محمد رزاقی: چرا مریم قجر داعشی مخفیانه به آلبانی سفر کرد ؟ !

0
897

چرا مریم قجر داعشی مخفیانه به آلبانی سفر کرد ؟ ! ( ۱ )

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، چهاردهم دسامبر ۲۰۱۶:… چند هفته پیش خبر سفر مخفیانه مریم قجر داعشی به آلبانی در حالی توسط دوستان جدا شده از فرقه رجوی افشاء شد که فرقه رجوی داعشی هیچ اشاره ای به این سفر مخفیانه مریم قجر داعشی نکرده و نمی کند. تجربه نزدیک به ۲۰ سال حضور در تشکیلات فرقه رجوی می توان به یقین گفت که علت رفتن … 

لینک به منبع

چرا مریم قجر داعشی مخفیانه به آلبانی سفر کرد ؟ ! ( ۱ )

 محمد رزاقیچند هفته پیش خبر سفر مخفیانه مریم قجر داعشی به آلبانی در حالی توسط دوستان جدا شده از فرقه رجوی افشاء شد که فرقه رجوی داعشی هیچ اشاره ای به این سفر مخفیانه مریم قجر داعشی نکرده و نمی کند .

 تجربه نزدیک به ۲۰ سال حضور در تشکیلات فرقه رجوی می توان به یقین گفت که علت رفتن مریم قجر بطور مخفیانه به آلبانی چه بوده و همین که اخبارو حرکات سری سران فرقه رجوی  داعشی  از داخل تشکیلات فرقه رجوی در اروپا و آلبانی به دست جدا شده ها می رسد مشخص می کند که اوضاع درون تشکیلات فرقه رجوی داعشی علرغم آن همه مخفی کاری و شیوه های فرقه گرایانه نتوانسته بطور کامل مانع بیرونی شدن خبرهای دورنی تشکیلات رجوی داعشی شود .

اما علت سفر مخفیانه مریم قجر داعشی به آلبانی.

یکم : به اصطلاح رساندن پیام رجوی داعشی به اعضاء نگون بخت در البانی !

دوم : لاپوشانی خبر مرگ رجوی داعشی .

سوم : روحییه دادن به اعضاء نگون بخت بعد از اخراج از عراق به آلبانی

چهارم : وعده های سر خرمن بعد از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امریکا .

حال باید دید بر اساس خبرهائی که از دورن فرقه رجوی داعشی رسیده مریم قجر داعشی با چه سناریو و حقه بازی برای سر پوش گذاشتن به شکست کامل در عراق و توجیه مرگ رجوی داعشی و عده های سر خرمنی چه شامورته بازی هائی در اورده و به خورد اعضاء نگون بخت داده است .

بر اساس خبرهای درونی مریم قجر داعشی در آلبانی ادعا کرده که حامل پیام خصوصی رجوی داعشی به اعضاء فرقه می باشد و به اعضاء فرقه گفته رجوی پیام داده که از این لحظه به بعد باید همه اعضاء بدون چون و چرا گوش به فرمان مریم قجر و شورای رهبری باشند !

مریم قجر داعشی و سران فرقه رجوی داعشی انقدر ابله خرفت تشریف دارند که با اینکار شیادی و حقه بازی و فرقه گرایانه بودن تشکیلات خودشان را به نمایش گذاشتند .

قبل از اخراج از عراق رجوی داعش برای به کشتن دادن اعضاء نگون بخت در اردوگاه بد نام اشرف و بصورت ابلهانه بیا بیا گفتن ؛ مقاومت در اردوگاه بد نام اشرف ؛ درگیر کردن اعضاء نگون بخت با پلیس و ارتش عراق و …. روزها نششت صوتی می گذاشت و عکس و فیلم جدا شد ه ها را نشان می داد تهدید به مرگ می کرد و پشت سر جدا شده ها یاوه سرائی می کرد !

حال چه اتفاقی افتاده رجوی داعشی نمی تواند با اعضاء اسیر خود در یک کشور امن مثل آلبانی نشست برگزار کند؟ !

چه اتفاقی در درون تشکیلات رخ داده که مریم قجر داعشی مجبور شده مخفیانه به البانی برود تا پیام رجوی داعشی به اعضاء اسیر برساند ؟

جواب این سوالها کاملا مشخص .

رفتن مریم قجر داعشی به صورت مخفیانه به آلبانی مشخص می کند  اوضاع تشکیلات فرقه رجوی داعشی در البانی اصلا بر وفق و مراد سران فرقه نبوده ؛ وادادگی و منفعل شدن افراد و تمرد ؛ نافرمانی و …اعضاء در آلبانی و بطور خاص جدا شدن اعضاء باعث شده مریم قجر داعشی شخصا به آلبانی برود تا به خیال ابلهانه اش که گویا حامل پیام شخصی رجوی داعشی هست به اعضائی که شکست خوردن را تا بن استخوان خود لمس می کنند یک روحیه بدهد و بطور خاص وانمود کند که گویا رجوی داعشی زنده هست !

مریم قجر داعشی در البانی به اعضاء نگون بخت در آلبانی تاکید کرده که گویا رجوی داعشی تاکید دارد حتما همه اعضاء گوش به فرمان مریم قجر و شورای رهبری باشند !

اگر رجوی داعشی خودش زنده هست چه نیازی به فرستادن مریم قجر به آلبانی می باشد؟

ادعای مریم قجر داعشی بار دیگر ثابت می کند احتمال سقط شدن رجوی داعشی بیشتر از قبل می باشد و این ادعا که اعضا ء نگون بخت باید گوش به فرمان مریم قجر داعشی و شورای رهبری باشند اماده سازی ذهنی اعضاء برای اینکه از این لحظه به بعد هیچ کس انتظار پیام صوتی و تصویری رجوی داعشی نداشته باشند !

 به یقین می گویم اگر شخص رجوی داعشی نباشد بیش از ۹۰ درصد اعضاء از پذیرش مریم قجر داعشی بعنوان رهبر فرقه خود داری خواهند کرد و بدون حضور شخص رجوی فرو پاشی تشکیلات فرقه رجوی با شتاب و سرعت باور نکردنی پیش خواهد رفت و مریم قجر داعشی با سناریو مشخص و آماده شده توسط شخص مهدی ابریشمچی شوهر سابق خود سعی دارد به هر طریق ممکن جلو این فروپاشی را بگیرد و طبق معمول دست به شیادی زده تا رجوی داعشی سقط شده را بعنوان زنده به خورد اعضاء بدهد .

البته ما تا بحال ندیده بودیم که مرده پیام بدهد اداء زنده بودن در بیاورد این را هم از فرقه رجوی داعشی دیدیم !

ما اذریها یک مثل داریم که می گوید :

اگر چشم هر روز چیز جدیدی نبیند کور میشه .

اگر گوش هر روز چیز جدیدی نشوند کر میشه  .

ادامه دارد ….

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید