علی جهانی: خلق قهرمان از نظر فرقه رجوی چه کسانی هستند ؟

0
455

خلق قهرمان از نظر فرقه رجوی چه کسانی هستند ؟

علی جهانی، وبلاگ آیینه، دهم اوت ۲۰۱۶:… شما به هیچ وجه نمی توانید با ادعای دروغین حمایت از خلق قهرمان و حقوق بشر و آزادی و عدالت اجتماعی و مدره نمایی چهره اصلی ضد خلقی تان را بپوشانید و ما در عصر آگاهی و دوران ارتباطات بسر می بریم و دیگر دوران اینگونه فریب کاری ها بسر رسیده است و همه مردم دنیا و بطور خاص مردم ایران بخوبی می دانند که یک گروه تروریستی و فرقه گرا … 

حمله به خانواده ها اوت 2016مراجعه سوم در سفر ششم (+ گزارش دوم از روز ششم)

لینک به منبع

خلق قهرمان از نظر فرقه رجوی چه کسانی هستند ؟

کلا از نظر فرقه تروریستی رجوی کلیه گروهها و کسانی که از اقدامات تروریستی و فرقه گرایی و اعمال ضد خلقی و ضد انسانی این گروه تروریستی و ضد خلقی حمایت کنند انقلابی هستند و جزو خلق قهرمان محسوب می شوند . لذا با این استدلال سخیف رجوی خلق قهرمان شامل : شیوخ مرتجع حاکم بر عربستان سعودی ؛ دولت اسراییل؛ افراطی ترین جناح های جنگ طلب در حزب جمهوری خواه آمریکا ؛ گروههای تروریستی عراق و سوریه و بقایای حزب بعث؛ گروههای دست ساز رجوی تحت عنوان کمیته ایران آزاد که با صرف هزینه های کلان از بین چند پارلمانتر یاغی در بین کشورهای اروپایی درست شده است و دانشجویان لهستانی و پناهجویان سوری و افغانی و آفریقایی که با انواع و اقسام حیله و نیرنگ و صرف هزینه های کلان به شوی مسخره سالانه مریم رجوی کشانده می شوند همگی جزو خلق قهرمان ایران محسوب می شوند که سازمان به اصطلاح مجاهدین دارد برای رهایی آنها مقاومت می کند . و بقیه افراد ایران و بقیه مردم ایران و جهان نه تنها جزو خلق قهرمان محسوب نمی شوند بلکه ضد خلق هستند و بایستی با آنها مبارزه کرد. بله دوستان عزیز از نظر ذهن بیمار رجوی مردم ایران جزو خلق قهرمان نیستند و بایستی با آنها مبارزه کرد .

ولی بایستی خطاب به رجوی فرقه گرا بگویم که :

خلق قهرمان واقعی مردم ایران هستند که بخاطر اینکه شما خواهان تحریم شدید اقتصادی و جنگ علیه شان هستی و همچنین بخاطر اقدامات تروریستی تان علیه شان نه تنها در بین شان از جایگاه مردمی برخوردار نیستی بلکه به شدت مورد انزجار و تنفر شدید انها قرار دارید .

خلق قهرمان خانواده هایی هستند که برای ملاقات با عزیزان شان که در بند تشکیلات استالینی و قرون وسطایی تان هستند ؛ تمامی خطرات جانی را تحمل کرده و به عراق آمده اند و خود را به پشت درب کمپ لیبرتی رسانده اند ولی شما مانع ملاقات شان با عزیزان شان می شوید و آنان را مورد تهمت و افترا قرار داده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهید .

خلق قهرمان سربازانی بودند که برای دفاع از میهن با صدام حسین متجاوز می جنگیدند ولی شما برای خوش خدمتی به صدام و بخاطری اثبات نوکری و مزدوری تمام عیار تان به صدام حسین آنها را در مناطق مرزی تحت عنوان عملیات کشته و یا مجروح و یا اسیر می کردید .

خلق قهرمان کسانی از نیروهای سازمان هستند که مخالف سیاست های ضد خلقی شما هستند و برای رهایی از چنگال شما شکنجه و زندان را تحمل کردند و عده ای از آنان را اعدام کردی و تعدادی هنوز در تشکیلات تار عنکبوتی ات گرفتار هستند و عده ای از آنان که با تحمل مشکلات و سختی های فراوان موفق شدند که رهایی پیدا کنند و به کشورهای اروپایی بروند ؛ انان را بخاطر افشای جنایات و خیانت هایت به سازمان و مردم ایران و بخاطر قعالیت های حقوق بشری و انساندوستانه مورد اذیت و ازار قرار داده و حکم قتل انها را صادر کرده ای .

و سخن آخر اینکه شما به هیچ وجه نمی توانید با ادعای دروغین حمایت از خلق قهرمان و حقوق بشر و آزادی و عدالت اجتماعی و مدره نمایی چهره اصلی ضد خلقی تان را بپوشانید و ما در عصر آگاهی و دوران ارتباطات بسر می بریم و دیگر دوران اینگونه فریب کاری ها بسر رسیده است و همه مردم دنیا و بطور خاص مردم ایران بخوبی می دانند که یک گروه تروریستی و فرقه گرا که دستش به خون فرزندان شان آلوده هست به هیچ وجهی نه تنها نمی تواند خلقی و انقلابی باشد بلکه صد و هشتاد درجه بر خلاف منافع مردم حرکت می کند و کاملا ضد خلقی هست . فرقه رجوی هم در این سالیان ثابت کرده است که ادعای حمایت از خلق قهرمان ایران نه تنها یک ادعای دروغین و پوچ و بی اساس بوده و هست بلکه کاملا در راستای ضد منافع ملی مردم حرکت کرده و می کند .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید