علت خروج مفتضحانه فرقه رجوی از عراق – گفتگو با خانم سنجابی

0
940

علت خروج مفتضحانه فرقه رجوی از عراق – گفتگو با خانم سنجابی

ندای حقیقت، چهاردهم سپتامبر ۲۰۱۶:…  البته خروج از عراق نه تنها خواسته تمامی جدا شدگان و خانواده های دردمند اعضا اسیر در فرقه می باشد. بلکه دولت ایران نیز پیوسته از بعد سقوط حکومت صدام حسین خواستار خروج مسالمت آمیز فرقه رجوی از عراق بود و این خواسته را به دولت عراق اعلام نموده بود چرا که ماندن سازمان فرقه ای و تروریست در عراق علاوه بر به هم زدن امنیت و آرامش کشور ایران و به اسارت گرفتن تعداد بیشتری …

بی بی سی: خروج مجاهدین خلق از عراق پس از سی سال

لینک به منبع

علت خروج مفتضحانه فرقه رجوی از عراق

گفتگو با خانم سنجابی

سایت ندای حقیقت ۲۴شهریور ۱۳۹۵ برابر با ۲۰۱۶/۰۹/۱۴

– با توجه به تجربیات شما می خواستیم نظر تان را دررابطه با خروج اعضا سازمان منافقین از عراق بدانیم و این عمل را چگونه تفسیر می کنید.

با سلام خدمت خوانندگان عزیز :

مریم سنجابیهمانطور که بسیاری از دوستان و اعضای نجات یافته نیز تا کنون بیان کرده اند:

انتقال خفت بار اعضای باقیمانده فرقه رجوی به کشور البانی همراه با ترس و نگرانی و بعضا با اسامی مستعار و التماس از آمریکا و با لابی صهیونیست، برای کمک به انتقال و در یافت پول و مستمری نشانه های دیگری از آلودگی ایدئولوژیکی و زبونی سازمان خود فروخته مجاهدین است.

سازمانی که سالیان سال بر طبل تو خالی مبارزه ضدامپریالیستی و استقلال و صداقت می کوفت و صدها فرد ناآگاه را در ایران و کشورهای همسایه فریب داد و به اعضای خود اضافه می نمود، به چنین سرنوشت قابل پیش بینی دچار شد

و بالاخره رجوی برای نجات جان خود و حیات خفیف خائنانه اش از تمامی شعار ها و مبانی ایدئولوژیکی و اهداف راهبردی اش دست بر داشت

کیست که نداد شعار اشرف کانون استراتژیکی نبرد و عراق منطقه ژئو پلیتیکی در طی سی سال گذشته گوش همه اعضا را کر می کرد. وجز لاینفک اید ئولوژی به گل نشسته رجوی بود

و کیست که نداد شعار مبارزه با آمریکا و آموزش های ضد امپریالیستی فرقه از بدو تاسیس سازمان تا سال ۱۳۸۲ با اجرای مانورها و برنامه های تبلیغی و و ترور مقامات امریکایی در دهه ۵۰در ایران و ساخت سرودهای حماسی نبرد با آمریکا / سرکوچه کمینه جز بنیادین ایدئولوژی سازمان بوده است. ( رجوی برای حفظ حیات ننگین خویش به یکباره به آمریکا پناه برد و می خواست در زیر سایه آمریکا حیات سازمان را برای مدتی دیگرتضمین نماید.)

و چه کسی بود که بارها طی اطلاعیه و سخنرانی ها متعدد اعلام میکرد . ما از عراق خارج نخواهیم شد و اشرف را کانون نبرد استراتژیکی معرفی و درخواست سلاح می کردند ، سیاج اشرف را مرز سرخ اعلام کرده و میگفت هزار نفر هم کشته شوند باکی نیست و تا اخرین نفر در کمپ اشرف باقی خواهیم ماند. و بود ونبود ایدئولوژیکی خود را ماندن در عراق اعلام می نمود.

من اینجا می خواهم توضیح بدهم البته خارج شدن از عراق نه اینکه اشتباه بوده و یا اینکه می بایست سازمان درعراق می ماند. خروج از عراق نه تنها خواسته تمامی جدا شدگان و خانواده های دردمند اعضا اسیر در فرقه می باشد. بلکه دولت ایران نیز پیوسته از بعد سقوط حکومت صدام حسین خواستار خروج مسالمت آمیز فرقه رجوی از عراق بود و این خواسته را به دولت عراق اعلام نموده بود چرا که ماندن سازمان فرقه ای و تروریست در عراق علاوه بر به هم زدن امنیت و آرامش کشور ایران و به اسارت گرفتن تعداد بیشتری از جوانان ناآگاه ایرانی مخل امنیت و دمکراسی و استقلال عراق هم بود و عملکردهای مداخله جویانه وسایر اقدامات خرابکارانه آنان بارها توسط اعضا جدا شده افشا و به اثبات رسیده است.

و البته که جشن واقعی از آن خانواده های دردمندی است که با رفتن فرزندانشان به آلبانی امیدی به بازپس گیری آنان بیابند تا شاید روزی سایه شوم ایدئولوژی رجوی از سر آنان کم شود.

ولی موضوع اصلی این ست تا انجا که به رجوی و افکار ضد بشری و پلید او برمی گردد اگر به نظر و تمایلش بود همچنان می خواست که گروهش در عراق باقی بمانند و بنا به گفته خودش اگر لازم باشد هزار نفر هم را قربانی می کرد. تا امنیت و ماندنش در عراق حفظ شود.

– پس علت این تصمیم گیری و خروج با شتاب را چه می بینید؟

به نظرمن همانطور که گفتم خروج از عراق نه خواسته مطلوب ، و نه هدف غایی رجوی و ایادیش بود و عدم حفظ جان نفرات و هر چیزدیگری مانعی برای ماندن وی در عراق محسوب نمی شد.

ولی دو علت باعث خروج ازعراق شد.

اولین دلیل شروع روند فروپاشی درونی و گسترش اعتراض و موج نارضایتی اعضا بود که در سال های اخیر افزایش بیشتری پیدا کرده بود .

همانطور که می دانید شالوده ساختار تشکیلاتی سازمان تماما بر آموزه های فرقه ای است که یک رهبر مادام العمر بر مغز و روح افراد حکومت می نماید و تمامی دستورات رهبر لازم اجراست و مرگ و زندگی افراد را او تعیین می کند. ویک فرمان ناپذیری را رجوی همواره بالاترین گناهان می پنداشت

ولی با این حال بارها در جلسات علنی اعلام کرد که تمامی گناهان شما را می بخشم حتی گناهان اخلاقی و… فقط یک موضوع نابخشودنی است آنهم فرار، لذا کسانی که در گذشته فرار ناموفقی داشتند و بعد از فرار گیر می افتادند به سخت ترین عقوبت ها دچارمی شدند چنانچه مواردی داشتیم از جمله خانم مینو فتحعلی که فرار کرد و خانم مهری موسوی که درخواست خروج داشت و زیر بار دستورات او نمی رفت، که بعدا به دستور رجوی هر دوسربه نیست شدند.

با این توضیحات می خواهم بگویم در شرایط جدید و اخیر چند سال گذشته و ضعیت طوری شده بود که موج نارضایتی ها ،جدایی و فرار بیشتر و نافرمانی ها و نخواندن خط رجوی نگرانی تشکیلات و سران را بیشتر نموده بود.

به همین دلیل رجوی که به اعضا ، در درجه اول به چشم قربانیان و ربات های آماده مرگ در دستان خویش می نگریست. نمی توانست به مانند سابق امید و اعتماد داشته باشد که در صورت بروز هر اتفاقی او و سران خیانتکارش را حفظ نموده و با یک دستور صدها و یا هزار نفر خود را قربانی وی کنند.

حال به نظرم با آن وضعیت درونی تشکیلات میتوان گفت علت دوم خروج از عراق رجوی با این تفاسیر قبل از هر چیز نگرانی از وضعیت امنیت خودش و عدم پیش رفتن خط و خطوطش بود.

– یعنی شما می خواهید بگوید آیا رجوی تا سال های اخیر در عراق بوده است؟

همانطور که قبلا هم گفتم رجوی تا سال ۱۳۸۹ یا ۲۰۱۰ میلادی در عراق بوده است ولی بود و نبود او مطلقا از نظر من و بسیاری از کارشناسان مهم نیست.

رجوی مطلقا ارزش ایدئولوژیکی نداشته و ندارد. کسی که سر بزنگاه های باصطلاح تاریخی خودش، اعضایش را ول کرده و جان خود را نجات داده است . یکبار در سال ۱۳۵۰ یکبار در سال ۱۳۶۰ و یکبار در سال ۱۳۸۲ آنهم با زیر قول زدن های مکررش و رسوایی عقب گرد از تمامی ایدئو لوژی های اعلام شده اش وزیرپا گذاشتن تمامی پرنسیب های اخلاقی و خیانت به اعضا … چه ارزشی حتی برای صحبت دارد

در حالیکه می دانم تا جاییکه به او برمی گردد هیچ چیز و هیچکس جز خودش و حفظ جانش برایش مهم نیست. و هیچ پرنسیبی را باقی نگذاشته و این نشانه خودشیفتگی و عین دیکتاتوری و بی ظرفیتی محض و دگردیسی اوبه یک انسان نمای ضد بشر است که قبل از هرکسی به اعضا و به زنان و مردان درون تشکیلاتش که روزگاری با صداقت و با تمام وجودشان به او پیوسته بودند خیانت نمود.

حال رجوی و مدار درجه اول دور بر او هم بیش از دیگران متوجه هستند که خروج از عراق یک شکست تمام عیار و استراتژیک برای آنان است و با چه وضع مفتضحانه ای از عراق خارج شدند. آنان بخوبی می دانند چگونه از تمامی ادعاهایشان کوتاه آمده و همه حرف هایشان را دور زدند و باز هم با وارونه گویی صدو هشتاد درجه که خروج از عراق را پیروزی جلوه می دهند، مانور و تبلیغات های مسخره ای را انداختند.

اگر رجوی و مریم قجر بدبخت فراموش کرده اند ما که الزایمر نگرفته ایم ، مگر همین رجوی نبود که هنگام در رفتن از فرانسه می گفت: میروم تا برافروزم آتش در کوهستانها و تنها راه نبرد را تشکیل ارتش و جنگ آزادیبخش نوین میخواند. و نعره می کشید اگر اشرف بایستد جهان خواهد ایستاد و کوهی از این مزخرفات می بافت.

و البته بازهم در پس این همه گردو خاک ها موضوع اصلی روشن است که مثل همیشه رجوی پلید حتی یک پاسخ بر تمامی چرا ها و غلط های اضافه اش ندهد.

و بقول دوستانم او که همیشه مدعی بود تنها راه سرنگونی جنگ مسلحانه است و ارتش آزادیبخش و می گفت حتی فکر خارجه نشینی هم ولگردی سیاسی است و هر حزب و سازمانی هم که در خارجه است ته کشیده اند و آنان را به باد فحش و ناسزا می گرفت چه شد که رفتن به اروپا پیروزی شد.

و چرا در ۱۴ سال بعد از سقوط صدام علیرغم درخواست و اصرار اکثر فعالین حقوق بشری که می گفتند عراق امن نیست وبایستی از عراق خارج شد. همه را مزدور خوانده و خروج از عراق را خواست دولت ایران می نامید! و با لجبازی و احمقانه ترین استدلال ها سعی بر ماندن درعراق و به کشتن دادن نفرات می کردند. تا زمانیکه آقای مک کین از آمریکا دستور خروج بدهند… آنگاه خروج از عراق پیروزی و ظرف چند هفته انجام شد!

و چه می توانند بگویند جز اینکه بعد از سی سال شرمنده ایم که تا توانستیم جوانان این مرز و بوم را از دو طرف به کشتن دادیم و تا توانسیتم به ایرانی و ایرانی خیانت کردیم.

و خوشحالم که این عمل حقانیت تلاش های فعالین حقوق بشری و اعضای جدا شده و تمامی افشاگری ها آنان را به اثبات رساند …

___________________________________________

محمد حسین سبحانی : پرداخت بدهی ” امپریالیسم ” به مجاهدین خلق

اما مسئله اصلی ، خروج  مسئولین ارشد مجاهدین خلق  و احتمالا  خود مسعود رجوی  از عراق، به نظر می‌رسد هم‌اکنون در یک توافق پشت پرده با همکاری آمریکا و عربستان سعودی در حال اجراست و آمریکا قرار است بدهی خود به تروریسم را بپردازد . در همین ارتباط  در دو ماه گذشته ده‌ها نفر از مسئولین ارشد فرقه مجاهدین با اسم جعلی و خارج از روال و پروتکل کمیساریای عالی پناهندگان برای انتقال افراد از لیبرتی به آلبانی ، از عراق خارج شده‌ و مشخص نیست که در کدام کشور اروپایی یا آمریکا مستقر شده اند… در این شرایط نکته جدیدی به چشم می خورد ، اگر چه ترکی فیصل نماینده کارفرمای جدید مجاهدین خلق در 9 یولی گذشته در گردهمایی سالانه این گروه در حضور مریم رجوی، شوهر او مسعود رجوی را دو بار « مرحوم » کرد. اما این پرسش می‌تواند وجود داشته باشد که  آیا مسعود رجوی در بین لیست افراد این هواپیمای اختصاصی آمریکا  برای خروج از عراق نیست؟ به نظر می رسد که به این تناقض و پرسش ها باید مریم رجوی پاسخ دهد .

پرداخت بدهی ” امپریالیسم ” به مجاهدین خلق

محمد حسین سبحانی ـ 25.08.2016

بعد از اینکه رژیم صدام حسین در سال 2003 در عراق سرنگون شد و دولت جدید عراق بر سر کار آمد، از همان مقطع سازمان مجاهدین تلاش کرد  که زرورقی را بر روی استراتژی مبارزه مسلحانه بکشد و آن را تحت عنوان ” راه حل سوم ” به خورد فعالان سیاسی و دولت های خارجی بدهد. راه حل سوم در واقع همان مبارزه مسلحانه بود که اتفاقاً در پیام‌های مختلف مسعود رجوی نیز به این امر اعتراف شده است که اگر فرصتی وجود داشت در این مورد هم توضیح خواهم داد که دقیقاً اشاره روشن و صریحی دارد به ادامه مبارزه مسلحانه. بعد از سرنگونی صدام حسین رهبری فرقه مجاهدین خارج شدن از لیست گروه های تروریستی در اروپا و آمریکا را از همان مقطع و در سال 2003 آغاز کرد، زیرا سازمان مجاهدین خلق با سرنگونی صدام حسین، دیکتاتوری که انبوهی تانک و نفر بر و انواع تدارکات و تسلیحات را در اختیار وی می گذاشت، سرنوشت استراتژی مبارزه مسلحانه را در عراق در ابهام، و حضور در لیست گروه های تروریستی را  مانعی جدی برای فعالیت های خود در اروپا و سایر کشورهامی دید. مسعود رجوی برای این چرخش دروغین دست‌های خودش را پیش نیروهای آمریکایی بالا برد و سلاح های خودش را تا آخرین قبضه و تا آخرین فشنگ تحویل داد و در سال 2003 رسمی و غیر رسمی برای کار با یک ارباب جدید، بجای صدام حسین،  اعلام آمادگی کرد و برای فرار از پاسخگویی در میان اعضای سازمان مجاهدین  گفت که سلاح مهم هست یا صاحب سلاح؟  من سلاح را دادم ولی شما، یعنی صاحب سلاح، را دارم. مجاهدین به موازات آن  از سوی دیگر پروسه حقوقی تمام انرژی تشکیلاتی و سازمانی خود را حول بستر سازی برای خروج از لیست گروه های تروریستی قرار داد و سرانجام هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکاو سخنگوی آن  در اردی‌بهشت 1391 گفت که:
«همکاری سازمان مجاهدین خلق برای تعطیلی مسالمت آمیز و موفقیت آمیز اردوگاه اشرف یک عامل مهم در تصمیم گیری دولت آمریکا پیرامون جایگاه این گروه در فهرست گروه های تروریستی است.» به نقل از رادیو فردا
مسعود رجوی  نیز در حالی که می‌گفت اگر جهان بجنبد ،مجاهدین در  اشرف از جای خود تکان نخواهند خورد یا در حالیکه سلسله پیام های کتبی با عنوان ” استراتژی قیام و سرنگونی ، اشرف کانون استراتژیکی نبرد، نقدینه بزرگ ملت درمبارزه آزادی‌بخش با رژیم ولایت و… ” را در رسانه های خود منتشر  می کرد، همه آن‌ها را به فراموشی سپرد و  با گوش جان دستورات آمریکا را پذیرفت تا بتوند  جان خود را بردارد و  از این بن بست سیاسی و استرژیک فرار کند . مسعود رجوی بدین ترتیب آخرین میخ را بر تابوت استراتژی این فرقه در قلعه اشرف ـ عراق کوبید. اما مجاهدین خلق در برابر این تمکین ضد امپریالیستی  از زمامداران امریکا قول گرفت که:

1 ـ بعد از دو دهه که مسعود رجوی پشت درب جیات خلوت کاخ سفید به انتظار تکه گوشت یا استخوانی منتظر و یک پا در هوا ایستاده بود، از لیست گروه های تروریستی ایالات متحده آمریکا خارج شود.

2 ـ رهبران این فرقه ، و  احتمالاً خود مسعود رجوی هم ، بتوانند بدون ممانعت دولت عراق ـ به دلیل پرونده های حقوقی  و مشارکت بیست ساله مسعود رجوی با صدام حسین در قتل و جنایت ،  از عراق خارج شوند.

برهمین اساس فرقه مجاهدین قلعه اشرف را از سپتامبر 2013 تخلیه و به قول خودشان به زندان لیبرتی رفتند. در ابتدا نیروهای تشکیلاتی خود را قطره چکان به کشور آلبانی می فرستادند اما با اولتیماتوم  های دولت عراق و همچنین امریکا و  سفر جان کری به آلبانی ـ یکی از کشور های عضو ناتو ـ توافق نهایی برای خروج سریع کلیه نیروهای این سازمان از عراق  به آلبانی صورت گرفت  و قرار است تا پایان سال میلادی 2016 کلیه نیروهای سازمان مجاهدین از عراق خارج و به آلبانی منتقل شوند.

اما مسئله اصلی ، خروج  مسئولین ارشد مجاهدین خلق  و احتمالا  خود مسعود رجوی ، به نظر می‌رسد هم‌اکنون در یک توافق پشت پرده با همکاری آمریکا و عربستان سعودی در حال اجراست و آمریکا قرار است بدهی خود به تروریسم را بپردازد . در همین ارتباط  در دو ماه گذشته ده‌ها نفر از مسئولین ارشد فرقه مجاهدین با اسم جعلی و خارج از روال و پروتکل کمیساریای عالی پناهندگان برای انتقال افراد از لیبرتی به آلبانی ، از عراق خارج شده‌ و مشخص نیست که در کدام کشور اروپایی یا آمریکا مستقر شده اند.  این درحالیست که هنوز صد ها نفر از قربانیان در کمپ لیبرتی هستند. آخرین اخبار منتشر شده در این مورد که در سایت گویا به نقل از خبرگزاری تسنیم منتشر شده،  نیز حاکیست که آمریکا جهت تکمیل این پروژه یک هواپیمای ویژه برای این امر اختصاص داده  و قرار است مسولین ارشد این سازمان که اعتماد و سرسپردگی خود را به مسعود رجوی و  سیاست های گذشته  و جاری مجاهدین اثبات کرده‌اند در لیست خروج از عراق با این هواپیما قرار بگیرند و از عراق فرار کنند. در میان این افراد اسامی مژگان پارسایی، محمود عضدانلو ـ برادر مریم رجوی ـ مهدی برائی ، صدیقه حسینی , عبدالوهاب فرجی و … دیده می‌شوند . در این شرایط نکته جدیدی به چشم می خورد ، اگر چه ترکی فیصل نماینده کارفرمای جدید مجاهدین خلق در 9 یولی گذشته در گردهمایی سالانه مجاهدین خلق در حضور مریم رجوی، شوهر او مسعود رجوی را دو بار « مرحوم » کرد، اما این پرسش می‌تواند وجود داشته باشد که  آیا مسعود رجوی در بین لیست افراد این هواپیمای اختصاصی آمریکا  برای خروج از عراق نیست؟ به نظر می رسد که به این تناقض و پرسش ها باید مریم رجوی پاسخ دهد .

__________________________________________________________________________

علی جهانی: پایان حضور فرقه رجوی بعد از سه دهه در عراق

آرشیو موضوع : مسعود رجوی و صدام حسین

تبریک بجای تسلیت!

احقاق حقوق انها ازکانال رهائی ازچنبره ی رجوی میگذشت وبنابراین شما باید توضیح دهید که چه کاری دراین راستا- بازگرداندن خصوصیات انسانی شان که توسط رجوی از ضمیر آگاه شان پاک شده بود – انجام دادید؟! به خانم رجوی هم که می رسیم، این موضوع را اضافه میکنیم که او تا اخرین نفس سعی بر ابقای کمپ لیبرتی …

برپائی جشن و پایکوبی توسط مریم قجر داعشی برای پیروزی رژیم ایران ؛ وزارت اطلاعات !

برپائی جشن و پایکوبی توسط مریم قجر داعشی برای پیروزی رژیم ایران ؛ وزارت اطلاعات !  محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، سیزدهم سپتامبر ۲۰۱۶:… انتقال اعضاء اسیر در چنگال رجوی داعشی از عراق به یک کشور امن که جان اعضاء از حملات ساختگی رجوی داعشی در امان بماند و از اینکه از این به بعد رجوی داعشی نمی تواند با …

همایون کهزادی: وقتی که سمبه پر زور باشد

وقتی که سمبه پر زور باشد  همایون کهزادی، دوازدهم سپتامبر ۲۰۱۶:…  پس شعار اگر اشرف ایستادگی کند جهانی ایستادگی خواهد کرد چه شد. اگر کوه ها از جا بجنبند اشرف تکان نخواهد خورد چه شد. اصلا مگر از روز اول بخاطر سرنگونی رژیم به عراق نرفتند ومیگفتند که ما بخاطر این امده ایم که در جوار خاک …

حیدر نژاد: پایان انتقال به آلبانی و سرپوش گذاشتن بر یک شکست استراتژیک به …

سازمان مجاهدین، پایان انتقال به آلبانی و سرپوش گذاشتن بر یک شکست استراتژیک به بهای جان انسان ها حنیف حیدر نژاد، سایت حیدر نژاد، دوازدهم سپتامبر ۲۰۱۶:… چرا از پس از سرنگونی صدام حسین در ۱۴ سال پیش رهبری مجاهدین به خروج نیروهایش از عراق اقدام نکرد؟ چرا پروسه خروج از عراق ۱۴ سال به دراز کشیده شد؟ …

بی بی سی :خروج سازمان مجاهدین خلق از عراق بعد از ۳۰ سال

خروج سازمان مجاهدین خلق از عراق بعد از ۳۰ سال بی بی سی، یازدهم سپتامبر ۲۰۱۶:…  سازمان مجاهدین خلق گفته که تمام اعضای این سازمان از عراق خارج شده اند. کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل با دو پرواز، ۲۸۰ عضو باقی‌مانده این سازمان در اردوگاه لیبرتی را به آلبانی انتقال داده است. وزارت خارجه آمریکا …

علی جهانی: پایان حضور فرقه رجوی بعد از سه دهه در عراق

پایان حضور فرقه رجوی بعد از سه دهه در عراق علی جهانی، وبلاگ آیینه، دهم سپتامبر ۲۰۱۶:… همانطور که همه در جریان هستید آخرین گروه ساکنان لیبرتی که بیش از ۲۸۰نفر بودند در نوزدهم شهریور خاک عراق را به مقصد کشور آلبانی ترک کردند و بدین ترتیب حضور گروه تروریستی و فرقه گرای رجوی در عراق …

فرقۀ رجوی: عقب نشینی پیروزمند!! ارتش آزادی!! از «جوار خاک میهن» به اروپا مبارک باد!!!

فرقۀ رجوی: عقب نشینی پیروزمند!! ارتش آزادی!! از «جوار خاک میهن» به اروپا مبارک باد!!!  قربانعلی حسین نژاد، پیوند رهایی، دهم سپتامبر ۲۰۱۶:…  اینجانب به نوبۀ خود هم آوا با دیگر دوستان جداشده از این فرقه این اولین مرحلۀ رهایی اسرای فرقۀ رجوی و از خطر جستن آنان را به عموم هم میهنان در داخل …

ایران قلم:رجوی و پایان سه دهه تحلیل آبکی در عراق

قبل از اینکه گزارش بی طرفانه !! رادیو فردا در مورد ” سه دهه حضور رسمی اعضای سازمان مجاهدین خلق در عراق پایان یافت ”  را بخوانید به عکس های زیر توجه کنید که خود همه چیز را شفاف و عریان می کند. باید از رجوی فقط برسید پس چرا سی سال اشتباه و خیانت؟ پس چرا  …

میرباقر صداقی: خاطره ای از سرنگونی صدام حسین و خلع سلاح مجاهدین خلق ایران

خاطره ای از سرنگونی صدام حسین و خلع سلاح مجاهدین خلق ایران  میر باقر صداقی، ایران ستارگان، اول سپتامبر ۲۰۱۶:… همان شب را تمامی نفرات محور پنجم گرسنه و تشنه روی تپه گذراندیم صبح فردای همان روز یک تانک فرماندهی نیروهای آمریکائی وسط تپه ها در بغل تانکها و توپها و نفربرهای مجاهدین لحظه ای توقف …

رضا صادقی:خاطراتی دردناک ازعراق (۵) – کارگران کودک عراقی در اشرف

خاطراتی دردناک ازعراق (۵) – کارگران کودک عراقی در اشرف  رضا صادقی جبلی، پیوند رهایی، بیست و پنجم اوت ۲۰۱۶:…  در سایت رسمی سازمان مجاهدین مقاله ای در حمایت از ارباب سعودی بچه کش و زن ستیز رجوی با عکس زیر در این لینگ منتشر شده است با عنوان: «ایجاد مراکز آموزشی و فنی برای …

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید