دفاع جعفرزاده از سازمان مجاهدین خلق و نظرات محمد حسین سبحانی در برنامه تلویزیونی صدای آمریکا

0
1047

خوب آقای جعفرزاده گفتند که اینها رفتند ایران ولی نگفتند که صدام حسین و آقای مسعود رجوی و رژیم جمهوری اسلامی با یکدیگر معامله و تاخت زدند و این استرداد به زور صورت گرفت. من هشت سال در زندان انفرادی و یکسال و خرده ای در زندان ابوغریب بودم و این موضوع در اسناد سازمان مجاهدین چاپ شده است. در نشریه مجاهد شماره 592 سازمان مجاهدین چاپ شده است. در این اسناد در نشریه مجاهد قید شده که بنده درسال 1371 به جرم خیانت و بریدگی از مبارزه و انقلاب و انتقادات به مبارزه مسلحانه و رابطه با رژیم صدام حسین به زندان انفرادی فرستاده اند. این مطلب در نشریه مجاهد با تاریخ 1371 چاپ شده است. بنابراین ادعا هایی که آقای جعفرزاده به نقل از مقام آمریکایی بعد از سرنگونی صدام حسین می گوید، مربوط به چهار سال اخیر است. آن زمانی که صدام حسین و آقای رجوی نفرات منتقد و ناراضی مجاهدین را در زندان ابوغریب و زندان های انفرادی مجاهدین در قرارگاه اشرف زندانی می کردند هنوز زنده اند و شهادت خواهند داد. من نکته ای را از آقای جعفرزاده که خود را سخنگوی مجاهدین!! معرفی نکردند و از موضع یک کارشناس اظهار نظر می کنند. آقای جعفرزاده شما قرارگاه اشرف که پادگان اهدایی صدام حسین بوده، شهر اشرف نام می برید. این پادگان بنام پادگان العظیم در 20 کیلومتری شهر خالص به مساحت 6 کیلومتر در 6 کیلومتر طول و عرض دارد. صدام حسین این پادگان را در سال 1365 به اتفاق پادگان های دیگر هنگام آمدن مسعود رجوی به عراق اهدا کرد. آقای جعفرزاده پاسخ بدهند که چرا ” شهر اشرف ” ؟ شهر ویژگی های خاص خودش را دارد.

صدای آمریکا ـ میز گردی با شما ـ فرنودی ـ جعفرزاده ـ سبحانی

دفاع جعفرزاده از مجاهدین و نظرات سبحانی

رادیو صدای آمریکا یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۷

دفاع جعفرزاده از سازمان مجاهدین خلق و نظرات محمد حسین سبحانی در برنامه تلویزیونی صدای آمریکا

علیرضا جعفرزاده از مسئولین ارشد سازمان مجاهدین خلق در برنامه تلویزیونی رادیو آمریکا در روز 5 شنبه برابر با 05.08.2008 به دفاع از مناسبات فرقه گرایانه در این سازمان پرداخت و از کنترل دولت منتخب عراق بر قرارگاه اشرف اظهار نگرانی کرد و از مناسبات این سازمان با رژیم صدام حسین در فاصله جنگ ایران و عراق دفاع کرد. وی در پاسخ به یکی از بینندگان این برنامه تلویزیونی زندانی شدن اعضای ناراضی و منتقد مجاهدین در قرارگاه اشرف و زندان ابوغریب را شایعات رژیم جمهوری اسلامی عنوان کرد. از سوی دیگر بیژن فرنودی مجری این برنامه تلویزیونی صدای آمریکا خطاب به علیرضا جعفرزاده گفت:

اما آقای جعفزاده من امروز بعد از ظهر با آقای سبحانی که خودشان را عضو سابق شورای مرکزی شما معرفی کردند، تلفنی صحبت کردم ، وی گفت که بیش از 8 سال در زندان انفرادی در قرارگاه اشرف زندانی بوده است و یکسال و اندی نیز در زندان ابوغریب بوده اند به دلیل انتقاداتی که به مبارزه مسلحانه و روابط و حمایت سازمان مجاهدین از رژیم صدام حسین و سایر مسائل. گفتند که این مطالب مستند است ، این مطلب را اعضای جداشده دیگر از مجاهدین نیز در مصاحبه های مختلف تایید کرده اند که زندان هایی در سازمان مجاهدین وجود داشته است.

علیرضا جعفرزاده :

همین آقایی که شما اشراه کردید، محمد حسین سبحانی بعد از اینکه قرارگاه اشرف را ترک کرد به ایران رفت و بعد از چند ماه توجیه شدن توسط وزارت اطلاعات از ایران به خارج آمد و شروع کرد به این تبلیغاتی که همه می دانید.

آقای فرنودی:

آقای جعفرزاده اجازه بدهید آقای سبحانی الان روی خط ما هستند ، آقای سبحانی صدای ما را می شنوید . لطفا در 60 تانیه نظراتتان را در مورد صحبت های آقای جعفرزاده بفرمایید.

آقای محمد حسین سبحانی:

سلام می کنم خدمت شما و شنوندگان عزیز و همچنین آقای جعفرزاده. خوب آقای جعفرزاده گفتند که اینها رفتند ایران ولی نگفتند که صدام حسین و آقای مسعود رجوی و رژیم جمهوری اسلامی با یکدیگر معامله و تاخت زدند و این استرداد به زور صورت گرفت. من هشت سال در زندان انفرادی و یکسال و خرده ای در زندان ابوغریب بودم و این موضوع در اسناد سازمان مجاهدین چاپ شده است. در نشریه مجاهد شماره 592 سازمان مجاهدین چاپ شده است. در این اسناد در نشریه مجاهد قید شده که بنده درسال 1371 به جرم خیانت و بریدگی از مبارزه و انقلاب و انتقادات به مبارزه مسلحانه و رابطه با رژیم صدام حسین به زندان انفرادی فرستاده اند. این مطلب در نشریه مجاهد با تاریخ 1371 چاپ شده است. بنابراین ادعا هایی که آقای جعفرزاده به نقل از مقام آمریکایی بعد از سرنگونی صدام حسین می گوید، مربوط به چهار سال اخیر است. آن زمانی که صدام حسین و آقای رجوی نفرات منتقد و ناراضی مجاهدین را در زندان ابوغریب و زندان های انفرادی مجاهدین در قرارگاه اشرف زندانی می کردند هنوز زنده اند و شهادت خواهند داد. من نکته ای را از آقای جعفرزاده که خود را سخنگوی مجاهدین!! معرفی نکردند و از موضع یک کارشناس اظهار نظر می کنند. آقای جعفرزاده شما قرارگاه اشرف که پادگان اهدایی صدام حسین بوده، شهر اشرف نام می برید. این پادگان بنام پادگان العظیم در 20 کیلومتری شهر خالص به مساحت 6 کیلومتر در 6 کیلومتر طول و عرض دارد. صدام حسین این پادگان را در سال 1365 به اتفاق پادگان های دیگر هنگام آمدن مسعود رجوی به عراق اهدا کرد. آقای جعفرزاده پاسخ بدهند که چرا ” شهر اشرف ” ؟ شهر ویژگی های خاص خودش را دارد. از استخر در پادگان اشرف برای اثبالت شهر بودن آن سخن می گوید. استخری که مرد و زن جدا هستند. و مردهایش با شلوارک و زن هایش با شلوار باید به استخر بروند، نماد شهر نیست. این چگونه شهری است که ازدواج در آن ممنوع است؟ و …

آقای فرنودی:

اجازه بدهید که آقای جعفرزاده پاسخ بدهند.

علیرضا جعفرزاده با اعتراض و برافروختگی و زدن تهمت ها و اتهامات گوناگون به آقای سبحانی:

من نمی دانستم شما قرار است یک عضو وزارت اطلاعات رژیم را روی خط بیاورید. خوب بود به من می گفتید چون من مطلقا در هیچ شرایطی در برنامه هایی که نمایندگان رژیم جمهوری اسلامی و وزارت اطلاعات رژیم حضور داشته باشند ، در کنار آنها حضور پیدا نمی کنم .

آقای فرنودی:

خوب بهتر است شما پاسخ ایشان را بفرمایید.

علیرضا جعفرزاده:

باشه من پاسخش را می دهم. عرض شود سبحانی و همه افرادی که از این قماش هستند و اراجیفی را شروع کرده اند بعد از رفتن به ایران . خود سبحانی هم تایید می کنه !! که به باصطلاح در تهرانم رفته و توسط رژیم توجیه شده و همه اراجیفی که مبنی بر شکنجه و زندان مطرح کرده اند و …

کانون ایران قلم، پنجم سپتامبر 2008

——

در صدای آمریکا اتفاق افتاد: وقتی که فرهودی کفر جعفرزاده را درمی‌آورد

سایت ایرانیان انگلستان، پنجم سپتامبر 2008

امشب در برنامه میزگردی با شما، آقای جعفرزاده، یکی از رهبران سازمان مجاهدین خلق شرکت کرده بود که البته فکر کنم در انتهای این برنامه یک ساعته ترجیح می‌داد که قلم پایش می‌شکست و هرگز به استودیو صدای آمریکا در واشنگتن نمی‌آمد!

ماجرا از آنجا داغ شد که یکی از بینندگان برنامه از طریق تلفن از آقای جعفرزاده در مورد زندان‌های موجود در قرارگاه اشرف سؤال کرد. وی نیز با گستاخی هر چه تمام‌تر – که آدم را یاد سربازان گمنام خودمان می‌انداخت! – گفت: اصلا و ابدا زندانی وجود نداشته و اینها همه اتهاماتی کثیف از سوی جمهوری اسلامی و ایادی خودفروخته‌ی وی بوده است و حتی فرماندهان آمریکایی مستقر در کمپ اشرف نیز حرف‌های مرا تأیید می‌کنند. امّا فرهودی ناگهان گفت: ولی یکی از سران سابق مجاهدین به نام آقای سبحانی به من گفته‌اند که بیش از 8 سال به دلیل اعتراض به فرماندهی مجاهدین و همکاری ایشان با رژیم صدام حسین در زندان انفرادی نگهداری می‌شده‌اند! جعفرزاده هم گفت: او یک مزدور وزارت اطلاعات بیش نیست! که ناگهان فرهودی گفت: اتفاقاً آقای سبحانی هم‌اکنون پشت خط ما هستند و آنگاه از وی خواست تا خودش ماجرا را توضیح دهد! در این هنگام قیافه‌ی جعفرزاده واقعاً دیدنی شده بود و به مانند ماری زخمی در خود می‌پیچید و در انتها نیز با خشم و رو به فرهودی کرد و گفت: من اگر می‌دانستم که قرار است در این برنامه با یکی از مأمورین جمهوری اسلامی هم کلام شوم، هرگز در این گفتگو شرکت نمی‌کردم!

این حرف آخرش درست مثل برخورد احمقانه و متعصبانه جمهوری اسلامی است که اجازه نمی‌دهد حتی ورزشکاران ایرانی در تورنمنتی با حضور ورزشکاران اسراییلی شرکت کنند.

خلاصه اینکه این گفتگو بار دیگر ثابت کرد که رهبران کنونی سازمان مجاهدین تا چه اندازه با ابتدایی‌ترین اصول دموکراسی بیگانه بوده و آنچنان کینه‌ و عقده‌ای وجودشان را فراگرفته که نمی‌توانند عکس‌العمل‌‌های منطقی، حداقل در برابر دوربین‌های تلویزیونی از خود بروز دهند و همچنان بر همان تعصبات کور خود پا می‌کوبند و حاضر نیستند قبول کنند که همکاری‌شان با رژیم خون‌ریز صدام‌حسین گناهی نابخشودنی از سوی مردم ایران تلقی می‌شود؛ گناهی که حتی به خاطر ارتکاب آن، راضی به عذرخواهی در پیشگاه ملت هم نیستند! درست مثل اغلب سران جمهوری اسلامی که انگار تخم عذرخواهی و ببخشید و اشتباه کردم و استعفا می‌دهم را از زبان‌شان درآورده و فروخته‌اند!

——————————————

از دست دادن پرستیژ توی برنامه تلوزیونی جالب بود

.

.

برگرفته از سایت ایران قلم به نقل از “من راه نشین”، هشتم سپتامبر 2008
http://www.iran-ghalam.de/2Haupt/2984-Jafarzade
-sedaye%20amrika-sobhani06.9.08.HTM

——

از دست دادن پرستیژ توی برنامه تلوزیونی جالب بود!

 

07.09.2008

من راه نشین

http://blog.visionorbit.com/?p=95

دیشب مهمان میزگردی با شمای صدای آمریکا یه کاره ای از مجاهدین خلق (جعفرزاده) بود. اولش خیلی متین داشت میگفت که توی قرارگاه اشرف اصلا بازداشتگاهی نیست و زندان نداریم و همه چی خوب و خوشه! یه کاغذ هم نشون میداد که گزارش آمریکایی هاست که توی این ۴-۵ سال اونجا حقوق بشر رعایت میشده و اینا! بعد میزبان (فرهودی) گفت ولی کسانی هستند، مثلا سبحانی که از زندان اشرف آزاد شدن و میگن اونجا تحت شکنجه بودن. جعفرزاده هم گفت اینها رو رژیم ایران پر کرده و اطلاعاتی هستند و ازشون برای تبلیغات استفاده میکنه. بعد یهو فرهودی گفت که همین فرد الان پای تلفنه!

 

 سبحانی هم پای تلفن شروع کرد گفتن اینکه اونجا زندان بوده و اینا با صدام بودن و از اینجور حرفا! بعد که فرهودی از جعفرزاده خواست که جواب سبحانی رو بده، اون گفت که من اگه میدونستم قراره اطلاعاتی های رژیم توی برنامه باشن به هیچ وجه پامو توی این برنامه نمی ذاشتم! بعد هم شروع کرد با شبه دشنام هایی حرفاشو اراجیف خوند و کاملا لحنش از این رو به اون رو شد! حالا من که هیچکدوم شون رو نمیشناسم ولی این از دست دادن پرستیژ توی برنامه تلوزیونی جالب بود!

مطلبی از سایت آریا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــ VOA TV- برنامه میز گردی با شما- بیژن فرهودی – علیرضا جعفر زاده و محمد حسین سبحانی( ویدئو کامل در یو تیوب )

07.09.2008

سایت آریا

 

بیژن فرهودی به علیرضا جعفر زاده؛ 

اما آقای جعفرزاده من امروز بعد از ظهر با آقای سبحانی که خودشان را عضو سابق شورای مرکزی شما معرفی کردند، تلفنی صحبت کردم ،  وی گفت که بیش از 8 سال در زندان انفرادی در قرارگاه اشرف  زندانی بوده است و یکسال و اندی نیز در زندان ابوغریب بوده اند به دلیل انتقاداتی که به مبارزه مسلحانه و روابط و حمایت سازمان مجاهدین از رژیم صدام حسین و سایر مسائل.  گفتند که این مطالب مستند است ، این مطلب را  اعضای جداشده دیگر از مجاهدین نیز در مصاحبه های مختلف تایید کرده اند که زندان هایی در سازمان مجاهدین وجود داشته است….

PART 1

 

PART 2

 

PART 3

 

PART 4

PART 5  

 

 دانلود ویدئو کامل در

RAPID SHAR

http://rapidshare.com/files/143127880/VOA-mize_gerdi
_ba_shoma_.farhodi-jafarzadeh_and_sonhani.wmv.html

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید