فرقه مجاهدین و هماهنگی کامل با رسانه های صهیونیزم مسلط بر جهان!

0
404

فرقه ی رجوی ازهر حیث وهر جهت که در اقلیت باشد، درمورد پخش اخبار این شانس را دارد که درتبعیت طابق النعل بالنعل، با رسانه های صهیونیستی وامپریالیستی که بعنوان سخنگوی یک درصدی های حاکم برجهان ، کنترل 99 درصدی پخش خبر را دردست دارند، خود را درمیان این رسانه های مسلط مطرح کند! در خبری از این باند مافیایی که در رسانه های خود منتشر کرده ، چنین میخوانیم: ” اورینت روز دوشنبه 3 آبان گزارش داد «نیروهای روسیه روز یکشنبه دوم آبان قتل‌عامی در شهر حلب مرتکب شدند که در نتیجه تعدادی کشته و زخمی شدند. همزمان نظامیان اسد تلاش کردند از محورهای مختلف پیشروی کنند. بنا‌ به این گزارش هواپیماهای روسی ساختمانهای مسکونی در بخش المرجه را با چندین حمله هوایی هدف قرار دادند که 5 تن کشته و تعدادی از جمله زنان و کودکان در این حملات زخمی شدند. اورینت افزود:

واقعیات حلب، در هماهنگی کامل باند رجوی با رسانه های صهیونیزم مسلط بر جهان!

منبع: انجمن نجات ـ 25.10.2015

فرقه ی رجوی ازهر حیث وهر جهت که در اقلیت باشد، درمورد پخش اخبار این شانس را دارد که درتبعیت طابق النعل بالنعل، با رسانه های صهیونیستی وامپریالیستی که بعنوان سخنگوی یک درصدی های حاکم برجهان ، کنترل 99 درصدی پخش خبر را دردست دارند، خود را درمیان این رسانه های مسلط مطرح کند!
در خبری از این باند مافیایی که در رسانه های خود منتشر کرده ، چنین میخوانیم:
” اورینت روز دوشنبه 3 آبان گزارش داد «نیروهای روسیه روز یکشنبه دوم آبان قتل‌عامی در شهر حلب مرتکب شدند که در نتیجه تعدادی کشته و زخمی شدند. همزمان نظامیان اسد تلاش کردند از محورهای مختلف پیشروی کنند. بنا‌ به این گزارش هواپیماهای روسی ساختمانهای مسکونی در بخش المرجه را با چندین حمله هوایی هدف قرار دادند که 5 تن کشته و تعدادی از جمله زنان و کودکان در این حملات زخمی شدند. اورینت افزود: در حومه غربی هواپیماهای جنگی چندین حمله روی شهرک الجینه و اطراف شهر الاثارب و شهرک آورم الکبرا و روستای مجینه وابسته به شهرک عنجاره و شهرک خان العسل را هدف قرار دادند که تعدادی زخمی شدند. این حملات به‌دنبال پایان آتش‌بس اعلام شده روسیه در بعدازظهر روز شنبه ‌صورت گرفت و مجدداً هواپیماهای جنگی شروع به هدف قرار دادن شهروندان غیرنظامی بصورت مستقیم به‌منظور مجبور کردن اهالی به ترک مناطق مسکونی شرقی شهر و پیش‌بردن سیاست کوچ دادن ساکنان کردند… اورینت افزود: از طرف دیگر نظامیان اسد تلاش کردند در محور صلاح‌الدین، سیف الدوله و العامریه پبشروی کنند که رزمندگان سوری با مقاومت خود تلاشهای آنها را خنثی کردند و 8 تن از شبه‌نظامیان رژیم ایران را به قتل رساندند. رزمندگان سوری همچنین در منطقه 1070 دستگاه مجدداً با نظامیان اسد درگیر شدند “.
واینک به خبر منتشر شده وقابل تامل ازطرف یکی از رسانه های اتفاقا اپوزیسیون جمهوری اسلامی توجه میکنیم:
” سد سانسور اخبار جهان را باید شکست- 4 خبری که پوشش ندادند تا مردم از آن بی خبر بمانند
در روزهای اخیر که عملیات نظامی در موصل جریان دارد و در حلب آتش بس موقت اعلام شده، چند رویداد سانسور شد توسط رسانه ها. نخست پرواز دو هواپیمای بلژیک بر فراز حلب و بمباران خانه های مردم این شهر. این دو هواپیما در چارچوب ماموریت های ناتو این اقدام را انجام داد و بلافاصله یورو نیوز از قول دولت بلژیک گفت که بمباران توسط هواپیماهای روسیه انجام شده است. این در حالی بود که تلویزیون روسیه 24 مستقیما صحنه باقی مانده از بمباران را نشان داد و سپس رادارها تصاویر هواپیماهای بلژیکی را نشان دادند. تلویزیون های غربی به شمول یورو نیوز سکوت را ترجیح دادند و در واقع بی خبری مردم را انتخاب کردند. مورد دوم چند موشک باران از داخل حلب توسط داعش به ستون کمک های غذائی و کشتن مردمی بود که از حلب می خواستند خارج شوند. این رویداد نیز در رسانه های تصویری غرب سانسور شد. مورد سوم بمباران خانه های مسکونی مردم شهر “داقوق” در استان کرکوک توسط هواپیماهای ائتلاف به رهبری امریکائی بود که آن را نیز لای سبیلی در کردند. درحالیکه فیلم صحنه های باقی مانده از کشته ها و ویرانی ناشی از این بمباران باصطلاح اشتباه بارها از تلویزیون روسیه 24 پخش شد. نکته دیگری که بسیار کمرنگ مطرح شده اظهارات روز گذشته سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه بود که بموجب آن، وزارت خارجه روسیه رسما از امریکا خواسته تا آمار قربانیان دوران حکومت صدام حسین را در مقایسه با آمار کشته شدگان پس از سقوط صدام حسین اعلام کند “.
وخواننده ی باشرف و نکته سنج، با مقایسه ی این دوخبر ، به قضاوتی که لازم است، دست خواهند یافت!
فرید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید