علی جهانی: سخنی با خانم مریم رجوی

0
1078

سخنی با خانم مریم رجوی

 علی جهانی، وبلاگ آیینه، چهارم اکتبر ۲۰۱۶:…  همانطور که همگان می دانند و شما هم  بخوبی و بهتراز کسی می دانید با خروجتان از عراق فاتحه استراتژی و تشکیلات قرون وسطایی تان خوانده شده است و با برملا شدن همه دروغپردازی ها و تحلیل های آبکی شوهر مفقود تان دیگر هیچ آینده  روشنی  برای سازمان فرقه گرا و تروریستی تان متصور نیست . لذا با این اوصاف آیا  زمان آن فرا نرسیده است که بجای وارونه گویی ها نظیر پیروزی جلوه دادن خروج خفت بار … 

لینک به منبع

سخنی با خانم مریم رجوی

علی جهانیهمانطور که همگان می دانند و شما هم  بخوبی و بهتراز کسی می دانید با خروجتان از عراق فاتحه استراتژی و تشکیلات قرون وسطایی تان خوانده شده است و با برملا شدن همه دروغپردازی ها و تحلیل های آبکی شوهر مفقود تان دیگر هیچ آینده  روشنی  برای سازمان فرقه گرا و تروریستی تان متصور نیست .

لذا با این اوصاف آیا  زمان آن فرا نرسیده است که بجای وارونه گویی ها نظیر پیروزی جلوه دادن خروج خفت بار تان از عراق و یا بجای پیام دادن  و فراخوان دادن به اقشار مختلف در ایران ؛ به شکست استراتژی مبارزه مسلحانه اعتراف کنید و با جمعبندی گذشته سازمان به نقد و برسی عملکرد تان در این سالیان بپردازید؟ و آیا زمان آن فرا نرسیده است اعتراف کنید که رفتن به عراق و سوار کردن استراتژی ترور و خشونت بر روی جنگ اشتباه محض بوده است و عامل اصلی شکستان می باشد؟ و آیا زمان آن فرا نرسیده است که به شکست انقلاب کذایی تان اعتراف کنید؟

البته  بسیار واضح وروشن هست که شما با شیادی خاصی که از شوهر تان به ارث برده اید  نه تنها هیچگاه چنین کاری نمی کنید بلکه سعی دارید با وارونه جلوه دادن حقایق این شکست را لاپوشانی کرده و به ادامه اصرار بر این استراتژیی که سرش در گل فرو رفته است خود را پیروز وانمود کنید.

ولیبنده می خواهم برای روشنتر شدن افکار عمومی مروری داشته باشم بر عملکرد گذشته سازمان تا همگان خودشان به قضاوت بنشینند که آیا شما با خروج از عراق شکست خورده اید یا پیروزی بدست آورده اید

در سال شصت آقای رجوی با فرار از کشور به پاریس همواره وعده های دروغین سرنگونی شش ماهه داده است ولی هیچگاه این تحلیل های آبکی اش محقق نشده است .

وبعدش هم با رفتن به عراق و مزدوری برای صدام با شرکت در جنگ ایران و عراق علیه مردم ایران خیانت و جنایتش را به اوج رساند که نتیجه اش کشته شدن شمار زیادی از نیروهای سازمان و کشته شدن هزاران نفر افراد بیگناه از شهروندان ایرانی بوده است .

بعد هم با سقوط صدام و خلع سلاح و تخلیه اشرف و انتقال نیروها به کمپ لیبرتی مشخص بود که این آغازی بر پایان سازمان فرقه گرا و تروریستی است ولی رجوی با اصرار بر ماندن در عراق سعی کرد این استراتژی به گل نشسته اش را نجات دهد ولی سر انجام بعد از سی سال مجبور به ترک خاک عراق گشت و با این حساب آخرین میخ تابوت این استراتژی شکست خورده ترور و خشونت  کوبیده شد.

حال با این اوصاف آیا سازمان پیروز شده است یا شکست خورده است؟خوب البته بسیار واضح و آشکار هست که این یک شکست خفت بار بوده است ولی خانم رجوی سعی می کند با پیروزی جلوه دادنش صورتش را باسیلی سرخ کند .

خانم رجوی شما در حالی از پیروزی دم می زنید که از سرنوشت شوهرتان  به عنوان رهبر این سازمان هیچ خبری نیست و هیچ واکنشی در مورد احتمال مردنش از خود نشان نداده اید

خانم رجوی میشه لطفا بفرمایید که این سازمان و ارتش به اصطلاح آزادیبخش تان با از دست دادن سلاح و پایگاه استراتژیکی اشرف و ترک کشور عراق در کمپ تیرانا که فاصله جغرافیایی زیادی با ایران دارد ؛ سرنگونی را محقق کنید؟ و همچنین میشه لطفا بفرمایید که این انقلاب کذایی تان که بقول شوهرتان برای ضرورت سرنگونی بود حالا در چه نقطه ای است ؟

در پایان می خواستم خطاب به شما خانم رئیس جمهور مادام العمر عرض کنم که اینکارها دیگر فصلش گذشته است و نه تنها دیگر هیچ فایده ای ندارد بلکه بیشتر باعث آبروریزی برای آبروی نداشته تان شده و بیشتر دروغپردازی های تان را در نزد افکار عمومی بر ملا می کند .

بنابر این بهتر است بجای اینکار ها بفکر پاسخگویی به سولاتی نظیر اینکه شوهرتان کجاست؟ و مرده یا زنده است ؟ و چرا به عراق رفتید؟ باشید.

________________________________

زندگی پر هراس زیر پرچم داعش

آرشیو موضوع : انجمن های مدافع حقوق بشر

رفراندومی برای پایان ۵۰ سال خشونت

در حالی که دولت قصد دارد تلاش کند تا به وضعیت غم‌انگیز هشت میلیون نفر از شهروندان این کشور که تحت تاثیر جنگ قرار داشته‌اند رسیدگی کند، هفته گذشته یک قرارداد آتش‌بس بین دولت و شورشیان فارک امضاء شده است که امیدواری برای پایان‌دادن به پنج دهه خشونت را افزایش می‌دهد. با این‌که سایر گروه‌های شورشی …

انجمن یاران:گردهمایی اعضای سابق مجاهدین. جمع بندی سی سال گذشته (قسمت ۱)

انجمن یاران:گردهمایی اعضای سابق مجاهدین. جمع بندی سی سال گذشته (قسمت ۱)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید