صد نفر از فرقه مجاهدین جدا شدند (فاز ساندویچ و فست فود برای سرنگونی؟!)

0
605

صد نفر از فرقه منافقین جدا شدند (فاز ساندویچ و فست فود برای سرنگونی؟!)

انجمن فراق، اردبیل، بیست و سوم اکتبر ۲۱۶:…  علیرغم مغلطه کاریها و عوامفریبی های جاری تشکیلات که سالی یکبار دولت جمهوری اسلامی ایران را سرنگون می کنند اکنون می خواهند با خرید و فروش ساندویج و فست و فود و دلالی ، سرعت سرنگونی را افزایش داده و سالی دو بار دست به سرنگونی بزنند!و در حالیکه شعارهای عوامفریبانه پایانی ندارد هم چنان اهم اهداف وطن فروشی …

مجاهدین خلق فرقه رجوی کمپ تیرانا آلبانیَعادل اعظمی: تو را بر این وقاحت ها که عادت داد؟

لینک به منبع

۱۰۰نفر از فرقه منافقین جدا شدند:

فرقه رجوی با وعده ساندویچ و فست فود اعضای خود را نگه داشته است!

فاز ساندویچ و سرنگونی مریم رجوی ممجاهدین خلق فرقه رجوی

آنچه از اخبار منافقین بدست می آید این است که بیش از صد نفر از اعضای ناراضی آن تاکنون از تشکیلات از هم گسیخته و فرقه آن در آلبانی جدا شدند و جدایی اعضا همچنان ادامه دارد.

به گزارش فراق برخی جداشده های فرقه منافقین در مطالب مربوط به خود مواردی را مطرح کرده اند که بررسی آنها خالی از لطف نیست.در آخرین اخبار منتشر شده از سوی آن‌ها آمده است.

سران فرقه رجوی که سه دهه پیش در اوج بلاهت اعلام کرد که می روند عراق تا آتش برافروزند در کوهستانها، اینک در حضیض ذلت با فرار زبونانه به آلبانی بنا به سنت همیشگی شان که همه چیز را فدای جان خودشان می کنند با یک غلط کردم گویی استراتژیک مرحله پایانی فرقه را امضا کردند.

خبرهای رسیده از آلبانی حاکی از فروپاشی و اضمحلال هرچه بیشتر فرقه و تسریع روند جدایی اعضا ناراضی می باشد.

آنچه از اخبار عناصر جداشده منافقین برمی آید این است که بیش از صد نفر از اعضای ناراضی تا کنون از تشکیلات از هم گسیخته فرقه در آلبانی جدا شده و جدایی همچنان ادامه دارد.

افراد جدا شده از تمام لایه های تشکیلاتی و با سوابق مختلف هستند و در میان آنان تعداد قابل توجهی از زنان هم هستند که با رسیدن پایشان به آلبانی فرقه را ترک کردند.

سران فرقه بخاطر جلوگیری از جدا شدن هر چه بیشتر نفرات دست به دعا برداشته و حربه های قدیمی چون نشست های دیگ و سیاست های چماق و حلوا را بکار گرفته اند و سعی می کنند با وعده های ارسال به اروپا و امریکا و جنبل و جادو کمی روند جدایی را کند تر کنند.
غافل از اینکه در فضای کشور آلبانی هر چقدر هم تلاش کنند نمی توانند به مانند عراق نفرات را از ارتباط با دنیای بیرون و دسترسی به اطلاعات و خبرها دور نگه دارند.

نفرات مغزشویی شده فرقه که سال ها در بند و زندان رجوی، بوده اند با رفتن به آلبانی امیدی پیدا کرده و تا کنون تعداد بسیار زیادی توانسته اند خود را از چنگال اهریمنی فرقه رها کنند.

به گزارش فارس ، علیرغم مغلطه کاریها و عوامفریبی های جاری تشکیلات که سالی یکبار دولت جمهوری اسلامی ایران را سرنگون می کنند اکنون می خواهند با خرید و فروش ساندویج و فست و فود و دلالی ، سرعت سرنگونی را افزایش داده و سالی دو بار دست به سرنگونی بزنند!و در حالیکه شعارهای عوامفریبانه پایانی ندارد هم چنان اهم اهداف وطن فروشی و جاسوسی و خودنمایی می باشد.

ننگ حمایت عربستان کودک کش که در آخرین اقدام و حشیانه اش بیش از ۷۰۰ نفر انسان بی گناه را به خاک و خون کشید را در پرونده سیاه خود به ثبت می رسانند و مریم قجر از حمایت سران زن ستیز عربستان شرم نمی کند و همچنان باعث خواری بیشتر می شوند. و این سرانجام رهبریست که افتخارش حمایت کشورهای معلوم الحالی چون عربستان و آمریکا ست.

*** 

خروج سازمان مجاهدین خلق از عراق بعد از ۳۰ سال

مسعود خدابنده بی بی سیلینک به ویدئو در سایت بی بی سی

کیهان لندن – خداحافظ بغداد، سلام تیرانا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید