علی جهانی: فرقه رجوی در نقش اپوزیسیون دولت سوریه

0
488

فرقه رجوی در نقش اپوزیسیون دولت سوریه

 علی جهانی، وبلاگ آیینه، پنجم دسامبر ۲۰۱۶:…  در اینجا می خواهم خطاب  به خانم عضدانلو که سعی می کند بجای رجوی مفقود ایفای نقش کند بگویم شما که حتی دیگر نوان جمع و جور کردن تشکیلات زوار در رفته تان را ندارید و ارتش به اصطلاح آزادیبخش تان در کمپ تیرانا آپارتمان نشین شده است چطوری می خواهید مسایل سیاسی بسیار  پیچیده سوریه … 

لینک به منبع

فرقه رجوی در نقش اپوزیسیون دولت سوریه

علی جهانیاصولا فرقه رجوی که مثل یک حزب باد عمل می کند و هر طرفی که باد بوزد بدان سمت تغییر جهت می دهد و بر همین اساس اگر به گذشته اش نگاه کنید یک روز در کنار صدام بقول خودش صاحبخانه علیه مردم ایران ایفای نقش می کرد و بعد به محض سقوط صدام در کنار بقایای حزب بعث و گروه تروریستی داعش ؛  تبدیل شد به اپوزیسیون دولت منتخب مردم عراق و الان هم که دیگر با فضاحت از عراق اخراج شده است   و ارتش آزادیبخش دیگر در جوار خاک میهن نیست تا مثل گذشته  به اقدامات تروریستی علیه مردم ایران مشغول گردد . و  در کمپ البانی آپارتمان نشین شده است . لذا در چنین شرایطی سران این فرقه و بطور خاص مریم عضدانلو که این روزها سعی دارد جای خالی شوهر مفقودش را پر کند و در نقش او بازی کند با برگزرای انواع و اقسام خیمه شب بازی ها در پاریس تحت عنوان کنفرانس و سیمنار های گوناگون در مورد سوریه نقش اپوزیسیون دولت سوریه را بازی کند . حال سوال اینجاست که چرا در چنین شرایطی سران فرقه نقش اپوزیسون دولت سوریه را بازی می کنند ؟

به نظر بنده دلیل اصلی اش اینست که چون دیگر این فرقه تروریستی بخاطر عملکرد فرقه گرایانه اش در بین مردم و گروههای سیاسی جایی ندارد و اصلا دیگر بخاطر وضعیت وخامت بارش عددی در معادلات و مسایل ایران بحساب نمی آید و تبدیل به یک کارت سوخته شده است . لذا در چنین شرایطی سعی می کند خود را با آویزان کردن به مسایل سیاسی در سوریه که در صدر اخبار جهان هست و  ربطی به اینها ندارد خود را مطرح سازد و اینطور وانمود کند که پارامتر مهمی در معادلات منطقه ای می باشد  . می گویند طرف را به ده راه نمی دادند سراغ خانه کدخدا را می گرفت . حال حکایت این فرقه هم به این مثل شبیه هست . چون در حالی که دیگر در حال فروپاشی تشکیلاتی کامل هست و هیچ جایی در نقش یک نیروی فعال اپوزیسیون ندارد سعی می کند با جیب خالی پز عالی بدهد و خود را در معادلات مهم منطقه خاورمیانه بخصوص مسایل سوریه پارامتری قابل توجه وانمود کند و روی همین حساب هست که اگر به اخبار این فرقه توجه کنید تمامی اخبارش راجع به مسایل سوریه هست و بیشتر از اپوزیسیون سوریه اخبار این کشور را انعکاس و پوشش خبری می دهد و اگر یک کسی آشنایی با این گروهک ایرانی نما نداشته باشد فکر می کند که این یکی از گروههای  سوری مخالف دولت بشار اسد می باشد .

در اینجا می خواهم خطاب  به خانم عضدانلو که سعی می کند بجای رجوی مفقود ایفای نقش کند بگویم شما که حتی دیگر نوان جمع و جور کردن تشکیلات زوار در رفته تان را ندارید و ارتش به اصطلاح آزادیبخش تان در کمپ تیرانا آپارتمان نشین شده است چطوری می خواهید مسایل سیاسی بسیار  پیچیده سوریه را حل کنید ؟

البته مشخص هست که بقول معروف سنگ بزرگ علامت نزدن است ولی به شما توصیه می کنم که لقمه گنده تر از دهان تان را برندارید و شما مسایل داخلی تشکیلات در حال موت تان را حل کنید و مسایل سیاسی مردم ایران و عراق و سوریه به شما ربطی ندارد و سعی نکنید با این شکلک ها خود را مطرح کرده و صورت تان را با سیلی سرخ نگه دارید چون دیگر همه می دانند که حنای شما رنگی ندارد و این امامزاده شما نه تنها شفا نمی دهد بلکه کور هم می کند و مردم سوریه هم همانند مردم ایران نیازی به قیمی مثل شما ندارند و خودشان بهتر بلد هستند که مسایل داخی شان را حل کنند و شما هم با این ادا و اصول ها نمی توانید کسی را بفریبید و دردی هم از درد های بی درمان تان را حل نخواهد کرد .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید