گزارش آکسیون اعتراض علیه فرقه رجوی در شهر کلن (+ ویدئو و عکس)

0
423

گزارش آکسیون اعتراض علیه فرقه رجوی در شهر کلن (+ ویدئو و عکس)

زنان ایران و ایران فانوس، کلن آلمان، چهارم سپتامبر ۲۰۱۶:…  امروز شنبه به تاریخ سوم ماه سپتامبر، به دعوت انجمن زنان، تعدادی از انجمنهای حقوق بشری و از اعضای جداشده از فرقه رجوی در شهر کلن و مقابل کلیسای دم، گرد هم آمدند. این اکسیون اعتراضی که در مقابل هزاران چشم و ساعتها به طول انجامید، مورد استقبال مردم قرار گرفت. دو تن از کانون سیاسی/فرهنگی ایران فانوس نیز در این آکسیون اعتراضی حضور داشتند. اعضای …

گزارشی از آکسیون اعتراضی در شهر کلن

ایران فانوس، چهارم سپتامبر ۲۰۱۶
لینک به منبع

آکسیون علیه مجاهدین خلق فرقه رجوی در کلن آلمان

امروز شنبه به تاریخ سوم ماه سپتامبر، به دعوت انجمن زنان، تعدادی از انجمنهای حقوق بشری و از اعضای جداشده از فرقه رجوی در شهر کلن و مقابل کلیسای دم، گرد هم آمدند. این اکسیون اعتراضی که در مقابل هزاران چشم و ساعتها به طول انجامید، مورد استقبال مردم قرار گرفت. دو تن از کانون سیاسی/فرهنگی ایران فانوس نیز در این آکسیون اعتراضی حضور داشتند.

اعضای جداشده در این آکسیون اعتراضی به سیاستهای روز و خانمان برانداز فرقه مجاهدین اعتراض داشتند. فرقه مجاهدین، به دستور ارباب، ناچارند تا آخرین نیروهای باقیمانده در لیبرتی را ظرف هفته های آینده از خاک عراق خارج و به کشور آلبانی منتقل کنند.

اگرچه در میان اعزام شدگان هفته های اخیر صدها فرمانده و مجرم پیشاپیش قربانیان و سیاهی لشکرها، فرار را بر قرار ترجیح داده و خود را با هواپیمای آمریکایی به آلبانی رسانده تا آنجا نیز همچنان روابط و مناسبات ترس و فرقه ای را حاکم نمایند، انگار نه انگار که طی سی سال اخیر و در کشور عراق همین فرماندهان و گزمه گان و زندانبانان و شکنجه گران، ابزار جنایت و آدمکشی رجوی ها بودند قبل از این که پایگاه استراتژیک جنگ و مبارزه و سرزمین خون و جنون را ترک کنند، در اصل از دست عدالت فرار کردند. از این نوع فرارها در کارنامه مجاهدین زیاد است به ویژه رهبری مجاهدین که می بایست بابت سالها فرار و به تبع آن باقی داشتن قربانیان در توهم و سردرگمی و انتظار و اسارت و زندان، جایزه نوبل فرار بگیرد.

با این وجود که اعضای مستقر در آلبانی می بایست طبق کنوانسیون سازمان ملل و کمیساریای عالی پناهندگان به صورت انفرادی و از مجرای سازمان ملل وارد کشورهای امن اروپایی شوند، ولی با دخالت اربابان و لابی های دیگر تشکیلات فرقه ای مجاهدین بدون کم و کاست به پشت جبهه برگشتند تا ببینند که نقشه ها و برنامه های ارباب با مروت، در مورد آنها چیست و این بار چه نقشه ای برای مردم ایران خواهند کشید.

در این میان آنچه که نیروهای معترض در شهر کلن به آن اشاره داشتند، انرژیِ سالیان خانواده هایی است که در سرما و گرمای عراق نا امن، به دنبال نجات و ملاقات با فرزندان شان و نتیجه برد- برد بودند که با این اوصاف و فرار علنی و گروهی اعضای مجاهدین از دامی به دام دیگر، به این معنا است که نگرانی و مبارزه و مقامت خانواده ها، تمام نشده و این بار در اشل و زمین دیگری همچنان ادامه خواهد داشت.

اما آنچه که از جمع بندی مبارزات خانواده ها و توان و صبر و مقاومت شان، رویت شد، پیروزی و نجات از آن خانواده ها و شکست و شکست های تلخ تر از عراق، گریبان رهبران فرقه مجاهدین را خواهد گرفت.

این آکسیون اعتراضی در فضایی دوستانه و با نتایجی سیاسی و حقوق بشری، به اعتراض خود خاتمه داده و جملگی اعضاء به کشورهای خود باز گشتند.

کانون سیاسی/فرهنگی ایران فانوس

آکسیون اعتراضی فعالین مخالف فرقه رجوی در مرکز شهر کلن آلمان

زنان ایران، آلمان، چهارم سپتامبر ۲۰۱۶
لینک به منبع

https://youtu.be/GmkuYz7CZ40

روز گذشته شنبه سوم سپتامبر ۲۰۱۶ فعالین مخالف و جدا شده از فرقه رجوی در مرکز شهر کلن آلمان آکسیون برگزار کردند. این فعالین ضمن حمایت از ملاقات و دیدار خانواده ها با اعضای خانواده خود در فرقه، هشدار برای ورود و گسترش یک فرقه خطرناک به جامعه اروپا دادند. با شمار روز افزون اعضای تحت کنترل تشکیلاتی و فرقه قرون وسطائی نه اعضای مستقل پناهنده به جوامع اروپائی عملا فرقه رجوی در اروپا درحال گسترش می باشد و نیازمند هوشیاری و هشدار است.

این اعضا خواستار به رسمیت شناخته شدن شخصیت تک به تک افراد و نه تشکیلات فرقه رجوی و استقلال اعضا در ریل پناهندگی و دخالت سازمانهای بین الملل برای محکوم کردن واسط شدن فرقه رجوی و به اختیار گرفتن و گروگان گرفتن این افراد در پایگاههایشان شدند.

این اعضاء حمایت از خانواده های دردمندی که بعد از گذشت دهه ها هنوز قادر به ملاقات با عزیزانشان نشده اند و همچنان چنگال خونین مسئولین فرقه رجوی را در روح و جسم پیکرعزیزانشان میبینند،سیاستهای ضد انسانی این فرقه را محکوم کردند.

آنها همچنین به جامعه اروپا برای ورود تمام عیار فرقه قرون وسطائی رجوی و تهدیدی که برای جامعه ایرانیان و فارسی زبانان و بخصوص مردم دارد هشدار دادند.
شرکت کنندگان حاضر در این تجمع و اکسیون اعتراضی ضمن ابراز همدردی، از خانواده ها،پدران و مادران دردمندی که جهت ملاقات با عزیزانشان بار رنج سفرو آزارو دشنام فالانژهای رجوی را تحمل کرده وهمچنان با پیگیری و تلاششان خاری در چشم رجوی و همدستان خائنش هستند ،ابراز حمایت و پشتیبانی کردند و خواستار انجام ملاقات ششمین سری خانواده های مراجعه کننده به کمپ لیبرتی که اعضای گرفتار در آنجا تحت کنترل تشکیلاتی فرقه رجوی هستند شدند.

همچنین نفرات حاضر در اکسیون با در دست داشتن عکسها و بروشورها یی از مسئولین این فرقه در آلمان و فرانسه، بخصوص کسانی که مسئول چک و کنترل سایر اعضاء هستند با پخش عکس و پوسترو مقالات کوتاه توضیحی در میان مردم حاضر در محل سعی درافشاگری و نشان دادن چهره واقعی این فرقه تروریستی کردند.

در این اکسیون صدها گزارش مختصر و مفید به زبانهای آلمانی و انگلیسی از فعالیتهای این فرقه و مسئولین آن در آلمان در بین رهگذران پخش و توزیع کردند.

این گزارشها از فعالیتهای تروریستی این فرقه ازجمله انتقال تعدادی از کادرهای نظامی و تروریستی خود از آلبانی به سایر کشورهای اروپایی و همچنین آلمان در پوشهای مختلف ،پرده برداشته و نظر شهروندان آلمانی را به این موضوع جلب کرده و برای آنها از تاریخچه خشونت بار و تروریستی این فرقه در ایران و اروپا در سالیان گذشته توضیح داده و اینکه شاخه به اصطلاح سیاسی این فرقه که مرکز آن در فرانسه است تنها یک پوش و یک دروغ بزرگ بوده و اکثر قاطع آنها برای سالیان متمادی در ایران ،عراق و اروپا سابقه فعالیتهای خشونت آمیزوتروریستی داشته اند.که در همین راستا تصاویر خود سوزیهای این فرقه در سال دو هزار و سه نظر بسیاری از رهگذران را بخود جلب کرد و مدرک بسیار قابل قبولی برای آنها بود در جهت درستی ادعاهایی که از طرف حاضرین در این اکسیون بیان میشد.

در پایان نفرات حاضر در اکسیون در مصاحبه ها ی کوتاهی ضمن محکوم کردن سیاستهای ضد انسانی فرقه، از جمله انتقال افراد از عراق تحت پوشش تشکیلاتی و فرقه گرایانه نه احترام به هویت انسانی و شخصی،پشتیبانی و همدردی خودرا با اعضای اسیر و مانیپوله شده و همچنین خانواده هایی که با پشتکار فراوان و قابل ستایش در پی شکستن درها و قفلهای این قلعه نفرین شده هستند اعلام کردند.

آکسیون علیه مجاهدین خلق فرقه رجوی در کلن آلمان

آکسیون علیه مجاهدین خلق فرقه رجوی در کلن آلمان

آکسیون علیه مجاهدین خلق فرقه رجوی در کلن آلمان

آکسیون علیه مجاهدین خلق فرقه رجوی در کلن آلمان

against Rajavi cult Mojahedin Khalq cologne 20166

against Rajavi cult Mojahedin Khalq cologne 20167

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید