با حمایت مزورانه رجویه، جنبش دانشجوئی ایران متضرر می شود!

0
868

با حمایت مزورانه رجویه، جنبش دانشجوئی ایران متضرر می شود!ا

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و سوم نوامبر ۲۰۱۶:… با وجود فرصت زیادی که برای فراخوان دادن بمناسبت سالروز ۱۶ آذر ( بعنوان روز دانشجو) باقی مانده ، فرقه ی رجویه با عجله ی تمام فراخوانی با امضای ستاد اجتماعی داخلی جعلی اش داده که هم دراین عرصه مقام اول را کسب کند وهم مردم را متوهم کند تا بگویند، این روز، روز خوبی نبوده … 

http://iran-interlink.org

با حمایت مزورانه رجویه، جنبش دانشجوئی ایران متضرر می شود!

۰۲/۰۹/۱۳۹۵

باوجود فرصت زیادی که برای فراخوان دادن بمناسبت سالروز ۱۶ آذر ( بعنوان روز دانشجو) باقی مانده ، فرقه ی رجویه با عجله ی تمام فراخوانی با امضای ستاد اجتماعی داخلی جعلی اش داده که هم دراین عرصه مقام اول را کسب کند وهم مردم را متوهم کند تا بگویند، این روز، روز خوبی نبوده وگرنه باند رجوی بنفع آن اعلامیه نمی داد ونتیجه آن شود که اقبال کمتری باین واقعه ی تاریخی بنمایند!!

در فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور در آستانه ۱۶آذر روز دانشجو این باند ضد آزادی ودشمن استقلال کشور میخوانیم:

” دانشجویان‌ مجاهد و مبارز! – جوانان آگاه و آزاده ایران! – با درود به سه اخگر شعله‌ور ۱۶آذر ۱۳۳۲شریعت رضوی، قندچی و بزرگ نیا، و همه شهیدان دانشجو در نبرد رهایی‌بخش با دیکتاتوریهای شاه و شیخ، به استقبال روز دانشجو می‌رویم. این در شرایطی است که ملت خیانت شده ما به خیزش فرزندان آگاه و فداکارش در دانشگاهها علیه استبداد دینی چشم دوخته و ایران سراسر فریاد دادخواهی و نبرد برای رهایی است “.

اگر منظور ازدانشجوی مجاهد، طرف داران فرقه ی رجوی است، باید گفت که دراصل دانشجوی مجاهدی وجود ندارد! چرا که سازمان مجاهدین توسط باند رجوی مستحیل ونابود شده است!

دانشجویان مبارز هم که توجهی باین نوع بیانیه ها نکرده واز مشاهده ی آن وتلاش باند رجوی ازسوء استفاده از روز دانشجو، دچار اشمئزاز وتنفر وشاید دلسردی میگردند!

با این وجود، مخاطب قرار دادن آنها، کاری عبث تر از آب درهاون کوبیدن است!

درادامه :

” از اجتماع مردم در آرامگاه کوروش کبیر در پاسارگاد تا زنجیرهای انسانی حمایت و حفاظت از کارون و زاینده رود؛ از تجمعات دلسوختگان دریاچه ارومیه و خشم و خروش فرزندان ستار خان در تبریز و سراسر آذربایجان؛ از حرکت اعتراضی لرهای غیور بختیاری تا دادخواهی مادران داغدار جوانان اعدام شده اهل سنت؛ از تظاهرات مادران و زنان شجاع میهن علیه تبعیض و تحمیلات ارتجاعی تا اعتراضات خستگی‌ناپذیر معلمان و فرهنگیان و کارگران و زحمتکشان و مقاومت زندانیان سیاسی “.

 اولا اجتماع در آرامگاه کوروش ، به هر دلیل و بهانه ای هم که باشد، ازاین جهت که وسیله ی نادرستی برای هدف انتخاب شده بود ، ازجنبه ی مدرن وترقی خواهانه تهی میباشد!

ثانیا حمایت ازباز گردانده شدن زندگی به کارون، زاینده رود ودریاچه ی ارومیه ، کاری درجهت حفظ زندگی و اعاده ی طبیعت زیبای حواشی آنان میباشد ودرتناقض آشکاری با خواسته های شما که قدرت های خارجی را دعوت میکنید که ایران را بمباران و ویران کنند، قرار دارد!!

ثالثا، شما با خوش رقصی های خود درمقابل بی رحم ترین دشمنان مردم ایران ، دشمنی عملی خود را با ستارخان و آذربایجان ومردم تبریز بروز داده اید وآنها شما را بخوبی شناخته اند!

رابعا، زنان ومعلمینی درصفوف شما قرار داشته ودارند وداخل نشینان  این اقشار، برخورد شما را با آنها دیده وشنیده اند ومیدانند که درعین حال که با این لایه های زحمتکشان ایران دشمنی کرده ومیکنید ، بطور مزورانه ای درصدد سوء استفاده ازآنان هستید که مسلما این برخورد یک بام ودوهوا ازدیدشان پنهان نمی ماند !

خامسا، وقس علیهذا!

درادامه ی متن این فراخوان آمده است :

” … آثار زهر اتمی و ضربات افشاگرانه مقاومت ایران بر بساط بمب‌سازی، بعد از انتخابات آمریکا با شدتی مضاعف در بحران درونی حاکمیت بارز می‌شود و برجام به بن‌بست رسیده را حتی اعضای تیم روحانی، بدتر از ترکمن چای می‌دانند “.

شما که هرروز این ادعای خود را پس گرفته وروزدیگرش دوباره مطرح میکنید ، چرا اینقدر مستاصل تشریف دارید؟!

جریان ازاین قرار است که شما به همراه تمامی جریانات وکشورهای سلطه جو ومرتجع، تا آخرین دقایق کوشیدید که این توافق انجام نشود!

حال چگونه بعدها آنرا بمثابه جام زهر برای رژیم ارزیابی کردید ؟!

دیگر اینکه کلینتون را رئیس جمهور ایده آلی برای خود میدانستید و حالا چگونه شده که ترامپ گزینه ی بهتری برایتان شده وآیا دراین مورد دچار پریشان و هذیان گویی نشده اید؟!

دوباره:

” هزینه‌های کلان خامنه‌ای برای حفاظت از دیکتاتور خون آشام سوریه، در درون نظام هم به زیر سؤال می‌رود و حتی پاسداران نظام از خود می‌پرسند چرا باید با مردم سوریه بجنگیم …” ؟!

رژیم ایران ، چاره ای جز حضور قانونی و محدود درسوریه ندارد واگر چنین نکند ، باید درمرزهای خود ، درابعاد کلان و هزینه ی بسیار زیاد با این پدیده ی تروریستی جهانی که سوریه را به تخته ی جهش خود تبدیل کرده ، ندارد!

من با تمام نارضایتی هایی که میتوانم از این رژیم داشته باشم، با این کارهای اصولی اش درسوریه موافقت کامل دارم ومعتقدم که تنها این مردم سوریه هستند که دریک انتخابات آزاد ودرجوی امن و خالی ازحضور تکفیری های متشکله ازده ها کشور جهان ، تکلیف بشار اسد را روشن کرده ونشان خواهند داد که با تکیه به تجارب چند ساله ی خود ، چه انتخابی خواهند کرد!

 ماحصل کلام اینکه ، اگر ایران صلاحیت حضور نظامی قانونی درسوریه ندارد ، تکفیری ها و اربابان سلطه گر و مرتجع آنها، بطریق اولی تر ، ابدا نباید یک نفری هم درسوریه داشته باشند!

و نیز:

” … در بحبوحه اعتراضات دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف علیه گماشتگان حکومتی، همزمان با آغاز سال تحصیلی و پیروزی مقاومت ایران در انتقال امن و سلامت مجاهدان اشرفی، فقط انتشار یک تصویر از مریم رجوی در نشریه فارغ‌التحصیلان این دانشگاه، نظام سست بنیاد آخوندی، از مجلس و دولت تا ارگانهای امنیتی و کارگزاران دانشگاهی را سراسیمه می‌کند “.

کسانی که این عکس را رسانه ای کردند، دلشان ازبابت بیکاری شما درآلبانی سوخت وخواستند که با ایجاد این سوژه ، شما ر ا بکار گرفته و اشتغال زایی کنند. همین!

ودرمورد اینکه انتقال زبونانه ی اعضاء به آلبانی را پیروزی باند رجوی بدانیم، فقط میتوانم بگویم که چه عرض کنم واللاه!

همچنین :

” … در حالی که مجاهدان پیشتاز اشرفی و شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان یگانه جایگزین دموکراتیک در آستانه دوران جدیدی از اعتلا و تهاجم انقلابی قرار گرفته‌اند، حلقه‌های انزوا و طرد بین‌المللی و منطقه‌یی و بحرانهای بی‌علاج اقتصادی و اجتماعی، بر گلوی خلافت فاسد و ارتجاعی تنگتر می‌شود”.

آیا شما آرزو نمی کنید که وضعی شبیه آنچه که درواقعیت رژیم ایران است ، داشته باشید ؟!

البته که میخواهید ولی نمیتوانید!!

درمجموع که به مسائل نگاه میکنیم ، ایران ازنظر ارتباطات جهانی وضعیت بمراتب بهتر ازگذشته دارد واین انزوا عمدتا درذهن شما وقدرت های سلطه گری هست که توقع دارند که ایران بدون قید وشرط تسلیم آنها شود و من باتوجه به سطح فکر مردم ومنافع حکومتی ، قبول چنین تسلیمی را مشاهده نمیکنم!

شما اگر براستی میخواهید از ۱۶ آذر تجلیل کنید، مدتی زبان درکام نهاده وساکت شو!!

چرا که با  انجام این کار ازابهت این روز کم نمیکنید وبعدها که مقبولیتی یافتید مثلا؟!، به طرح شعر وشعار های خود بپردازید!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید