جمعیت صد هزار نفری

0
961

افتخاری دیگر برای رجوی!

رضا جبلی، پیوند رهایی، شانزدهم ژوئیه ۲۰۱۶:… با یک نگاه به عکسهایی که در سایت رجوی منتشر شده دو نکته بسیار برجسته است. اول اینکه حتی با ایجاد فضای خالی بین ردیف ها هم به راحتی میشود گنجایش سالن را تشخیص داد. دوم و مهمتر وجود اندک ایرانی و نبودن حتی یک ایرانی در بین سخنرانهای اجاره ای. البته رجوی ید طولایی در دروغگویی … 

لینک به منبع

افتخاری دیگر برای رجوی!

نوشتۀ رضا جبلی از اعضا و مسئولین قدیمی جدا شدۀ سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی)

طبق معمول هر سال شوی مضحک رجوی در پاریس امسال نیز برگزار شد البته امسال با ادعای ١٠٠ هزار نفر!!! در سالنی با گنجایش ماکزیمم ٣ هزار نفر برگزار شد.

با یک نگاه به عکسهایی که در سایت رجوی منتشر شده دو نکته بسیار برجسته است. اول اینکه حتی با ایجاد فضای خالی بین ردیف ها هم به راحتی میشود گنجایش سالن را تشخیص داد.

دوم و مهمتر وجود اندک ایرانی و نبودن حتی یک ایرانی در بین سخنرانهای اجاره ای.

البته رجوی ید طولایی در دروغگویی و اضافه کردن صفر دارد کما اینکه همگی بیاد داریم امضاهای ادعایی پنج میلیونی!! عراقیان در حمایت از باقی ماندن نیروهای رجوی و باقی ماندن نیروهای اشغالگر آمریکایی در خاک عراق!! تا کجا مضحک و مسخره بود بطوریکه مایۀ شوخی و خندۀ اعضای فرقه در اشرف در میان خودشان شده بود.

بیاد دارم که یکی از فرماندهان آمریکایی می گفت که چندین ده کلاسور با اسامی و امضاء برایش آورده اند که اینها از ما حمایت میکنند که او با خنده گفته: شما بایستی برای پست نخست وزیری عراق کاندید شودید و حتما با این تعداد امضاء رأی خواهید آورد چون حدود شش و نیم میلیون البته بجز کردها برای انتخابات عراق نام نویسی کرده اند!. می گفت آیا واقعا اینها ما را اینقدر نفهم قلمداد کرده اند یا می خواهند آنقدر دروغ شان بزرگ باشد که ما متقاعد شویم؟؟!!.

چند عکس از استادیوم های حدود صد هزار نفری را صرفا جهت یادآوری ضمیمه کرده ام که خود گویای حقیقت است ولی خوب رجوی فقط به خدا و امام زمان جوابگوست!!.

نکتۀ مهم و در واقع لکۀ ننگ ابدی دیگری بعد از بیعت رجوی با صدام و این بار با رئیس سابق اطلاعات آل سعود سخنرانی وی برای مریم قجر است.

البته من شخصا این حماقت محض را به فال نیک می گیرم برای مردم ایران و هر انسان آزاده ، شرافتمند و وطن پرستی که ممکن است به دلیل مخالفت با جمهوری إسلامی ویا هر دلیل دیگری به دام رجوی افتاده باشد تا از خواب غفلت بیدار شود و چهره کریه و ضد ایرانی رجوی را ببیند و برای همیشه روی او و فرقه اش خط بطلان بکشد.

ترکی فیصل عضو و شاهزاده ای از یک حکومت خاندانی و الیگارشی کیست که برای ایرانیان سخن از تاریخ و فرهنگ سرزمین مادری شان بگوید و سخیف تر اینکه به ایرانیان درس آزادی و دموکراسی بدهد!!

در کشوری که با شمشیر همین چند ماه پیش سر از بدن ۴٢ نفر جدا کردند و همانند برادران داعشی خود در مقابل اندک موضع گیریهای سازمان های حقوق بشری گفتند که طبق قوانین اسلام عمل کرده ایم البته بایستی هم که ایشان برای رجوی و طرفدارانش سخنرانی کند چون همه دشمنان قسم خورده ایران بودند و تعدادی هم که فقط برای دیدن مجانی پاریس آمده و اصلا تنها چیزی که برایشان اهمیت نداشت سخنان سخنرانان بود ولی البته برای رجوی فقط سیاهی لشگر مهم است و بس، اما اگر تنها یک ایرانی وطن پرست آنجا می بود هر گز اجازه چنین سخنرانیی به چنین کسی را نمی داد.

جناب ترکی فیصل بهتر است اول راه را برای آزادی زنان کشور خودشان آنهم فقط برای رانندگی نه چیزی بیشتر هموار کنند و با زنان لااقل بتوانند رأی بدهند آنهم نه به زنان کاندید مجلس استغفرالله بلکه به مردان.

به نظر من این یک سر فصل جدیست برای هر ایرانی شرافتمند و آزاده ای تا فارغ از هر تفکر سیاسی و مذهبی در مقابل این خیانت آشکار به صریح ترین و روشن ترین وجه موضع گیری کرده وآن را بشدت محکوم کند.

این موضوع هیچ ربطی به مخالف و یا موافق رژیم بودن ندارد و یک حرکت و موضعگیری ملی و در جهت منافع مردم و وطنمان ایران است. مخالفت با جمهوری اسلامی با همدست شدن و کف و سوت زدن برای دشمنان ایران خیانت و لکه ننگی است که هر گز پاک نخواهد شد و هیچکس نمی تواند به بهانه مخالفت با رژیم وطن فروشی کند و همدست جنایتکاران داعشی گردد.

البته بایستی اذعان کنم که حضور و نزدیکی ترکی فیصل و مریم قجر و یا به اصطلاح سنخیت داشتن این دو با هم برای خیلی ها ممکن است خارج از انتظار نبوده باشد با توجه به اینکه رجوی از طرفداران به اصطلاح خودش «فرزندان غیور دیالی»! ( البته از نظر بقیه دنیا داعش) و ترکی از فرماندهان و منابع تسلیحاتی و مالی آنهاست و در ضمن هر دو از طرفداران حق داشتن حرمسرا!! ، جالب اینکه هر دو هم در رابطه با آزادی! کامل همسران در اطاعت صد در صدی از شوهران هم همفکر هستند!.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید