صحبت های مادری که فرزند سربازش اسیرکومله شد ولی سر از فرقه رجوی دراورد

0
563

صحبت های مادری که فرزند سربازش اسیرکومله شد ولی سر از فرقه رجوی دراورد

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، پنجم نوامبر ۲۰۱۶:… در منطقه کردستان در اشنویه خدمت می کرد . در تاریخ ۱۸ خرداد ماه ۱۳۶۶ در ارتفاعات کلاشین در اشنویه اسیر گروه کومله می شود… بعد از مدتی گروه کومله ( عبدالله مهتدی) تمامی این سربازان اسیر را با دولت صدام حسین تعویض می کنند . هر سرباز در مقابل یک گونی شکر عوض می شوند… به دلیل شرایط سخت اردوگاه ها ، به اجبار تن می دهد که برای نجات و زنده ماندش از اردوگاه صدام به فرقه … 

شکرالله پاکنژاد مزدور صدام رجوی خیانتاعضای ” شورای ملی مقاومت ” بدانند که چه نانی می خورند؟

لینک به منبع

صحبت های مادری که فرزند سربازش اسیرکومله شد ولی سر از فرقه رجوی دراورد.

مصاحبه زنده تلویزیون مردم با خانم مهنازعکافیان (ساسانی)* نهم مهرماه ۱۳۹۵ Ex-Mojahedin

https://youtu.be/meU2bwuvBvw

فیلم صحبت ها و درد دل خانم مهناز عکافیان .

چندی قبل خانم مهناز عکافیان در برنامه تلویزون شرکت کرده بود سرنوشت فرزند اسیرش محمد علی ساسانی را چنین بیان می کرد.

پسر محمد علی ساسانی اهل اصفهان است . برای خدمت سر بازی رفته بود .در منطقه کردستان در اشنویه خدمت می کرد . در تاریخ ۱۸ خرداد ماه ۱۳۶۶ در ارتفاعات کلاشین در اشنویه اسیر گروه کومله می شود.محمد علی به همراه ۱۲ نفر دیگر بودند که همگی اسیر می شوند .نکته قابل توجه این است که اخرین ماه خدمت وی بود که اسیر میشود . بعد از مدتی گروه کومله ( عبدالله مهتدی) تمامی این سربازان اسیر را با دولت صدام حسین تعویض می کنند . هر سرباز در مقابل یک گونی شکر عوض می شوند . دولت صدام حسین این اسیران را در اردوگاهی در موصل نگهداری می کند . بعد از ۲ سال به دلیل شرایط سخت اردوگاه ، زمانی که فرقه رجوی می گشت از اردوگاه های صدام حسین با دروغ و نیرنگ وفریب از سربازان اردوگاه های برای فرقه نیرو جمع می کرد. محمد علی ساسانی هم به دلیل شرایط سخت اردوگاه ها ، به اجبار تن می دهد که برای نجات و زنده ماندش از اردوگاه صدام به فرقه رجوی بپیوندد.

بمدت ۱۷ سال محمد علی ساسانی به عنوان مفقود الاثر اعلام شده بود. بعد از سقوط صدام حسین در سال ۱۳۸۲ با اولین سری خانواده ها که برای دیدار با فرزندانشان به عراق رفته بودند پدر و مارد موفق می شوند محمد علی را ملاقات کنند . پس از ان ۶ بار به جلو کمپ سابق اشرف و ۲ بار به مقابل کمپ لیبرتی در عراق می روند ا، اما موفق به ملاقات با فرزندشان نمی شوند .
توصیه می شود که درد دل های این مادر که با تلویزون مردم شرکت کرده است گوش بدهیم .

محمد علی ساسانی اسیر جنگی که توسط رجوی به گروگان گرفته شد

سمت راست ایستاده محمد علی ساسانی

محمد علی ساسانی اسیر جنگی گروگان گرفته شده توسط رجوی

محمد علی ساسانی اسیر جنگی گروگان گرفته شده توسط رجوی

محمد علی ساسانی اسیر جنگی گروگان گرفته شده توسط رجوی

محمد کرمی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید