چرا مجاهدین سعی دارند خود را لولو خر خره نشان دهند آیا باید از مجاهدین ترسید؟

0
471

چرا مجاهدین سعی دارند خود را لولو خر خره نشان دهند آیا باید از مجاهدین ترسید؟

میر باقر صداقی، ایران ستارگان، سوئیس، دوم دسامبر ۲۰۱۶:… اما واقعیت چیست علی الرغم همه خوش رقصی های فرقه رجوی به رجال آمریکائی دولت آمریکا در زمان حضورش در عراق به این فرقه اعتماد نکرد و امروز هم اعتماد نخواهد کرد تجربه زمان جرج بوش نشان داد دولت آمریکا از این فرقه تنها بعنوان دستمال یکبار مصرف استفاده کرد ,تا روزیکه این … 

لینک به منبع

چرا مجاهدین سعی دارند خود را لولو خر خره نشان دهند آیا باید از مجاهدین ترسید؟

میر باقر صداقی انجمن ایران ستارگان دوم دسامبر وهزارو شانزده

باز در سایت آفتابکاران فرقه رجوی در مقاله ای تحت عنوان وحشت خامنه  ای از معرفی یکی دیگر از اعضای کابینه ترامپ نوشت فرقه رجوی سعی دارد خود را مطرح کند در این مقاله میخوانیم  درحالیکه هنوز همه اعضای کابینه رئیس جمهور جدید آمریکا تعیین یا معرفی نشده اند، سپاه پاسداران در خبرگزاری خود درباره معرفی ایلین چاو به عنوان وزیر حمل نقل نوشت: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا در حالی گزینه خود را برای تصدی وزارت حمل‌ونقل معرفی کرد که او نیز مانند دیگر اعضای احتمالی دولت او، از حامیان (مجاهدین) است

سپاه پاسداران افزود: نکته قابل توجه این انتخاب, حمایت علنی ایلین چاو از (مجاهدین) است. وی پارسال ضمن شرکت در نشست این گروهک در پاریس, تغییر نظام ایران را خواستار شد .
ایلین چاو به عنوان وزیر حمل و نقل و نماینده کنگره آمریکا تام پرایس، بعنوان وزیر بهداشت و خدمات انسانی، در کابینه دونالد ترامپ انتخاب شده اند .
تام پرایس نماینده کنگره از ایالت کنتاکی آمریکاست وخانم ایلین چاو در دوران جرج دبلیو بوش به مدت هشت سال وزیر کار آمریکا بوده است.

و در جائی دیگر در وبگاه خبری_تحلیلی «پلیتیکو» در گزارشی به روابط دیرینه و نزدیک افرادی اشاره میشود  که اکنون به عنوان گزینه‌های اصلی دونالد ترامپ برای سمت وزارت خارجه معرفی شده‌اند.

در این گزارش که به قلم «دانیل بنیامین» نگاشته شده، آمده است: در میان نامزدهای احتمالی کابینه جدید دولت آمریکا موارد متعددی از همسویی آن‌ها با گروه‌های تروریست وجود دارد. نامزدهایی که دونالد ترامپ تازه‌انتخاب‌شده برای سمت وزارت خارجه و دیگر مناصب رده‌بالای دولت خود درنظر گرفته افرادی هستند که با گروه وحشی و نامانوس مجاهدین خلق لابی داشته‌اند. دست این گروه به خون صدها آمریکایی و هزاران ایرانی آلوده بوده و طی دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی نیز با صدام همکاری داشتند.

شاید بتوان یکی از شناخته‌شده‌ترین هواداران این گروه را «رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک دانست که اکنون نامش در لیست ترامپ برای تصدی وزارت خارجه و همچنین مدیریت مرکز اطلاعات ملی قرار گرفته است.

ارتباط جولیانی با این گروه و فعالیت‌های تجاری بین‌المللی وی این وابستگی را به رسانه‌ها نیز کشیده است. وی مبلغ ۲۰ هزار دلار یا بیشتر را برای حضوری کوتاه در این گروه و لابی‌گری به منظور خروج نام آن‌ها از لیست گروه‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا دریافت کرده است. «جان بولتون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل گزینه دیگر ترامپ برای وزارت خارجه است. او نیز در حمایت از مجاهدین خلق همسو با جولیانی بوده است. گزینه سوم نیز «نیوت گینگریچ» است.

«ایلین چائو» وزیر کار سابق (و همسر میچ مک‌کانل رهبر اکثریت سنا) نیز که اخیرا دیداری اعلام‌نشده با ترامپ در باشگاه گلف وی در نیوجرسی داشت هم ارتباطاتی مالی با فرقه رجوی دارد. رسانه‌ها حمایت جولیانی و دیگر افراد ذکرشده از فرقه رجوی را نوعی کنجکاوی یا لغزش می‌نامند، چراکه در سال ۲۰۱۲ نام این گروه از لیست تروریستی وزارت خارجه آمریکا خارج شد. حامیان این گروه بی‌توجهی نگران‌کننده‌ای درباره گذشته گروه و اصول اساسی سیاست ضدتروریسم آمریکا از خود نشان می‌دهند. این مورد در خصوص جولیانی نمود بارزتری دارد.

اعضای مجاهدین خلق از همان ابتدا نیز حامی خشونت بوده‌‌اند. در میان عملیات‌های تروریستی فراوانی که مجاهدین خلق در دهه ۷۰ انجام دادند می‌توان به بمب‌گذاری و تیراندازی مستقیم به نظامیان آمریکایی مستقر در ایران اشاره کرد. تلاش برای ربوده سفیر آمریکا در تهران، تلاش برای ترور یکی از فرماندهان آمریکایی در ایران و همچنین حمله به نمایندگی‌های جنرال‌موتورز، شل، پپسی، هواپیمایی پان‌امریکن و چند مورد دیگر نیز در فهرست اقدامات این گروه قرار دارد. با پیروزی انقلاب اسلامی، فرقه رجوی به گروهی تندرو برای براندازی حکومت ایران بدل شد. این فرقه طی جنگ عراق علیه ایران در خدمت صدام قرار داشت

پس از جنگ خلیج‌فارس در سال ۱۹۹۰، فرقه رجوی  در سرکوب خونین شیعیان و خیزش کردهای عراقی توسط صدام مشارکت نمود. در آوریل ۱۹۹۲، اعضای این گروه حمله به سفارتخانه‌های ایران در ۱۳ کشور دنیا را اجرایی نمودند. یکی از این حملات، حمله به نمایندگی ایران در سازمان ملل بود. در سال ۱۹۹۷، این گروه در صدر لیست بدترین سازمان‌های تروریستی خارجی وزارت خارجه آمریکا قرار گرفت. گرچه مردم آمریکا  شناخت چندانی از این گروه نداشته و  ندارند  اما مجاهدین خلق در مقایسه با سایر گروه‌های تروریستی موجود در لیست آمریکایی‌های بیشترین آمریکائی  را به قتل رسانده اند . بر اساس قانون آمریکا، افرادی که تامین‌کننده «منابع مالی» برای این گروه‌های تروریستی بوده‌اند باید تحت‌تعقیب قرار گیرند.قرارگیری نام مجاهدین خلق در لیست تروریستی آمریکا تاکیدی بر یکی از اصول اساسی سیاست ضدتروریستی آمریکا نیز بوده و هست .

اما واقعیت چیست علی الرغم همه خوش رقصی های فرقه رجوی به رجال آمریکائی دولت آمریکا در زمان حضورش در عراق به این فرقه اعتماد نکرد و امروز هم اعتماد نخواهد کرد تجربه زمان جرج بوش نشان داد دولت آمریکا از این فرقه تنها بعنوان دستمال یکبار مصرف استفاده کرد ,تا روزیکه این فرقه اطلاعات داشت دولت آمریکا این فرقه را موش موش کرد و بعد از تخلیه اطلاعات زمینه اضمحلال این فرقه را با انتقال قانونی این فرقه به آلبانی فراهم کرد کدامیک از تحیلیل های این فرقه درست بودند مگر این فرقه در عراق تحلیل نمیکرد لاجرم دولت آمریکا مجبور خواهد شد این فرقه را دوباره مسلح کند از اینرو فرقه رجوی  سیاست موازی با سیاست  پنتاگون را در پیش گرفته بود .اما برخلاف تصورات فرقه رجوی  سرنوشت چیز دیگری را برای این فرقه رقم زد  در سایتهای مجاهدین هر جا که نگاه  میکنی با خط خوانا و درشت نوشته شده فلان و فلان در مراسم مجاهدین بودند و از مجاهدین حمایت کرده اند و خواهان سرنگونی نظام هستند و با این نوشتار فرقه رجوی سعی دارد خود را لولو خر خره رژیم نشان دهد و گویی باید از آنها ترسید . اما جای ترس نیست چون دنیا آبستن شکل گیری قدرتهای جدیدی است و بی خود نیست روسها سر بر آوردند وشکل گیری  نظم نوین را حتی جناح راست آمریکا هم قبول دارد .

میر باقر صداقی انجمن ایران ستارگان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید