 ژوئن 2003  گذشته است و همچنان پرونده  مسعود رجوی …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید