کیهان لندن – خداحافظ بغداد، سلام تیرانا

0
639

کیهان لندن – خداحافظ بغداد، سلام تیرانا

کیهان لندن، سیزدهم سپتامبر ۲۰۱۶:…  یادآوری می‌شود که ما از «شورای ملی مقامت» هم دعوت کردیم که نماینده‌ای را برای تشریح مواضع خود به کیهان لندن معرفی کند که تا زمان ضبط این گفتگو به این درخواست پاسخی داده نشده است. ●دولت آلبانی برای قبول مجاهدین حدود ۱۰ میلیون دلار کمک از آمریکا دریافت کرده است ●هدف در آلبانی، برگرداندن اعضای مجاهدین به زندگی عادی است که امید می‌رود این کار با کمک آمریکا عملی شود … 

Can Albania deradicalise Mojahedin Khalq Rajavi cultآیا آلبانی میتواند به تعهداتش عمل نماید و مانع هجوم تروریست ها به داخل اروپا گردد؟

لینک به منبع

کیهان لندن – خداحافظ بغداد، سلام تیرانا

https://youtu.be/bQKaQTYVik4

پایان مجاهدین خلق در عراقروز ۹ سپتامبر ۲۰۱۶ آخرین گروه از ۲ هزار مجاهد ساکن کمپ لیبرتی از عراق خارج شدند و در کشور آلبانی در اروپا اسکان یافتند. به این ترتیب روندی که تقریبا ۴ سال و نیم پیش با فشار دولت عراق برای اخراج نفرات مجاهدین خلق از این کشور آغاز شده بود پایان یافت. طی این مدت اعضای این گروه مخالف نظام اسلامی ایران در کشورهای دیگری چون بریتانیا، آلمان، نروژ، فنلاند، بلژیک، هلند و اسپانیا مستقر شدند.

شاهین قبادی سخنگوی «شورای ملی مقاومت» که در واقع مجاهدین خلق بخش اصلی آن است گفت: «پایان موفقیت‌آمیز روند تغییر مکان ساکنان کمپ لیبرتی به خارج از عراق ضربه‌ای بزرگ به رژیم آخوندی ایران و یک پیروزی عمده برای مقاومت ایران بوده است».

بیژن فرهودی در این زمینه با مسعود خدابنده عضو پیشین مجاهدین خلق و کارشناس مسایل خاورمیانه در لیدز انگلستان که طی سال‌های اخیر در مجامع مختلف به انتقاد از سیاست‌های این سازمان پرداخته گفتگوکرده است.

یادآوری می‌شود که ما از «شورای ملی مقامت» هم دعوت کردیم که نماینده‌ای را برای تشریح مواضع خود به کیهان لندن معرفی کند که تا زمان ضبط این گفتگو به این درخواست پاسخی داده نشده است.

●دولت آلبانی برای قبول مجاهدین حدود ۱۰ میلیون دلار کمک از آمریکا دریافت کرده است
●هدف در آلبانی، برگرداندن اعضای مجاهدین به زندگی عادی است که امید می‌رود این کار با کمک آمریکا عملی شود
●در حال حاضر مجاهدین اعزام شده به آلبانی در چند ساختمان ۱۰طبقه نگهداری می‌شوند. پرده‌های محل سکونت آنها کشیده شده و هیچ‌کس را برای تماس با آنها راه نمی‌دهند
●حمایت عربستان از مجاهدین اقدامی تاکتیکی برای تلافی حمایت تهران از مخالفان آل سعود است

__________________________________________________________________________

rajavi-saddam-hussain-porsesh-aval

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید