رجوی و امیدهایش به «فرزندان غیور عشایر عراق»! (داعش) و «آقای ترامپ»!

0
873

رجوی و امیدهایش به «فرزندان غیور عشایر عراق»! (داعش) و «آقای ترامپ»!

 رضا صادقی جبلی، پیوند رهایی، هشتم نوامبر ۲۰۱۶:… به قول یکی از همرزمان سابق آنقدر افراد در آلبانی مسأله دار و متناقض هستند که هیچکدام از مسئولانی که از فرانسه به آلبانی رفته بودند نتوانستند آنها را قانع کنند و در موردی در نشست کوچکی از فرماندهان با مهدی ابریشمچی نشست به درگیری فیزیکی کشیده شده است. در این نشست مریم قجر به افراد گفته است … 

لینک به منبع

رجوی و امیدهایش به «فرزندان غیور عشایر عراق»! (داعش) و «آقای ترامپ»!

نوشتۀ رضا صادقی جبلی از اعضا و مسئولین قدیمی جدا شدۀ سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی)

در چندین سال گذشته و در پی رسیدن استراتژی رجوی به ته خط ذلت و خواری، ایشان این بار شمشیر ضد ایرانی خود را با همدست شدن با ارباب وهابی خود از رو بست چرا که می داند به هیچ وجه نه تنها در ایران بلکه در میان ایرانیان خارج هم هیچ طرفداری ندارد و در شوهای گوناگون رجوی که همیشه مجبور است با خرج صدها هزار دلار و یورو تعدادی از اتباع کشورهای دیگر را از جمله از کمپهای پناهندگی و تحت عناوین گردش و حمایت از حقوق بشر با انواع کلاهبرداریها و فریبکاریها برای شرکت در این شوها به فرانسه ببرد حتی ایرانیان خارج کشور و گروههای اپوزیسیون ایرانی هم از شرکت در آنها خودداری می کنند.

از طرف دیگر باند رجوی از جنایتکاران و برادران داعشی خود در این چند سال بشدت حمایت کردند و همگی بیاد داریم زمانی که برادران داعشی ایئولوژیکی شان به عراق حمله کردند رجوی جانی آنها را «فرزندان غیور عشایر و رزمندگان آزادی» می نامید! در صورتیکه برای بقیۀ دنیا روشن بود که اینها اعضای داعش یعنی جانیان و قاتلان زنان و کودکان هستند. چرا که سران فرقۀ رجوی فکر میکردند که داعشی ها با کنترل بخشی از عراق و مخصوصا استان دیالی که اسارتگاه اشرف در آن بود، خواهند توانست با برادرانشان یعنی افراد فرقۀ رجوی بیعت کرده و آنها را هم وارد جنگ با دولت عراق کنند و در هر حال برای شخص رجوی دو سر برد بود چرا که اگر دولت قانونی عراق را سرنگون میکردند که همه چیز مثل قبل و زمان صدام می شد و اگر مجاهدین همگی کشته می شدند که رجوی از خونشان مثل سالهای گذشته برای مدتی ارتزاق میکرد ولی اینها رویاهای رجوی بود.

اکنون فرقۀ رجوی هواداران اندکش در آمریکا را برای حمایت از اقای ترامپ بسیج کرده چرا که در توهم حمله امریکا به ایران می باشد. در اینجا رذالت فرقۀ رجوی را ببینید که چطور دم خروس ادعاهای «آزادی و دموکراسی و حقوق زنان» از دامن هر روز یک مد مریم قجر بیرون زد و در زمانیکه اکثر مردم دنیا انتخاب اقای ترامپ را فاجعه می دانند وی بدنبال خواب و خیال و رویاهای جوانی! اش است . بسیاری از هواداران هم عدم رضایت خودشان را اعلام کرده و از این سیاستهای رجوی ابراز انزجار کرده اند.

اکنون «مرحوم»! طی تماسی با خانم قجر وی را به آلبانی فرستاده است تا اعضای اسیر را روحیه داده و «فاز سرنگونی با تهاجم سیاسی» را برایشان رمزگشایی کند.

در این نشست از آنجاییکه افراد بشدت از وضعیت موجود ناراضی بوده و سئوال های متعددی داشتند (که در نوشته قبلی توضیح دادم) مریم قجر قادر به جوابگویی نبوده شروع به تکرار حرفهای سی و چند سال گذشته شوهر «مرحوم» ش کرده است.

به قول یکی از همرزمان سابق آنقدر افراد در آلبانی مسأله دار و متناقض هستند که هیچکدام از مسئولانی که از فرانسه به آلبانی رفته بودند نتوانستند آنها را قانع کنند و در موردی در نشست کوچکی از فرماندهان با مهدی ابریشمچی نشست به درگیری فیزیکی کشیده شده است.

در این نشست مریم قجر به افراد گفته است: آقای ترامپ در صورت پیروزی مرا هم به عنوان رئیس جمهور ایران به مراسم تحلیفش دعوت خواهد کرد. وی افزوده است: آقای رودی جولیانی شخصا به وی اطلاع داده و گفته که آقای ترامپ با شماست!.

شتر در خواب بیند پنبه دانه!… باید به خانم قجر گفت شوهر «مرحوم» تان هم از این خوابها زیاد دید ولی سرانجام توسط ارباب وهابی «مرحوم» اعلام شد، پس لااقل شما از تاریخ درس گرفته و برای یکبار هم که شده حقایق را به افراد بگویید، هر چند بعید به نظر می رسد که شما توانایی تعبیر خواب داشته باشید!!…

این دوستمان گفت: «در این چند روز که خواهر مریم نتوانسته جواب بچه ها را بدهد». البته مطمئنا هم نخواهد توانست جوابگو باشد چرا که ایشان فقط بلدند از روی نوشته بخوانند و حتی جواب سؤالها را باید از قبل شوهر «مرحوم» ش آماده می کرد و اکنون هم شوهر اولش آقا مهدی که همیشه در کنارش می باشد آماده می کند و بعد از چند روز خواندن و حفظ کردن آن به صحنه می آید!.

به همین دلیل است که در این سالیان هر گز خانم قجر با هیچ روزنامه نگار مستقلی و مخصوصا ایرانی ملاقات و مصاحبه نکرده است و اگر حرف من اشتباه است این گوی و این میدان بفرمائید مصاحبه کنید و به سؤالات ایرانیان جواب دهید! البته ایشان مانند شوهر «مرحوم» شان فقط با  مطبوعات عربی دوست دارند مصاحبه کنند آن هم با سؤالهای کنترل شده و از قبل با جوابهایش آمده شده!.

رضا جبلی – ۷ نوامبر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید