بیانیه انجمن نجات – قابل توجه خانواده ها (۳)

0
412

بیانیه انجمن نجات – قابل توجه خانواده ها (۳)

 انجمن نجات، بیست و نهم سپتامبر ۲۰۱۶:… خوشبختانه بعضی از افراد در آلبانی این موقعیت را به دست آوردند تا از طریق تلفن یا فضای مجازی با خانواده هایشان در ایران ارتباط برقرار نمایند. ضروری است خانواده های محترم در موقعیت جدید به دست آمده به نکات مهم ذیل توجه داشته و هوشیارانه عمل نمایند. پاسخگویی و حفظ ارتباط خانوادگی و عاطفی با فرزندان و بستگان از اولویت های مهم می باشد. لاکن ضروری است با پاسخ منفی به ترفندهای … 

لینک به منبع

لینک به بیانیه اول
بیانیه انجمن نجات – هشدار به خانواده ها. ترفندهای فرقه رجوی را جدی بگیریم.
لینک به بیانیه دوم
در برابر ترفندهای فرقه رجوی هوشیارانه عمل کنیم (هشدار به خانواده ها – شماره ۲)

بیانیه انجمن نجات – قابل توجه خانواده ها (۳)

همانطور که اطلاع دارید، استقرار و ماندن در عراق سیاست استراتژیک فرقه رجوی در طول این سالیان بود. مسعود رجوی تلاش می کرد تا به هر قیمتی در عراق بماند. اما با استعانت خداوند متعال و استقامت خستگی ناپذیر خانواده های دردمند و رنج کشیده، اردوگاه لیبرتی، همانند پادگان اشرف، بالاخره تخلیه شد و فرقه از عراق اخراج گردید.

استقرار فرزندان در آلبانی را به فال نیک می گیریم چرا که با خروج آنان از وضعیت جنگی و خطرناک عراق، قطعا فرصت های مناسبی برای رهایی آنان از اسارت فرقه رجوی  در آینده فراهم خواهد شد.

خوشبختانه بعضی از افراد در آلبانی این موقعیت را به دست آوردند تا از طریق تلفن یا فضای مجازی با خانواده هایشان در ایران ارتباط برقرار نمایند. ضروری است خانواده های محترم در موقعیت جدید به دست آمده به نکات مهم ذیل توجه داشته و هوشیارانه عمل نمایند:

پاسخگویی و حفظ ارتباط خانوادگی و عاطفی با فرزندان و بستگان از اولویت های مهم می باشد. لاکن ضروری است با پاسخ منفی به ترفندهای سازمان یافته فرقه رجوی، تنها ارتباطی سالم و عاطفی (نه هدایت شده توسط فرقه) با فرزندان حاصل گردد.

لازم است در تماس ها از پذیرفتن و پاسخگویی به افراد واسطی که به اصطلاح از طرف فرزندان تماس می گیرند و تقاضای پول، آدرس، شماره تلفن و غیره دارند خودداری شود.

در بعضی از تماس های هدایت شده توسط فرقه، ممکن است فرزندانی بالاجبار تقاضای پول و امکانات قابل توجه یا سرمایه برای کسب و کار نمایند. هوشیاری و توجه خانواده ها در این زمینه توصیه میگردد.

کمک مالی به فرزندانی که در آلبانی از فرقه جدا شده اند، امری پسندیده و قابل احترام است. ولی مستلزم کانالی مطمئن، سالم و قانونی می باشد.

نیت و خواست خانواده ها رسیدن به فرزندانشان در هرکجای دنیا است. هدف صرفا تخلیه اردوگاه ها و جابجایی نمی باشد. آنان حق مسلم خود یعنی دیدار را طلب می کنند.

حق طبیعی خانواده هاست که با مساعدت کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان در آلبانی، امکان تماس تلفنی، مکاتبه ای و حتی ملاقات حضوری با فرزندانشان فراهم گردد.

اعتقاد راسخ بر این است که با فراهم شدن محیط غیرکنترلی و حق انتخاب آزاد، اکثر افراد از فرقه رجوی جدا شده و به آغوش خانواده ها باز گردند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بیانیه ی همایش خانواده های اسیر رجوی در آلبانی (+ فراق نامه شماره ۵ منتشر شد)

آرشیو موضوع : انجمن نجات

تبریک بجای تسلیت!

احقاق حقوق انها ازکانال رهائی ازچنبره ی رجوی میگذشت وبنابراین شما باید توضیح دهید که چه کاری دراین راستا- بازگرداندن خصوصیات انسانی شان که توسط رجوی از ضمیر آگاه شان پاک شده بود – انجام دادید؟! به خانم رجوی هم که می رسیم، این موضوع را اضافه میکنیم که او تا اخرین نفس سعی بر ابقای کمپ لیبرتی …

بیانیه انجمن نجات – هشدار به خانواده ها ـ ترفندهای فرقه رجوی را جدی بگیریم

بیانیه انجمن نجات – هشدار به خانواده ها  ـ ترفندهای فرقه رجوی را جدی بگیریم انجمن نجات، پنجم سپتامبر ۲۰۱۶:…  اخیرا در موارد متعددی افراد فرقه رجوی از خارج ایران، تحت عنوان “جداشدگان سازمان در اروپا”، با خانواده ها در داخل ایران تماس گرفته اند. در این تماس ها در مراحل اولیه موارد عادی و …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید