عبدالکریم ابراهیمی: انتخاب ترامپ و موقعیت تشکیلات رجوى

0
638

انتخاب ترامپ و موقعیت تشکیلات رجوى

 عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، پانزدهم نوامبر ۲۰۱۶:… علت این سکوت چیست؟ واقعیت این است که این زوج تروریست  خوب میدانند که اقاى ترامپ در برخورد با مقوله تروریسم بر خلاف اوباما و خانم کلینتون موضع شفاف و ضد سیاستهاى این دو در تروریست پرورى دارد و با صراحت از رویکردش در سوریه و سخت گرفتن بر تروریسم، سخن به میان آورده و اشتراک نظر با … 

لینک به منبع

انتخاب ترامپ و موقعیت تشکیلات رجوى

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، ۱۵٫۱۱٫۲۰۱۶

 عبدالکریم ابراهیمیسرانجام انتخابات ریاست جمهورى آمریکا به پایان رسید و آقاى دونالد ترامپ بر خلاف تصور همگان پیروز این کارزار انتخاباتى شد و بعد از یک هفته هنوز مریم رجوى در این رابطه موضع گیرى نداشته است و این خود جاى سؤال و ابهاماتى را براى کسانى که روند کار این فرقه را دنبال میکنند در بر دارد.

می دانیم که هیلارى کلینتون عملکرد غیرقابل انکاری به نفع تروریسم در سراسر جهان داشته است. یکى از این گروه هاى تروریستى، سازمان مجاهدین خلق است که در لیست سازمان‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا قرار داشت و از حمایت‌های مستقیم وی بهره‌مند بوده است.

هیلاری کلینتون، در سال ۲۰۱۲ بعنوان وزیر خارجه آمریکا، نام «مجاهدین خلق» را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کرد، در نتیجه چنین کاری، امروز هرگونه حمایت مالی مقامات آمریکایی از این سازمان قانونی محسوب می‌گردد. رودی جولیانی، تام ریج و تعداد دیگری از سیاستمداران آمریکایی از جمله حامیان مجاهدین خلق هستند. در عین حال کلینتون به ترور دانشمندان ایرانی توسط این گروه با همکاری اسرائیل اذعان کرده است. مریم رجوى، هنوز هم خواستار براندازی خشونت‌آمیز حکومت ایران بوده و  از گروه تروریستى و آدمخوار داعش نیز حمایت می‌کنند و آنها را همچون „خود“ نیروهاى انقلابى خطاب مینماید. بنابر این، سابقه طولانی کلینتون در خدمت به تروریسم خود گویای همه چیز است.

اما چرا با وجود شخصیت هایى همچون نیوت گینگریچ، باب کورکر، تدکروز، پل رایان، رودى جولیانى، مایکل فلین و جان بولتون و…. که ارتباطاتشان با اسرائیل و مریم رجوى بر کسى پوشیده نیست( در بین این اسامی نیوت گینگریچ و رودى جولیانى، ارتباطات بسیار گسترده با فرقه رجوى دارند) چرا مریم رجوى دلهره و ترس از موضع گیرى روشن دارد، مگر این نیست که با وجود لابیهاى دلارى خود در زمان بیکارى، الان در دولت جدید داراى مقام و منصب شده و رجوى باید از این پیامد خوشحال باشد و به قول معروف  با دم خود گردو بشکند، اما خفه خون گرفته و هیچ موضع گیرى نداشته است!

علت این سکوت چیست؟

واقعیت این است که این زوج تروریست  خوب میدانند که اقاى ترامپ در برخورد با مقوله تروریسم بر خلاف اوباما و خانم کلینتون موضع شفاف و ضد سیاستهاى این دو در تروریست پرورى دارد و با صراحت از رویکردش در سوریه و سخت گرفتن بر تروریسم، سخن به میان آورده و اشتراک نظر با دولت روسیه براى نابودى تروریسم افسارگسیخیه در سوریه و عراق و…. دارد و بر این سیاست خود تاکید میکند.

از همین روست که این زوج ترور و تزویر به شدت مضطرب هستند(با وجود در آستانه فروپاشى قرار داشتن) اگر وعده ترامپ در رابطه با مبارزه جدى با تروریسم رنگ عملى به خود بگیرد و آمریکاى با سکاندارى او راه تغذیه و تنفس تروریستها در سوریه را به صورت جدى در همکارى با روسیه سد نماید و دست از حمایت آنها بردارد، قطعاً تروریستهاى مستقر در سوریه که رجوى حامى و پشتیبان آنان است و امید و روزنه نفس کشیدنش را در بقاء آنان می بیند، با این رویکرد و عملکرد آقاى ترامپ تمام کأسه و کوزه بر سر رجوى خراب شده و دیگر پناه و پشتیبان عمکرد تروریستى در خاورمیانه نداشته و خود به خود تحلیل رفته و به یک باره ذوب میشود.

رجوى در سرپا نگهداشتن تروریستهاى خاورمیانه از جمله داعش و گروه هایى با اسامى مختلف است که عملکردى یکسان و ضد انسانى دارند و کارشان کشتن انسانهاى بیگناه و براه انداختن حمام خون  است نقش مستقیم دارد و در هماهنگى با بعضى کشورهاى عربى که تأمین کننده اصلى آنها هستند، ایفاى نقش میکند و این کار رجوى بر کسى پوشیده نیست.

نتیجه اینکه رجوى باید بداند که دیگر دورانش به سر آمده و حتى اربابانش هم دیگر حاضر نیستند سر او دست به قمار مثل  گذشته بزنند و زیر چتر خود بگیرند.

 این زوج ترور و تزویر تنها یک مسیر دارند و آن هم انتقال حرمسراى رجوى در جوار خانه نتانیاهو است و دو تایى به شیوه شارلاتان بازى که دارند براى خود حرفهاى تکرارى گذشته شان را نشخوار کنند.

الان در عراق وضعیت دولت در سرکوب داعش و پس گرفتن آخرین تصرفات داعش در این کشور نوید بخش انزواى داعش است، همچنین پیشروى و پیروزی هاى ارتش سوریه بر این امید که تروریسم در عراق و سوریه به نفس افتاده و تحلیل رفته است، مهر تأیید می زند، اینجاست که رجوى عزا گرفته است و در چنان پیچ و سردرگمى افتاده که برون رفتى برایش متصور نیست و هر چه با سیلى روى خود را سرخ نگه دارد. واقیت این است که دوران رجوى هم به سر آمده و جسد بیجانى از او باقى نمانده است.

به امید محو تروریسم در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید