محمد کرمی:پس لرزه های سونامی خروج از عراق و هراس فرقه رجوی

0
616

پس لرزه های سونامی خروج از عراق و هراس فرقه رجوی

 محمد کرمی، وبلاگ عیاران، بیست و چهارم نوامبر ۲۰۱۶:… اعضای قدیمی: افراد دارای ردۀ «ام او» که بالای ۳۰ سال سابقه در تشکیلات دارند و نیز افراد با ردۀ « ام قدیم» که بالای ۲۵ سال سابقه دارند و همیشه فرمانده دسته و معترض و ناراضی بوده و هستند و در حقیقت با بیشترین تعداد بدنۀ اصلی تشکیلات می باشند، مطرح کرده اند که چرا شما فقط اقوام درجه یک و میلیشاها … 

احسان بیدی سیاوش رستارCan Albania Meet its Obligations and De-radicalize an Influx of Terrorists into Europe?

لینک به منبع

پس لرزه های سونامی خروج از عراق و هراس فرقه رجوی

https://youtu.be/msF4Y0zfAfc

قسمت های از مصاحبه انجام شده که به نوشتاری تبدیل شده است.

 هموطنان عزیز، در این مقاله مواردی از پس لرزه های خروج از عراق در دورن تشکیلات فرقه در آلبانی را بیان می کنیم تا در جریان تحولات ان قرار بگیرید

الف- بحث آقازاده ها و خانم زاده ها یعنی همان اقوام درجه یک مسئولین بالای فرقه و به اصطلاح ملیشیاها.

بعد از ورود فرقۀ رجوی به آلبانی، تشکیلات شروع به خارج کردن اقوام درجه یک سران و میلیشیاها بصورت قاچاق یا قانونی از آلبانی نمود که الان این موضوع به یکی از بزرگترین معضلات فرقه در البانی تبدیل شده است. در همین رابطه چند تا از میلیشیاها را که روی دستشان مانده نتوانستند به اروپا بفرستند، و همین امر تبدیل به یک معضل تشکیلاتی شده زیرا این چند نفر انرژی زیادی از تشکیلات فرقه دارد می گیرد.

ب – اعضای قدیمی: افراد دارای ردۀ «ام او» که بالای ۳۰ سال سابقه در تشکیلات دارند و نیز افراد با ردۀ « ام قدیم» که بالای ۲۵ سال سابقه دارند و همیشه فرمانده دسته و معترض و ناراضی بوده و هستند و در حقیقت با بیشترین تعداد بدنۀ اصلی تشکیلات می باشند، مطرح کرده اند که چرا شما فقط اقوام درجه یک و میلیشاها را از آلبانی خارج میکنید؟ یا ما را هم به اروپا بفرستید یا حق و حقوق ما را بدهید. تمام ترس سران هم از این لایه از مسئولین این است که تشکیلات را فرو بپاشند چون همۀ امور اجرائی تقریبا در درست اینها می باشند.

ج – معضل دیگر که فرقه اکنون با آن مواجه است مربوط به آنهایی است که در تلویزون و برنامه های تبلیغی فرقه روی صحنه بودند که الان بعضی هایشان می خواهند جدا بشوند و تبدیل به مشکل جدی دیگر شده است. ادعای فرقه این است که این افراد که معروف شده اند اگر از ما جدا بشوند و بیرون بروند به ما ضربه وارد می شود و از آنها برعلیه ما استفاده می کنند. مثلا الان مدتی است که سجاد سپهری که خواننده شان بود اعلام جدائی کرده ولی او را در یک ساختمان به حالت تبعید نگه داشته و ارتباطش را با همه جا قطع کرده اند. به وی گفته اند اینجا بمان تا خودمان مسألۀ فرستادنت به کشورهای دیگر را حل کنیم .

د – آوردن میلیشاها از آلمان و فرانسه برای شرکت در نشست های آلبانی.

بخاطر مشکلات و معضلاتی که فرقه در آلبانی با آنها مواجه می باشد و نیز چون سران فرقه از طرف نیروها تحت فشار هستند و از طرفی دیگر تعدادی میلیشیا روی دستشان مانده است و با اعتراضاتی از سوی آنان به انتقال نفرات خودی و افراد خانوادۀ سران از آلبانی به دیگر کشورهای اروپایی روبرو هستند لذا جدیدا یک هتلی در تیرانا پایتخت آلبانی کرایه کرده اند که آن افراد درجه یک خانوادۀ خودشان و آن میلیشیا هایی را که قبلا به کشورهای دیگر اروپا فرستاده شده اند بعد از یک نشست توجیهی برایشان از کشورهای مربوطه به آن هتل در تیرانا منتقل کرده اند. سپس سران فرقه افراد ناراضی و معترض را به آن هتل برده و در آنجا برایشان با حضور آن افراد و میلیشیاهای منتقل شده از کشورها نشست برگزار می کنند. افراد کشورهای دیگر در این نشستها توضیح می دهند که ما دنبال زندگی نرفته ایم و ما کماکان با سازمان هستیم و ماهرچه داریم از سازمان است و شروع به تعریف از به اصطلاح «انقلاب مریم» و سازمان می کنند و اینکه الان هم با سازمان کار می کنند و روز های طولانی در کار های مالی اجتماعی (جمع آوری پول) شرکت می کنند یا در آکسیون ها و تظاهرات هستند وو….

سران فرقه این افراد کشورها یعنی افراد درجه یک خانوادگی و میلیشیا را توجیه کرده اند که هیچ گونه موبایل یا آی پد و مانند آن را به نفرات تشکیلات آلبانی ندهند و به افراد آلبانی هم گفته اند که اگر به شما ها از این نوع وسائل داده شود از شما گرفته خواهد شد و فقط تلفن هایی را حق دارند داشته باشند که به اینترنت وصل نشود و در آلبانی معروف به «زاقا» می باشد.

هـ – چند روز قبل هم باز یکی از زنان از آنها جدا شده که موجب شده پایه های رجویسم به لرزه در بیاید! زیرا می ترسند زبان باز کرده و صحبت و افشاگری کند.

و – اکنون خانواده های خود فرقه از کشورهای دیگر اروپا به آلبانی برای ملاقات می روند و می آیند اما سران فرقه به افراد دیگر اجازه نمی دهند که باخانواده هایشان تماس بگیرند و به شدت از آمدن خانواده ها از ایران به آلبانی وحشت دارند وتمام تلاش خود را می کنند که مانع این ارتباطات شوند تا خانواده ای از ایران برای ملاقات با عزیزش به آلبانی نرود.

ز- از طرف دیگر فرقه در آلبانی افرادی را به عنوان جدا شده به داخل جداشدگان فرستاده تا با خبر چینی دربیاورند و گزارش کنند که این افراد چه کار می کنند؟ و بدینگونه خط خودش را توسط آنها پیش می برد این همان کاری است که فرقه ۲ سال قبل کرده بود یعنی باندی از عوامل خودش تحت عنوان جدا شده به سرکردگی شهرام نصرتی و جواهریان برای کلاه برداری و ترساندن نفرات جدا شده درست کرده بود.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید