مهدی سجودی: پیشنهاد مزدوری به دولت جدید آمریکا

0
401

پیشنهاد مزدوری به دولت جدید آمریکا 

مهدی سجودی، ایران فانوس، بیست و دوم ژانویه ۲۰۱۷:…  اصلا گیریم همه سلاحهایت را پس بگیری، با کدام نیروها میخواهی حمله کنی یا هرگونه حرکت نظامی. و این همان حرف همیشگی تمام اعضای جدا شده می باشد که میخواهند به گوش همه برسانند که این سازمان در همه شرایط به فکر نظامیگری و برگشت به همان استراتژی مسلحانه و جنگ و خون ریزی و خشونت طلبی، هست … 

لینک به منبع

پیشنهاد مزدوری به دولت جدید آمریکا

مهدی سجودیداشتم در فیس بوک چرخ میزدم مطلبی دیدم که لازم دیدم در مورد آن توضیحاتی ارائه دهم. در خبرهای اخیر آمده که تعدادی از سیاستمداران سابق آمریکا از دولت جدید آقای ترامپ خواسته است در مورد سیاستش با ایران، از سازمان مجاهدین کمک گرفته و از آنها حمایت کند.

اول اینکه لفظ بیان این که آقای ترامپ از سازمان و شورای پاشیده مقاومت کمکی در مورد سیاستش با ایران بگیرد، یک توهین به ایشان محسوب میشود. از این لحاظ که خودشان را در سطح ابرقدرت سیاسی و نظامی دنیا میدانند و هر که نداند، فکر میکند آقای ترامپ چیزی از سیاست نمیداند که بخواهد با یک چنین کسانی مشورت کرده و کمک فکری بگیرد.

دوم اینکه مگر سازمان مجاهدینی هنوز وجود خارجی دارد و قدرتی دارد که بخواهد با دولتی با قدرت ایران دربیافتد. واقعا مریم رجوی، هنوز بر این باور هست که یک زمانی میتواند دوباره ارتش درست کرده و دوباره مسلح شوند.

اصلا گیریم همه سلاحهایت را پس بگیری، با کدام نیروها میخواهی حمله کنی یا هرگونه حرکت نظامی. و این همان حرف همیشگی تمام اعضای جدا شده می باشد که میخواهند به گوش همه برسانند که این سازمان در همه شرایط به فکر نظامیگری و برگشت به همان استراتژی مسلحانه و جنگ و خون ریزی و خشونت طلبی، هست که در ذات رجوی نهفته و هرگز عوض نخواهد شد.

نکته سوم اینکه این سازمان همواره و همیشه به قول گفتنی، مرده خور میباشد و همیشه بر این تلاش بوده که از آب گل الود ماهی بگیرد. آن زمانی که آقای رفسنجانی آخرین بار نامزد رییس جمهوری شده بود و اختلافاتی با رهبری ایران داشت و حمایت مسعود رجوی از ایشان تا زمانی که مریم رجوی به نوعی از میر حسین موسوی، حمایت میکرد و حالا هم با عجین کردن تعدادی نماینده سابق و از کار افتاده که خریداری شده می باشند، تلاش میکند شاید از دولت جدید آمریکا آبی برایش گرم شود. آن همه حمایت مالی آمریکا و اسراییل کافی نیست؟

سرانجام این که باید آقای ترامپ و همه بدانند و بپذیرند که مجاهدین و شخص مریم یا مسعود رجوی، اشخاصی بشدت بدنام و منفور در نزد ایران و ایرانی بوده و خواهند بود و هرگونه حمایت و کمکی به این سازمان باعث خرابی چهره و منفوریت او نیز خواهد شد و برای اثبات این حرف هم اشاره میکنم به کامنتهای خیلی زیادی که نظرات مردم ایران زیر همین خبر در فیس بوک یا هر سایت خبری می باشد.

„پایان“

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید