مردم در شناخت باند رجوی ودوستان تروریست اش ، اشتباه نمی کردند!

0
1938

بموجب این طرح شیادانه است که عربستان وترکیه آن کارها را میکنند و تروریست های رنگارنگ به نیابت ازطرف آمریکا در کشورهای عمدتا اسلامی به جهاد مقدس؟! مشغول اند که سوریائی درخواست کننده ی تجاوز آمریکا به سوریه، دراین مجموعه قرار دارد!! باند رجوی هم این نوع درخواست ها را سالیان زیادی است که دارد والبته بجای طرح صریح آن، مدام به غرب هشدار میدهد که تحریم های این سلطه گران برعلیه مردم ایران ، کافی نبوده واین کارها دردایره ی مماشات قرار دارند ووچون این چنین است، لابد دنیای تجاوزگر غرب راهی جز حمله ی نظامی به ایران ندارد!! اینها راست راستکی ازآمریکا میخواهند که بخاطر تصرف قسمتی ازخاک سوریه و ، شانس اش را دریک جنگ اتمی امتحان کند والبته نتیجه اش هم برای این آدم کشان مهم نیست.

مردم در شناخت باند رجوی ودوستان تروریست اش ، اشتباه نمی کردند!

  با تشکر از حمید تبریزی  ـ 19/07/1395

طی خبری که رسانه ای خبری باند رجوی منتشر شده، آمده است :

مخالفان سوری خواستار دخالت یکجانبه آمریکا برای نجات حلب شدند – ” بسمه قضمانی، عضو هیئت عالی مذاکرات سوریه روز یکشنبه 9 اکتبر در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «الحدث» خواستار دخالت یکجانبه آمریکا برای منع روسیه از بمباران غیر نظامیان حلب شد. قضمانی گفت: تعامل سیاسی ودیپلماتیک سوری‌ها با روسیه برای حل بحران سوریه، دیگر به نقطه پایانی خود رسیده و بی نتیجه است .

اینکه تاکنون ودرکدام مقطع تاریخی نیروهای نظامی آمریکا نجات بخش شده اند، ماندیده ونشنیده ایم وآنچه از عملکرد نیروهای مسلح این کشور سراغ داریم، حمله ی مستقیم وغیر مستقیم به حدود 50 کشور جهان است واینک این سیاست های تجاوزکارانه خود را به شکل جنگ های نیابتی نشان میدهد واوباما که درظاهر مبتکر این نوع جنگ هاست، با این استدلال که هرچه سرباز آمریکائی کشته نشود وهرچه بودجه ی آمریکائی کمتری مصرف شود، بنفع آمریکاست!

بموجب این طرح شیادانه است که عربستان وترکیه آن کارها را میکنند و تروریست های رنگارنگ به نیابت ازطرف آمریکا در کشورهای عمدتا اسلامی به جهاد مقدس؟! مشغول اند که سوریائی درخواست کننده ی تجاوز آمریکا به سوریه، دراین مجموعه قرار دارد!!

باند رجوی هم این نوع درخواست ها را سالیان زیادی است که دارد والبته بجای طرح صریح آن، مدام به غرب هشدار میدهد که تحریم های این سلطه گران برعلیه مردم ایران ، کافی نبوده واین کارها دردایره ی مماشات قرار دارند ووچون این چنین است، لابد دنیای تجاوزگر غرب راهی جز حمله ی نظامی به ایران ندارد!!

اینها راست راستکی ازآمریکا میخواهند که بخاطر تصرف قسمتی ازخاک سوریه و ، شانس اش را دریک جنگ اتمی امتحان کند والبته نتیجه اش هم برای این آدم کشان مهم نیست.

خاصه اینکه میدانیم که سران روسیه آنقدر عقب نشینی هایی دربرابر آمریکا داشته که گنجایش بیشتری برای ادامه ی آن ندارد و درمیان انتخاب منافع ملی خود و تسلیم شدن به آمریکا گیر کرده اند که منطقی تراست که دربرابرش مقاومت کنند که بدون مقاومت هم بلایی بدتر ازآن برسرش میآید وبنابراین روسیه، سوریه، ایران ودیگر متحدان سوریه، راهی جز مقاومت ندارند وواضح تر اینکه محکوم به مقاومت هستند!

درادامه:

روسیه شامگاه شنبه 8 اکتبر، پیش‌نویس قطعنامه ارائه شده به شورای امنیت سازمان ملل متحد از سوی فرانسه و اسپانیا برای آتش‌بس در حلب سوریه را وتو کرد. 11 کشور به این پیش‌نویس رای دادند، 2 کشور مخالفت کردند و 2 کشور رای ممتنع دادند. وتوی روسیه هم ضربه‌ای تمام کننده برای پیش‌نویس بود “.

یعنی میفرمائید روسیه راهی غیر ازاین داشت ؟

آیا دیوانه شده بود که این قطع نامه ی قلدرانه را تایید کرده و به سلطه گران ونوکران تکفیری واخوانی اش این امکان را دهد که لیبی دیگری را درسوریه بسازند؟!

اگر روسیه باین قطعنامه که راه تجاوز قانونی به سوریه را میگشود رای میداد دراصل به امنیت ملی خود خیانت کرده بود که این بار برخلاف گذشته ها نکرد!

چرا که میدانیم تمامی این گربه رقصانی ها اشغال خود روسیه وسپس چین را هدف نهائی خود قرار داده است!!

وایضا:

پس از رای گیری بر سر پیش‌نویس قطعنامه، نمانیده بریتانیا در شورای امنیت، به شدت از موضع روسیه انتقاد کرد و گفت که وتوی روسیه تکرار همان «ننگی»‌است که روسیه در سیاست‌هایش انجام می‌دهد. او خطاب به نماینده روسیه که رئیس دوره‌ای شورای امنیت است گفت:‌ به خاطر وتو نمی‌توانم از تو تشکر کنم.

اگر این نماینده ی نزدیک ترین متحد آمریکای متجاوز ، ازکار روسیه بخاطر وتو دفاع میکرد، معلوم میشد که روسیه این بار هم مانند دوران لیبی اشتباه کرده وچون چنین نشده ، کارش درست بوده و نماینده ی نوچه ی تجاوزگر اصلی طبیعی است نمیتواند ونباید از دستگاه دیپلماتیک روسیه که این بار به هدف زده تشکر کند!

وزیر خارجه ای که برای فریب روسیه ونجات گماشتگانش درسوریه به روسیه رفته بود و تیرش به خطا رفت چنین گفته است:

پیش از رای گیری، جان مارک ایرلوت وزیر امور خارجه فرانسه، در سخنانی در جلسه شورای امنیت گفت که وضعیت حلب، روی محک قرار دارد. او گفت: اگر اکنون اقدامی نکنیم، جهان برای همیشه حلب را از دست خواهد داد.

شما مدت هاست که اقدام کرده اید، آقای نماینده ی جنگ طلبان فرانسه !

اتفاقا این فرانسه ی دموکرات؟! با این مسئولین بی استخوان وبی رگش ، نقش مهمی دربهم زدن اوضاع سوریه داشت همانطور که نقش بی بدیل اش درویرانی لیبی را مشاهده کرده ایم!

بنظر می رسد که نسل های جدید سیاستمداران غرب درقد وقواره ژنرال دوگل وحتی چرچیل هم نیستند که درمواردی با جاه طلبی های آمریکا موافقت نکنند!

یادمان هست ویا خوانده ایم که دردهه ی 70 میلادی وزمانی که روشن شد که طلا دیگر پشتوانه ی دلار آمریکائی نیست، ژنرال دوگل به آمریکا پیشنهاد کرد که دلارها راازفرانسه پس گرفته و بجایش طلا بدهد که آمریکا نتوانست ومجبور به به اعلام ضمنی بی پشتوانگی دلارهایش شد و پشتوانه ی آنرا نفت عربستان معرفی کرد!!

فرانسه که استعمارگر لیبی و سوریه بود، حالا هم دل ازاین هوای نفسانی نکشیده و با مشاهده ی امیال پلید وهمسویی برادر بزرگتر زورگویش ، فرصت طرح چنین موضوعی را بوسیله ی سیاستمداران خریداری شده اش یافته است!

راست آنست که یکی از دالیل ذلت اروپا که دراصل پدر بزرگ آمریکا بوده، وجود چنین سیاستمداران بی رگ واستخوان بوده واروپا مدت هاست که قادر به اعمال سیاست های مستقل ومنطبق برمنافع ملی واقعی خود نیست واین امر بردیگر مردم جهان هم گران درمیآید!

ونیز:

او ادامه داد: شورای امنیت باید خواستار توقف بمباران حلب و ورود کمک‌های بشردوستانه شود. آن‌چه در سوریه روی می‌دهد، تکرار نسل‌کشی است. او گفت رئیس نظام سوریه و متحدانش، با تروریسم مبارزه نمی‌کنند، بلکه آن را تقویت می‌کنند هرکس در کنار نظامی بایستد که مردمش را می‌کشد، باید پیامدهایش را تحمل کند. نباید عاملان جنایت‌‌های جنگی در سوریه از مجازات در امان بمانند .

خود افشایی بهتر ازاین نمیشد!

سه چهارم مردم حلب درقسمتی ازاین شهر تاریخی زندگی میکنند که دردست ارتش سوریه است واین وزیر خارجه ی محترم به موشک باران قسمت اعظم مردم حلب که توسط این گروه های تحت حمایت غرب، عربستان وشرکا وهمچنین ترکیه قرار دارد اعتراضی ندارد واهمیتی به کشته شدن این قسمت ازمردم سوریه نداده وشاید هم آنرا حقوق بشری میداند!

اما وقتی همین تروریست های عامل غرب و که مردم قسمت شرقی بعنوان اقلیت مردم حلب را به گروگان گرفته اند ووظیفه ی ارتش قانونی هرکشور دفع این گروگان گیری و تصرف اراضی کشورش میباشد ، مورد هدف قرار میگیرند، صدای وا حقوق بشری این نقض کنندگان اصلی حقوق بشر اینگونه درمیآید!

خوب زعمای قوم!

چرا لقمه را ازپشت سر بردهان میگذارید وبجای آن به این دست نشاندگان ودست پرورده های خود نمیگویید که از گروگان گیری مردم منصرف شده وبگذارند کمک های غذائی به آنها برسد؟!

مگر مسئول سازمان ملل متحد درامور سوریه به آنها نگفت که درحالی با سلاح هایشان شرق حلب را تخلیه کنند که او هم درکنار انها حرکت میکند؟!

این تضمین مهم کافی نیست ویا شما ها قصد دل کندن ازاین تروریست ها را ندارید؟!

با خروج این تروریست ها از شرق حلب ، مگر اسد وروسیه دیوانه شده اند که آنجا را بمباران کنند واصلا برای چه باید بمباران کنند؟!

بمباران ها برای قطع آتش موشک ها وخمپاره های تروریست هاست وچون این تروریست ها خود را درمیان مردم انداخته اند، مردم نیز مسلما تلفاتی خواهند داشت که جلوگیری ازآن برعهده ی موسسین وپشتیبانان غربی این تروریست ها هستند وتنها آنها وظیفه دارند که این شتر بربالای کوه نشانده ی خود را پایین آورند!!

خواننده ی محترم!

شما میزان عدالت درجهان ونحوه ی اجرای آن توسط سلطه گران را ملاحظه میفرمایید؟!

آیا شما صحبتی دردفاع ازاکثریت مردم سوریه را که با انواع موشک های اهدائی غرب وتوسط این تروریست ها و آدم خواران متشکل از اقصی نقاط جهان از سردمداران اروپای متمدن ملاحظه میفرمائید؟!

بفرض که اسد آدم کشی مینماید ولی آیا با قطع این کمک های سخاوتمندانه به تروریست ها ، مجوزی برای آدم کشی خواهد داشت ویا این کشتار های فرضی هزینه های گزافی برای اسد وحکومت سوریه ومتحدانش دربر خواهد داشته واورا به زیر خواهد کشید؟!

حمید تبریزی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید