خوشحالی دروغین مجاهدین رجوی از یک وعده ی دور ودراز ومبهم!

0
433

خوشحالی دروغین مجاهدین رجوی از یک وعده ی دور ودراز ومبهم!

 صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، نوزدهم نوامبر ۲۰۱۶:…  میدانیم که این باند جدا ازمردم ایران ومایوس ازحمایت آنها تمام سرمایه گذاری های خود را روی تاثیر عمل خارجی ودردرجه ی اول حمله ی نظامی آمریکا برایران گذاشته وبه دلایلی که روشن نیست، تصور میکنند که این حمله ی نظامی ، بطور تمام قد بنفع آنها بوده و حتی قادراست که قدرت انحصاری درایران را دراختیار … 

رودی جولیانی مواجب بگیر سازمان مجاهدین خلق فرقه رجویرادیو فردا: ارتباط جولیانی با گروه‌های خارجی برای تصدی وزارت خارجه «مشکل‌ساز» است

http://iran-interlink.org

خوشحالی دروغین مجاهدین رجوی از یک وعده ی دور ودراز ومبهم!

۲۹/۰۸/۱۳۹۵

میدانیم که این باند جدا ازمردم ایران ومایوس ازحمایت آنها تمام سرمایه گذاری های خود را روی تاثیر عمل خارجی ودردرجه ی اول حمله ی نظامی آمریکا برایران گذاشته وبه دلایلی که روشن نیست، تصور میکنند که این حمله ی نظامی ، بطور تمام قد بنفع آنها بوده و حتی قادراست که قدرت انحصاری درایران را دراختیار آنان قرار دهد !

معنی این سخن این است که آنها بطور نابخردانه ای تمام تخم مرغ هایشان را دریک سبد گذاشته اند که البته با توجه به استیصال این فرقه، گریزی  هم ازآن نیست!

 درانتخابات اخیر ریاست جمهوری ما روند کار این باند ضدملی این بود که با قطعی دانستن انتخاب هیلاری کلینتون صهیونیست – که قول حمله ی نظامی به ایران و برقراری منطقه ی پرواز ممنوع درسوریه داده بود- بادم خود گردو میشکست!

اما حاکمیت آمریکا درمجموع این نتیجه گیری ها یی که از اوضاع آمریکا (با ۲۰ تریلیون دلار بدهی خارجی و شکست سیاست های نئولیبرالیستی ) گرفته بود این بوده که دست به تقلب برای انتخاب هیلاری کلینتون که سیاست های گذشته را نشخوار کرده وبرنامه ی جدیدی برای حل این معضل بزرگ آمریکا نداشت ، نزند وبگذارد ترامپ با دست گذاشتن روی معضلات بزرگ مردم وحتی اکثریت هیئت حاکمه ی آمریکا وجلب اقشار میانی وپایینی این کشور غرق درتبعیض و بدهی ودرعین حال ثروت برای یک درصدی ها، ، برنده ی این انتخابات شود!

فرقه ی رجویه با مشاهده ی این وضع غیر قابل پیش بینی وبا اعتقاد به نتایج نظر سنجی های قلابی که بصورت تبلیغاتی بنفع هیلاری کلینتون میشد ، چند روزی  بعد از اعلام نتیجه،دچار شوکه ویاس شده و سپس برای فرار از عواقب این پیش بینی ها وابراز مسرت های ناشی از آن ، با سرعت تمام به تغییر موضع پرداخته وبا طرح اینکه فلان سیاستمدار بازنشسته ی دوست باند رجوی وارد کابینه ی ترامپ خواهد شد، اظهار نظر نمود که همه چیز بنفع آنها وبرعلیه حکومت جمهوری اسلامی بوده است !

اینان بدون توجه به سخنان بعد ازانتخاباتی ترامپ که ابدا بنفع مفت خورانی مانند باند رجوی نیست ، همچنان بر پاره ای ازسخنان ایام انتخاباتی ترامپ تاکید کرده ودلخوشی بخود میدهند وبه  اعضای دربند و بی اطلاع از تحولات ، درب باغ سبز نشان می دهند!

پرواضح است که باید منتظرتشکیل  قطعی کابینه ی ترامپ شد و مدتی صبرکرد که سیاست های مهم اش را اتخاذ کرده وعملکردش را مشاهده نمود!

موضوعی که درحال حاضر برجسته تر ازهرچیز چهره مینماید، انتخاب ژنرال مایکل فلین بعنوان  مشاور امنیت ملی آمریکاست.

درمورد این انتخاب به نوشته ی یکی از رسانه های اپوزیسیون ایرانی توجه نموده و فریبکاری وخوش خیالی باند رجوی را با دقت تمام مشاهده میکنیم:

“مشاور جدید امنیت ملی امریکا : به رهبران امریکا گفته بودیم سقوط بشار اسد فاجعه است! – از میان چند انتصابی که ترامپ تا رسیدن به کاخ سفید انجام داده، شاید انتصاب ژنرال مایکل فلین بعنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید مهم ترین آن باشد. این انتصاب برای ایرانی ها به این دلیل مهم است که ژنرال مایکل فلین، پیشتر رئیس سازمان اطلاعات نظامی (دی. آی. ا.) در سال‌های ۲۰۱۲- ۲۰۱۴ بود و اکنون طی مصاحبه ای با سیمور هرش روزنامه نگار تأیید کرد که وی در دوران مسئولیتش در بخش اطلاعات ارتش پیوسته برای رهبری غیرنظامی آمریکا اخطارهای طبقه‌بندی شده ارسال و درباره پیامدهای ناگوار سرنگون شدن بشار اسد می فرستاده است. فلین گفت: جهادی‌ها کنترل اپوزیسیون سوریه را به دست داشتند و ترکیه برای متوقف کردن قاچاق رزمندگان خارجی و اسلحه در مرزهای خود بقدر کافی تلاش نکرد. اگر افکار عمومی آمریکا اطلاعاتی را که ما روزانه در حساس‌ترین سطوح تهیه می‌کردیم ببینند منفجر می‌شوند. ما استراتژی درازمدت داعش و طرح‌های مبارزاتی او را می‌دانستیم. سازمان اطلاعات نظامی به شدت از طرف دولت اوباما زیر فشار قرار گرفت بنحوی که من احساس می‌کردم آن‌ها نمی‌خواهند حقیقت را بشنوند “.

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید