علی جهانی: چند سوال از خانم رجوی در رابطه با فرامین جنجالی آقای ترامپ

0
992

چند سوال از خانم رجوی در رابطه با فرامین جنجالی آقای ترامپ

علی جهانی، وبلاگ آیینه، سی ام ژانویه ۲۰۱۷:…  حال می خواهم از خانم رئیس جمهور به اصطلاح برگزیده مقاومت بپرسم که مگر شما خود را حامی جنبش زنان نمی دانید و مگر مدعی رهایی زنان نیستید ؟ پس چرا در مقابل این سیاست های زن ستیز ترامپ موضع گیری نمی کنید ؟ ومگر شما خود را مسلمان و نماینده اسلام انقلابی و اسلام بردبار نمی دانید؟ و مگر شما مدعی … 

لینک به منبع

چند سوال از خانم رجوی در رابطه با فرامین جنجالی آقای ترامپ

علی جهانیمی دانید که آقای ترامپ جنجالی ترین رئیس جمهور آمریکا است که بتازگی سوگند ریاست جمهوری یاد کرده و وارد کاخ سفید شده است و در این مدت یک هفته ای فرامین جنجالی زیادی صادر کرده است که موجب اعتراضات زیادی شده است . فرامینی مثل لغو بودجه سازمانهای حمایت از سقط جنین و منع ورود شهروندان هفت کشور ایران و عراق و لیبی و سوریه و  سودان و سومالی و یمن   که اکثریت شان مسلمان هستند به آمریکا  که دلیل آنرا جلوگیری از ورود تروریستها به این کشور دانسته است و گفته است که  این تصمیم را بخاطر   مبارزه با تروریسم جهانی گرفته است . ولی  این دلیل بی پایه ؛  سیاست نژاد پرستانه آقای ترامپ را توجیه نمی کند چون که اولا شهر وندان این کشورها از جمله ایران در هیچ عمل تروریستی در آمریکا دست نداشتند و ثانیا کشوری مثل عربستان که در واقعه یازده سپتامبر هفت تن از تروریست ها شهروند آن بودند مشمول این فرمان نشده است و ثالثا گروه فرقه گرا و تروریستی رجوی  که زمان شاه اتباع آمریکایی را در ایران کشته است ؛ در کنار کاخ سفید دفتر دارد و دیوار کشی بین آمریکا و مکزیک از جمله این فرامین می باشد .

و همه در دومین روز ریاست جمهوری اش در آمریکا شاهد تظاهرات صد ها هزار نفر از زنان آمریکا و کشور های مختلف علیه سیاست های زن ستیز ترامپ را به چالش کشیدند ولی در میان این همه اعتراضات گسترده زنان سراسر جهان علیه سیاست ها و ادبیات چاله میدانی ترامپ علیه زنان ؛ یک زن هست  که خود ش را رئیس جمهور برگزیده می داند  !!!!!؟؟؟؟ این زن  علی رغم اینکه خودش را مریم پاک رهایی و سیمرغ رهایی  می پندارد و مدعی هست که با انقلاب کذایی اش رهایی زنان را فرا هم کرده است و حامی جنبش زنان هست ؛ در مقابل این سیاست زن ستیزی ترامپ نه تنها هیچ اعتراضی نکرده بلکه از طریق لابی هایش در آمریکا در صدد هست خودش را شیفته ترامپ نشان دهد و خودش را آویزان آمریکا کند .

همچنین ترامپ با فرامین دیوار کشی فیزیکی بین آمریکا و مکزیک و دیوارکشی غیر فیزیکی منع ورود شهروندان هفت کشور مسلمان که یک تصمیم نژاد پرستانه است موجب واکنش های جهانی علیه این تصمیمات سخیف و نسنجیده شده است . ولی در این میان یک نفر هست که نه تنها هیچ مخالفتی با این تصمیم از خود نشان نداده است بلکه تماما در تنها رسانه سانسور شده خودش فرامین وتصمیمات ترامپ را با آب و تاب پوشش خبری می دهد .

حال می خواهم از خانم رئیس جمهور به اصطلاح برگزیده مقاومت بپرسم که مگر شما خود را حامی جنبش زنان نمی دانید و مگر مدعی رهایی زنان نیستید ؟ پس چرا در مقابل این سیاست های زن ستیز ترامپ موضع گیری نمی کنید ؟ ومگر شما خود را مسلمان و نماینده اسلام انقلابی و اسلام بردبار نمی دانید؟ و مگر شما مدعی نمایندگی خلق قهرمان ایران را ندارید ؟ پس چرا در قبال این تصمیم نژاد پرستانه ترامپ سکوت کرده و هیچ موضع گیری نمی کنید ؟

البته پاسخ جواب این سوالات و سکوت مرگبار تان در قبال این فرامین نژادپرستانه یک چیز بیشتر نیست و آن هم اینکه شما بخاطر تشابه فکری جنگ طلبانه آقای ترامپ با سازمان تروریستی و خشونت طلب تان شیفته آقای ترامپ و سیاست های ضد مردمی اش شده اید و مثل گذشته چشم دوخته اید به آمریکا تا با شروع جنگ و ویرانی سرنگونی را محقق کند و قدرت را در یک سینه طلایی که به خون مردم آغشته باشد دودستی به شما تقدیم نماید .

ولی باید به عرض برسانم که دیگر دوران دیوار کشی و جنگ طلبی و کشور گشایی و نژادپرستی بسر رسیده است و دنیا دیگر اجازه چنین کاری را به آقای ترامپ نمی دهد و شما هم از این استراتژی شکست خورده شکاف زی بودن راه به جایی نمی برید و همانند گذشته شکست خواهید خورد .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید