رجویه گیر کرده درمتن حوادث ، چه سودی ازاین تغییر دوران دارد؟

0
987

رجویه گیر کرده درمتن حوادث ، چه سودی ازاین تغییر دوران دارد؟

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، اول فوریه ۲۰۱۷:…  انتخاب ترامپ ، نتیجه ی شکست سیاست ۲۵ ساله ی نئولیبرالیزم اقتصادی بود که مردم کشورهای جهان را به خاک سیاه نشاند ، به مردم عادی خود آمریکا هم – بعنوان اکثریت مردم آمریکا- ضررهای زیادی را وارد کرد ودرعوض جیب وحساب های بانکی آن دسته از ثروتمندان  یک درصدی آمریکا را که به آنها ثروتمندان منقول … 

سرود تروریستی”سر کوچه کمینه” سازمان مجاهدین خلق
(سروده شده بعد از انقلاب، بیاد بود ترور افسران امریکایی)

http://iran-interlink.org

رجویه گیر کرده درمتن حوادث ، چه سودی ازاین تغییر دوران دارد؟

۱۳/۱۱/۱۳۹۵

اعتراف به تغییر دوران  ” نام نوشته ایست که توسط رسانه های رجوی منتشر شده ودر قسمتی از آن آورده شده است :

” ۱۰روز از روی کار آمدن دولت جدید آمریکا می‌گذرد و اقدامات و طرحها و مصوبات این دولت طی همین مدت محدود، مقامهای رژیم را سخت شگفت‌زده و هراسان کرده است. این وحشتزدگی را در تمام وجنات رژیم، از نمایشهای جمعه تا اظهارات ایادی و مقامات ریز و درشت رژیم و از صفحات رسانه‌های حکومتی تا سکوت مرگباری که از خامنه‌ای تا پهلوان‌پنبه‌های حرّاف سپاه پاسداران را فرا گرفته، می‌توان مشاهده کرد “.

انتخاب ترامپ ، نتیجه ی شکست سیاست ۲۵ ساله ی نئولیبرالیزم اقتصادی بود که مردم کشورهای جهان را به خاک سیاه نشاند ، به مردم عادی خود آمریکا هم – بعنوان اکثریت مردم آمریکا- ضررهای زیادی را وارد کرد ودرعوض جیب وحساب های بانکی آن دسته از ثروتمندان  یک درصدی آمریکا را که به آنها ثروتمندان منقول میگویند ، پر پول تر کرد!

سرمایه داران منقول به آن دسته از سرمایه داران اطلاق میشود که با چند کلیک کامپیوتری، براحتی میتوانند اموال خود را به دیگر کشورها منتقل کرده وسود هرچه بیشتری دریافت کنند!

این نوع سرمایه داران دراصل وطنی ندارند وهرجا که آفتابی ببینند، کشک شان را برای خشک شدن درآنجا پهن میکنند!

اما جناح ترامپ که خودرا ” ناسیونال کاپیتالیزم= سرمایه داری ناسیونالیست ” دانسته ودارایی هایشان غیر منقول است ودر آمریکا مستقر است وبنابراین خود را صاحب  حقیقی کشوری بنام آمریکا میدانند و میخواهند این کشور سیادت وبرتری خدشه ناپذیر دهه های قبل را بازیابد!!

توضیح این نکته ضروری است که درانتخابات اخیر آمریکا ،  سناتور لویی سندرز ( گزینه ی بد) ، دونالد ترامپ ( گزینه ی بدتر ) و هیلاری کلینتون ( بدترین گزینه ) بودند که حزب دموکرات باین گزینه ی بد  وهم حزبی خود خیانت کرده وپشت آورا خالی نمود و مردم آمریکا که حرف تازه ای از کلینتون نشنیدند،  درانتخاب بین ” بدتر و ” بدترین ” دونالد ترامپ ” بدتر” رابرگزیدند  واین مسئله چرا باید حکومت ایران را دچار آشفتگی بکند ؟!

دونالد ترامپ هرکار بدی که کرده وهر فرمان مشکوک وخشنی هم که صادر کرده ، اقلا یکبار بر زبان آورده که رژیم ایران با تروریزم می جنگد- کاری که هیلاری کلینتون هرگز نکرد!

بنابراین برخورد این چنینی دولت ایران با ترامپی که هنوز دراول کار است ، برخوردی معقول و صبورانه است واین باند رجوی است که باید بخاطر قادر نبودن به دندان روی جگر گزاری، مشوش ودلواپس باشد!

صابر

————————————-

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید