خبرنگار رجوی در حلب چه میکند؟! + غلط های زیادی از باند رجوی)

0
743

خبر نگار رجوی در حلب چه میکند؟! (+ غلط های زیادی از باند رجوی)ا

 انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی، یازدهم نوامبر ۲۰۱۶:…  اگر تشکیلات مربوط به سید المحدثین دارای وزنی بود، میتوانستیم آنرا درکنار رژیم عربستان، القاعده، داعش و …، به عنوان بزرگترین فتنه ی جهان اسلام بدانیم که توانش چنین اجازه ای را به ما نمیدهد . اما به عنوان بچه مرشد های فتنه گران جهان اسلام چرا! سایر موارد و اتهامات وارده در یک محکمه ی عادلانه مطرح …

خبر نگار رجوی در حلب چه میکند؟!

لینک به منبع

باند رجوی که جسارتی درتکذیب یا رد اعلام خبر به شدت برنامه ریزی شده ی مرگ مسعود رجوی توسط ترکی الفیصل درجریان همایش خیمه شب بازی چند ماه پیش مریم را ندارد، درگرماگرم این بحران تشکیلاتی خود ، برای فرافکنی به سوریه خبرنگار می فرستد و درحد وسع کم اش درامور داخلی یک کشور مسلمان و جبهه ی نخستین دربرابر اسرائیل، مداخله میکند وبه تبلیغ بنفع تروریست ها پرداخته و  این درزمانی است که این لقب را به دیگران داده واز تروریسم اعلام برائت میکند!

خلاصه اینکه زمانی دست به این کارهای غیر متعارف میزند که دراین تشکل ضد مردمی و مستبد، جریان شلم شوربا برقرار است!

خبر مربوط به این مسئله به صورت  ” گزارش سیمای آزادی از شهر پایدار حلب و مصاحبه با دو تن از معلمان این شهر درباره مداخلات و جنایات عوامل اعزامی رژیم ” دررسانه های این باند جاعل منتشر شد وطی ان آورده شده است :

” عبدالکافی الحمدو: ما در شهر قدیمی حلب هستیم و می‌خواهیم در این باره که چه‌طو ر (رژیم) ایران و روسیه در سوریه دخالت می‌کنند و وضعیت را وخیم‌تر می‌کنند. (رژیم) ایران از روز اول در این جنگ علیه مردم سوریه شریک بوده و بشار اسد یک عروسک خیمه‌شب‌بازی در دستان آنهاست. (البته رژیم) ایران همواره در جنگ‌ها همین کار را انجام می‌دهد “.
دررد دروغ بودن اظهارات این فرد همین بس که میخواهد وانمود کند که بشار اسد بعنوان یک رئیس جمهور ازبیرون از مرزها به مردم سوریه تحمیل شده که ابدا منطبق با واقعیات سوریه درعرض این چند دهه ی گذشته نیست وراستتر آنست که رژیم بشار اسد همچنان یک رژیم قانونی درسوریه است که دارای اعتبار لازم جهانی بوده وکرسی کشور سوریه درسازمان ملل متحد ، به نماینده ی این رژیم سپرده شده است.

دخالت های ایران وروسیه بر علیه جنگ تجاوزکارانه وتروریستی علیه روسیه با دعوت دولت قانونی این کشور بوده وازجنس دخالت هایی نیست که امپریالیزم و دوستان منطقه ای اش، با نیرنگ وحیله ، درامور سوریه میکنند!

ونیز:

وسام زرقا: مثلاً الآن نبردی جریانست و آنها تلاش دارند محاصره را سخت‌تر کنند و نیروهایی از عراق به اینجا آمده‌اند؛ آنها برای این کار از (رژیم) ایران پول می‌گیرند. با استدلال‌های دروغین مذهبی آنها را متقاعد به جنگیدن در اینجا کرده‌اند. آنها چنین ادعاهایی و (در عوض) درد و رنج فقر و جنگ در خارج از کشورشان را بر (مردمشان) تحمیل می‌کنند. از جنگ با مردمی که در پی آزادی خود هستند، چه چیزی عایدشان می‌شود “؟
وظیفه ی هردولت قانونی به چنگ آوردن اراضی اشغال شده ی آن کشور است واگر حضور قانونی نیروهایی ازکشورهای دیگر ، مورد اعتراض است، چرا اعتراضی به حضور غیر قانونی واشغالگرانه ی نیروهای خارجی دیگر وجود ندارد؟

آیا این ۶۰ هزار تویوتای ژاپنی، با پول مردم سوریه بدست داعش داده شد تا عراق وسوریه را به خاک وخون بکشد وداعش ومشابهین اش همان مردم سوریه است؟؟!!

بازهم:

عبدالکافی: این کار همیشگی (رژیم) ایران است: صادر کردن مشکلاتش به خارج از مرزهای کشور تا مردم مشکلات سیاسی، اقتصادی و سرکوب (حاکمیت) خودشان را فراموش کنند. آنها می‌خواهند همین سرکوب را بر (مردم) سوریه اعمال کنند که سال‌ها تحت سرکوب و نوعی بردگی (حکومت) اسد و خانواده‌اش بوده‌اند که وابستگی بسیاری به (رژیم) ایران دارند “.

آیا این رژیم ایران بود که با تجهیز این تکفیری های حاضر شده از۷۲ ملت را بجان خاک وجان ومال وناموس مردم سوریه بیاندازد تا بتواند به صدور بحران دست بزند؟!

آیا این مصاحبه شونده چیزی درمقابل این دروغگویی دریافت کرده ویاخود ازعوامل تکفیری ها و سلطه گران خارجی است و یا اساسا باند رجوی این شخص را به طور خلق الساعه ای تراشیده است؟!

درادامه:

” ویسما: امیدواریم مردم ایران نیز به آزادی خودشان برسند و چنین افرادی که فقط در پی منافع خودشان هستند بر آنها حکومت نکنند. همه ملت‌ها باید با هم دوست باشند “.
ممنون از لطف تان!

اما بهتر است که ابتدا خودتان را ازاشغال نیروهای وابسته آزاد کنید وبه آسایش که رسیدید، به فکر ما  باشید. ما صاحب بزرگترین نهضت های یکصد ساله ی جهان اسلام، قادریم که منافع خود را تشخیص داده و آزادی های لازم را به دست آوریم.

فعلا وضع ما بهتر از شماست وما مشغول غصه خوردن برای شما هستیم وشما فعلا وظیفه ای درمورد اندیشیدن به آزادی ما ندارید!

نوید

غلط های زیادی از باند رجوی!

لینک به منبع

فرقه ی رجوی که سرنوشت اش تجربه ی شکست های پی درپی ناشی ازدوری ازمردم و نداشتن تحلیل درست ازواقعیات است ، به هردری میزند تا با اعلام وجود ، این شکست ها را از منظر اعضای درمانده واسیر خود دورنگه دارد ودراین راستاست که پیشنهادات بی تناسب با وزن وقد و قواره اش میدهد.

پیشنهاد خنده دار اخیر این فرقه ی منحط ، ” اپوزیسیون ایران خواستار اخراج تهران از همکاری اسلامی شد “!

مشروح خبر مربوط ، به استناد رسانه های این گروه مافیایی چنین است:

” … محمد سید المحدثین رئیس کمیسیون خارجی  شورای ملی مقاومت ایران  گفت، در نامه‌ای به کمیته اجرایی وزرای این سازمان که دیروز در جده جلسه داشتند فرستاده است و شلیک موشک به‌سمت مکه مکرمه قبلگاه ۱.۷میلیارد مسلمان را محکوم کرده و گفته است این کار به‌دستور خامنه‌ای و تحت نظارت  نیروی قدس  صورت گرفته و بار دیگر ثابت می‌کند که رژیم آخوندی حاکم بر ایران از ارتکاب هر جنایت و هتک حرمت، حمله و فتنه‌گری علیه کشورهای عربی و اسلامی دست برنمی‌دارد “.

هیچ دلیل ومدرکی برای پرتاب شدن این موشک توسط ایران وجود ندارد وایران اساسا منافعی دراین کار ندارد . برای تحلیل درست دراین مورد باید دنبال کسی رفت که به دنبال تشدید جنگ های فرقه ای درمنطقه و زمینه سازی برای ایجاد خاورمیانه ی بزرگ است که ایران ابدا چنین چیزی را نمیخواهد و برعلیه آنست وبنابراین این کار میتواند ازکسانی مانند خود حکومت عربستان که بحران بزرگ یمن را هم درکنار امیال خبیث اش درمورد خاورمیانه ی بزرگ وتوسعه ی جنگ فرقه ای یدک می کشد ، سرزند ویا کسان دیگری که در این عرصه ها با عربستان همسو هستند!!

ایران عضو مهم جامعه ی کشورهای اسلامی است و اخراج آن ازاین مجمع کار ساده ای نیست و ازطرف دیگر باند رجوی یک سازمان سیاسی نیست و تنها یک باند مافیایی میباشد وکسی دردنیا یک باند مافیایی را به عنوان یک جریان اپوزیسیون به حساب نمی آورد!

اساسا استفاده ی کشورها از یک اپوزیسیون ، با پایگاه اجتماعی آن مرتبط است وباند رجوی که نام بی مسمای سازمان مجاهدین را یدک می کشد ، مشمول این قاعده نمی شود!!

بازهم:

” سیدالمحدثین افزود در نامه‌ای که فرستاده و نسخه‌ای از آن به ”الشرق“ رسیده است: خواستار آن شد که این جلسه برای مقابله با بزرگترین فتنه عصرکنونی در جهان اسلام با اخراج رژیم ایران از سازمان همکاری اسلامی نقش خود را به بهترین صورت ایفاء کند. سید المحدثین اشاره کرد رژیم آخوندی در حمله به مقدسات اسلامی عادت کرده است. وی در نامه‌اش گفته است، در تاریخ معاصر کسی به بیت‌الله الحرام حمله نکرده بود، به این حد که … “.

اگر تشکیلات مربوط به سید المحدثین دارای وزنی بود، میتوانستیم آنرا درکنار رژیم عربستان، القاعده، داعش و …، به عنوان بزرگترین فتنه ی جهان اسلام بدانیم که توانش چنین اجازه ای را به ما نمیدهد . اما به عنوان بچه مرشد های فتنه گران جهان اسلام چرا!

سایر موارد و اتهامات وارده در یک محکمه ی عادلانه مطرح وبه ثبوت نرسیده ودرسطح ادعاهای بی اساس باقی می ماند و باند رجوی، سودی ازاین اتهامات نمی برد جزاینکه دروسع خود برای اشاعه ی ایران هراسی مورد احتیاج سلطه گران کمکی بکند!

سعید

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید