محمد رزاقی:از چاله در امدند به چاه افتادند !

0
881

از چاله در امدند به چاه افتادند !

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، بیست و دوم اوت ۲۰۱۶:…  در ۲ ماه گذشته بطور خاص بعد از اینکه ترکی الفیصل در حضور مریم قجر داعشی اعلام کرد رجوی ریق رحمت سر کشیده فرار فله ای سران فرقه رجوی شتاب عجیبی گرفته و حتما این فرارها به اعلام خبر ریق رحمت نوشیدن رجوی داعشی پیوند می خورد که موضوع بحث جدا گانه است . اما از اینکه اعضاء نگون بخت تحت اسارت رجوی داعشی ازعراق کشوری که حتا مردم خودش امنیت و … 

مرگ مسعود رجوی

لینک به منبع

از چاله در امدند به چاه افتادند !

 محمد رزاقیدر ۲ ماه گذشته بطور خاص بعد از اینکه ترکی الفیصل در حضور مریم قجر داعشی اعلام کرد رجوی ریق رحمت سر کشیده فرار فله ای سران فرقه رجوی شتاب عجیبی گرفته و حتما این فرارها به اعلام خبر ریق رحمت نوشیدن رجوی داعشی پیوند می خورد که موضوع بحث جدا گانه است .

اما از اینکه اعضاء نگون بخت تحت اسارت رجوی داعشی ازعراق کشوری که حتا مردم خودش امنیت و اسایش ندارند جان سالم به در می برند جای خوشحالی دارد .

با شتاب گرفتن خروج اعضاء از کمپ لیبرتی بسوی آلبانی می توان به یقین گفت که رجوی داعشی با شکست و سر افکندگی وخفت و خواری و با فراموشی شکرهای زیادی که قبلآ میل فرمودند وادعا داشتند اردوگاه بد نام اشرف کانون نبرد ! از میلی متر به میلی متر اشرف دفاع خواهند کرد و … دیدیم که چطور اردوگاه بد نام اشرف ترک کردند وهمین که در کمپ لیبرتی مستقر شدند رجوی داعشی مدعی شد که می خواهد برای رساندن مریم قجر داعشی به تخت ریاست جمهوری از کمپ لیبرتی پلی به تهران بزند ! اما از انجا که رجوی و مریم قجر داعشی هیچ وقت کارهای کوچک نکرده اند اینبار هم خواستند پلی بزنند انهم چه پلی ! پلی که بین ۲ کشور نباشد بلکه قاره ای باشد یعنی از اسیا به اروپای شرقی تا مثل شوهائی که مریم قجر برپا می کند کهکشانی باشد .

حقیقت اینکه من هم به نوبه خودم از اینکه اعضاء نگون بخت از کشور نا امنی مثل عراق خارج شده اند خوشحالم و از اینکه دولت عراق به سران فرقه رجوی داعشی که قاتلان ملت ایران و عراق واعضاء مخالف رجوی هستند اجازه داد تا به راحتی از عراق فرار کنند باید بگویم که این فرارها و اجازه دادنها ماهیت ؛ وابسته بودن دولت به اصطلاح اقای العبادی به سفارتخانه های معلوم الحال مشخص شد .

در چند هفته گذشته که سرعت خروج اعضاء نگون بخت فرقه رجوی داعشی بسوی الباتی شتاب گرفته دوستان جدا شده در مطالب و مقالات خودشان در مورد اینده فرقه رجوی و بطور خاص سرنوشت اعضاء در آلبانی نظراتی می دهند که قابل فهم و احترام می باشد .

واقعیت اینکه من شخصا با نظرات دوستانم زیاد موافق نیستم و دلایل خودم را هم مطرح می کنم.

البته بیان نظر مخالف دوستان به معنی رد مطلق نظرات دوستانم نمی باشد و من ارزو می کنم که تحلیل و نظر انها نسیب اعضاء فرقه رجوی در البانی شود و به زودی از چنگال رجوی داعشی ازاد شوند .

اخر و ته حرف دوستانم اینکه چون در آلبانی صدامی دیگر وجود ندارد ؛ سلاحی نیست ؛ اردوگاهی نیست بس به زودی اعضاء نگون بخت از اسارت رجوی ازاد می شوند .

ــ بله درست که در آلبانی صدامی وجود ندارد اما واقعیت امر اینکه رجوی با دلارهای خونینی که از صدام ملعون و شیوخ مرتجع عرب گرفته و می گیرد در عالم واقع با پرداخت رشوه و به سفارش امریکا ؛ شیوخ مرتجع عرب ولابی های اسرائیل فعلا یکسری از مقامات آلبانی برای سران فرقه دست باز داده اند تا هر طور که می خواهند در آلبانی رفتار کنند و …

ــ در چند سال گذشته شاهد هستیم که اعضاء نگون بخت نمی توانند تردد ازاد داشته باشند و یا از امکانات به روز مثل تلفن ؛ اینترنت و … استفاده آزاد داشته باشند و هنوز جلو درب ساختمانهائی که فرقه رجوی در البانی از انها بعنوان مقر اعضاء استفاده می کند نگهبان می گذارد .

ــ اگر یکی از دلایل دیگر را نبود سلاح باشد باید بگویم بعد از سقوط ارباب رجوی داعشی ( صدام ملعون ) خلع سلاح صورت گرفت ولی باز رجوی داعشی حاضر نشد شکست استراتژیک بپذیرد و اعضاء را از اسارت ازاد کند بلکه به شیوه های خاص و شیادانه که گویا مجاهد بی سلاح خطر ناک تر از مجاهد با سلاح است و با شامورته بازی هائی که شخص رجوی خوب بلد چه موقع فیل هوا کند و این روزهای ادعا می کردند که با زدن ساز و دهل ؛ دمبک می خواهد رژیم ایران سر نگون کند و …

به نظرمن اینها ملاک اصلی برای ازاد شدن اعضاء نگون بخت نیستند بلکه انچه رجوی و مریم قجر داعشی از ان می ترسند باز شدن چشم اعضاء به واقعیتها هست .

در سال ۸۲ به چشم و تا بن استخوان ان را لمس کرده ام که چند عامل مهم در جدا شدن اعضاء و فرارهایشان نقش اساسی داشته است و رجوی داعشی انها را بهتر از همه می داند .

۱ ــ حضور خانواده ها و ملاقات اعضاء نگون بخت :

در مهر ماه سال سال ۸۲ با اولین حضور خانواده ها و حدا اقل ساعت ملاقات خانواده ها با عزیزانشان باعث شد ان حس انساتی و عاطفی اسیران رجوی داعشی تلنگری بخورد و در همان ملاقات ۲ ساعته که داشتند به خود ایند و از خود سوال کنند که کجا هستند ؟ چه می کنند ؟ چه می خواهند بکنند ؟ و دیدیم که بعد از ان ملاقاتها بود که اکثر ان نفرات که ملاقات داشتند یا از مناسبات فرقه گرایانه رجوی فرار کردند و یا جدا شدند و …

رجوی داعشی به همین خاطر بعد از ان فرارها و جدا شدنها ملاقات ممنوع کرد و اجازه نداد خانواده ها حتا برای ۵ دقیقه با عزیزانشان روبر وشوند .

حتا بیاد دارم حضور خانواده ها در اطراف اردوگاه بد نام اشرف و یا کمپ لیبرتی مشوق جدا شدن اعضاء و فرارهائی بود که رجوی سوزش خود را بصورت حمله و تهمت و سنگ پرانی و .. از حضور خانواده ها به نمایش می گذاشت و می گذارد .

پس رفتن اعضاء به البانی و دور شدن خانواده ها حتا از اطراف اسارتگاههائی که رجوی در عراق درست کرده بود یکی از راههائی هست که رجوی برای نگه داشتن اعضاء در اسارت از ان سوء استفاده خودش را می کند .

۲ ــ در عراق بعد از صدام ملعون رجوی داعشی در اوج حماقت و ابلهی با دست خودش زندانی بنام تیف با همکاری جنایتکاران امریکائی برای اعضاء جدا شده درست کرد که اعضائی که اعلام جدائی می کردند و یاکسانی که فرار می کردند به تیف می امدند و رجوی داعشی با همان امریکائیها نقشه کشیده بود که اعضاء جدا شده را تا زمانیکه تشکیلات رجوی داعشی در عراق حضوردارد اعضاء جدا شده هم بصورت زندانی نگهدارند اما جابجائی حاکمیت و سیاست امریکا در عراق و خارج کردن نیروهای نظامی امریکائی ازعراق بعد از بوش پسرباعث شد نقشه رجوی داعشی و جنایتکاران جنگی مثل ژنرال فیلیپ که ان زمان درجه سرهنگی یدک می کشید و یا سرهنگ جنایتکار مارتین بهم بخورد و راه خروج اعضاء به دنیای بیرون بعد از تحمل بیش از ۴ سال زندان باز شود .

یا اینکه در زمان حضور خانواده ها در پشت درب اردوگاه بد نام اشرف اعضائی که می خواستند جدا شوند خود را به نیروهای عراقی معرفی می کردند و یا با فرار خودشان را به خانواده ها می رساندند و یا اینکه در کمپ لیبرتی باز اعضاء این امکان را داشتند خودشان را به نیروهای عراقی معرفی کنند و یا به ماموران سازمان ملل ..

اما واقعیت اینکه در البانی همچین امکانی و جود ندارد البته واقعیت که پس از انتقال سری اول و دوم اعضاء به البانی یک عده موفق شدند از تشکیلات جدا شوند ولی رجوی داعشی با ساخت و پاختی که با مقامات البانی و کمیساریای پناهندگی در البانی دارد توانست با تحت فشار مالی اعضاء جدا شده را مجبور کرد یا دوباره به مناسبات برگردند و یا با دریافت مواجب لب به سخن گفتن در باره مناسبات رجوی باز نکنند بعد از ان محلی را هم که برای جدا شده ها دولت البانی داده بود ان را تعطیل کند و بدین شیوه رجوی داعشی با خرید چند ساختمان مقرهائی برای به اسارت نگه داشتن اعضائی که وارد البانی می شوند درست کرده که دست کمی از اسارتگاه اردوگاه بد نام اشرف و یا کمپ لیبرتی ندارد تنها تفاوت اینکه دیگر تهدید موشک پرانی به سفارش و سناریو نویسی رجوی داعشی توسط پس مانده های حزب بعث و داعشی های البغدادی وجود ندارد وگرنه ساختار فرقه گرایانه فرقه رجوی پا برجاست بقول معروف اش همان اش و کاسه همان کاسه …..

نتیجه :

ــ با توجه به اینکه کشور آلبانی در ایران سفارت ندارد و خانواده ها نمی توانند به راحتی برای گرفتن ویزاء یا برای درخواست ملاقات با عزیزانشان بانی بصورت مستقیم به مقامات البانی مراجعه کنند تنها راه اینکه خانواده ها از طریق کشورهای همجوار ایران مثل ترکیه یا اذربایجان که البانی در ان کشورها سفارت دارد اقدام به گرفتن ویزاء کنند تا بتوانند برای ملاقات عزیزانشان بروند البته من فکر می کنم انجا هم رجوی داعشی این اجازه را به خانواده ها نخواهد داد ولی اجازه ندان برای ملاقات درالبانی برای رجوی داعشی بطور خاص برای مریم قجر داعشی گران تمام خواهد شد و افکار عمومی بطور خاص اگر خانواده ها مانع تراشی مریم قجر داعشی به سمت مقامات ؛مطبوعات و تلویزیونها ومردم محلی البانی بکشانند انوقت که ماهیت فرقه رجوی داعشی در اروپا بیشتر رو خواهد شد .

ــ مورد دیگری که من فکر می کنم مریم قجر داعشی بطور خاص بعد از اینکه خبر ریق رحمت سر کشیدن رجوی داعشی توسط مرد دوست داشتنی مریم قجر داعشی ( ترکی الفیصل ) در شوء مریم قجر اعلام شد با انتقال اعضاء نگون بخت به البانی همراه بعضی ازسران جنایتکار فرقه رجوی مریم قجر در نبود رجوی داعشی یک دوره فرسایشی با این اعضاء طی کند بدین شکل که :

ــ در اولین فرصت اکثر سران فرقه را از البانی به کشورهای اروپائی منتقل کند .

ــ اعضاء نگون بخت غلبار کند انهائی که به دردش می خورند؛ اسرار فرقه را دارند و سر سپرده تر از دیگران هستند به اروپا منتقل کند و یا درهمان البانی بعنوان پایه های تشکیلاتی نگهدارد .

ــ اعضائی که به مسئله دار هستند ویا به قول معروف در تشکیلات قلوس شناخته می شوند و یا اینکه سن و سالشان به حدی رسیده که ماندنشان بیشتر انرژی گیری تشکیلاتی تا مسئله حل کنی انها را در یک زمان معلوم در همان آلبانی رها کند که البته این دوره و بقول معروف پروسه هم به نظر من سریع و در مدت زمان کوتاه نخواهد بود بلکه شخصا فکر می کنم که این پروسه حتا بیشتر از ۵ سال هم طول بکشد .

اما باز در اخر ارزو می کنم و دعا می کنم که انچه دوستانم گفتند به زودی محقق شود و اعضاء اسیر در دستان چنگال رجوی داعشی رها شوند ولی باور کنید باز تاکید می کنم رجوی داعشی به این راحتی و زودی اجازه نخواهد داد اعضاء نگون بخت از اسارت ازاد شوند و به این خاطر که می گویم از چاله در امدند به چاه افتادند ..

maryam rajavi- marhoome shoharam masoud rajavi

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مریم سنجابی:فرار سران رده یک فرقه رجوی از لیبرتی و فریب کاری پیرامون شخص رجوی

آرشیو موضوع : مسعود رجوی

نشریه پازتا ایمپکت تیرانا: مجاهدین نمیتوانند ثابت کنند رهبرشان مسعود رجوی زنده است

Polemikë e madhe pasi MEK nuk mund të provojë nëse lideri Massoud Rajavi ka vdekur apo është gjallë گازتا ایمپکت، تیرانا، آلبانی، بیست و یکم اوت ۲۰۱۶:… (نشریه پازتا ایمپکت تیرانا (آلبانی) مطلب هافینگتون پست تحت عنوان “جنجال بزرگ برای اینکه مجاهدین خلق نمیتوانند ثابت کنند رهبرشان مسعود رجوی زنده است” را به زبان آلبانی ترجمه و تکثیر …

ایران قلم:چرا مریم رجوی از مرده یا زنده بودن مسعود رجوی ابهام زدایی نمی کند؟

اما حالا کم کم آثار زهر اعلام « مرحوم » بودن مسعود رجوی بارز می‌شود و نیروهای درون تشکیلات از خود سؤال می‌کنند که واقعیت چیست ؟ آیا برادر مسعودر جوی مرده است؟ اگر مرده است چرا فیصل ترکی عنصر امنیتی عربستان سعودی آن را اعلام می کند؟ و اگر برادر مسعود « مرحوم « نشده و زنده …

ایران اینترلینک:مرگ مسعود رجوی

مرگ مسعود رجوی  ایران اینترلینک، نوزدهم اوت ۲۰۱۶:… یک ماه پس از اعلام مرگ مسعود رجوی توسط “شاهزاده ترکی الفیصل” رئیس سابق سرویس امنیتی عربستان سعودی و ولینعمت جدید سازمان مجاهدین خلق پس از مرگ صدام حسین، مریم رجوی و دیگر سران این فرقه هنوز از اعلام و اثبات “زنده یا مرده” بودن رهبرشان عاجزند. در …

علیرضا نصراللهی:نامه سر گشاده به مسعود رجوی (شماره ۲)

نامه سر گشاده به مسعود رجوی (شماره ۲)  علیرضا نصراللهی، یاران ایران، سی ام ژوئیه ۲۰۱۶:… مثلا سر یه فاکت کوچک میگفتند:بیشرف،کثافت،آشغال …آخه این چه عملیات جاری بود که برای پیشرفت مبارزه و ارزش آدم باید هر شب صورت میگرفت؟ ما که با هزار آرزو آمده بودیم که در راهی که تو میگفتی راه …

مهدی خوشحال: آیا مسعود رجوی به غیبت کبری رفته است؟

آیا مسعود رجوی به غیبت کبری رفته است؟  مهدی خوشحال، ایران فانوس، بیست و یکم ژوئیه ۲۰۱۶:… مسعود رجوی رهبر فرقه مجاهدین طی ۵۰ سال مبارزاتش در هیچ صحنه خطرناکی حضور فعال نداشت و حاضر نبود. او از سال ۱۳۵۱ در زندان که سمبه ساواک را پر زور می دید، یا غش و ضعف می کرد …

مریم سنجابی:فرار سران رده یک فرقه رجوی از لیبرتی و فریب کاری پیرامون شخص رجوی

فرار سران رده یک فرقه رجوی از لیبرتی و فریب کاری پیرامون شخص رجوی  مریم سنجابی، ندای حقیقت، نوزدهم ژوئیه ۲۰۱۶:…  ولی من از این فرصت میخواهم استفاده نموده و به همه خانواده های مظلوم اسیران و اعضای قربانی شده و مجامع بین المللی بیطرف هشدار داده و اعلام می کنم این کار هم یک …

کریم غلامی: خبر مرگ رجوی

خیمه شب بازی بی رونق مجاهدین. جشن برای ۳۵ سال خیانت و کشتار. خبر مرگ رجوی کریم غلامی، ایران فانوس، نوزدهم ژوئیه ۲۰۱۶:… مجاهدین در دنیای سیاست بسیار عقب مانده، بهتر است بگویم پوسیده و فرسوده هستند، البته لازم به اثبات کردن این موضوع نیست، زیرا موضع گیری های سیاسی و فعالیت های سیاسی آنها به …

منصور نظری: مرحوم رجوی زنده است اما مرده؟ چرا سازمان سکوت می کند؟

مرحوم رجوی زنده است اما مرده؟ چرا سازمان سکوت می کند؟ منصور نظری، ایران اینترلینک، هفدهم ژوئیه ۲۰۱۶:…  چرا سازمان لام تا کام سکوت کرده و حرفی نه در تکذیب و نه در تائید نمی زند همین کافیست تا قربانیان این دستگاه بدانند که انها نامحرم هستند انها یعنی قربانیان فقط وسیله ای برای کشته …

تقی روزبه : چه کسی می گوید مسعودرجوی زنده نیست؟!

چه کسی می گوید مسعودرجوی زنده نیست؟! تقی روزبه، خبرنامه گویا، هفدهم ژوئیه ۲۰۱۶:… طبیعی است که عربستان به عنوان سردمداربلوک ضدجمهوری اسلامی در منطقه، نیازمبرمی به همراهی نیروهائی سرسپرده از صفوف اپوزیسیون دارد. سازمان مجاهدین بدیل مناسب و ایده الی برای آن است. هم چنان که متقابلا متصل شدن به ارباب ثروتمندی چون عربستان که …

سعید جمالی: زندگی سیاسی و مرگ ؟؟ در بستر اجنبی

زندگی سیاسی و مرگ ؟؟ در بستر اجنبی  سعید جمالی، پژواک ایران، شانزدهم ژوئیه ۲۰۱۶:…  نخست توجه کنید که خبر(هر چه که باشد درست یا نادرست) از طرف چه کسی اعلام میشود و بعد به شکل تکذیب خبر منتشره شده از طرف این جریان دقت کنید. این پدیده جدیدی در مورد این جریان نیست. برای …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید