مریم رجوی، خواستار پیمان شکنی بیشتر آمریکاست !

0
698

شما بطور کاملا صریحی ازآمریکا میخواهید که به ایران حمله کند!!! به تعیین وظیفه و تبیین سیاست ؟؟!! برای سازمان ملل کم استخوان هم که برسیم، به عرض می رساند که توازن قوای جهانی طوری نیست که مانع حضور قانونی نمایندگان دولت ایران در نشست های آن باشد! گیرم که شما هرچقدر هم یقه درانی وصورت خراشی کنید!!

مریم رجوی، خواستار پیمان شکنی بیشتر آمریکاست !

منبع: انجمن نجات

در گزارش سایت ایران اسرار فرقه ی رجوی آمده است:
” سایت مدیا اکسپرس 21سپتامبر2016- نیویورک ـ سازمان ملل ـ هزاران نفر از ایرانیان آمریکایی که ازسراسر آمریکا آمده بودند به شدت بازدید آتی رییس جمهور ایران حسن روحانی از سازمان ملل را در یک تظاهرات بزرگ و پر هیاهو در نیویورک روز سه شنبه محکوم کردند …  “.
اگر این سایت همان سایت کم اهمیت استرالیایی باشد که حتی با دریافت اجرت کم حاضر به نشر هرچرندیاتی است وفرقه ی رجوی قادر به تامین این هزینه هاست ، تکلیف  صحت وسقم خبر آن روشن است!
وانگهی این تظاهرات حقیر درکشوری انجام گرفته که حاکمیت اش نه تنها مانعی برایش ایجاد نمیکند ، بلکه بطور ضمنی- درنهان وآشکار – حمایت ازآن هم میکند و ازنظر شرکت کنندگان هم  کم تعداد بوده ، چنگی به دل نزد وباشد که هزینه های انجام شده به هدر رفت!
چرا که دکتر روحانی بعنوان فعالترین رئیس جمهور شرکت کننده دراجلاس، کارهای زیادی انجام داد وافشاگریهای ذیقیمتی نمود!
دوباره میخوانیم:
” سخنرانان این تظاهرات شامل جو لیبرمن سناتور سابق کانکتیکت, سرجفری رابرتسون وکیل انگلیسی و رئیس دادگاه ملل متحد برا ی جنایات جنگی در سیرا لئون و مشاور ملکه که گزارشی از قتل عام سال 1988 را تهیه کرد و کشیش سعید عابدینی بود که تا همین اواخر در ایران بخاطر مذهب مسیحیت زندانی بود “.
شکر که اغلب از السابقون بودند ودردشمنی با مردم ایران، شهره ی آفاق اند وخواستند که با گرفتن مبالغی ، هم کینه های حیوانی شان را برعلیه مردم ایران نشان دهند وهم به زندگی مرفه وننگین خود، چیزی افزوده کرده باشند !
درهر صورت جریان خدا وخرما درکار بوده است !
مهمتر اینکه:
” مریم رجوی پرزیدنت منتخب شورای ملی مقاومت ایران در اظهارت خود گفت ”مادامی که آمریکا به رهبران این رژیم که واشنگتن خود آنرا اصلی ترین کشورحامی تروریزم می خواند اجازه می دهد که پا درخاک آمریکا بگذارند و مادامی که سازمان ملل میزبان آنها درمجمع عمومی است بجای آنکه ترتیبات مواجه ملاهای حاکم را در دادگاه بین المللی جنایت علیه بشریت بدهد, به نظرمیرسد که آنها علیه خواست مردم ایران برای آزادی و دموکراسی ایستاده اند… مماشات با این رژیم و ایستادن درکنار آن سیاستی است که به کل جهان آسیب رسانده است”.
اگر بواقع هم آمریکا رژیم ایران را اصلی ترین حامی تروریزم میداند، خود را با آنهمه جنایات پنهان وآشکارش درچه موقعیتی میبیند وشما ارزیابی تان از مسئله ی تروریز؟؟!! و نقش آمریکا دراین مقوله چیست؟!
راست آن است که آمریکا مشکلی با تروریزم ندارد واگر دارد ازنوع بد آن ( اغلب نهضت های رهائی بخش وکشورهای کمتر تسلیم شده) دارد!!
مشکل آمریکا با ایران دراین نیست که ازتروریزم حمایت میکند ویا نمیکند!
مشکل آمریکا این است که متفرعانه فکر میکند که همه وظیفه دارند تسلیم کامل او شوند ودرزمانی که این زیاده خواهی ها با موانعی مواجه میشود، سران کشور نافرمان و کم وبیش استقلال طلب را به تروریزم متهم میکند وازاین زاویه ی دید است که  با دموکراسی وآزادی مردم ایران مخالفت میکند!!
اگر یادتان باشد، سران سوپر راست وقت آمریکا، از جنایت هولناک 11 سپتامبر 2001بهره ای وافر یافت و به افغانستان وعراق به بهانه ی اشاعه دهندگان این تروریزم حمله نمود وایران ابدا کاری برعلیه آمریکا نکرد وکمک هم کرد.
ولی زمانی که کارش درآن دوکشور مفلوک تمام یافت- یا فکر کرد که یافته است – و درست دربرهه ای که ملاحظه نمود که ایران حامی طالبان ویا صدام نیست ، بازهم با کمال پرروئی ، ازایران، سوریه وکره شمالی بعنوان محورهای شرارت نام برد ونشان داد که اهدافش درحمله به کشورها مبارزه با تروریزم نیست وبلکه تسلط تمام عیار بر آنهاست.
گناه ایران آن است که حاضر به تسلیم کامل نیست والبته که باید برعلیه اش دسیسه چینی شده و ودر توافق ها با این کشور، وفا به عهد تماما به فراموشی سپرده شود!!
آمریکا درزمان مناسبی موفق شد که یک اجماع بزرگ برعلیه فعالیت های هسته ای ایران فراهم کند وبهانه های لازم را برای  به تسلیم درآوردن کامل آن دردست داشته باشد!!
اما زمانی که دستگاه دیپلماسی کشور این خطر را درک کرده و برآن غلبه نمود، بازهم به عقب گشته وصحبت از تحریم وادامه ی  عملی تحریم میکند وهیچ بهانه ی موجهی برای آن ندارد الا گفته  ها وسند سازی های مزدورانی مانند شما!
با این وجود، ابدا مماشاتی درکار نیست و آمریکا غیر ازحمله ی نظامی که نتوانست به ایران بکند ، ازانجام هیچ جنایتی درحق این ” خلق قهرمان ” خودداری نکرده وبنابراین شما بطور کاملا صریحی ازآمریکا میخواهید که به ایران حمله کند!!!
به تعیین وظیفه و تبیین سیاست ؟؟!! برای سازمان ملل کم استخوان هم که برسیم، به عرض می رساند که توازن قوای جهانی طوری نیست که مانع حضور قانونی نمایندگان دولت ایران در نشست های آن باشد!
گیرم که شما هرچقدر هم یقه درانی وصورت خراشی کنید!!
فرید

_________________________________________________________

از بسیجی جنایتکار تا اعدام ضدبشری یک زندانی! نگاهی به مواضع متناقض مریم رجوی

آرشیو موضوع : مریم رجوی

علی جهانی: شروع سال تحصیلی و اراجیف تکراری مریم قجر

شروع سال تحصیلی و اراجیف تکراری مریم قجر  علی جهانی، وبلاگ آیینه، بیست و پنجم سپتامبر ۲۰۱۶:…  همزمان با شروع سال تحصیلی جدید طبق روال همیشگی مریم قجر این ریئس جمهور مادام العمر و برگزیده شوهر مفقود الااثر خود که اخیرا در فقدان ایشان حسابی جست …

و چه کسی رجوی ها را بخاطر این ترورها محاکمه کند؟!

 منظور این نوچه ی رجوی، شوی مفتضح 19تیر ماه این گروه هفت خط درحومه ی پاریس بود که دستآورد مهم اش، حضور شاهزاده ی اطلاعاتی عربستان واعلام مرگ مسعود رجوی بود وبقیه ی داستان همان بود که در سال های گذشته بود والبته آبی از آب تکان نمیخورد و رجوی ها میماندند با بادکنک های خالی شده در …

بهمراه مریم، روزنامه ی قطری هم چیزی از مسعود رجوی مطرح نکرد!

بهمراه مریم، روزنامه ی قطری هم چیزی از مسعود رجوی مطرح نکرد!  صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، سی و یکم اوت ۲۰۱۶:… شما که با سوء استفاده ی کامل از مذهب وگذاشتن رجوی بجای انبیا ، شهره ی آفاق هستید ، چگونه خواهید توانست این کارهای برضد خودتان را انجام دهید! اگر واقعا تغییر راه …

محمد حسین سبحانی : پرداخت بدهی ” امپریالیسم ” به مجاهدین خلق

اما مسئله اصلی ، خروج  مسئولین ارشد مجاهدین خلق  و احتمالا  خود مسعود رجوی  از عراق، به نظر می‌رسد هم‌اکنون در یک توافق پشت پرده با همکاری آمریکا و عربستان سعودی در حال اجراست و آمریکا قرار است بدهی خود به تروریسم را بپردازد . در همین ارتباط  در دو ماه گذشته ده‌ها نفر از مسئولین ارشد فرقه مجاهدین با اسم جعلی …

عبدالکریم ابراهیمی:پیوند آل سعود با مریم رجوی، سیاستی مضحک و شکست خورده

 جالب اینکه بعد از شرکت ترکى فیصل در مراسم خیمه شب بازى مریم رجوى در بورژه پاریس و سخنرانى در آنجا و بعد از ماجراى کودتاى ناکام در ترکیه و چرخش آن کشور بر ضد سیاست قبلى خود و آل سعود، عربستان چنان از تحولات آینده به وحشت افتاده که به سیم آخر زده و با سیاستى نا …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید