میلاد آریایی: احضار روح مسعود رجوی بدلیل سفر وزیر خارجه آلبانی

0
995

احضار روح مسعود رجوی بدلیل سفر وزیر خارجه آلبانی

میلاد آریایی، وبلاگ مزرعه خوبی ها، دوم فوریه ۲۰۱۷:… الان وقت آن بود که به هر شکل ممکن روح مسعود رجوی احضار شود لذا با همکاری محمد علی جابر زاده همان فردی که تنظیم کننده تمامی پیام ها و نامه های مسعود رجوی طی سی سال گذشته بوده و کار شماره یک وی طی سالیان متمادی در تشکیلات شمرده میشد و تنها مسعود رجوی پس از تصحیحاتی که عمدتا سیاسی … 

لینک به منبع

احضار روح مسعود رجوی بدلیل سفر وزیر خارجه آلبانی

 میلاد آریاییبعد از حضور کم سر وصدای وزیر امور خارجه آلبانی در تهران – آنهم کمتر از ۶ ماه که تازه از حضور مجاهدین در آلبانی نگذشته بود و هنوز عرق مجاهدین از جابجایی کانون نبرد! پوشالی آنان از عراق به سمت -پیک نیک آلبانی – خشک نگردیده بود که ناگهان با پخش خبر شوک آوری برق از سه فاز مجاهدین و بویژه مریم رجوی پراند و ناگاه همه اعضا و جوارح مریم رجوی یک دفعه قلنج کرد و ناجوانمردانه چون خنجری این خبر بر پشت او نشست و مات و مبهوت خشک اش کرد.

الان وقت آن بود که به هر شکل ممکن روح مسعود رجوی احضار شود لذا با همکاری محمد علی جابر زاده همان فردی که تنظیم کننده تمامی پیام ها و نامه های مسعود رجوی طی سی سال گذشته بوده و کار شماره یک وی طی سالیان متمادی در تشکیلات شمرده میشد و تنها مسعود رجوی پس از تصحیحاتی که عمدتا سیاسی بود آنها را برای سخنرانی هایش را بکار میگرفت، وارد صحنه شد.

با ماموریت دادن به جابر زاده برای تهیه پیام برادر ، بلافاصله جابر زاده خیانت پیشه و دستمال بدست رهبری ، به امر بانوی ترور دست بکار شد تا بر اساس خواست مریم رجوی با تجربیات گذشته و فرهنگ بکار گرفته شده در این پیام ها به هر ترتیبی شده روح مسعود رجوی را احضار کند و با سر هم بندی کردن پیامی جدید سراسیمه به کمک بانوی ترور ایران بشتابد

خنجر دردناک این خبر آنچنان مریم رجوی و همدستان را به هم ریخته بود که بلافاصله با تشکیل جلسه فوری با تکاپویی که معمولا در این چنین شرایطی بسیار عادی است به فکر چاره بوده و نهایتا چاره را تنها در خیال بافی های چاره ساز رهبری البته فقط با پیام و نه کلام یا فیلم و غیره از رهبر مفقود الاثر یافتند

بی سوادان سیاسی عصر حاضر با جعل پیغام و خبر سعی در به کنترل درآوردن اوضاع تشکیلات در آلبانی را دارند و جالب تر آنکه یک خط در میان تکرار میکنند که این سفر و موافقت نامه سیاسی نیست ،بلکه اقتصادی است.

ترجمه فارسی این حرف که توافق – سیاسی – نیست نمایانگر ترسی است که مجاهدین دارند و اینطور به اعضای خود وانمود میکنند که به ما و تشکیلات ما در آلبانی کاری ندارند ، خیال تان راحت باشد و در تاریکی فریاد میزنند . ترس و لرز رهبران مجاهدین از این جهت که توافق -سیاسی- نیست دقیقا بخاطر ترس و وحشت پدید آمده است و آب در لانه مورچگان افتاده است .

و دقیقا از همین جهت است که چاره را در پیام برادر، که البته توسط محمد علی جابر زاده ، چاکر دربار رجوی به نگارش در آمده یافته اند. هر زمان صدای مسعود رجوی پخش و یا فیلم جدیدی از وی پخش گردید آن موقع میتوان انتظار داشت که وی نمرده است وگرنه اثبات این موضوع بسیار ساده و برای مجاهدین کم هزینه است .اما چرا نمی کنند چون این قصه سر دراز دارد.

کسی که برای جابجایی از عراق به عنوان وطن اصلی مسعود رجوی و پایگاه ایدئولوژیک و تاریخی آنان به آلبانی و تیرانا پیام نداد ،چرا باید سر سفر وزیر خارجه یک کشور دست چندم ،پیامی بدهد؟

البته همگان میدانند که نگرانی آنان به حق است وچندی نمیگذرد که دقیقا معلوم میشود توافق نامه تهران با آلبانی عمیقا سیاسی است و نه اقتصادی ،بنابراین دروغی را سر هم کنید که زود لو نرود و حداقل افراد خودتان را راضی نگاه دارد .

فراموش نکنید شما زمان زیادی برای ادامه دروغ ها و تزویر هایتان ندارید و تحولات سریع تر از آنچه شما فکر میکنید در جریان است .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید