محمد کرمی:موج اعتراضات و ریزش در فرقۀ رجوی در آلبانی و سراسیمگی سران فرقه

0
445

موج اعتراضات و ریزش در فرقۀ رجوی در آلبانی و سراسیمگی سران فرقه

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، سی ام دسامبر ۲۰۱۶:… سوال اصلی از سران فرقه بخصوص مریم قجر عضدانلو این است که با این باج دادن ها وبا پول دهن بستن ها تا کی می توانند جنایت های درون تشکیلات خودشان را پنهان کنند آیا برای تمام سالیان می توانند این ریل را ادامه بدهند؟ آیا فکر نمی کنند با این دسته بندی افرادی که سابقه کمی دارند و در عراق تبدیل به گوشت دم توپ … 

لینک به منبع

موج اعتراضات و ریزش در فرقۀ رجوی در آلبانی و سراسیمگی سران فرقه

 بنا بر اخبار دریافتی از درون مناسبات فرقۀ رجوی در آلبانی، سران فرقه با موج سنگینی از معترضین که از مناسبات جدا شده اند مواجه شده اند. همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردم بیش از ۲۰۰ نفر از معترضین به فرقۀ رجوی بعد از خروج از عراق از این جریان جدا شدند. این افراد معترض از رده های مختلف تشکیلاتی هستند. در پی تهدید های جدایی که رده های مختلف برای سران فرقه رجوی در آلبانی ایجاد کرده بودند سران فرقۀ رجوی تصمیم گرفتند این افراد معترض را به سه دسته تقسیم کنند: دستۀ اول افراد کم سابقه، عضو و ام جدید می باشند که در مجموع سابقۀ تشکیلاتی آنها در کل زیر ۲۰ سال است. برای این افراد سران فرقه خانه های چند نفره کرایه کرده اند و در این خانه ها سیستم پلیسی برقرار نموده اند تا نفرات راحت نباشند و برای دریافت مبلغ بیشتری برعلیه هم خبر چینی کنند. هزینه کرایه مسکن را برای این افراد حل کرده اند. یک کمک هزینه برای خوراک به این افراد می دهند که کفایت هزینه های کامل آنها یعنی : خوراک، پوشاک، سیگار و پول تو جیبی را نمی کند. سران فرقه به آنها گفته اند بروید کار کنید یا خودتان مسألۀ هزینه هایتان را حل وفصل کنید و به ما ربطی ندارد.

گروه دوم تعدادی از زنان هستند که جدا شده اند.

گروه سوم مردانی هستند که رده تشکیلاتی ام او به بالا دارند یعنی دارای بیش از ۲۵ سال سابقه مبارزاتی می باشند. برای این زنان و مردان دو هتل جداگانه کرایه کرده اند و تمام هزینه های آنها شامل: کرایه محل، صبحانه ، نهار و شام را هم می پردازند و جدا از آن پولی هم بابت پوشاک و غیره به آنها داده می شود. سران فرقه عنوان کرده اند که این دو گروه یعنی زنان و مردان ام قدیم به بالا درست است که از تشکیلات کنار کشیده اند! اما اینها هواداران ما هستند و در کنار ما قرار دارند. درواقع با این باج دادنها می خواهند افراد با سابقه را ساکت داشته باشند تا زبان باز نکنند و واقعیت های درون مناسبات را برملا نسازند.

نکته ای دیگر که در رابطه با این دو گروه وجود دارد این است که سران فرقه می خواهند آن تعداد زنان جدا شده را که هستند به ازدواج این مردان در بیاورند همان شیوه ای که سه سال قبل هم در آلبانی در رابطه با افراد قدیمی با زنان جدا شده انجام دادند.

سوال اصلی از سران فرقه بخصوص مریم قجر عضدانلو این است که با این باج دادن ها وبا پول دهن بستن ها تا کی می توانند جنایت های درون تشکیلات خودشان را پنهان کنند آیا برای تمام سالیان می توانند این ریل را ادامه بدهند؟ آیا فکر نمی کنند با این دسته بندی افرادی که سابقه کمی دارند و در عراق تبدیل به گوشت دم توپ شده بودند الان آیا حقشان است که این طور با این افراد رفتار می کنند؟. سوال آخر از مریم قجر این است که آیا این معنی همان شعارهای دهگانه ای است که د ر ماه ژوئیۀ گذشته سر می دادی؟ حداقل ان شعارهای دهگانه را از سایت های فرقه حذف کنید تا با نیروهایی که تا دیروز با شما بودند تناقض نداشته باشند، آزادی مردم ایران پیش کشتان!!!!

محمد رزاقی: چرا مریم قجر داعشی مخفیانه به آلبانی سفر کرد ؟ !

آرشیو موضوع : آلبانی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید