محمد کرمی: پس لرزه های سونامی خروج از عراق و هراس فرقه رجوی (قسمت دوم)

0
901

پس لرزه های سونامی خروج از عراق و هراس فرقه رجوی (قسمت دوم)

 محمد کرمی، وبلاگ عیاران، چهاردهم دسامبر ۲۰۱۶:… استراتژی هایی که مسعود رجوی تا الآن ارائه داده دقیقا مانند کف روی آب می باشند. اگر توجه کرده باشید در این ۳۸ سال هر چه به عنوان استراتژی گفته پوچ بوده است، دقیقا مانند آبی می ماند که از بلندی ریخته میشود ، بعداز سرو صدائی که در توی آب پیش می آید و کف تولید می شود بعد از مدت زمانی که می گذرد ان صدا … 

لینک به منبع

لینک به قسمت اول

پس لرزه های سونامی خروج از عراق و هراس فرقه رجوی

مصاحبۀ تلویزیون مردم تی وی آمریکا با محمد کرمی از پاریس قسمت دوم از مصاحبه انجام شده که به نوشتاری تبدیل شده است:

پس لرزه های سونامی خروج از عراق و هراس فرقه رجوی (قسمت دوم)

سوال آقای سربی: برای من خیلی جالب است، در طی این سی و چند سال گذشته سازمان تابه حال تعداد زیادی اسم های مختلف برای استراتژیهای خودش گذاشته و اخیرا هم گفته تهاجم سیاسی. ولی تاکنون هیچ کدام به هیچ جائی نرسیده! هیچ کس نپرسیده که آن قبلی چی شد که شما گفتید تا شش ماه دیگر پیروز می شویم؟

جواب: استراتژی هایی که مسعود رجوی تا الآن ارائه داده دقیقا مانند کف روی آب می باشند. اگر توجه کرده باشید در این ۳۸ سال هر چه به عنوان استراتژی گفته پوچ بوده است، دقیقا مانند آبی می ماند که از بلندی ریخته میشود ، بعداز سرو صدائی که در توی آب پیش می آید و کف تولید می شود بعد از مدت زمانی که می گذرد ان صدا ها از بین می رود و کف های روی آب هم همین طور. این دقیقا عین استراتژی های رهبر فرقه مجاهدین می باشد. آیا شده یکی از این استراتژیها در این چند ده سال به نتیجه ای رسیده باشد؟. به هیچ کس هم پاسخگو نیستند که این اشتباهات و خون های ریخته شده مسئولش کی است؟ و یک بار هم انتقادی به خودشان نکردند که اشتباه تحلیل کردند.

بعد از خروج فرقه رجوی از عراق سونامی پس ازآن آنقدر شدید بود که اکثر سران موثر که بتوانند با عواطف اسیران بازی کنند وآن ها را تحت تاثیر قرار بدهند از فرانسه و دیگر کشور های اروپائی به آلبانی گسیل شدند از جمله: زهرا مریخی جانشین مریم قجر، مهدی ابریشمچی با اسم مستعار بهمن تهرانی شوهر سابق مریم قجر، محمد علی جابر زاده انصاری، محمد علی توحیدی، سروناز چیت ساز و محسن رضائی. افراد مذکور نتوانستند در مقابل این سونامی که دارد تشکیلات فرقه را متلاشی کند کاری از پیش ببرند. به همین دلیل در مهر ماه مریم قجر عضدانلو خودش به آلبانی سفر کرد. (در هیچ یک از سایت های رسمی یا غیر رسمی فرقه اشاره ای به آن نشد که مریم به آلبانی سفر کرده است). مریم در این سفر برای مدت طولانی در آلبانی مستقر شده بود، وی چندین نشست طولانی هر کدام به مدت چند روز برگزار کرد از جمله نشست عمومی چند روزه ، نشست لایه ای برای مردان و زنان.

روز ۳۰ مهر مصادف است با سالگرد انتصاب مادام العمری مریم قجر به عنوان رئیس جمهور!! خود خوانده که از سال ۱۳۷۲ هر ساله به آن مناسبت در تمام مقرهای سازمان یک هفته جشن گرفته می شود. امسال این جشن با حضور مریم قجر عضدانلو در آلبانی برگزار شد. در این مراسم جشن، مریم قجر به هر یک از افراد یک آرم فرقه از جنس برنز به عنوان کادو هدیه داده است.
چرا مریم قجر بدون سر و صدا به آلبانی سفر کرده است؟، در واقع او می خواهد به نوعی جا پای خودش را در آلبانی باز کند چون خودشان خوب میدانند که دولت فرانسه یک کشور دموکراتیک است، الان هم که فضای سیاسی به سود ایران دارد می چرخد، ممکن است که در این جریانات سیاسی دوباره ورق بر علیه فرقه رجوی بچرخد و مانند گذشته بخواهند که سران این فرقه را به خاطر عملکرد های تروریستی شان از فرانسه اخراج کنند.

یادآوری می شود که در تاریخ ۴ ژوئن ۱۹۸۶ دولت فرانسه که در آن زمان آقای ژاک شیراک نخست وزیرش بود، یک بار مسعود رجوی را اخراج کرد تا اینکه او ۷ ژوئن فرانسه را به سوی عراق ترک کرد. مورد بعدی هفتم دسامبر ۱۹۸۷ بود که دولت فرانسه چهارده عضو مجاهدین را به کشور گابون در غرب آفریقا اخراج نمود که مجاهدین در اعتراض به آن بمدت ۴۰ روزدست به اعتصاب غذا زدند. در سال ۱۹۹۳به دستور مسعود رجوی مریم قجر برای به دست آوردن مجدد حمایت غرب از رجوی، از عراق به فرانسه برگردانده می شود اما در سال ۱۹۹۶ زمانی که مریم قجر به نروژ رفته بود دیگر دولت فرانسه اجازۀ باز گشت به او نمی داد تا اینکه با دخالت و میانجیگری چند شخصیت سیاسی در نزد دولت فرانسه به شرطی اجازه داده شد به فرانسه برگردد که بعد از چند ماه وسائلش را جمع کند و به عراق برگردد که مریم قجر نیز به دستور همسرش مسعود رجوی که در عراق بود چنین کرد و به عراق بازگشت، بازگشتی که رجوی آن را مثل همیشه و همچون اعزام مریم به فرانسه یک پیروزی دیگر نام نهاد!! تا با این ترفند اذهان مملو از سؤال و تناقض را که این رفتن و برگشتن برای چه بود و چه نتیجه ای داشت؟!! ببندد تا مجال فعال شدن و پرسش پیدا نکنند.

آخرین بار در اوائل سال ۲۰۰۳ قبل از حملۀ آمریکا به عراق و سقوط صدام حسین ارباب رجوی مریم قجر به همراه چند صد نفر از سران فرقه و دستیاران و پادوها و خدمتکارانش بدون اطلاع اعضا و افراد دیگر که همگی در پادگان اشرف گردآمده و در منگنۀ جنگ و زیر شدیدترین بمبارانهای تاریخ قرار گرفته بودند از عراق به فرانسه گریخت.

در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ پلیس فرانسه به مقرهای مجاهدین در استان والدواز واقع در شمال پاریس حمله کرده و مریم قجر را به همراه بیش از ۱۵۰ نفر به دستور قاضی بروگر، قاضی ضد تروریسم فرانسه به اتهام اعمال و مقاصد تروریستی و نیز پول شویی دستگیر کردند. به عنوان اعتراض به دولت فرانسه به دستور تشکیلات سازمان «مشعل های انسانی» شروع به آتش زدن خودشان در خیابانهای پاریس و چند کشور دیگر کردند که طی آن ۲ نفر کشته و ۱۰ نفر به شدت زخمی و برخی برای همیشه ناقص العضو شدند.

ادامه دارد

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید