…کبوتر با کبوتر ، باز با باز!

0
380

“…آمریکائیان باید بفهمند که تهدید داعش در مقابل ایران کمرنگ است. داعش 50 الی 60 هزار نفر آدم دیوانه هستند که در سوریه و عراق جولان میدهند. اما ایران اگر به سلاح اتمی مسلح شود فقط یک تهدید منطقه‌ای نیست بلکه یک تهدید مستقیم برای ما است. آنها پشتیبانان حزب‌الله هستند. حزب‌الله صدها آمریکایی را کشته است…”.
ودیگر حرف هایی که سخت به مذاق رجوی ها خوش آمده ودرعوض خواننده ی کم اطلاع با مشاهده ی شرح حال مختصری که من ذیلا از این خانم مصاحبه کننده و آن آقای مصاحبه شونده آورده ام به تفکر واداشته وآشنائی بیشتری با چهره ی کریه  گروه رجویه پیدا خواهد کرد.

…کبوتر با کبوتر ، باز با باز!

بازهم دم روباه است که بنفع روباه شهادت داده ویا بهتر، روباه ( صهیونیست ها) هستند که به  دادن شهادت بنفع دم شان ( باند رجویه ) وارد عمل شده اند!
جریان ازاین قرار است که رسانه های رجوی متن یک مصاحبه را که هم مصاحبه گر وهم مصاحبه کننده که نام شبه ایرانی داشته ویا اجدادی درمیان یهودیان ایران داشته اند واتفاقا هردو صهیونیست تشریف دارند، به چاپ برساند!
هدف از انتشار این مصاحبه که  ” زمان گشایش صحبت با اپوزیسیون ایران ” نام دارد، ضمن اینکه با این نگاه که جماعت ایرانی مثلا تنبل تشریف داشته و بدنبال  کشف ماهیت طرفین این مصاحبه نرفته و به سادگی تحت تاثیرش قرار خواهند گرفت، بوده، ازطرف دیگر اوج استیصال این فرقه ی منحط وجدا ازمردم را هم نشان می دهد!
دراین مصاحبه گفته شده :
” … کنگره آمریکا میتواند کارهای زیادی انجام دهد. بگذارد برایت بگویم که تأثیر کارهای کنگره چقدر زیاد است. تحریمهایی هست که پرزیدنت میتواند بردارد چرا که در حیطه قدرت اجرایی اوست. اما بیشتر تحریمهای بزرگ را نمیتواند و تا جایی که من میفهمم، او نمیتواند این قوانین که کنگره گذرانده را کنار بزند. لذاست که ما باید بازی جدیدی را شروع کنیم، اما اینبار نه با رژیم؛ حدس بزن با کی؟ تو خودت یک مبلغ آن بوده‌ای؛ با اپوزیسیون ایران، با مردم ایران. آنها شرکای ما هستند و نه رژیم ایران که به جلو حرکت میکند برای برقراری یک قدرت اتمی، موشکها و نیز سرکوب مردم خودش. این سیاست آمریکا نیست. این سیاست آمریکا نباید باشد “.
ونیز :
“…آمریکائیان باید بفهمند که تهدید داعش در مقابل ایران کمرنگ است. داعش 50 الی 60 هزار نفر آدم دیوانه هستند که در سوریه و عراق جولان میدهند. اما ایران اگر به سلاح اتمی مسلح شود فقط یک تهدید منطقه‌ای نیست بلکه یک تهدید مستقیم برای ما است. آنها پشتیبانان حزب‌الله هستند. حزب‌الله صدها آمریکایی را کشته است…”.
ودیگر حرف هایی که سخت به مذاق رجوی ها خوش آمده ودرعوض خواننده ی کم اطلاع با مشاهده ی شرح حال مختصری که من ذیلا از این خانم مصاحبه کننده و آن آقای مصاحبه شونده آورده ام به تفکر واداشته وآشنائی بیشتری با چهره ی کریه  گروه رجویه پیدا خواهد کرد.
لیزا دفتری ( مصاحبه کننده):
”  لیزا در یک خانواده ایرانی آمریکایی یهودی نسل دوم به دنیا آمد. او در نیوجرسی از شان و سیمین دفتری به دنیا آمد. پدر او پزشک و استاد دانشگاه و مادرش دارای مدرک زبان و حسابداری بود. والدین او ایرانیان یهودی هستند که در آمریکا با یکدیگر آشنا شدند و در ایران ازدواج کردند. او در حومه شهر نیویورک بزرگ شد. او به مدرسه یهودی رفت و دوره دبیرستان خود را در دبیرستان یهودی نیوجرسی به پایان رساند. او از دانشگاه راتجرز با مدرک زبان اسپانیایی، مطالعات خاورمیانه و خوانندگی فارغ التحصیل شد. او مدرک فوق لیسانس خود را در زمینه خبرنگاری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافت کرد. .. لیزا یکی از طرفداران سرسخت اسرائیل و اعتقاد دارد که سرزمین اسراییل حق مسلمی برای ادامه حیات دارد… لیزا همکاری با سازمان پنتاگون در مورد جنبشهای دانشجویی ایران داشته است “.
ولید فارس ( مصاحبه شونده ):
” ولید فارس” ، استاد آمریکایی – لبنانی الاصل دانشگاه دفاع ملی آمریکا و پژوهشگر، وکیل و کارشناس «تروریسم جهانی» و «امور خاورمیانه» که طی سال های 2003 تا 2006 میلادی به عنوان کارشناس پدیده «تروریسم» در شبکه «ان ‌بی‌ سی» آمریکا و از سال 2007 میلادی به عنوان کارشناس غرب آسیا و پدیده تروریسم در شبکه «فاکس ‌نیوز» آمریکا مشغول کار بود، روز 24 دسامبر سال 1957 در بیروت به دنیا آمد و دوران کودکی و نوجوانی خود را در این شهر پشت سر گذاشت…. در سال 1979 میلادی پس از انتشار اولین کتابش که در آن به قضیه نزاع هویت ها و تمدن ها در لبنان پرداخته بود، موفق شد، در مطبوعات عربی و فرامنطقه ای قلم بزند. در این سال ها وی در همایش ها و نشست ها و کنفرانس های منطقه ای و بین المللی بی شماری شرکت کرد و طی آنها به بحث و تبادل نظر درباره موضوعات و مسائل روز با اندیشمندان و اسلامگرایان بنیادگرای منطقه پرداخت.مستندات موجود تاکید می کند که فارس در این سال ها مسئولیت آموزش اعتقادی و فکری گروه های شبه نظامی لبنانی را برعهده داشت که جنگ و نبرد مسیحیان با مسلمانان و دروزی های لبنان را توجیه کرده و به شدت بر طرح افراطی جدایی مسیحیان لبنان از دیگر طوایف این کشور و تشکیل دولتی مستقل برای مسیحیان پافشاری می کرد…. فارِس در سال 1990 میلادی در سن 58 سالگی و پس از آغاز جنگ داخلی لبنان و زمانی که متوجه شد، از سوی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی سوریه به جرم دست داشتن در شعله ور شدن این جنگ دست داشته، از طریق سرزمین های اشغالی و با همکاری مقامات رژیم صهیونیستی به آمریکا فرار کرد تا در این کشور با تدریس در دانشگاه‌ هایی همچون فلوریدا و میامی مشغول و نگارش گزارش های مورد نیاز کنگره آمریکا، پارلمان اروپا و شورای امنیت سازمان ملل در موضوعات مرتبط با امنیت ملی، سازمان های جامعه مدنی، دموکراسی و نزاع های منطقه ای در غرب آسیا، سرپوشی موقت بر پیشینه جنایت بارش بگذارد… ولید فارس تنها با کمک مقامات صهیونیستی و سرزمین های اشغالی بود که توانست، از لبنان فرار کند. در حالی که گزارش ها تاکید می کند، وی نه تنها مدتی را در سرزمین های اشغالی سپری کرد، بلکه روابط نزدیکی نیز با سران این رژیم برقرار و چند بار نیز به فلسطین اشغالی سفر کرد و اطلاعات امنیتی و گزارش های اطلاعاتی محرمانه ای را در اختیار سران این رژیم قرار بوده بود. براساس این گزارش ها وی در سال 1996 میلادی طی پژوهشی که برای کابینه وقت رژیم صهیونیستی تحت عنوان «سیاست جایگزین اسرائیل در لبنان» به تشریح و تبیین بهترین راهبردها و کارآمدترین ابزارهای جایگزین برای تعامل با مقاومت حزب الله در جنوب لبنان و اداره این بخش از لبنان می پردازد. وی در این طرح دیدگاه ها و خط مشی های خود از مدیریت جنگ در جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی را تشریح و ترسیم می کند، دیدگاه ها و خط مشی های ارائه شده در طرح فارس چنان غیر انسانی و خشونت آمیز هستند که تاکنون به ذهن تندروترین صهیونیست ها نیز خطور نکرده است. .. ولید فارس همچنین با گروه صهیونیستی و افراط گرای موسوم به گروه «آکت» همکاری تنگاتنگی داشت، گروهی که فعالیت های ضد اسلامی اش و اقداماتش علیه مسلمانان بسیار مشهور است… وی همچنین در مصاحبه با یکی از کارگردانان صهیونیست شرکت، خواستار براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران حتی با استفاده از زور و خشونت می شود.
گفته شده، ولید فارس در مدت همکاری با جعجع در حزب القوات آموزش بیش از 75 هزار شبه نظامی وابسته به نهادها و ارگان های مختلف نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و جریان های سیاسی و شبه نظامی، حتی مزدوران وابسته به شرکت های خصوصی نظامی و امنیتی را برعهده داشت…”.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید