نزدیک 4 دهه ای هست که مجاهد خلقی وجود ندارد!

0
1376

به خودتان تهمت نزنید وبه دیگران هم اعتراض کنید که چنین نکنند!! مجاهدی نیست که کسی هم با شنیدن نام آن برخود بلرزد. آنها به جریانی حمله میکنند که کاری جز خرابکاری درامور مردم ایران ندارد ومشخصه ی بزرگ آن، خرابکاری ، تروریزم وجنگی بود که براه انداخت و مهمتر اینکه به یک باند مافیایی وجاسوسی برعلیه مردم ایران تبدیل شده است! بعضی ازحکومتیان عادت کرده اند که به شما منافق بگویند و این مهم را متاسفانه درنظر نمیگیرند که نام مرسوم وواقعی شما درادبیات روشنفکرانه ی ایران همان است که ذکر کردم! دیگر اینکه چرا با ذکر نام منافقین احساس شادمانی میکنید؟!

نزدیک 4 دهه ایست که مجاهد خلقی وجود ندارد!

23/10/1395 ـ ارسال شده توسط آقای وحید ـ با تشکر از ایشان

من ازجمله کسانی هستم که هرگز صفت منافق را به سازمان مجاهدین خلق سابق –زمانی که درخط مردم و میهن دوستی قرار داشت- اطلاق نمیکردم!

اما بعد ازانقلاب، دوران عمر این سازمان بسیار کوتاه بود وسریعا به مغازه ی چند نبش مسعود رجوی تشنه به قدرت و بوالهوس تبدیل شد وبدین ترتیب دیگر سازمان مجاهدین خلقی وجود نداشت  ومن شخصا نام این تشکیلات جدید (ناقض برنامه وآرمان های بنیانگذاران اولیه ی سازمان) را ، به هیچ وجه منافق ( فرد یا جریانی که درداخل قرار دارد و دورویی میکند- درحالی که جریانی است که درداخل مردم و … نیست که تولید نفاق کند ) ننامیده ام!

درست این بود وهست که نام تشکیلات رجوی که با کودتای خزنده ومحیلانه ی شخص مسعود رجوی برعلیه سازمان مجاهدین بوجود آمد، گروه سکتاریستی لقب داد که ظاهرا محققان بدین قناعت آمده اند که نام سازمان استحاله شده ی مجاهدین خلق را ، فرقه رجوی، باند رجوی ویا انجمن رجویه بگذارند!

باری ، در نقد نوشته ی آقای زند که توسط رسانه های رجوی منتشر شده وتیتر ” مجاهدین برای ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰مین بار در حال فروپاشی و از میان رفتن هستند “ ! بدان اختصاص داده شده، آمده است که :

” …همین‌که اسم مجاهدین می‌آید قالب تهی می‌کند. پاسدار سبزعلی رضایی …! در سایت خودش چنان لرزیدنی از ترس مجاهدین، نشان داده که اگر کسی امروز از غار بیرون می‌آمد و تصمیم داشت عظما و رژیمش را بشناسد حتماً از تعجب از خود می‌پرسید: این رژیم که هنوز سر جایش هست چرا از یک «گروهکی»! که میلیاردها بار به گفته خودش ازمیان‌رفته این‌قدر ترس سراپایش را فراگرفته است؟ و سپس به فکر فرومی‌رفت و می‌پرسید مگر خبری هست؟ و به خود جواب می‌داد «حتماً هست والا چرا این‌قدر وحشت و ترس» “؟!

به خودتان تهمت نزنید وبه دیگران هم اعتراض کنید که چنین نکنند!! مجاهدی نیست که کسی هم با شنیدن نام آن برخود بلرزد. آنها به جریانی حمله میکنند که کاری جز خرابکاری درامور مردم ایران ندارد ومشخصه ی بزرگ آن، خرابکاری ، تروریزم وجنگی بود که براه انداخت و مهمتر اینکه به یک باند مافیایی وجاسوسی برعلیه مردم ایران تبدیل شده است!

بعضی ازحکومتیان عادت کرده اند که به شما منافق بگویند و این مهم را متاسفانه درنظر نمیگیرند که نام مرسوم وواقعی شما درادبیات روشنفکرانه ی ایران همان است که ذکر کردم!

دیگر اینکه چرا با ذکر نام منافقین احساس شادمانی میکنید؟!

ازدیگر سو که به مسئله بنگریم ، این نوع برخورد مقامات حکومتی زرنگی آنها را نشان میدهد وچرا؟!

آنها در معرفی خود به مردم وجهان میگویند که ایهالناس بدانید واگاه باشید که ما دشمنانی این چنینی داریم و وشما برای شناخت ما، این جریان را شناخته و نتایج لازم را ازآن بگیرید!!

منهم متقابلا میگویم که رژیم ایران چه رژیم خوشبختی است که چنین جریانی ( انجمن رجویه ) خود را تنها آلترناتیو آن میداند!!

درادامه :

” …  پاسدار سبزعلی «اول بربادرفته» نظام برای دلداری به خودش با گفتن اینکه «طی سال‌های اخیر دولت باراک اوباما آن‌ها [مجاهدین] را از جرگه سیاست عمومی در ایالات‌متحده و دولت این کشور خارج کرده بود و توجهی به تلاش‌های این دسته برای خراب کردن چهره [رژیم] ایران نداشت “.

این اوبامای باهوش و کسی که باپنبه سر میبرید ، بخوبی دریافت که خودش با دخالت مستقیم خود بنفع باند رجوی، نام بدی را ازخود برجای خواهد گذاشت وبنابراین انجام این کار را به رژیم زهوار دررفته ی عربستان سپرد!!

همچنین :

“بعد یک‌باره هوار کشان از تیم انتقال ترامپ فریاد شکوه و شکایت می‌کشد که به‌وضوح نمایشگر تهی کردن قالب از ترس است. می‌گوید: «هرچند گفته می‌شد که [مجاهدین] در تلاش برای دیدار با دونالد ترامپ نیز هستند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این دیدار در آینده صورت خواهد گرفت یا خیر. تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ نیز در این مورد به سؤال خبرگزاری فاکس نیوز پاسخی نداده است”.

فعلا ترامپ درراه های دیگری گام بر می دارد و باین زودی به فکر شماها نخواهد افتاد!

مسائل استراتژیک وساختن ویرانی های ناشی از 4دهه ازانجام برنامه های اقتصادی نئولیبرالی، دل مشغولی بزرگ ترامپ است فعلا ومسلما به دعوت های شما برای تشرف وپابوسی ، رغبتی نشان نخواهد داد!

اوکه دربرخورد با دستگاه های اطلاعاتی آمریکا ، این چنین وسواس به خرج داده ودرصدد تصفیه ی آن – به لحاظ  اعتراض به گزارش هایی که ازمنابعی شبیه شما ارائه داده و آمریکا را درباتلاق بزرگی بنام حمله ی نظامی به کشورها گرفتار کرده – برآمده ، موضوعی بنام باند رجوی و برقراری ارتباط با آنرا دربرنامه هایش نخواهد بود!

شما بعنوان یک تشکیلاتی خارج از چهارچوب حکومت ، چرا باید درصدد رابطه زنی با رئیس جمهور کشوری مانند آمریکا باشید؟!

یعنی اعتقاد خود به مردم ایران را که درتحلیل نهائی، حرف وآخر را خواهند زد ، اینقدر ازدست داده اید؟!

وآیا نمیدانید که سران کشورها به گروه های بدنام و بی تاثیری مانند باند رجوی ،  به لحاظ نداشتن وزن سیاسی مادی ومعنوی درکشورالتفاتی نخواهند داشت؟!

وحید

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید