آن سینگلتون:کلید معمای بازپروری گروگان های مجاهدین در آلبانی دست خانواده هاست

0
1065

آن سینگلتون: کلید معمای بازپروری گروگان های مجاهدین خلق در آلبانی در دست خانواده هاست

گزتا ایمپکت Gazeta Impakt، آلبانی، هفدهم ژانویه ۲۰۱۷:…  خانم سینگلتون که از انگلستان با مجری برنامه در استودیو در آلبانی از طریق ارتباط ویدئوئی صحبت میکرد در پاسخ به سؤالی که مطرح شد همچنین عنوان نمود که: “… شما باید گروهی مانند مجاهدین خلق را خطرناک ارزیابی نمائید، زیرا تمامی آنها مغزشوئی شده اند. تا زمانی که آنان را بازپروری نکنیم آنان یک تهدید محسوب می شوند … 

anne-khodabandeh-singleton-albanian-gazeta-impkt-2017Qytetarët shqiptarë të frikësuar nga grupi Muxhahedin Halk i radikalizuar meritojnë më shumë informacion

http://iran-interlink.org

آن سینگلتون: کلید معمای بازپروری گروگان های مجاهدین خلق در آلبانی در دست خانواده هاست

گزتا ایمپکت Gazeta Impakt، آلبانی، ۱۰ ژانویه ۲۰۱۷

خانم آن سینگلتون مقیم انگلستان که در راستای کمک به خانواده های دردمند و رنج کشیده اعضای گرفتار در فرقه تروریستی رجوی فعالیت میکند مصاحبه ای با شبکه “گزتا ایمپکت” در آلبانی در تاریخ ۹ ژانویه داشت که بر روی یوتیوب نیز در لینک زیر قابل مشاهده است.

Anne Singleton: Key to de-radicalization of MEK hostages in Albania are their families

IMPAKT 55 – Muxhahedinet iraniane ne Shqiperi. Interviste eksluzive me Anne Singleton

https://youtu.be/8v-Q7UWfN3M

خانم سینگلتون که از انگلستان با مجری برنامه در استودیو در آلبانی از طریق ارتباط ویدئوئی صحبت میکرد در پاسخ به سؤالی که مطرح شد همچنین عنوان نمود که: “… شما باید گروهی مانند مجاهدین خلق را خطرناک ارزیابی نمائید، زیرا تمامی آنها مغزشوئی شده اند. تا زمانی که آنان را بازپروری نکنیم آنان یک تهدید محسوب می شوند. ولی در خصوص رفتاری آنها، سطوح مختلفی از تهدید و خطر وجود دارند. این گروه توسط گارد جمهوری صدام حسین تعلیم دیده اند. آنان به طور خاص خطرناک محسوب میشوند.

خانم سینگلتون در این مصاحبه ویدئوئی تأکید نمود که برای بازپروری این افراد و خارج کردن آنان از وضعیت مغزشوئی شده فعلی و بی خطر کردن آنان، وارد کردن خانواده ها امری حیاتی و الزامی است چرا که کلید حل معما در دستان آنان قرار دارد.

*** 

Can Albania deradicalise Mojahedin Khalq Rajavi cultMassoud Khodabandeh, Huffington Post: Can Albania Meet its Obligations and De-radicalize an Influx of Terrorists into Europe? 

Anne Khodabandeh (Singleton) Albania Qytetarët shqiptarë të frikësuar nga grupi Muxhahedin Halk i radikalizuar meritojnë më shumë informacionHouse debate contaminated by Maryam Rajavi lobbyist Lord Alton (Open letter to Baroness Afshar)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید