نامه سرگشاده به خانم عاصمه جیلانی جهانگیر گزارشگر جدید ویژه حقوق بشر …

0
667

نامه سرگشاده به خانم عاصمه جیلانی جهانگیر گزارشگر جدید ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد برای ایران

 میر باقر صداقی، ایران ستارگان، سوئیس، بیستم اکتبر ۲۰۱۶:… خانم عاصمه من در زمان آقای احمد شهید چندین بار به ایشان نامه نوشتم تا حداقل به حرفهایم گوش فرا دهد اما متاسفانه با اینکه من در سوئیس زندگی میکنم هیچوقت ایشان از من دعوت نکردند تا من هم حرفهای ناگفته سالیان را گزارش کنم. گویا نمایندگان نامردمی فرقه رجوی که امروزها از آل سعود کودک کش حمایت میکنند ارجحیت … 

لینک به منبع

عاصمه جهانگیر

نامه سرگشاده به خانم عاصمه جیلانی جهانگیر گزارشگر جدید ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد برای ایران

خانم عاصمه  با سلام درود, اینجانب میر باقر صداقی عضوقدیمی و جدا شده  از سازمان مجاهدین خلق ایران انتخاب وجایگزینی شما را بجای آقای احمد شهید بعنوان گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد برای ایران را تبریک میگویم و امیدوارم بعد از تحویل گیری این مسئولیت در ماه نوامبر برخلاف آقای احمد شهید صدای ما فراموش شده گان ,قربانیان واقعی فرقه رجوی را گوش و در گزارش سالیانه ملاک و لحاظ  فرمائید.

نزدیک به بیست سال عمر من در رابطه با مجاهدین در عراق سپری شده است در این سالیان من شکنجه های روحی و روانی بسیاری از طرف مجاهدین چشیده ام در تمام مدتی که در تشکیلات مجاهدین بودم از دنیای بیرون قطع بودم از تمامی امکانات از قبیل تلفن , اینترنت , نامه و ارتباط خانواده گی محروم بوده ام . بیست هفت سال است مادرم از وضعیت برادرم میر واقف صداقی در مناسبات مجاهدین اطلاعی ندارد . من بعنوان شاهد حاضر هستم در جلسات شما در مقر سازمان حقوق بشر در ژنو شرکت کنم و بعنوان شاهد زنده تمامی شکنجه و جنایتهای که در سازمان مجاهدین خلق ایران را دیده ام به شما برای ثبت در سینه تاریخ شهادت دهم. سازمان مجاهدین پانزده سال تمام از من در تشکیلات بیگاری گرفت در روز خروج حتی یک دینار عراقی هم برای کمک هزینه به من نداد در تمام مدتی که من بعنوان عضو در مقرهای مجاهدین در عراق بودم آنها مدام با شستشویی مغزی من و ما را  تشویق به خشونت میکردند آنها به ما یاد میدادند که چگونه قرص سیانور را در دهان بشکنیم من با چشم خود دیده ام  که چگونه فرقه رجوی تیمهای  عملیاتی برای انفجار لوله های نفتی , بمب گذاری و خمپاره زدن شهرها  به ایران میفرستد مرکزو ستاد فرماندهی  تمامی عملیاتهای تروریستی در اشرف تحت نظر و فرماندهی مریم رجوی بوده است و خوشبختانه من و بسیاری از دوستان جدا شده و منتقد شاهدان زنده جنایتهای فرقه رجوی هستیم و حاضریم در هر دادگاهی بین المللی شهادت دهیم .

خانم عاصمه من در زمان آقای احمد شهید چندین بار به ایشان نامه نوشتم تا حداقل به حرفهایم گوش فرا دهد اما متاسفانه با اینکه من در سوئیس زندگی میکنم هیچوقت ایشان از من دعوت نکردند تا من هم حرفهای ناگفته سالیان را گزارش کنم

گویا نمایندگان نامردمی فرقه رجوی که امروزها از آل سعود کودک کش حمایت میکنند ارجحیت بیشتری دارند . خانم عاصمه شما به خوبی میدانید فرقه بسته مجاهدین به شرایط موجود در منطقه و جهان به هر وسیله و دروغ متوسل میشود تا تنها از اضمحلال خود جلوگیری نماید . به عبارت دیگر , فرقه با کارنامه سیاهی که نزد مردم ایران داشته و دارد , نه میتواند به مثابه مدعیان واقعی حقوق بشر قلمداد شود و نه گزارشات و حرفهای آنان را منطبق بر واقعیت دانست . از اینرو از شما استدعا دارم در گزارشهایتان به حرفهای تمامی طرفهای درگیر گوش کرده  و آنها را لحاظ کنید .

با تشکر میر باقر صداقی قربانی فرقه رجوی سوئیس نوزده اکتبر دوهزارو شانزده

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید