محمد سیدی: مجاهدین خلق نقشه راه جدید خود را مشخص کردند

0
1016

بله ! به همین سادگی ! اما مجاهدین خلق مشخص نکرده اند که با این تسلط و مهارتی که در کشیدن استراتژی و نقشه راه دارند ، چرا راه خود را بجای اینکه نزدیک کنند، دور کرده اند؟ خوب از همان عراق ( حالا فرقی نمی کند اشرف یا لیبرتی ) به ایران می رفتید. مگر قرار همین نبود؟ مگر ارتش آزادیبخش را صدام حسین و  رجوی در سال 1365 برای این کار درست نکرده بودند؟ چرا راه خودتان را این همه طولانی کرده  و می گویید از اشرف به لیبرتی،  لیبرتی به آلبانی ، آلبانی به ایران؟  آخه بی وفا ! از آلبانی تا ایران می دانید چقدر راه هست؟ یادمه مسعود رجوی در یکی از نشستهای مغزشویی به نام ” صلیب ” می گفت که هر مجاهد خلق باید صلیب خود را بردارد و به دوش بکشد و هر مجاهد خلق با  آویزان کردن خودش از تیر های چراغ برق در مسیر اشرف ـ بغداد تا تهران ، سرانجام مریم را به تهران برسانند. اکنون من نمی دانم با طولانی شدن مسیر ، تیرانا تا تهران، تعداد  تیرهای چراغ برق ها را چگونه می شود حل کرد؟ 

محمد سیدی: مجاهدین خلق نقشه راه جدید خود را مشخص کردند

18.01.2017 ـ سایت نجات یافتگان در آلبانی

لینک به منبع

در یکی از مطالب قبلی نوشته بودم که مسعود رجوی وقتی بعد از زدو یند و قرار و مدار مزدوری با صدام حسین ، پاریس  را به مقصد بغداد ترک کرد، در یک پیام ویدئویی  ضمن حمله به شخصیت های مخالف خود و سازمان ها و احزاب سیاسی در مقابل انتقادهای آنان گفته بود:

“… شما چکاره‌اید؟ گوشه خیابان قدم می‌زنید، سوت می‌زنید، نشستید توی قهوه‌خانه. بنده نمی‌دانم سازمان چی‌چی‌های مترقی هستم، بنده کارگران فلان هستم، بنده وطن‌پرستان فلان هستم. خوب چکار می‌کنی؟ هیچ، کارم این‌است که بگویم آنهایی که با خمینی جنگیده‌اند، اشتباه کرده‌اند‌. شرایط آماده نبود، اون یکی می‌گوید باید رفت اون مردم را آگاه کرد… هر گونه ” خارجه نشینی ” و ادعای ” مبارزه از فرنگ ” نامشروع است”

آری ! مسعود رجوی در سال 1365 می گفت هر گونه ” خارجه نشینی ” و ادعای ” مبارزه از فرنگ ” نامشروع است” .  از آن موقع سی سال گذشته است و به نظر می رسد که اکنون رجوی با اخراج کامل نیروهایش از عراق  و ورود به آلبانی ” خارجه نشینی ” و ” مبارزه از فرنگ ” را دیگر حلال کرده است . فرقه رجوی بعد از حلال شدن ” مبارزه از فرنگ ” نقشه راه جدید خود را نیز منتشر کرد. به عکس زیر که مجاهدین خلق در سایت های رسمی اینترنتی اش منتشر کرده ؛ دقت کنید:

Rajavi va veghahat

همانطور که ملاحظه می کنید ، مجاهدین خلق نوشته اند: از اشرف به لیبرتی،  لیبرتی به آلبانی ، آلبانی به ایران

بله ! به همین سادگی ! اما مجاهدین خلق مشخص نکرده اند که با این تسلط و مهارتی که در کشیدن استراتژی و نقشه راه دارند ، چرا راه خود را بجای اینکه نزدیک کنند، دور کرده اند؟ خوب از همان عراق ( حالا فرقی نمی کند اشرف یا لیبرتی ) به ایران می رفتید. مگر قرار همین نبود؟

مگر ارتش آزادیبخش را صدام حسین و  رجوی در سال 1365 برای این کار درست نکرده بودند؟

چرا راه خودتان را این همه طولانی کرده  و می گویید از اشرف به لیبرتی،  لیبرتی به آلبانی ، آلبانی به ایران؟  آخه بی وفا ! از آلبانی تا ایران می دانید چقدر راه هست؟

یادمه مسعود رجوی در یکی از نشستهای مغزشویی به نام ” صلیب ” می گفت که هر مجاهد خلق باید صلیب خود را بردارد و به دوش بکشد و هر مجاهد خلق با  آویزان کردن خودش از تیر های چراغ برق در مسیر اشرف ـ بغداد تا تهران ، سرانجام مریم را به تهران برسانند. اکنون من نمی دانم با طولانی شدن مسیر ، تیرانا تا تهران، تعداد  تیرهای چراغ برق ها را چگونه می شود حل کرد؟

Rajavi va veghahat 2

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید