ایران از آتش بس حمایت کرده ورجوی دروغ میگوید + همیاری ملی یا لاپوشانی منبع اصلی درآمد؟

0
701

ایران از آتش بس حمایت کرده ورجوی دروغ میگوید (+ همیاری ملی یا لاپوشانی منبع اصلی درآمد؟)

انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی، اول ژانویه ۲۰۱۷:…  آیا خبرهای اجتماعی این سیمای مثلا آزادی، چیزی بیشتر از آن است که در صدها رسانه ی داخل کشور منتشر می شود؟ جوابش منفی است ، چرا که این اخبار را که مکررا و بصورت خسته کننده ای از سیمای رجوی پخش میشود، خواننده و شنونده ی داخل کشور شنیده و احتیاجی به مراجعه به سیمای آزادی ؟! ندارد! وقتی به تحلیل … 

ایران از برقراری آتش بس حمایت کرده و باند رجوی دروغ میگوید!

انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵
 لینک به منبع

برخلاف اعلام صریح وزیر خارجه ی کشورمان که از آتش بس سوریه خوشحال است وازآن حمایت میکند، باند رجوی بنقل از ارتش آزاد سوریه ، خبری خلاف ان منتشر میکند!

خبر فوق بصورت زیر دررسانه های رجوی آمده است :

” ارتش آزاد سوریه اعلام کرد که ایران از برقراری آتش‌بس در سوریه راضی نیست و آن را در راستای منافع خود نمی‌داند. ارتش آزاد می‌گوید: آتش‌بس در مناطق تحت سیطره نیروهای ایرانی در سوریه، مکررا نقض می‌شود و این موضوع کل آتش‌بس را در معرض خطر قرار می‌دهد “.

البته آتش بس شامل نیروهای تروریستی وتکفیری نمی شود ومقرر است که  این گروه های خونخوار و تروریستی با شدت تمام سرکوب شوند و رجوی ها به نیابت ازارتش آزاد سوریه ، نگفته است که آیا این حملات متوجه اینگونه گروه ها بوده یانه!!

همچنین :

” … کمیته‌های هماهنگی سوریه، پیش از این گزارش کردند که هلی‌کوپترهای رژیم اسد، ۱۲ بمب بشکه‌ای را در منطقه وادی بردی در شمال غرب دمشق پرتاب کرده‌اند. در همین زمان نیز شبکه شام اعلام کرد شبه‌نظامیان ایرانی حومه جنوبی حلب را زیر آتش توپخانه قرار داده است “.

درکنار ایران، رژیم بشار نیز علاقمندی خود به برقراری وتداوم آتش بس را اعلام نموده وطبیعی بنظر نمی رسد که نفعی در نقض آتش بس داشته باشد.

مخصوصا اینکه هم ایران، هم سوریه وهم مخالفان سوری درکنار دولت های ترکیه و روسیه ، دراجلاس آتی قزاقستان شرکت خواهند کرد واگر تخلفی صورت داده باشند، این موضوع درآنجا مطرح می شود که برای ایران وسوریه که صلح وامنیت سوریه بنفع هردوست – صورت خوشی نخواهد داشت.

مسئله ی آتش بس آنقدر ازطرف متحدان سوریه مورد اهمیت وجدی تلقی شده که روسیه ازآمریکاهم خواست که درصلح سوریه شرکت کند.

ایران هم درادامه ی یک جنگ غیر منطقی درسوریه هیچ منافعی ندارد.

مسئله ومشکل مهم یک ناظر بی طرف درآنست که باند رجوی اینقدر دروغ گفته است که هر خبر وتفسیری را که مطرح میکند، قابل اعتنا و اعتماد نیست و آدم باید منتظر شنیدن خبر ازسوی رسانه های آلترناتیو هم باشد و درکنار آن ببیند که سوریه وایران دراین مورد چه میگویند!

چرا که چنانکه قبلا عرض شد، این توافق با داعش و مشابهین نزدیک اش نیست واینطور نباشد که باند رجوی بخواهد حمله به این گروه های وارداتی وتروریستی را به حساب نقض آتش بس گذاشته و ازاین راه، دست به تخریبات علیه توافق آتش بس بزند که سخت با آن مخالف بود وفکر میکرد که همین امروز وفرداست که سوریه تکه پاره وبی صاحب خواهد شد وفرقه ی رجوی هم کمپی را درآنجا درست خواهد نمود!!

سعید

گل ریزان، همیاری ملی یا برنامه ای برای لاپوشانی منبع اصلی درآمد؟

انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵
 لینک به منبع

در رسانه های باند رجوی اطلاعیه ای بشرح زیر آمده است :

” بیست و یکمین گلریزان همیاری ملی با سیمای آزادی – ” روابط عمومی سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران به اطلاع هموطنان و بینندگان گرامی سیمای آزادی می‌رساند که بیست و یکمین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی در روزهای … خواهد شد… همیاری ملی با سیمای آزادی نه فقط کارزاری برای تقویت و تداوم و گسترش فعالیت سیمای آزادی رو در روی خفقان و سانسور استبداد دینی است، بلکه تصویرگر امید و اشتیاق و نبرد مشترک همه کوشندگان راه آزادی ایران است …وعطش سوزان ایران و ایرانی را برای نیل به آزادی بازتاب می‌کند… منتظر شما هستیم تا با مشارکت شما و با کمکها و حمایتهای شما صدای آزادیخواهی ملت ایران را هرچه رساتر کنیم “.

با قبول اینکه ، فرض محال، محال نیست ، برای یکبار هم که شده بپذیریم که این دعوت ازطرف هموطنان اجابت شده و سیل کمک ها و ارتباطات تلفنی آنچنانی با سیمای ضد آزادی رجویه ، سرازیر خواهد شد ، ملاحظاتی دراین باره موجود است:

آیا خبرهای اجتماعی این سیمای مثلا آزادی، چیزی بیشتر از آن است که در صدها رسانه ی داخل کشور منتشر می شود؟

جوابش منفی است ، چرا که این اخبار را که مکررا و بصورت خسته کننده ای از سیمای رجوی پخش میشود، خواننده و شنونده ی داخل کشور شنیده و احتیاجی به مراجعه به سیمای آزادی ؟! ندارد!
وقتی به تحلیل و تفسیر این اخبار توجه میکنیم ، فرق بین آنها ( رسانه های داخلی ورسانه های رجوی) دراین است که درداخل کشور تحلیلی کم وبیش واقع بینانه و ارائه ی طریقی صورت میگیرد ولی در رسانه های باند رجوی ، چیزی جز فحاشی شنیده نمیشود و دلیل اش این است که این یکی دشمن مردم است واساسا راهی برای نشان دادن بلد نیست وبلد هم باشد، ارائه نخواهد داد!!

سیمای ضد آزادی هیچ سنخیتی با افراد و رسانه هایی که به آزادی وعدالت اجتماعی توجه دارند، ندارد!

چرا که خود وابستگان خود را از کوچکترین ذره ی این آزادی محروم کرده واعتقادی بدان ندارد تا بپردازدش!

اما صادقانه که به مسئله بنگریم، در روزهای موعود!!افراد دستچین شده ای حضور خواهند داشت که خود بنوعی – با درجات متفاوت – ازباند رجوی حقوق میگیرند و با حضور تلفنی درصحنه ، ضمن توصیف از یال وگیس مریم ومسعود ، قول دروغین کمک های مالی میلیونی خواهند داد!

تمامی این خیمه شب بازی ها وگربه رقصانی ها ، برای فریب اذهان عمومی ازمحل واقعی  درآمد باند رجوی است به ترتیبی که ذیلا میآید:

۱-  با تشکیل شرکت های پولشوئی با پول های هنگفتی که صدام دراختیارش گذاشته بود ، باند رجویه ازامکانات مالی قابل توجهی برخوردار است وبجای پول گرفتن ازشرکت کنندگان همیاری ، قادر به پرداخت حق الزحمه ی این تماس ها بدانان است.

۲- برابر اخبار موثق، مجاهدین رجوی، بیشترین مبلغ را ازمحل کمک های دهها میلیون دلاری آمریکا – که میگویند برای مخارج دموکراسی درایران ؟؟!! کنار گذاشته شده – دریافت می دارد.

۳- دوستی آشکار با عربستانی که شاهزادگان حاکم برآن ، دیگر نقش خود را درکمک به مجاهدین رجوی پنهان نمیکنند!

۴- جمع کردن اعانات از اهالی اروپا و … که گویا بخاطر کودکان فلسطینی و … است وصرف این مبالغ گزاف برای این نوع رسانه ها والبته اجلاس پرهزینه ، لباس ها وسرمه قلمدان های گرانقیمت مریم  و…

۵- مبالغی که انواع لابی ها ودولت های دشمن مردم ایران به این جریان منحط وجاسوس میپردازند و اهدای این نوع کمک ها به لحاظ ماهیت ذاتی این نوع کارها،  از سریت زیادی برخوردار است  ومن نمیتوانم ازمیزان آن اطلاع متوسطی هم داشته باشم!

فرید

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید